Echt klasse
Top! Alles klopte gewoon. Nette chauffeur, koelkast met daarin de drankjes zoals afgesproken, muziek aangesloten en rijden naar de afgesproken plekken. Twee geweldige uren gehad.
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Top! Alles klopte gewoon. Nette chauffeur, koelkast met daarin de drankjes zoals afgesproken, muziek aangesloten en rijden naar de afgesproken plekken. Twee geweldige uren gehad.
De Limousine Service...
Weet niet of dit hetzelfde bedrijf is als Basic maar het verhaal komt wel heel erg overeen!
Ga er nooit mee in zee!
Ze storten je borg niet terug.
Schoonmaakkosten in rekening brengen terwijl je de limo netjes hebt achter gelaten! Volgens hun heb ik het onderwerp in een email veranderd?...brengen ze kosten voor in rekening.
Onnodige communicatie....ze brengen kosten in rekening!
Ik kreeg €0,17 van de borg terug!
Ze zijn nauwelijks te bereiken en als je ze spreekt zijn ze onbehoorlijk aan de telefoon en laten je niet uitspreken!
Regelement van 150 punten...€100,- inhouden op "onderbuikgevoel "??!! Hoe dan!!
Gewaarschuwd mens telt voor 2....ga er niet mee in zee!
Ze liegen en bedriegen!
Een limousine gehuurd voor een bruidspaar. Er moest eerst een borg betaald worden van €100.
Daarna heb ik een keer gebeld, of het tijdstip gewijzigd kon worden. Voor de bewuste dag, werd ik gebeld, met de mededeling dat de limousine waarschijnlijk niet zou kunnen rijden, omdat deze met pech stond. Zij hebben mij die dag op de hoogte gehouden via WhatsApp. S nachts om 0:33u kreeg ik een appje, dat de limousine gemaakt was.
Zoals bij hun voorwaarden staat, zou de borg binnen 48u teruggestort worden, als de rit gereden is. Na enkele dagen had ik nog niets ontvangen, dus maar gebeld. Antw, dat er 1 blikje gedronken was, en dat dat de reden is, dat het stagneerde. Na 1 week wachten, maar weer een keertje gebeld, waar mijn borg bleef.Antw.dat de bankgegevens niet juist zijn ingevuld, met de vraag wat zij dan miste. De bank waar hij gevestigd is waar ik de rekening ooit had geopend. Hahahaha. Dit is een goede grap, dit had ik nog nooit gehoord. Toch nog maar een keer gevraagd wanneer ik de borg nu, dan wel terug kon verwachten. 28 juli. Het bruidspaar is getrouwd op 17 Juni.
De borg is nu eindelijk teruggestort. Geen €100 maar een bedrag van €48,27.
Omschrijving van terug gestorte borg:
Aanpassing tijdstip
Nuttigen van blikjes, was er maar 1.
En overbodige communicatie.
Wat nou overbodige communicatie!!!!!
Dag voor de ceremonie mij inlichten over een kapotte limousine tot middenin de nacht.
Ik vind dit echt oplichterij, voor mij geen basic limousine meer.
M.
Eerlijke feedback...?
Slecht.
Communicatie drama, ellenlange mails met taalfouten, telefoon word niet opgenomen.
Vaag contact via verschillende mensen.
Rekening nummer lijkt ook particulier.
Dan word de auto ineens gewijzigd 2 weken na afspraak gewijzigd omdat deze ineens geboekt zou zijn.
Dan verschijnt de limo bij op de dag van de afspraak meer dan een uur te laat, waardoor het begin van het examen gala werd gemist.
Een rijstijl als een raket door de straat.
Ook nog eens een andere auto dan de foto's, met deuken, vuil aan de buitenkant, kleden over de kapotte en vuile bekleding.
Ook was de limo bestickerd.
Een onpersoonlijke chauffeur, die de hele tijd tijdens de foto's een mondkapje droeg.
Dan krijgt hij nog pech op locatie waardoor hij na het afzetten nog uren moest staan wachten op pechhulp.
Dan de borg... blijkt dat onderaan de mails, waar steeds het hele reglement in gekopieerd word werd gevraagd om de bank vestigingsadres?
Mijn bank vind dit ook vreemd, er is niemand die dit zo nodig heeft. En twijfels of ik dit wel moest doorgeven, zelfs de bank heeft moeten uitzoeken wat een hoe omdat dit er tegenwoordig er niet toe doet. Maar goed, na eindelijk contact, blijkt dat ze voor alle communicatie extra geld rekenen en dat ze met een accountant werken enz.. bijzonder, zeker omdat de betaling via een wat lijkt op een particulier rekening verloopt.
Ik moest nu maar wachten op mijn geld een maand later.
Ik krijg mijn borg weer van een andere rekening gestort?
Wat blijkt er is een bedrag in mindering gebracht, wat ook nog niet eens klopt..
Nu probeer ik te bellen zijn beide telefoonnummers afgesloten???
Omdat er niet meer werd opgenomen besloten voor mijn 34,= extra in rekening gebrachte bedrag deze review te plaatsen.
Eind goed al goed en slechte ervaring onprofessioneel afgehandeld.
Kijk uit met deze firma.
Van het begin af aan vage communicatie, waardoor het spannend was of de limousine wel zou verschijnen. Borg is €100,-. Bij elke vraag die je stelt rekenen ze €27,50. Het lijkt erop dat ze erop uit zijn om je vragen te laten stellen, zodat ze dit van je borg kunnen in houden. Nadien krijg je ook geen antwoord meer op vragen. Levering van oude/smoezelige limousine met vieze bekleding die ze bedekken met kleden. Ik zou dit bedrijf zeker niet aanraden!
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.