Prachtige items, snelle verzending. Er was een fout met de betaling gemaakt maar dit was keurig binnen 1 dag opgelost!
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Ik had dior sauvage besteld op bol alleen de ongeopende parfum wilde ze niet retour nemen ondanks dat hij wel door hun is ontvangen en er bewijs van is dat hij nog dicht is ontvangen willen ze geen ge... Leggi di più
Ich mag diesen Onlineshop sehr, weil sie schöne Sachen anbieten und sehr ansprechend verpacken mit freundlichem handgeschriebenem Gruß. Auch der Kundenservice antwortet sehr schnell, ob per What... Leggi di più
In het verleden veel goede ervaringen gehad met deze webshop, maar helaas gaat het de laatste tijd fout met terugbetalingen. Drie keer op rij zijn retouren foutief afgehandeld. In één geval werd er ni... Leggi di più
Dettagli dell'azienda
Informazioni su Perfectly Basics
Scritti dall'azienda
Thuiswinkel Reviews
Informazioni di contatto
A. Hofmanweg 2D, 2031BH, Haarlem, Paesi Bassi
- 023 532 03 73
- service@perfectlybasics.nl
- www.perfectlybasics.nl
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Non ha risposto alle recensioni negative ricevute
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Prachtige items
Prachtige items, snelle verzending. Er was een fout met de betaling gemaakt maar dit was keurig binnen 1 dag opgelost!
Oplichters! Nemen je retour en houden je geld
Ik had dior sauvage besteld op bol alleen de ongeopende parfum wilde ze niet retour nemen ondanks dat hij wel door hun is ontvangen en er bewijs van is dat hij nog dicht is ontvangen willen ze geen geld terug geven! Oplichters, loop al meer dan een maand hiermee.
Ik heb vamdaag mijn geurtje ontvangen…
Ik heb vamdaag mijn geurtje ontvangen was super snel geleverd en ben super tevreden over mijn echte geurtje van jean Paul Gaultier scandel en een super mooiparfum doosje !!! Stop met vooroordelen van dit bedrijf !!! En voor de mensen die klagen over dit bedrijf. Wie met een vinger naar een ander wijst wijzen er drie vingers naar zichzelf 🤣🤣🤣🤣🤣 jullie hebben steeds te klagen en te zeiken !! Veeg eerst je eigen stoep even schoon voordat je begint te wijzen naar een ander , heb je een bezem of wil je de mijne even lenen. Jullie deugen zelf niet. Grootste discriminatie volk ter wereld
Illegaal product geleverd gekregen, namaak Hugo Boss 100ml Eau de Toilette…
Heb bij Bol Hugo Boss 100ml Eau de Toilette besteld en deze werd door PB Luxury NL geleverd. Echter wat blijkt het is een namaak Eau de Toilette. Het heeft namelijk NIET de geur en kleur zoals deze van Hugo Boss dient te zijn. Kortom PB Luxury XL levert illegale producten.
Let daarop wanneer je wat bij Bol bestelt!!!!!!
Verkeerd parfum !!
Hugo Boss The Scent Eau de toilette voor mannen aangekregen ipv eau de parfum voor vrouwen. Besteld via bol.com, mail gestuurd maar geen antwoord meer gekregen.
Heb via Bol.com
Heb via Bol.com. de Boss Bottled Elixer EDP gekocht. Als ik echter van het doosje de QR-code en de streepjescode ga scannen dan word ik naar een artikel van Bol.com verwezen. Er wordt niet naar Boss verwezen. Doosje is met een folie gesealed. Vertrouw daarom de inhoud niet en heb het teruggestuurd.
Positief verrast ondanks eerdere twijfels
In eerste instantie had ik mijn twijfels om bij dit bedrijf te bestellen vanwege de slechte reviews. Toch ben ik blij dat ik het geprobeerd heb. Inmiddels heb ik drie bestellingen geplaatst en alles werd binnen twee dagen keurig thuisbezorgd. Eén keer heb ik kleding moeten retourneren omdat de maat te groot was – binnen anderhalve week had ik het bedrag al terug op mijn rekening. Ook kloppen de maatmodellen goed. Al met al een zeer positieve ervaring!
Al jaren regelmatig besteld en teruggestuurd zonder problemen.
Sinds jaren regelmatig besteld uit het uitgebreide gamma.Uit deze bestellingen evengoed zaken teruggestuurd .De levering kan iets langer duren maar met het retourticket of terugbetaling tot nu toe geen probleem ondervonden .
Schandalig
Wat is er met dit bedrijf gebeurd? Het is onmogelijk om een retour aan te maken. Ook mis ik een item in mijn bestelling. De telefoon laten ze gewoon rinkelen, maar uiteindelijk werd er per ongeluk opgenomen denk ik en heb ik een half uur geluisterd naar mensen/ medewerkers die elkaar aan het uitschelden waren. Bizar!
Goede en nette ervaring
Voordat ik bestelde bij PB ging ik zoeken op reviews en het is niet mals op Trustpilot. Op Kiyoh was het allemaal juist weer niet zo heftig. Daarom besloot ik toch te bestellen, maar met m’n creditcard te betalen ivm de verzekering.
