Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 2 stelle su 5

Ordered 1 item via Instagram ad link on 3/30. It took 3-1/2 weeks to be delivered. Tracking system provided by company provides no meaningful information. When contacting the company, reply indicated... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 4 stelle su 5

I was truly surprised when my order for 2 free hats arrived in 2 weeks. I haven’t worn them yet but they fit perfectly and the quality feels great. Well done team.

Valutata 1 stelle su 5

Ordered several hats and the mystery box weeks ago to the point I almost forgot I had ordered anything. Finally arrived today and received 1 hat and the ‘mystery box’ was a pair of thin arm covers (li... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

I ordered a free sunhat, just pay delivery. But first I emailed Goodyougo as I didn't want to pay any extra shipping fees. They emailed back immediately assuring me of no extra charges. I placed my... Leggi di più

Dettagli dell'azienda


Informazioni di contatto

3,0

Nella media

TrustScore 3 su 5

212 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

3,0

Tutte le recensioni

(212)

5 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 2 stelle su 5

Purchased the hat and mystery bag on…

Purchased the hat and mystery bag on 4/19/24. I sent 3 messages to customer service to get the status of when it will be delivered. I have an email saying thank you for your purchase, but when put in the tracking number no order is found.

1 maggio 2024
Non scritta su invito
Logo di Goodyouco

Risposta di Goodyouco

Hi Phyllis, your emails should have been replied to within 36 hours. If you just got the shipping email and checking this is likely because the order is being processed by the carrier for shipment still.

Hope this helps 😀

Valutata 1 stelle su 5

No hat

I ordered a hat several weeks ago. I turned on USPS notifications and the package kept going in circles before being seized for counterfeit postage. No hat.
Thank God I used PayPal so I'm confident in getting a refund eventually. I haven't heard back from customer service (although they responded earlier to my inquiries but suggested that I contact USPS, smiley have a nice day. Ugh.
I'll update if I end up getting a good outcome.

1 maggio 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Not a happy customer!!

I ordered one of the UV protection hats for my wife, the payment went through and I received my order number via email. For the last 3 days I keep receiving emails saying my order is still in the shopping cart and to complete the order before the special offer runs out.
So, naturally I emailed you asking for someone to look into this on numerous occasions and I haven't had any reply from you.

I read the reviews on here and I noticed that you replied to people's comments, so I thought I'd try on here as well. I am unhappy for not getting any replies or help via the emails, I'm hoping this gets me somewhere!! 😡

1 maggio 2024
Non scritta su invito
Logo di Goodyouco

Risposta di Goodyouco

Hi Ben, sorry for the delay! Your emails have been replied to and we have sent out a replacement order. Hope this helps 😀

Valutata 5 stelle su 5

It is really a very nice hat

It is really a very nice hat. Comfy and very user friendly. Nice material as well. Although it will take sometime to arrive but it will definitely be sent to you if you ordered. Very friendly and accommodating as well if you have ang inquiry. Recommended product, hat to be specific on the item that I got.

29 aprile 2024
Non scritta su invito
Logo di Goodyouco

Risposta di Goodyouco

Thank you for the kind words and for recommending our hat! 💕 Very glad to hear that you find it comfortable and made of nice material. Thanks again Kristine 😀

Valutata 2 stelle su 5

Ordered 1 item via Instagram ad link on…

Ordered 1 item via Instagram ad link on 3/30. It took 3-1/2 weeks to be delivered. Tracking system provided by company provides no meaningful information. When contacting the company, reply indicated that it was being held up in customs. I really felt like this was a potential scam. Product received okay but small. Probably won’t order again just on the shipping process and lack of communication alone.

25 aprile 2024
Non scritta su invito
Logo di Goodyouco

Risposta di Goodyouco

I'm sorry for the slow delivery in your order and any inconvenience it caused. Your feedback is invaluable in helping us enhance our service. If there's anything more we can do to assist, please let us know

Valutata 5 stelle su 5

Really impressed

Really impressed, it was one of those companies offering an offer I thought was too good to be true (free hats, just pay postage) so ordered one for me and 2 kids. All 3 free, not just one!
They arrived today and I am SO impressed! What great hats! I feel super confident the kids faces and particularly ears are going to be better protected than ever before, which is worth it 100%
For once, an offer actually paid off, these are going to be a firm favourite in summer.

