Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

3,9

Molto buono

TrustScore 4 su 5

12 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Vi havde et rigtig hyggeligt ophold

Vi havde et rigtig hyggeligt ophold. Værten tog godt i mod os, og viste os på plads. Teltet er hyggeligt, og pænt indrettet, og sengen god at sove i. Og smart med eget toilet bag ved teltet.

Omgivelserne er smukke og rolige, og indbyder til at sætte tempoet ned. Der var mulighed for at lave bål i bål fad, og fik en dejlig kurv til velkomst, og lækker morgenmad med friskbagte boller og juice, te og kaffe.

De får vores varmeste anbefalinger

10 maggio 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Dejlig oplevelse!

Min kæreste og jeg havde en god og hyggelig oplevelse. Vi blev taget rigtig godt imod og vist rundt, da vi ankom. Derudover var vi meget glade for vildmarksbadet - så hyggeligt og lækkert!

Vi sov skønt og morgenmaden blev serveret på terrassen.

Alt i alt en god oplevelse🙏🏽

7 settembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Et fantastisk opphold!

Min kæreste og jeg havde et virkelig godt ophold hos Dansk Naturglamping. Ejeren mødte os ved parkeringen og fulgte os til vores telt. Han kom med friske blomster og en velkomstdrink, og leveringen af morgenmad næste morgen var helt perfekt! Standarden på teltene var god, det var rent, og vi havde alt, hvad vi havde brug for. Vi kommer gerne igen!

29 giugno 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Vores andet besøg hos Dansk Natur Glamping - og bestemt ikke det sidste!

Min kæreste og jeg har nu besøgt Dansk Natur Glamping to gange – og vi bliver bare mere begejstrede for hver gang! Teltene er hyggelige og fyldt med små detaljer, som gør opholdet til en helt særlig oplevelse og som får én til at føle sig hjemme fra første sekund. Naturen omkring teltene, vildmarksbadet og træterrassen opfordrer til et ophold, hvor ro og afslapning er i fokus.

Nyd flasken med velkomstbobler, lav sommermad over bål og se stjerner på himlen mens I nyder varmen fra vildmarksbadet. Det fineste, lille fristed som jeg glæder mig til at besøge igen!

29 agosto 2024
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Træt og slidt

Vi havde set frem til en afslappende glamping-oplevelse, men virkeligheden var desværre noget andet.

Vildmarksbadet? Det blev først tændt mellem kl. 16 og 17, fordi ejeren “lige skulle rundt med alle”. Gæsterne ankommer cirka kl. 14 – hvorfor i alverden ikke tænde op før, så gæsterne kan nyde faciliteterne med det samme? Som om det ikke var nok, var saunaen slet ikke tændt, og det lovede vildmarksbad var en klam affære: grumset, beskidt og tydeligt misvedligeholdt. Pumpen til cirkulationen hang og dinglede, tilsyneladende ude af drift eller bevidst frakoblet.

Køleelementerne? De havde ikke en jordisk chance for at holde noget koldt, for der var dimensionerne helt misforstået.

Billederne på hjemmesiden er taknemmelige – det er mildt sagt – for man opdager først på stedet, at man nærmest er lukket inde.

Er du det mindste hæmmet i gangfunktionen, ja så bliver oplevelsen måske en anden, altså hvis du kommer op på træterrassen.. en lille trappe ville på sin plads, ellers skal det nok annonceres at bevægelses hæmmede ingen adgang har

Og ingen grill? Nej der var gået nogle tabt ?? Så beskeden var at så måtte man låne fra et andet telt??

Morgenmaden bestod af fire boller, tre skiver ost, to små brikmarmelader og rigeligt med smør. Bevares, men et brev te til en hel kande kogende vand og lunken kaffe føjede kun skuffelsen til. Desuden blev morgenmaden ikke leveret til aftalt tid, pænt meget forsinket uden nogen form besked – temmelig uheldigt, når man har en bagkant.

Stedet bar tydeligt præg af slid, manglende opfølgning og investering i vedligeholdelse.

7 settembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Dejlig oplevelse

Dejlig oplevelse. Camping med luksus. Dejlig seng/dyner, hyggeligt natur område med privatliv. Velkomst med en flaske bobler. Morgenmad bragt ud. Vildmarksbad, et brusebad, og så hygge på terrassen med et glas vin og tændt bålplads. Levede op til vores forventninger.

10 agosto 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Ikke pengene værd!

Vi har rejst en del og altid valgt Camping eller glamping da vi er vilde med naturen.
For os virker deres sted til at være banket op, for at tjene penge & siden det er banket op, har det bare fået lov til at stå, uden vedligeholdelse osv.
Det er mega ærligt, når man betaler så mange penge for et ophold.
Først og fremmest kommer man til en parkeringsplads hvor græsset trænger til at blive slået, i teltet er gulvet nuset & beskidt, gasbluset er fedtet & lugter, der er pletter på lagnet (jeg håber det er mudder) sengebordene er mega skæve, "lysekronen" har en belægning af mug & spindelvæv, teltet er muggen flere steder, men det værste er nok jeres ude wc. Toilettet lugter, guld spejlet er ikke til at få øje på, men til gengæld kan man nemt få øje på en masse grønne alger 🤢 ingen havde lyst til at bade der, så måtte oven i deres dyre ophold betale os til et bad i en svømmehal.
Spejl og hylde måtte jeg vaske af for gamle tandpasta rester. Håndvasken er fuld af mug.
Udenfor er man omringet af grantræer og massere af ukrudt, de friske krydderurter er der ikke, heller ingen friske blomster, bordet er træt og mangler pleje.
Pris & kvalitet hænger simpelthen ikke samme.
Jeg har snakket med ejeren Michael efter vores ophold, han beklager og tilbyder rabat på et nyt ophold.
En del af pengene retur havde været på sin plads, for de fejl & mangler.

29 luglio 2024
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

Super dejlig oplevelse

Super dejlig oplevelse
Søren kom og tog godt imod os, vi følte os virkelig velkommen. Han viste os alt, og fortale osse lidt historie omkring området . Tak for det Søren
Det har været en dejlig oplevelse i naturen, det er ikke sidste gang vi har prøvet det.
Om morgen kom søren, med en dejlig kurv med lækker morgenmad .
Tak for det

1 agosto 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Skuffelse!!!

Det er ikke mange stjerner vi kan give når hjemmesiden og det virkelig billede af dansk natur glamping ikke er identisk. Du ankommer til et usselt sted hvor parkeringspladsen ingen gang er slået,du skal til en juletræsmark med knæhøjt græs og smattet gå stier allerede der bliver fornemmelsen flad, teltet er meget fugtigt og løsningerne med bad og toilet virker bestemt ikk lovlige. Udsigten fra dit telt er ud i meter højt ukrudt og syge træer. Vildmarksbadet var meget uhygiejnisk og virker slet ikk til de har styr på hygiejnen. Det virker til man ikke vedlige holder stedet længere og det bare er en penge maskine.

26 luglio 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Total skønt overnatning i skovens dybe

Total skønt overnatning i skovens dybe, stille ro.

Dejlig modtagelse af Søren, som sørgede for tryghed og service. Lækker ankomstkurv, hytten, roen, stedet. Regnen kom om natten, hvilket også var en anderledes oplevelse, gode senge. Total hygge, og skøn morgenmadskurv med lune boller etc, og en lille blomst - jeg er fan TAK ❤️

17 giugno 2023
Non scritta su invito

Questa è la tua azienda?

Reclama subito il tuo profilo per accedere agli strumenti business gratuiti di Trustpilot e avvicinarti ai tuoi clienti.

Crea un account gratuito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più