Mega god service
Det er 2. gang jeg køber en bil hos Karsten og man får altid en top professionel og venlig betjening hos ham.
Man får også en grundig gennemgang af bilen både ind og efter købet.
Jeg vil til enhver tid anbefale at købe en bil igennem ham.








