Divan Base Direct Recensioni 

6191
•
TrustScore 4.5 su 5

4,5

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

I bought my small double divan bed around a month ago, and it has been great. Good quality, delivered quickly and with personal service that is often missing from online retailers. I needed quick deli... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Good communication, phone call to confirm my order and double checked everything was as it should be the day after placing my order. Received my order 7 days later and was extremely pleased with the q... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

I bought a beautiful blush double sized headboard. The team were great at sending me samples out.. Headboard came within the time frame stated. The headboard is beautifully made and looks great- eas... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

From start to the end very easy process. Order placed, bed arrived on time, delivery at the floor superb and competitive price. Thank you

Dettagli dell'azienda

  1. Negozio di mobili per camere da letto
  2. Negozio di letti
  3. Negozio di materassi

Informazioni su Divan Base Direct

Scritti dall'azienda


Premium 2-Man Delivery

We offer a Premium 2-Man, room of choice delivery service on all orders to mainland England and Wales (see our full T&Cs).


Products made in the UK

We’ve tried, tested and hand-picked our products from the best UK bed manufacturers. So not only are we able to offer something to suit everyone, you can be assured that you’re buying the best quality item for the best possible price.


Excellent Feedback Rating

We pride ourselves on our customer service and satisfaction, product knowledge and experience. This helps us to ensure that we provide our customers with the highest quality products and service to match.


Informazioni di contatto

4,5

Eccellente

TrustScore 4.5 su 5

6K recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Chiedi ai clienti di scrivere una recensione

Questa azienda invita i propri clienti a scrivere recensioni - sia positive che negative

Ha risposto al 86% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 1 settimana

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

4,5

Tutte le recensioni

(6191)

235 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Dan was amazing!!!

Where do I start?? Dan really helped me with choosing my mattress and my bed. I haven’t had a good night sleep in years but Dan went in and recommended a really good one. Thanks to him I now love my bed!!! Make sure you ask for him when you visit.

Thank you Dan!!!!

24 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Divan Base Direct

Risposta di Divan Base Direct

Hi Tasmiah,

Thank you so much for your amazing review! We’re absolutely delighted to hear that Dan was able to help you find the perfect mattress and bed. It’s wonderful to know that you’re now enjoying a great night’s sleep — that really means a lot to us!

We’ll be sure to pass your lovely feedback on to Dan. We’re sure he’ll be thrilled to know how much you appreciated his help and recommendation.

Thank you again for choosing Divan Base Direct and for your kind recommendation!

Kind regards,
Divan Base Direct Team

Valutata 5 stelle su 5

Great Old Fashioned Customer Service

Called in.to the shop and was greeted by Adam in sales who was nothing short of excellent.

Nothing was too much trouble and he provided several more fabric samples that I thought he would for me to take away. He then went away and printed the material name labels and stuck them on the samples. This being done while I enjoyed a complimentary cup of coffee.
Adam then went though all of the divan options and gave me links to 3 options for a mattress to suit.

Well done give that man a rise in pay!

25 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Divan Base Direct

Risposta di Divan Base Direct

Hi Peter,

Thank you so much for your fantastic review! We’re delighted to hear that Adam provided such excellent service and went above and beyond to help you find the perfect fabric and divan options.

It’s wonderful to hear that you appreciated the extra fabric samples, labelled materials, and of course, the complimentary coffee! We’ll be sure to pass your kind words on to Adam — we’re sure he’ll be very pleased to hear them!

Thank you again for your support and recommendation. We really appreciate it.

Kind regards,
Divan Base Direct Team

Valutata 5 stelle su 5

Fantastic company to deal with

Fantastic company to deal with. Original purchase in 2020 included a Divan lift up storage base and thick mattress. We couldn’t decide on the fabric for the Divan but were really accommodating in sending multiple samples on request. The mattress is of really good quality too and still going strong to this day. Had an issue in the last few weeks with the gas struts/pistons failing on one side and not holding the bed up properly. Once contacted, they were more than helpful. Despite being outside its warranty, they have sent out replacement parts completely free of charge. A really refreshing experience from both a purchasing and after sales perspective. Would highly recommend!

