Hairhouse Recensioni 

100
•
TrustScore 3 su 5

2,9

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

I live in New Zealand but Purchased products from Hairhouse and had them delivered to an address Melbourne. Very quick delivery. Customer service was super quick in responding to my email regarding d... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

I have been emailing back and forth with Alicia from the customer care team and she’s been absolutely incredible. She was able to get the second half of my package located, she’s now put it with my f... Leggi di più

Valutata 2 stelle su 5

Buyer beware! The ‘free’ piercing service that they advertise is not free! This important detail was not mentioned to me during any of the phone calls I made regarding the offer. The word ‘free’ was e... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

HORRIBLE MALICIOUS PEOPLE. Thid last time was the final straw. Mt Gravatt ruined my hair entirely roght down to taking 1.5cm off a fringe I explicitly said I didn't want ANY length taken off. They on... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Salone da parrucchiere

Scritti dall'azienda

Hairhouse Australia is your one-stop shop for everything hair, make up, skin, and much more! Discover our exclusive deals online or visit a store!


Informazioni di contatto

2,9

Nella media

TrustScore 3 su 5

100 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

2,9

Tutte le recensioni

(100)

22 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Excellent

Excellent! When it comes to products and their range itself, they know it! Also, having ALMOST every product, this makes it easier for you. Another bonus is you're able to buy online, having products delivery to you.

10 aprile 2023
Non scritta su invito
Logo di Hairhouse

Risposta di Hairhouse

It’s always such great news to hear that Hairhouse managed to provide such exceptional service, thank you so much!

Valutata 1 stelle su 5

Unprofessional staff, doesn't take time to discuss what the customer expectations are. Just wants to take your money

The hairdresser at fountain gate VIC turned to her colleague and made a rude gesture towards me with her eyes as I was reaching for my phone thinking I wouldn't see, she was impatient and raised her voice with frustration, very unprofessional considering I was softly spoken and kind in the way I delivered my queries... Apauling customer service. I asked for curtain bangs and she gave me regular straight bangs. Curtain bangs are blowaved and sit curled up to the side. I assumed all professional hair dressers knew clearly not...it's better to pay a bit more and go to a more professional salon. This school yard behaviour is NOT ok way to engage with customers. She didn't even take the time to measure and part my hair properly to ensure she was cutting the full fringe section evenly. My right side fringe is significantly bulkier than the left side, yes the part is in the middle and yes that's how she said she'd cut it, I just noticed this the following day if I'd noticed yesterday I would have demanded a refund I'm FURIOUS that shes meant to be a professional hairdresser yet what I walked away with is laughable. Another hairdresser at the salon looked at me and smirked, I'm not sure what she was thinking if she was smirking at me or how bad my hair looked. This salon just wants to take your money and doesn't care about understanding the customer and what their expectations are

27 maggio 2023
Non scritta su invito
Logo di Hairhouse

Risposta di Hairhouse

Thank you for taking the time to leave us with this rating. We would like the opportunity to investigate your feedback further, could you please contact us at enquiries@hairhouse.com.au?

Valutata 5 stelle su 5

Bright purple hair 😢😬

I recently went for a cut foils and colour at Chermside, QLD salon. I have been a happy customer there for a few years and recommended the salon to others. Unfortunately my last experience was terrible. The $368 of foils/colour were barely visible, so were redone, unfortunately using different colours. I walked out with artificial deep purple coloured hair.

Update: late May
Thanks head office for your support and resolving the issue by having the local salon refund my money. Much appreciated

9 maggio 2023
Non scritta su invito
Logo di Hairhouse

Risposta di Hairhouse

Hi Sylvie,

It’s always such great news to hear that Hairhouse managed to provide such exceptional service, thank you so much! We are so glad to hear your issue has been resolved.

Kind regards,
Hairhouse

Valutata 1 stelle su 5

Mt druitt salon is the worst

Mt druitt salon is the worst! Got a blow dry and my hair went Fluffy and fizzy the next day!
Colour was ok but my style cut was so amateur and she was leading the shift. Never going there again.