29 aprile 2024
Non scritta su invito
Logo di Goodyouco

Risposta di Goodyouco

It's fantastic to hear that you're so pleased with the hats! Thank you for taking a chance on our offer and sharing your positive experience. We're thrilled to know the hats are a hit and will provide great protection for your family. Here's to many sunny, fun-filled days ahead! 😊👒☀️

Valutata 1 stelle su 5

Money taken but no order processed

I made the order online and the money was taken off my account via PayPal. Money has been taken from my account, however, I later got an email saying my order was not complete. Despite numerous emails, I have not received a response and nor have I received the hat. Having seen other reviews with similar problems, I no longer trust this company.

16 aprile 2024
Non scritta su invito
Logo di Goodyouco

Risposta di Goodyouco

Hi Elizabeth, we cannot find an email with your name. Can you please email support@goodyouco.com or fill in the contact us form on our website.

Valutata 2 stelle su 5

A little disappointed.

Was excited to try the product as the company looks great on first glance! Product (UV hat) okay, agree with others sizing is very weird and doesn’t fit at all how it should. Has a smaller width but long depth. Shame they advertise it the way they do as it’s a little misleading, hat comes from aliexpress and is branded “sunshade” which if you google you can get on catch, temu, SHEIN, amazon etc. Although advertised as “free for first 100” and states “only 77 left” or so, the promotion seems to be always on but encourages people to buy/get in quick. For the exact same product I could of actually got it cheaper elsewhere when counting in the high shipping cost. Personally wouldn’t get again and not sure I’ll even wear it due to the fit.

26 aprile 2024
Non scritta su invito
Valutata 3 stelle su 5

Don't buy the mystery bag

I ordered the free sun hat and a mystery bag as the hat was free I thought why not. If you notice when ordering you get 1 package with free insurance and then they want you to pay for 2nd packages I just ticked the free insurance. The hat arrived 19/04/24 and looks great but no mystery bag. I have emailed the company and they say my package was delivered ? I have emailed again and so far had no response. Not sure what should be in the mystery bag it's a mystery,so at the moment I would say don't buy the mystery bag

19 aprile 2024
Non scritta su invito
Logo di Goodyouco

Risposta di Goodyouco

Hi Dawn, the email support team should get back to you in sending a replacement within 24 - 48 hours after you email us.

Valutata 1 stelle su 5

I ordered a hat 11 days ago

I ordered a hat 11 days ago. Money was deducted from my bank account. I haven't heard from them since then at all. No reply, no confirmation about shipping, nothing. I have emailed them twice and haven't received any response. I do not recommend this company.

12 aprile 2024
Non scritta su invito
Logo di Goodyouco

Risposta di Goodyouco

Hi there, sorry for the delay! To deliver to certain middle eastern countries delivery requires an ID number which we should have requested by email to get your order sent off. ID number's are not standard for most of the countries we deliver to so it is not required for checkout. Hope this helps!

Valutata 5 stelle su 5

Warm weather please hurry

I got this hat for free, only had to pay the shipping.
Very happy with this hat, only wish the snow and cold weather would go away so i could actually wear my new hat!!

16 aprile 2024
Non scritta su invito
Logo di Goodyouco

Risposta di Goodyouco

We're so glad you're pleased with your hat! Let's hope the warm weather makes its appearance soon so you can enjoy it fully. Hang in there—sunny days are just around the corner! 😊🌞

Valutata 5 stelle su 5

I cannot recommend this sun hat enough

I cannot recommend this sun hat enough! It's quick dry for water activities, breathable and foldable and easy to carry. I wore it for 6 days straight on my safari trip and didn't get a burn on my face or neck (doesn't happen often when you're pale skin).
Love it! Definitely not a SCAM.

