Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

I bought 2 of the Outdoor Solar Lights and they are the most reliable solar lights I've ever bought. There are so many cheap solar lights on the market, but it's great to finally find reliable ones of... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

First off, these are the best performing motion lights I have bought! Hands down. First bought them for our apartment and then bought several more once we moved into our new house. The illuminateStri... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

We absolutely love the Illuminate wireless motion sensor strip light. It instantly brightens a dark cupboard on our utility. It's slim, wireless and simple to install. It's available in different leng... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 1 stelle su 5

The lying scummy company is sadly back online and this time they’ve hired fake reviewers to do their bidding to boost their terrible score on here. Beware everyone of their replies to bad reviews on h... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Negozio di articoli per l'illuminazione

Scritti dall'azienda

the home of the best rated LED motion sensored strips. Modern Interior Design, with no complexity. #tryilluminate


Informazioni di contatto

4,2

Molto buono

TrustScore 4 su 5

479 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Ha risposto al 50% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 24 ore

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

LIARS, CHEATS, THEIVES

This Company does not exist - they take your money & never send order. When I emailed them regarding the order I got a we are sorry for the delay at this time, then when I asked for Shipping details they sent details for a shipping docket in 2019, which had nothing to do with my order, then you cannot contact the shipping company because they are some Asian shipping company...it's all lies -
If your Occupational Therapist recommends making a purchase from this Company - DEFFINATELY SAY NO.

1 agosto 2023
Non scritta su invito
Logo di Tryilluminate

Risposta di Tryilluminate

We sincerely apologize for the inconvenience you've experienced with your order. We understand the frustration caused by the delay and the inaccuracies in the information provided. If you can provide us the order number, we'd be happy to check status and make a follow-up.

Valutata 1 stelle su 5

Over promise and under deliver. Actually never deliver

I have been waiting for my order for nearly 7 months now. Repeated emails from them saying they will ship again. Really disappointed. So dishonest. Avoid like the plague.

8 agosto 2023
Non scritta su invito
Logo di Tryilluminate

Risposta di Tryilluminate

Can you please provide us the order number so we can look into it and see why it's still not shipped?

Valutata 5 stelle su 5

Illuminate 2.0

I ordered these lights due to the cost of electric being expensive. I find them very handy as they turn on as you pass them. Let's you keep all the usual lights off. Brightness is great too.

3 gennaio 2024
Non scritta su invito
Logo di Tryilluminate

Risposta di Tryilluminate

We are glad to know that the lights are working well for you and that it is proving to be a practical and energy-efficient solution, especially with the motion-activated feature. We appreciate your support!

Valutata 1 stelle su 5

Don’t bother

Don’t bother. Ordered in August 2023 - now end of December. Have assured me that the product was shipped TWICE. Have never received. Now not responding to emails.

28 dicembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tryilluminate

Risposta di Tryilluminate

Can you please provide us with your order number so we can look into it?

Valutata 1 stelle su 5

Bad service

Good product from past experience but this time first they cancelled my order then a week later said they had more so I ordered again. Tracked it all the way to a suburb of Toronto then it suddenly showed up as delivered in UK. Needless to say I never received it. Have now written to co. Three times about this issue with no response they’ve ruined Xmas as the shippment contained a number of Xmas presents

20 dicembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tryilluminate

Risposta di Tryilluminate

So sorry if your order was lost in transit. Can you please provide us the order number os we can look into it?

Valutata 4 stelle su 5

THE SPECTRUM FLOOR LAMP

I recently brought two of the spectrum floor lamps for my living room. I love the sleek design. Creates such a beautiful ambiance which I can easily set or change via the app.
Overall, great quality!

3 dicembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tryilluminate

Risposta di Tryilluminate

It's always a pleasure when a purchase enhances the atmosphere of your living space. If you have any specific favorite settings or additional thoughts on the lamps, feel free to share them. Happy illuminating!

Valutata 5 stelle su 5

Fantastic service

Fantastic service, great quality lights and quick delivery 🚚 would recommend!

29 novembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tryilluminate

Risposta di Tryilluminate

Thank you for your kind words! Your recommendation means a lot to us. If you ever have any more feedback or if there's anything else we can assist you with, feel free to let us know. We appreciate your support!

Valutata 5 stelle su 5

Good quality

First time buying from this company and have no complaints. I was in need of a lamp for the living room as the last one broke. The one I ordered (Luna lamp) was a complete upgrade from the last one as it feels more high end with a great price point. All in all had a good experience and would recommend.

25 novembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tryilluminate

Risposta di Tryilluminate

Hi there! Thank you so much for sharing your positive experience! We're glad that you had a seamless first-time buying experience with us and that the Luna lamp exceeded your expectations. Enjoy your lamp!