12 aprile 2023
Non scritta su invito
Logo di Hairhouse

Risposta di Hairhouse

We set a high standard for ourselves, and we’re so sorry to hear this was not met in your interaction with our business. We would like the opportunity to investigate your feedback further, could you please contact us at enquiries@hairhouse.com.au?

Valutata 4 stelle su 5

The products I ordered came promptly…

The products I ordered came promptly and in good order. The only complaint I have is that they kept hassling me for a review even before I received the products.

18 aprile 2023
Non scritta su invito
Logo di Hairhouse

Risposta di Hairhouse

It’s always such great news to hear that Hairhouse managed to provide such exceptional service, thank you so much!

Valutata 1 stelle su 5

Worst place to go ever

Worst place to go ever. Thought I was buying a styling blow dry brush but was sold a MUK hot styling brush. Not useful at all. Used it and put it straight back in the box. Took it to Werribee Plaza and was told I used it many times (they could tell because of the handle) then I was told to F##K Off out of the store by the manager. Absolute disgrace, head office no help either.

26 marzo 2023
Non scritta su invito
Logo di Hairhouse

Risposta di Hairhouse

Hi Tania, we can see this case has been dealt with our customer service team lead. Unfortunately, as the product has been used we are unable to return the product due to hygiene reasons.

Valutata 1 stelle su 5

If l could l would give no stars

If l could l would give no stars
Disaster… had a colour and blow wave
The colour is ok but the blow wave was nothing l have ever experienced
No volume .. no style.. went away for the long weekend l just wanted to hide could not do anything with my hair..
Also to top it all .. Not only are the charges through the roof, I was told that the blow wave did not come with using a curling iron, that was extra .. l will never go there again..

9 marzo 2023
Non scritta su invito
Logo di Hairhouse

Risposta di Hairhouse

Thank you for your feedback. Our team do our best to provide exceptional customer service which can be challenging at times when it involves following the correct policy and procedures on refunds and exchanges. We would like the opportunity to apologise and investigate further, could you please contact us at enquiries@hhwh.com.au?

Valutata 1 stelle su 5

Purchased a Cloud Nine straightener…

Purchased a Cloud Nine straightener ($350) from Hairhouse Top Ryde NSW. Used it 4 times and it developed a fault and wouldn't power on.

Took it back to Hairhouse for a return and refund along with the receipt and was presented with nothing but rudeness. Staff continued to tell me I had to contact the manufacturer. Blatant breach of their own stated return policy. The manufacturer isn't the one who has my money so I don't understand why they're continuing to tell me this...

Unfortunately will now need to lodge a complaint with Fair Trading to force this store to adhere to consumer law and their own policies.

15 febbraio 2023
Non scritta su invito
Logo di Hairhouse

Risposta di Hairhouse

Hi there,

Can you please contact us at enquiries@hairhouse.com.au so we can investigate?

Kind regards,
Hairhouse

Valutata 3 stelle su 5

this was at riverside plaza Hairhouse…

this was at riverside plaza Hairhouse and was there for 6 hours, I had a root touch up and foils and a cut .
Beautiful staff however I was left disappointed as charged top prices and had the apprentice color, bleach and tone my hair The cut was uneven, with long strands of hair left and chunks taken out of the back. color was lopsided and the for the time taken - (this was not the first time of hair colouring and toning and foils.) This was an excessive amount of time and very expensive for having my hair done by the apprentices and charged full price and requiring another hair cut by another salon to rectify,

5 dicembre 2022
Non scritta su invito
Logo di Hairhouse

Risposta di Hairhouse

Hi Anne, have you contacted us at enquiries@hairhouse.com.au to discuss this complaint? If you haven't already, please do. We would love to help!

Valutata 1 stelle su 5

If I could give a Zero star I would

Online ordering, dont bother, they take forever to ship your purchase and when they arrive they are damaged. Will replace, however I have to pack up, send back and then wait for them to replace the order so a 3 week turnaround at best, oh and here is 10% off your next order hahah as if I would EVER purchase from them again.
Their reply to evething is
"Please know that we take our customer feedback very seriously, your feedback helps us get better."

