Wagnific Recensioni 

79
•
TrustScore 2 su 5

1,8

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

We signed up for a subscription but didn’t use it much so we canceled, about 4 or 5 months ago. Found we were still being charged. Checked our Wagnific account which shows the account has indeed been... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

HIDDEN SUBSCRIPTION TRAP – BEWARE!Do not buy from this company. Wagnific advertises what looks like a low-cost, one-time purchase or trial for dog anxiety audio tracks, but it is a hidden subscription... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

complete scam. after the 7 days trial they started to take monthly 49 euros from my account. I contacted them through the support team and they told me that my account doesn't exists nor my billing in... Leggi di più

Valutata 2 stelle su 5

Helaas werd mijn hond er niet rustig van, maar vertrok uit de woonkamer om in de slaapkamer te gaan liggen. Ik betaalde een proefperiode van 7 dagen a 19 euro. Ik heb meteen opgezegd voor de anders au... Leggi di più


Informazioni di contatto

1,8

Scarso

TrustScore 2 su 5

79 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

1,8

Tutte le recensioni

(79)

31 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

I have been using Wagnific for about 2…

I have been using Wagnific for about 2 months now. My dog was rescued from a terrible breeder, and she is extremely protective of my husband and me. She will go after anyone who comes near us or near our home. She is a 6 lb. Maltese, but she can frighten anyone. I was at my wits' end with her. Family and friends didn't want to come over, and everyone was afraid of her. Locking her in another room only made her bark incessantly. I bought Wagnific and played it for her every day. Now when we go out, I tell her I am going to put on her music. She goes to her bed and sleeps. Yesterday, I took her on her leash to get the mail. My neighbor was coming up the sidewalk towards us. Josie barked at her; I pulled a little on her leash, and she stopped and sat down. My neighbor and I chatted for a few minutes, and every time my neighbor acknowledged my dog, Josie would bark at her. I would tug a little on her leash and tell her "No". She would sit and not bark. I was amazed. Usually, she would get so wound up that we would have to pick her up and hold her tightly so that she couldn't get at the person. I genuinely believe that Wagnific has done something to help my dog. People told us that we should give her away, but we have committed to this little soul. We had taken her to training twice, and they gave us our money back, saying she was untrainable. She is not food motivated, and we tried to tell both trainers. I honestly don't know how Wagnific does what it does, but it has helped my little dog, and I am thankful.
1d
Reply

13 settembre 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Never received product and they charged…

Never received product and they charged me 19, then 49 on same day when i only ordered the $19 product which I never received.

7 settembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Wagnific

Risposta di Wagnific

Hi Sandra, we have checked our system and you were only charged the $19 and access email was sent to your email (Maybe it went to your spam mail) and we have also responded to the email you have sent us with your access link.

Valutata 1 stelle su 5

See Review-thought I paid for it ($19.99) and never got…

I thought I paid for it ($19.99) and never got anything. I found a place to contact them and sent them an e-mail. I did close my charge, but they say they never got my order. I am updating because if this works it could help a lot of animals/people. I checked before I closed my account and there wasn't a charge on it from them. Who knows what happened but I guess ignore my review.

4 settembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Wagnific

Risposta di Wagnific

Hi Sharyn, we have responded to your email as we are unable to find it in our system and you have only responded "Nevermind. I am not interested anymore." Can you kindly update your review.

Valutata 1 stelle su 5

I signed up for a $19.99 for those dog…

I signed up for a 1999 for those dog sounds to calm them. Never had a chance to use it because my husband got sick and two weeks later died this just happened in July when I got that $19.99. Upon looking at my bank account they took out on that same day $49 and 2 days ago they took out another $49. I never even got a chance to use the service due to my husband's health issue. I never signed up for any membership at all. Trying to go through their website is like pulling teeth to get any help. I can't get anyone to contact me back. Scam!!!

27 luglio 2025
Non scritta su invito
Logo di Wagnific

Risposta di Wagnific

Hi Gail, we checked our system, and it shows that we have responded to your email and processed the refund.

Valutata 1 stelle su 5

Unauthorized payments taken

Unauthorized payments taken, no response from customer service

28 agosto 2025
Non scritta su invito
Logo di Wagnific

Risposta di Wagnific

We checked our system and noticed that we have responded to your email, canceled your subscription and refunded you as well.

Valutata 5 stelle su 5

I was mainly looking for something to…

I was mainly looking for something to help my dog relax in the evenings, especially after dinner when she usually gets restless. A friend recommended Wagnific, so I decided to try it. At first, she just seemed a bit puzzled, but by the third night, I noticed she would settle down and lie quietly as soon as the music started. Now it’s become a part of our nightly routine. I let it play softly in the background, and it brings a sense of calm to the whole house — not just for her, but for me too. What I love most is that it works without needing any extra tools or effort.