29 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Divan Base Direct

Risposta di Divan Base Direct

Hi William

Thank you so much for taking the time to leave such a detailed and wonderful review. We’re delighted to hear that you’ve been happy with your Divan lift-up storage bed and mattress since your original purchase in 2020.

It’s fantastic to know that the mattress is still going strong and that we were able to help resolve the issue with the gas struts. We always aim to provide the same level of care and support after your purchase as we do when you first order, so it’s lovely to hear that this came across.

We truly appreciate your kind words and recommendation. Thank you for choosing Divan Base Direct, and we hope you continue to enjoy your bed for many years to come!

Kind regards,
Divan Base Direct Team

Valutata 3 stelle su 5

Disappointing

Disappointing express delivery experience

We ordered a bed on 10 August and paid an additional £80 for express delivery, advertised as 2–5 working days.

Unfortunately, the delivery experience was very disappointing. We were told on two separate occasions that the bed would definitely be delivered on Monday 17th, so we arranged our work and personal commitments around this. When Monday came, the delivery didn’t happen and we were then given various possible dates, with very little communication from the company.

We were also disappointed that the website states the 2–5 working day timeframe is an estimate and not guaranteed, as this wasn’t clear to us when ordering and isn’t stated on our order confirmation. To their credit, after raising this, Divan Base Direct agreed to refund the full £80 express delivery charge, which we appreciate.

The delivery itself was handled by an outsourced company. Although the bed did eventually arrive within the allocated time slot, we were unhappy with the delivery team’s attitude and the way the bed was handled. Our banister was scuffed and our landing light was knocked, leaving it loose and slightly damaged. We also felt uncomfortable with the manner of the delivery team.

We appreciate that Divan Base Direct and the delivery company are separate, but ultimately this was a disappointing overall experience. We hope the bed itself is good quality, but we would have expected much better communication and care, particularly having paid extra for express delivery.

26 agosto 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Great service

Great service

12 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Divan Base Direct

Risposta di Divan Base Direct

Hi Alfie,

Thank you for your lovely feedback! We’re really pleased to hear you received great service. We truly appreciate your support and hope to welcome you back again in the future.

Kind regards,
Divan Base Direct Team

Valutata 5 stelle su 5

Great customer service

Great customer service! Was extremely helpful and made the whole experience lovely.. will defo be using again

19 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Divan Base Direct

Risposta di Divan Base Direct

Hi Laura,

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that you received great customer service and that we could make your experience a lovely one. We really appreciate your kind words and look forward to helping you again in the future!

Kind regards,
Divan Base Direct Team

Valutata 5 stelle su 5

Awesome bed

Excellent service. Very happy with my bed that I ordered. Will highly recommend.

12 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Divan Base Direct

Risposta di Divan Base Direct

Hi Diggy,

Thank you so much for your fantastic review! We’re delighted to hear that you’re very happy with your new bed and the service you received. We really appreciate your recommendation and your kind feedback.


Kind regards,
Divan Base Direct Team

Valutata 5 stelle su 5

Rrally good and happy with the beds

4 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Divan Base Direct

Risposta di Divan Base Direct

Hi Shameem,

Thank you so much for your lovely review! We’re really pleased to hear that you’re happy with your beds and had a great experience with us. Your kind feedback is greatly appreciated.

Kind regards,
Divan Base Direct Team

Valutata 1 stelle su 5

7 month double bed ‘heavy duty’, COLLAPSED

I bought a double bed ‘heavy duty’, divan bed, in Feb’26, at £370. I was impressed with the reviews on here!! That, was a big mistake!!! The bed collapsed on Fri, while my son sat on it. When you see the wood inside, it’s cheap stuff…no wonder it collapsed. It was not fit for purpose!! I’ve contacted them this am (mon 17 Aug) they said they will ‘try’and get back today!!! Ridiculous

14 agosto 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Good Product great Customer service

I have bought my 2nd Divan bed with headboard from DBD within the span of 4 years, very good product. We had a slight issue with the recent order, the customer service was great I would specially mention the name of 'Kay' who provided very good service and kept me posted throughout. Highly recommend them.