They Cannot be serious!

14 dicembre 2022
Non scritta su invito
Logo di Hairhouse

Risposta di Hairhouse

Hi Jen, I can see our customer service team lead has investigated this and responded. Please let us know if there is anything further you need.

Valutata 5 stelle su 5

Good range for my wavy curly hair!

The Melbourne store is good for me because I have quite wavy hair and i also like to wear extensions so I can play around with different products without having to search every where. Hoping they stay around!

14 settembre 2022
Non scritta su invito
Logo di Hairhouse

Risposta di Hairhouse

Hi Livvy, thank you for the wonderful review! We hope you continue to shop with us.

Valutata 1 stelle su 5

Very bad humiliating experience

Update : 23rd November 2022 :
Still no contact from HAIRHOUSE Warehouse. They did look at it, but thats all. No communication whatsoever. No answer as to who used my voucher and why they withdrew the offer of a replacement voucher without informing me :(

Very bad humiliating experience. Won a $250 gift card in an international womans day competition in 2020 . Could not use the gift card as I was a frontline worker in a Covid clinic. Finally used the voucher which had the pin intact, scratched by employee, then told it has been redeemed in November 2020. Not possible as it has been in my possession and HW employee scratched the pin code. Contacted Head Office in Doncaster via email and I was sent a code for $250 and an apology. Went to use the code only to be told it was not valid! Rang Head Office again and the person who issued the amount passed me to another person who was very dismissive and not interested at all. This person kept repeating in monotones..."Im sorry the giftcard has been used" over and over then dismissed me by saying she had a meeting to attend. They also refused to tell me who used my voucher, or why they withdrew the code for $250. All emails have been ignored. Absolutely gob smacked and perplexed, been a customer for 25yrs plus. I will be lodging a case with VCAT. It is not about the money anymore; it is now a matter of principle.

27 giugno 2022
Non scritta su invito
Logo di Hairhouse

Risposta di Hairhouse

Hi Soraya, we can see this has been investigated by our customer service team lead.

Valutata 1 stelle su 5

Their discount codes are a rip-off

Their discount codes are a rip-off. Ordered the 3 for two and didn't receive my free product. Sent email, no reply. Won't order from them again.

8 febbraio 2022
Non scritta su invito
Logo di Hairhouse

Risposta di Hairhouse

We are so sorry to hear you did not receive your free product! Please contact us at enquiries@hairhouse.com.au with a photo of your received products and our team can investigate this for you.

Valutata 1 stelle su 5

MORAYFIELD I SIMPLY ASKED FOR A NICE…

MORAYFIELD I SIMPLY ASKED FOR A NICE BRIGHT BLONDE WALKED OUT DARK AND DEPRESSED AND SPENT $420 WILL NOT BE RETURNING EVER AGAIN !!

19 ottobre 2021
Non scritta su invito
Logo di Hairhouse

Risposta di Hairhouse

Thank you for letting us know about your experience at our store. We’re sorry that you haven’t had a positive experience. We value your input and encourage you to let us know more details about your experience with us!

Valutata 5 stelle su 5

This problem is not with the shop or…

This problem is not with the shop or staff,as everything perfect. I purchased a Silver Bullet Crimper in February and put it away for my teen granddaughters Birthday in April. She used it twice and it burnt her hair so badly,she had to get it cut. I had surgery after a bad fall,and was in rehab,so left my daughter to sort it out. I am also hearing impaired and use Tele text service,but only have an old phone. My daughter took the crimper back,and because she didn’t want another one was advised to send it back,explaining what was wrong and asking for money back. Nothing has happened in all this time,but as my phone doesn’t ring,and I was in rehab so long I don’t want lengthy calls I can’t hear, or excuses . My next step is to contact the Omnsbudsman,as It’s a crap crimper,and my niece or her mum would never,ever want to own one agan I have a copy of the receipt I sent head office.