16 agosto 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

This company is terrible

This company is terrible! You cannot unsubscribe at all! I wanted to try for 7 days at the low price of $19.00 but they have taken three payments from my card of $45.00 and I haven’t even used the service!! There is no way to cancel on their website and no phone number or email to contact them. This is ridiculous! Stay away from this company!!!!

21 agosto 2025
Non scritta su invito
Logo di Wagnific

Risposta di Wagnific

Hi Michelle,

Our email address can be found on our website and contact page. It seems there may have been some misunderstanding about the offer. The $19 plan provides unlimited access, not just a 7-day trial. The 7-day trial you may have seen applies only to the Ultimate Access subscription, which will automatically renew if not canceled within the trial period.

Our system shows that your access details have already been sent to your email. Could you please check your inbox as well as your spam or junk folder in case it landed there?

Valutata 2 stelle su 5

Avoid like the plague.

Decided to try this out, went to purchase, tried to checkout but kept getting sent around in circles to add stuff to order, no confirmation of purchase at any time, however this company took several payments from my bank. I havent even been sent any information to download, even though I have, unknowingly, purchased several times. I have emailed to get refund and not even the decency to reply. I would avoid this company like the plague,

Update: Finally heard from this company and they are giving me a full refund, for that I say Thank you and I have now adjusted my score slightly. However if their website when ordering was more clear or they actually made it more obvious at what point a payment is made we would not have had to go down this route and my dogs might have actually started to benefit from what they are offering.

8 agosto 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

SCAM BILLING- won't cancel or refund

Scam billing . Signed up for $19.99 one time charge for access to melodies course. They charged $19.99, $47 & $48 that same day. My account shows no membership or billing history. Emailed 3 times, and contacted chat. They have now charged an additional 3 months for service and will not respond, cancel or refund.

Contacted your support multiple times- you do not respond or your chat bot indicates it will cancel but still got billed again. Finally had to address through my credit card to have charges reversed but company fought tooth and nail to claim i had a subscription or membership beyond the one time service I signed up for- although their own website showed I had no membership or subscription.

25 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Wagnific

Risposta di Wagnific

Hi J. Currie, thank you for your message. Based on our records, you added all the available offers, which is why you were charged $19, $47, and $48. Kindly send us an email at support@wagnific.com.

Valutata 2 stelle su 5

I do not value this at $49/month ongoing charbge

I was initially very pleased with the music service, which provided great support during several storms. However, I was shocked to discover a $49/month charge on my credit card, which I hadn't noticed in the contract. I feel this price is excessive and must have overlooked the details when signing up. I canceled my subscription today.

6 agosto 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

"Finally Some Peace and Quiet"

Three children ages 4, 6, and 8 plus one hyperactive beagle named Cooper was a recipe for absolute chaos in our household. Cooper would bark at every sound (and with three kids there are A LOT of sounds), jump on their friends when they came over, and pace constantly like he was on some kind of mission.
The 20-minute melody sessions fit perfectly into our evening routine right before bedtime stories. Now Cooper actually settles down for the evening instead of being wound up until midnight. My kids have noticed too - my 6-year-old told me "Cooper is finally being a good boy, Mommy!"
Family movie nights are actually enjoyable now instead of constantly telling Cooper to settle down. Sometimes the smallest changes make the biggest difference in family life.

22 luglio 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

"This old dog learned new tricks"

Well, I'm 73 and not exactly what you'd call "tech savvy" but my granddaughter helped me download this contraption for my little Jack Russell, Patches. She's been getting more anxious as she's gotten older, especially during our frequent desert thunderstorms here in Arizona.
I was skeptical about the whole "binaural melody" business - sounds like something from Star Trek! But I have to admit, Patches does seem more relaxed. She actually stayed on her bed during the last storm instead of hiding under my recliner and shaking like a leaf.
The app is straightforward enough that even this old timer can operate it. Modern technology that actually helps instead of just complicating things!

21 luglio 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

"Adoption Success"

Volunteer at local animal shelter. we've been using this with our most anxious dogs before meet and greets. makes them SO much more adoptable when they're calm and relaxed instead of stressed and reactive.
several dogs that were struggling to find homes for months are now in loving families. anything that helps these babies find their forever homes is worth it

21 luglio 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Office Dog Approved

Brought my rescue pup to our tech startup office but her anxiety was disrupting team meetings and brainstorming sessions. Open office environments can be overstimulating for anxious dogs.
The morning melody routine has made her the perfect office companion. Team morale actually improved with a calm, happy dog around. Sometimes simple solutions scale the best in business settings.

14 luglio 2025
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più