8 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Divan Base Direct

Risposta di Divan Base Direct

Hey Santosh, we really appreciate you returning to us for your second divan bed and headboard.

We're pleased to hear that you're happy with the quality of your bed and, even though there was a slight issue with your recent order, it's great to know our team was able to get things sorted for you.

A special thank you for mentioning Kay, we'll be sure to pass on your kind words. Providing helpful communication and keeping our customers updated is extremely important to us.

Thank you again for your continued support and recommendation. We hope you enjoy your new bed for many years to come!

Kind regards
Sophie
Divan Base Direct Team

Valutata 5 stelle su 5

5 star experience once again!

This is my third purchase from Divan Base Direct, and once again they have exceeded all my expectations. From start to finish, the experience has been an absolute pleasure.
I was incredibly impressed by the wide range of products available, along with the huge selection of colours and fabrics to choose from. It made finding the perfect ottoman divan bed, headboard and mattress so easy. I also particularly appreciated the option to order free fabric samples before placing my order, which was a fantastic way to be sure I was making the right choice.
The value for money is exceptional, offering high-quality products at very competitive prices. The customer service team is second to none: friendly, professional and always willing to help. A special mention must go to Adam, who couldn't have done more to assist throughout the process and made the whole experience seamless.
My order arrived quickly, and I am absolutely delighted with the quality and finish of every item. The craftsmanship is superb, and everything looks even better than I had hoped.
Having now purchased from Divan Base Direct three times, I can confidently say that I would not hesitate to recommend them to anyone. Exceptional products, fantastic customer service and excellent value for money. Thank you to the whole team for another outstanding experience!

9 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Divan Base Direct

Risposta di Divan Base Direct

Hi Christina, thank you so much for such a wonderful review and, most importantly, for choosing Divan Base Direct for the third time!

It means a great deal to us when customers return, and we're delighted to hear that you've once again been happy with everything from our fabric and colour choices to the quality, value and service you received.

We'll also make sure your kind words are passed on to Adam, we're sure he'll be very pleased to know he helped make your experience such a positive one.

Thank you again for your continued trust in Divan Base Direct and for recommending us to others. We truly appreciate your support and hope you enjoy your new ottoman bed, headboard and mattress for many years to come!

Kind regards
Sophie
Divan Base Direct Team

Valutata 1 stelle su 5

Tried to cancel order as there was a delay

I ordered a mattress online One Sunday, the next day I was contacted by a member of your team ( who I won’t name publicly)to tell me that there was an unexpected delay on the mattress of an extra 2 weeks . I asked for a refund and said I would look elsewhere as i needed it quick. I was told that she would pass it to accounts to process refund. I ordered a mattress elsewhere which arrived the same week. I chased up my refund only to be told that I had called and asked them to proceed with the order!!!! ( completely untrue) and that they had express ordered at their expense. If you read the cancellation policy it states that you loose half of your money if you cancel an express order , I was getting nowhere on the phone or emails with this company and lost patience with wasting my time, so accepted the fact I was going to end up with a mattress I no longer needed as I already had one. The delivery guys from furdeco were the only positive thing about the experience.

5 luglio 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Faulty bed, poor handling, slow responses and unreasonable extra charge

I ordered a divan bed from Divan Base Direct, and the experience has been extremely disappointing.

The original bed was delivered and assembled by their team on 6 June, but it arrived with visible marks and stains. The headboard was loose, and the installation appeared to be incorrect. I reported the issues immediately after delivery and provided photos.