23 luglio 2021
Non scritta su invito
Logo di Hairhouse

Risposta di Hairhouse

We are sorry to hear about the unfortunate experience you and your granddaughter had with our Silver Bullet Crimper. We take pride in our products and their quality, so I'm sorry that this one did not meet your expectations. If you have not already done so, please reach out to our customer service team at enquiries@hairhouse.com.au.

Valutata 4 stelle su 5

Packaging and mail service.

I brought the halo shine three piece curler and the nak hair curls Creme online.
The shipping cost quite a bit despite being only two small items, they put it in a massive box which got mutilated through the post, I advise the team in Brisbane warehouse to think about a better way of putting things through the mail. Thankfully the items weren't damaged. Due to the copious amounts of airbags.
Both items where dirty, smudges I don’t even know from what, possibly being stored on the ground , I’ve received cleaner items from a street shop in Bali.
I’ve always liked hairhouse and their products.
I hope this was a one off.
Iam just chasing that same amazing service as I have in the past, not mad just disappointed.

1 luglio 2021
Non scritta su invito
Logo di Hairhouse

Risposta di Hairhouse

Thank you so much for taking the time to leave us this review. We apologise this has been your experience with Hairhouse, if you have any more experiences like this please don't hesitate to contact us at enquiries@hairhouse.com.au so we can investigate further.

Valutata 1 stelle su 5

PENRITH STORE

PENRITH STORE - WESTFIELD PENRITH

Went instore today today to purchase olaplex products , the young girl that served me was lovely and was helpful - unfortunately she asked the hairdresser with bobbed blonde hair for advice .... this hairdresser had bad attitude and was frankly really rude and gave a personal opinion on a product which she couldn’t explain why ... leads me to think what she said and the way she acted that she is very uneducated ... I apologised to the young sales person but explained the way hairdresser just acted has prompted me to spend my money elsewhere
Which is exactly what I did ... over $500 sale your store lost because of this bad , rude attitude

27 gennaio 2021
Non scritta su invito
Logo di Hairhouse

Risposta di Hairhouse

We set a high standard for ourselves, and we’re so sorry to hear this was not met in your interaction with our business. We appreciate you for letting us know about this, your feedback helps us get better.

Valutata 1 stelle su 5

Horrible online experience

I ordered colour that I needed urgently and paid extra for DoorDash being assured it would arrive within 2 hours. Still waiting 6 hours later and unable to get in touch with a single person.

1 ottobre 2020
Non scritta su invito
Logo di Hairhouse

Risposta di Hairhouse

Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better. We apologise this has been your experience with Hairhouse. We always aim to deliver a great experience and we are gutted when we miss the mark!

Valutata 1 stelle su 5

Hairhouse Warehouse Castle hill has…

Hairhouse Warehouse Castle hill has worst customer service ever. People work in there (Special female staff) they are so bad mannered as if they are obliging customer by booking appointment for them. I would say,you get the money for service, not doing it for free. I have really bad experience not only first time but few times when I went there. Had enough, not going there anymore. I even not interested to give them 1 star, from me its 0

25 settembre 2020
Non scritta su invito
Logo di Hairhouse

Risposta di Hairhouse

Thank you for letting us know about your experience at our store. We are sorry that your experience with Hairhouse has been a negative one! Our aim is to have all our customers feeling great when they leave our store.

Valutata 1 stelle su 5

This is the worst company ever!

This is the worst company ever!! DO NOT PURCHASE!!!! i have purchased a silver bullet hair straightener for $230. the following day i went to exchange the item to a different one as it was not fit for the purpose we intended it for and the worker would not help at all, the item had not been used nor damaged in any way shape or form. Basically when you purchase from hair house warehouse, they'll take your money and after they will basically (in a nice way) tell you to eff off and not help you again. Would strongly advise everyone to never purchase from this store ever again! They will not help you at all after you have gave them your money.

25 marzo 2020
Non scritta su invito
Logo di Hairhouse

Risposta di Hairhouse

Thank you for your feedback. We’re sorry that you haven’t had a positive experience! Our team do our best to provide exceptional customer service which can be challenging at times when it involves following the correct policy and procedures on refunds and exchanges.

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più