Maar ik begrijp de negatieve feedback eerlijk gezegd niet. De ervaring op de website was goed, de bestelling kwam de volgende dag al aan, het was heel netjes en professioneel ingepakt en er zat zelfs een leuke persoonlijke boodschap bij. Daarom heb ik besloten om mijn ervaring nu ook te delen, om ook de goede ervaring te delen. Voor mij dus alles meer dan prima! Het zal niet de laatste keer zijn dat ik hier iets bestel.
ik heb al meerdere keren een mail… GEEN REACTIE
ik heb al meerdere keren een mail gestuurd met een vraag over mijn bestelling. Vorige week woensdag de laatste. Ik hoorde van een vriendin dat ze gaan stoppen en ik heb nog giftcards. wat nu???
Bestelling 4 dagen na bestelling…
Bestelling 4 dagen na bestelling geannuleerd wegens niet op voorraad zijn.
Op het moment van de bestelling nog 2 items op voorraad. Krijg na 4 dagen te horen omdat het onverwacht niet meer op voorraad is.
Zeer teleurstellend!!
Fijne website
Ik koop al jaren kleding bij PB en altijd naar tevredenheid. Ik heb nooit iets vervelends ondervonden en dat mag ook gezegd. Als ik iets retourneer, krijg ik snel mijn geld teruggestort en ik ben altijd vriendelijk te woord gestaan bij vragen.
Perfectly basics is niet meer de zaak…
Perfectly basics is niet meer de zaak die het was.
Telefonisch moeilijk bereikbaar, minder flexibel, onderbezetting etc.
Niet zo prettig!
Nooit meer
Ik ben jaren vaste klant geweest, nooit problemen gehad. Nu voor het eerst contact gehad met de klantenservice maar nog nooit zo onbeschoft behandeld. Ze zijn hun klantvriendelijkheid kwijt geraakt. Jammer, ik heb het altijd een fijne webshop gevonden maar ga daar nooit meer iets kopen
Opgelicht
Ze hebben mijn oma van 81 opgelicht. Ze had een bestelling gedaan zonder account voor €140. Het is 2x van haar bankrekening afgeschreven, en ze heeft geen bevestingsemail ontvangen. Sneu!!
Gift cards zijn niet te besteden.
Gift cards zijn niet te besteden.
SInds de lancering van de nieuwe website is het niet mogelijk de gift cards in te wisselen. Klanten service meld al tijden dat dit elk moment opgelost zal worden. Inmiddels maanden verder en nog steeds is het niet opgelost. Fijn als je gift cards ter waarde van een aardig bedrag hebt die waardeloos zijn.
Niet mileubewust
Denkend aan het milieu besluit ik het af te halen op hun locatie. Na bekijken kleding 1 stuk retour, dat kun je dan echter niet ter plekke retourneren, maar moet per post. Over milieu-inpact gesproken...
Ok until I wanted to return the item...
Ordered an item which was quickly delivered. The problems started when I tried to return it. Despite the website (at the date I made the purchase, at least) and 2 cards sent with the order stating that returns from the UK were free, when I requested the promised UPS return label they messed around for weeks, with emails contradicting each other, until finally they stated that they have a new policy and I was now liable for the return cost - a new policy which was only up on the website AFTER I had purchased the item. Very unpleasant experience.
Klantenservice
Ik ben een groot fan van PB. Al jarenlang koop ik al mijn kleren bij PB. Het is altijd een feestje en een goede kwaliteit. Echter ik heb helaas andere ervaringen tijdens de sale. En ook dan begrijp ik dat het dan extra druk is, maar nu moet me toch iets van het hart.Verleden jaar kocht een jumpsuit. Dit bleek duidelijk gedragen te zijn. Er zaten vlekken in, was kapot en gekreukeld. Duidelijk aangegeven waarom ik het terugstuurde en een ander besteld. Kreeg ik hetzelfde pak weer terug. Vervolgens eerst een ander besteld en toen het vorige pak teruggestuurd en de klantenservice gemeld dat ik dit geen goede service vind. Excuses uiteraard. Dit jaar opnieuw een jumpsuit besteld en ook dit was kapot, vuil en incompleet. Melding gedaan aan de klantenservice. Ook omdat er een kaartje bijzat met ‘liefde’ bestelling in orde gemaakt. Opnieuw excuses. Ik kon het pak terugsturen zonder dat de retourkosten, dit is nieuw bij PB, in rekening zouden worden gebracht. Opnieuw pak besteld in andere kleur en weer gekregen zonder ceintuur, uiteraard met hetzelfde kaartje. Klantenservice gemeld dat het weer incompleet was verzonden. Reactie o.a. dat ik goed in de doos moest kijken, alsof ik dat al niet gedaan had. Pak weer teruggestuurd. Toen ik mijn geld terug kreeg bleek dat er respectievelijk 3,90 en 1,95 was afgehouden, ondanks afspraak. Overigens geen idee waarom dit verschil is. Opnieuw de klantenservice hierover gemaild. Interne communicatie kennelijk slecht bij PB. Tot op heden geen reactie, maar dat kan nog. PB heeft de pretentie dat ze een goede service leveren, helaas is dat niet altijd zo.
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.