At first, I was offered a fabric cleaner and £20 compensation, which did not address the main problems. After several emails and slow replies, they eventually agreed to arrange an exchange to a different divan model. They also confirmed in writing that collection of the current divan would be at no cost to me, and that delivery and installation of the replacement would be arranged at no additional cost.

The replacement delivery then failed because I was told some parts of the new bed were missing. This was not caused by me.

After that, they told me disassembly of the faulty bed was not included and asked me to pay £59.95 for it. I find this completely unreasonable. The current bed was faulty and was assembled by their own team. I am disabled and I had already made them aware that I am not physically able to disassemble the bed myself. Despite this, I was still told that either I would need to deal with the disassembly myself, or pay extra for them to dismantle the faulty bed that they had installed.

If they are collecting and replacing a faulty bed, the necessary disassembly and removal should be part of the replacement process, especially when they had already confirmed collection would be arranged at no cost.

It has now been over two months since the original delivery, and the issue is still not resolved. I have had to keep chasing for updates, while the faulty bed remains in my home.

Overall, this has taken far too long. Communication has been slow, and the handling has been inconsistent. I expected much better after receiving a faulty item.

I would not recommend this company based on my experience.

7 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Divan Base Direct

Risposta di Divan Base Direct

Hi Haiyang, thank you for taking the time to share your experience. We are genuinely sorry that this matter has taken so long to reach a resolution. We completely understand how frustrating an ongoing issue with a bed can be, particularly when a replacement has already been agreed.

We did acknowledge the concerns raised with the original bed and agreed to exchange it for a different model which we believe you were happy with. The replacement itself, collection of the existing bed and installation of the new bed were all arranged at no additional cost.

When arranging the collection, our team explained that the existing bed would need to be disassembled and ready for our drivers to collect. At that stage, your email stated that this arrangement was acceptable and you would have the items ready to collect, and we were not made aware that assistance with dismantling would be required. We appreciate that there may have been a misunderstanding around this, and we are sorry that this was not clarified more thoroughly at the time.

We would also like to mention that throughout this period our team has continued trying to arrange the delivery. A number of delivery dates were offered over the course of more than a month before you were able to accept a delivery date. There was also an occasion where our delivery team attended on the arranged date, but unfortunately the delivery could not be completed as nobody was available to receive the order.

We fully appreciate that customers may not always be able to accommodate the dates offered, but this did contribute to the overall timescale.

There was also a delay on our side when components required for the replacement were unavailable. We accept responsibility for that part of the delay and apologise for the inconvenience it caused.

Most importantly, we have continued working towards a solution rather than leaving the matter unresolved. We are now arranging the replacement delivery with the disassembly service included, so our team can dismantle and collect the existing bed and complete the replacement.

We are sorry that the overall experience has not been as straightforward as it should have been. We have tried to accommodate the you throughout, including agreeing to exchange the bed for a different model and continuing to arrange alternative delivery dates when previous dates could not go ahead.

We hope this provides some helpful context while also acknowledging the areas where we could have done better. Our focus now is on completing the exchange successfully and bringing the matter to a satisfactory conclusion.

Best wishes
Divan Base Direct Team

Valutata 5 stelle su 5

One of the best bed makers in uk i love…

One of the best bed makers in uk i love with there quality

6 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Divan Base Direct

Risposta di Divan Base Direct

Hi Zeeshan, thank you so much for your kind words! We're delighted to hear that you love the quality of our beds. It means a lot to our team to be considered one of the best bed makers in the UK. We really appreciate your support.

Best regards,
Divan Base Direct Team

Valutata 5 stelle su 5

Happy with service

Happy with service

17 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Divan Base Direct

Risposta di Divan Base Direct

Hey Lalit, thank you for your review! We're delighted to hear that you're happy with our service. We really appreciate your support and hope you enjoy your new bed for many years to come.

Kind regards,
Divan Base Direct Team

Valutata 1 stelle su 5

Unreliable & poor customer service

I ordered a king size divan and a double divan, with headboards for both. I also paid extra for fitting, express delivery, and removal of packaging/rubbish.

