Små portioner til en høj pris. Intet supplement i form af kartofler, grønsager mv. så selv 3 retter gav ikke mæthedsfølelse. Forholdsvis høje priser på vin og skuffende at man vælger en dyr vin og så... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Vi havde bestilt bord til 4 voksne og havde glædet os. Det blev desværre en yderste dårlig og skuffende oplevelse. Det tog 1 time før vi fik forretten og da den endelig kom havde de byttet om på rett... Leggi di più
Vi har flere gange spist på restauranten - altid med stor glæde. Sidst prøvede vi deres nytårs-menu, som klart kan anbefales: Proff. betjening ifb. med bestilling... Alt var klar ved afhentnin... Leggi di più
Efter en frisk gåtur i området, blev min hustru og jeg forkælet med en skøn 5-retters menu udvalgt på tværs af kortet. Fantastisk mad som smagte rigtigt godt toppet med en fin flaske hvidvin�... Leggi di più
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Havde et selskab på 20 personer
Havde et selskab på 20 personer. Vi fik meget lækker og veltillavet mad samt gode vine. Mine gæster var meget tilfredse. God service. Kan varmt anbefales for god kvalitet.
Super lækker mad på alle 3 retter som…
Super lækker mad på alle 3 retter som vi bestilte. Vinen matchede både rød og hvid. Betjeningen var i top med smil og god humor til bordet og de gav os al den opmærksomhed vi kunne ønske. Tak for mad :-)
Et helt fantastisk sted
Et helt fantastisk sted. Vinsmagning med tilhørende menu var en fantastisk oplevelse.
Købmandsgården Jonstrup
Helt igennem dejlig oplevelse hver gang jeg har besøgt stedet ,dejlig betjening skønne retter ,klart et besøg værd😊👍
Dejlig søndagsbrunch
Tak for dejlig søndagsbruch med mad af god kvalitet, kaffe/te og juice ad libitum. Virkelig lækker anretning til gluten/mælkeallergiker. Stor ros for det. Hyggelige lokaler og dejlig betjening. Det er ikke sidste gang, vi spiser her.
Fremragende oplevelse
Som sædvanlig god mad og dejlig betjening. Kommer igen .. igen .. og igen.
Fantastisk mad til min søns nonfirmation
Vi fik super lækker mad til vores fest, og i rigelige mængder! Jeg kan varmt anbefale både restauranten og deres ud-af-huset del. Susie
En vidunderlig oplevelse
Vi havde en dejlig aften & oplevelse i selskab med gode venner.
Stemningen i restauranten, betjeningen og selvfølgelig madoplevelsen kan vi ikke rose nok, det bør alle unde sig selv.
Vi kommer helt sikkert tilbage - igen - igen.....
Super lækker mad til barndåb
Jeg fik bestilte en tapas buffet til min søns barndåb + en æbletærte og de hele var super lækker. Kan slet ikke sige noget negativ om maden :)
Fantastisk
Holdt familie-Brunch for 24 personer på den gamle købmandsgård i Jonstrup. Maden var fantastisk, de to tjenere (Kim hed han vist + en ung pige) navigerede godt i at sørge for at buffeten, kaffe, kakao mv. var konstant fyldt op og sørgede for at alle have nogle gode timer.
Vi fik endda en doggybag med hjem til én som var blevet syg om morgenen :)
Kan klart anbefales!
Anbefalelsesværdig!
Vi har flere gange spist på restauranten - altid med stor glæde.
Sidst prøvede vi deres nytårs-menu, som klart kan anbefales:
Proff. betjening ifb. med bestilling...
Alt var klar ved afhentning - tillige kort instruktion...
Alle retter levede op til det lovede...
Pris og produkt harmonerer næsten... du får mere end du betaler for!
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.