4 aprile 2024
Non scritta su invito
Logo di Goodyouco

Risposta di Goodyouco

Thank you so much for your glowing review Kamilla! We're thrilled to hear that our sun hat met your needs so well during your safari trip 🐘 - hope it was a fantastic adventure. 🌞💕

Valutata 1 stelle su 5

Poor customer service response

Placed order on 4/1/24. Received notice of shipping on 4/6/24. The tracking # does not work. I reached out to their customer service email on 4/16/24 and have received no reply. Sent them another message through their website early this morning, 4/17/24, and have received no reply to that either. My credit card wad charged right away though, and it is quite disappointing not to receive replies from my inquiries regarding my orde4.e

17 aprile 2024
Non scritta su invito
Logo di Goodyouco

Risposta di Goodyouco

Hi there, your order should be arriving soon by now and emails answered within 24 - 48 hours. We have just replied with an update on the order status 😀

Valutata 3 stelle su 5

Haven’t received order

Ordered 3/27/24 on 4/1/24 received a tracking number and notice it was shipped. 3 weeks later and multiple emails sent have not heard back from company. The tracking number doesn’t work.
I am somewhat hopeful order will still arrive after reading do many slow shipping comments.
I do think the company should have reached out after I emailed them though.

As of my feelings right now I would suggest not ordering from them. Will definitely take that back if my 5 sun hats arrive soon in good quality condition.

***update
Received my orderApril 19th. Did also receive one email reply after leaving negative review here. Hats will be ok for what I wanted. They are adjustable but still a bit small even at the largest adjustment. I like the brighter colors better than the pink ones but just personal opinion. After all is said and done I’m happy with purchase.

14 aprile 2024
Non scritta su invito
Logo di Goodyouco

Risposta di Goodyouco

Hi there, your order should have arrived by now and emails answered within 24 - 48 hours. Can you DM us on facebook if your emails are not sending to support@goodyouco.com so we can check on it for you

Valutata 5 stelle su 5

I recently bought my sunhat with the…

I recently bought my sunhat with the free, just pay delivery offer - amazing! The hat took quite a while to be delivered, and goodyouco were responsive when I enquired. Hat duly arrived - and I love it!!

10 aprile 2024
Non scritta su invito
Logo di Goodyouco

Risposta di Goodyouco

Thank you for sharing your experience Dayle. Apologies for the delayed delivery but happy it worth it 😄

Thank you for your support 🫶

Valutata 5 stelle su 5

Great Sun Hat!!

Oh my gosh, I love my sun hat!! It fits perfectly and is so cute, while also offering great protection from the sun! It is foldable, so it is easy to pack, too. The brim can be snapped up on the sides for a cute look, too. Thank you!!

8 aprile 2024
Non scritta su invito
Logo di Goodyouco

Risposta di Goodyouco

Your enthusiasm is wonderful to hear Connie! It sounds like your sun hat ticks all the boxes for style, fit, and sun protection. We really appreciate your kind feedback 😊❤️

Valutata 4 stelle su 5

there was an issue with my order…

there was an issue with my order (shipping lost my package) but customer service really stepped up and resent my order…. it arrived and I LOVE IT

27 marzo 2024
Non scritta su invito
Logo di Goodyouco

Risposta di Goodyouco

Great to hear the issue was resolved smoothly. Thrilled you love your hat—here's to making the wait worthwhile! 💕☀️

Valutata 3 stelle su 5

takes a while for stuff to reach UK!

As promised, i'm amending my initial negative review.

I have now received my sun hat which was ordered over 3 weeks ago. It's exactly as described. The fit for me is good but it is quite snug so wouldn't recommend if you have thick hair/a large head.

The tracking comms is poor so you just have to sit it out and hope it'll arrive.

3 aprile 2024
Non scritta su invito
Logo di Goodyouco

Risposta di Goodyouco

Thank you for updating your review, Karen. It's good to hear the sun hat finally arrived and fits well, even though it was a bit of a wait and the fit might be tight for some. Your feedback about the tracking communication is valuable for improvement. Enjoy your sun hat and the protection it provides! 😊👒

Valutata 5 stelle su 5

I love my hats

I love my hats. They are a great fit and are really comfortable. The colours are awesome and they are really light to wear. Definitely NOT a scam.

27 marzo 2024
Non scritta su invito
Logo di Goodyouco

Risposta di Goodyouco

Thank you for the kind words Gail! Glad you like them 😄👒

Valutata 1 stelle su 5

Hats are way too small

Hats are way too small, and there is a no refund policy due to "hygiene". Super disappointing.

29 marzo 2024
Non scritta su invito
Logo di Goodyouco

Risposta di Goodyouco

Hi Mel, sorry to hear they are too small. We do accept all returns and do not have a 'Hygiene' policy preventing customers from returning orders.

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più