From the start there were problems. I was called to say the colour for one was out of stock, so I changed it to match. On delivery day we received both bases, but only the king size headboard. The king headboard didn’t even match the base, and the double headboard was missing completely.

I then waited over 48 hours for them to “do warehouse searches” before they agreed to reorder. When the missing headboard finally arrived, the delivery driver refused to fit it or remove the packaging and was quite confrontational about it, so I had to leave it.

On top of that, the first delivery team left black handprints all over my walls. I had to wash every wall they’d been near.

I’ve paid for services I didn’t receive. I’ve emailed asking for a refund of the fitting fee and express service fee, and to ask what they will do about the mismatched king set. I was told it would be dealt with when the manager returned on Monday. I chased last week, yesterday, and today. Still no reply.

Very poor communication, missed items, damage to my home, and no resolution. I cannot recommend.

27 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Divan Base Direct

Risposta di Divan Base Direct

Hi Mary-Clare, thank you for your feedback. We are sorry that your order did not go as smoothly as it should have as the 2nd headboard was missing at the delivery depot and so the order was delivered without the 2nd headboard.

When the 2nd headboard was delivered, you did explicitly express that you did not want the drivers to assemble the headboard and only leave it at the door. This instruction was recorded on the delivery notes, and therefore no installation service was added to that delivery. Our drivers can only carry out the services shown on their paperwork, which is why the headboard was not assembled on that occasion.

You also asked us to refund the installation charge relating to the affected bed rather than have that headboard installed. This has been refunded as requested and explains why the drivers did not assemble the 2nd headboard.

Regarding the issue you have raised about the king-size headboard not matching the base, we are aware this is currently being dealt with by our team, who are in communication with you to work towards resolving this.

We sincerely apologise for the issues with the initial delivery and recognise that communication could have been better while the matter was being investigated. Missing an item from an order is not the standard of service we aim to provide.

We fulfil many orders successfully and take customer satisfaction seriously. When an issue does arise, we always aim to investigate it fairly and find an appropriate resolution. We are sorry that your experience on this occasion has not reflected the level of service we normally aim to provide, and we hope the remaining headboard matter will be brought to a satisfactory conclusion.

Best wishes,
Divan Base Direct Team

Valutata 3 stelle su 5

The headboard came with struts too tall…

The headboard came with struts too tall for the bed base. I'm being sent shorter struts, I'll'll see how that works out. I had ordered a low divan base and had expected corresponding sized struts. The person I spoke to put it all on me. Would not admit that if I ordered a low base, I would need a shorter headboard.

4 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Divan Base Direct

Risposta di Divan Base Direct

Hey David, thank you for your feedback. We’re sorry to hear that you were disappointed with the headboard struts supplied and with how the conversation with our team came across.

We would like to clarify that the struts originally supplied are our standard headboard struts and are routinely provided with our headboards, including when a low divan base is ordered. A lower divan base does not necessarily mean that shorter struts are required.

Many customers specifically choose a low divan base because they have a deeper or thicker mattress and want to keep the overall height of their bed manageable. In those circumstances, shorter struts may actually be unsuitable, as the headboard still needs sufficient adjustment to accommodate the mattress height. We therefore have to supply a standard fitting that accommodates the widest range of mattress and bed configurations.

We completely understand that your particular setup is different and that you would prefer the headboard to sit lower.

There is also an adjustment you can try with the existing struts. The fixing point on the back of the headboard is not positioned directly in the centre of the strut. Turning the struts around changes the effective length: fitted one way they extend further below the headboard, while fitted the opposite way they sit shorter. This may help achieve the height you are looking for.

Nevertheless, we wanted to accommodate your particular requirements. Although shorter struts are not something we normally stock or supply as standard, our team has managed to source some specifically for you which have now been delivered.

We hope this provides some useful context as to why the original struts were supplied and also demonstrates that, where a your individual setup required something outside our usual specification, we have tried to find a practical solution for you :)

Best wishes,
Divan Base Direct Team

Valutata 5 stelle su 5

Quick delivery and great customer service

Delivery was incredibly quick. Around 3 days from placing the order.
Quality of the bed and headboard is great.
Customer service was excellent.

4 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di Divan Base Direct

Risposta di Divan Base Direct

Hi Clare, thank you for the fantastic feedback! We're so pleased your order arrived so quickly and that you're happy with the quality of both your bed and headboard.

It's also great to hear our customer service team looked after you well.

Best regards,
Divan Base Direct Team

Valutata 5 stelle su 5

Great Customer Service

I had some issues with my purchase in the beginning, however, it was well handled by Sam from customer support who helped me to resolve it. The bed is lovely and headboard is just stunning .
Thank you for being so patient and professional .

22 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Divan Base Direct

Risposta di Divan Base Direct

Hi Laura, thank you for taking the time to leave us such a lovely review. We're sorry there were a few issues with your purchase initially, but we're really pleased Sam was able to get everything resolved and make the experience a positive one.

It's fantastic to hear that you love your new bed and that the headboard has made such an impression! We'll be sure to pass your kind comments on to Sam, he'll really appreciate the recognition.

Thank you for your patience throughout and for choosing Divan Base Direct. Your feedback means a lot to the whole team!

Kind regards,
Divan Base Direct Team

Valutata 1 stelle su 5

Terrible communication, extremely long delays and they lost the mattress!

I've had a horrible experience attempting to purchase a mattress from DBD. I first placed my order in mid June, only to be informed that I would have to pay an additional £90 for delivery. Then for a full month I heard nothing from them unless I directly called their office and demanded an update. Finally today I called and asked for an update only to be told that between Friday and Tuesday the company that handles their shipping had LOST the mattress.

Despite directly telling me that it takes two weeks for a mattress to be produced and another week for it to be delivered at a minimum, they tried to tell me that they could have one sent to me by next week... I've heard better attempts at excuses and negotiations from students who left their assignments at home!

After losing all faith, I had to repeatedly tell the representative on the phone that I wanted a refund but he would not process it there and then, instead I have to sent an email to them for it to be considered.

Thankfully I've paid through PayPal so I can issue a chargeback if I don't hear by the end of today.

Would highly recommend against using DBD due to the lack of communication, long delays in shipping and overall reliability. I'm still at a loss for how a mattress company loses track of a mattress and forgets to tell the customer

21 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Divan Base Direct

Risposta di Divan Base Direct

Hi Shane, thank you for taking the time to leave your feedback.

We’re very sorry for the frustration and inconvenience caused with your order. We do clearly state in our delivery information that offshore addresses are not included within our free Mainland UK delivery service, and that deliveries to offshore locations can take an additional 1–2 weeks due to the extra stages involved.

For offshore deliveries, the order is first dispatched to our offshore delivery partner, then shipped across and passed to a local courier for final delivery in your area. This process is usually consistent and reliable, but unfortunately on this occasion your mattress was lost while in the care of the offshore delivery company. This is extremely unusual and not something we would expect to happen, which is why we were also very disappointed to learn of this.

We appreciate that, regardless of where the issue occurred, this affected your overall experience with us. We understand that the delay and lack of a clear update left you without your order, and we are genuinely sorry for this.

When we advised that a replacement could be arranged sooner, this was because we intended to make special arrangements to prioritise the replacement and get it to the offshore delivery company as quickly as possible. This was not intended to mislead you in any way. When issues do occur, we always try to go the extra mile to resolve them as quickly as we can.

We have recieved your email regarding the cancellation and your refund is in process. We rely on good service, repeat customers and recommendations, so it is never our intention for any customer to be left disappointed. On this occasion, both you as the customer and us as the retailer have been let down by the delivery failure, and we apologise again for the inconvenience caused.

Best wishes,
Divan Base Direct Team

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più