Valutata 1 stelle su 5

As with the previous reviews

As with the previous reviews: Order never arrived. Do not order there under any circumstances.

26 novembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tryilluminate

Risposta di Tryilluminate

Hi! We're sorry if you have yet to receive your order. Upon review, your package is already in transit and we sent you the tracking details last Nov 22.

Once it finally arrives, I hope you'll like the style and quality the product brings!

Valutata 1 stelle su 5

100% scam

I have posted here about this company before. Here’s an update on what’s happening now. I ordered from them back in the summer, months ago now, and never received my order though they took my money. They are difficult to contact but I had a few email exchanges with them. They sent apologetic messages, assuring me each time that my order would arrive imminently. On this site they complained I hadn’t given them the order number, I absolutely had on numerous occasions. Astonishingly, despite the fact they are clearly a scam company and have stolen my money, they have started to send me advertising emails trying to get me to order more products from them!! The mind boggles. Just to 100% confirm to everyone - this is a scam. They will take your money and you’ll never see your order.

EDIT - They have asked for my order number in their reply to this review. I have given it to them multiple times, but just so we’re all absolutely clear this is a scam I’ll post it here too. My order number was 41625, order placed 31/07/23.

EDIT - Sooooo, do you wanna respond yet??? I’ve given you the order number. You’ve had my details for months. Nothing from your end. Do we need to provide any more evidence that you are a criminal enterprise??

25 novembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tryilluminate

Risposta di Tryilluminate

Our team asked you multiple times to provide us with your order number so we can look into it, but you are not being cooperative. If you can give us the order number, we'd be happy to see what we can do with your order.

Valutata 1 stelle su 5

The lying scummy company is sadly back…

The lying scummy company is sadly back online and this time they’ve hired fake reviewers to do their bidding to boost their terrible score on here. Beware everyone of their replies to bad reviews on here saying they want to help but they actually don’t. Those four losers who work in the office together have even fewer morals than the amount of stock they actually have in their fake warehouse in China. Even trustpilot wont delete our reviews now when they run scared and try to flag them.

23 novembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tryilluminate

Risposta di Tryilluminate

Regarding the accusation of hiring fake reviewers, we want to assure you that our company does not engage in such practices. We value the trust of our customers and the integrity of our reviews.

We also want to clarify that our customer support team is here to assist you. If there have been any misunderstandings or if your concerns have not been adequately addressed, we genuinely want to rectify the situation. We have asked you numerous times for your order number, but you are not giving it to us. May we ask if you really placed an order from us?

Please provide us with your order details or any specific information, and we will investigate the matter thoroughly.

Valutata 5 stelle su 5

I have ordered with this company before…

I have ordered with this company before and was pleased with the product and service. Recently, I decided to purchase 2 more apex lights for my daughters bedroom as well as some strip lights for my kitchen. I understand there has been some backlog with the company’s orders recently due to a change in suppliers. However, Jillian in customer service has been super helpful and communicated well. My products have arrived and again I am extremely pleased with the quality and will definitely be ordering again. Happy to hear Illuminate is up and running again!

21 novembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tryilluminate

Risposta di Tryilluminate

It's fantastic to know that you were pleased with your previous order and that Jillian from our customer service team was able to assist you effectively. We understand that recent changes in suppliers caused some delays. We appreciate your patience all this while and the trust in our service.

Valutata 5 stelle su 5

I ordered the indoor lighting set and I…

I ordered the indoor lighting set and I was a bit skeptical about installation as I usually struggle with anything DIY related 😅 however this was super easy to install and the product is great! Exactly as expected. Delivery was slightly delayed however it was definitely worth the wait!

20 novembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tryilluminate

Risposta di Tryilluminate

Thank you for sharing your experience with us! Happy you found the installation of your indoor lighting set to be super easy, even if DIY usually poses a challenge.

We understand that the slight delay in delivery might have been inconvenient, and we really appreciate your patience. It's wonderful that the product was worth the wait and met your expectations :)

Valutata 1 stelle su 5

This is company is not real

I order 4 lights on May 23, 2023. They were never delivered. I asked for a refund in August, and they said they would issue a refund but never did. When I wrote them back multiple times, they would respond they were going to ship next week or they would issue a refund. They did neither and appear to be out of business.

23 giugno 2023
Non scritta su invito
Logo di Tryilluminate

Risposta di Tryilluminate

It's disappointing to hear about the ongoing issues you've encountered with the order. We apologize for any inconvenience this has caused.

We would like to escalate this matter and ensure a swift resolution for you. Could you please provide us with your order number so we can look into it?

Valutata 1 stelle su 5

Product not delivered, no contact.

Agree with all recent reviews on here - this company appears to be a scam. My order (#41737) was placed on 17 September and I’ve heard nothing since. Messages sent to the support email address being provided below are undeliverable. Can someone please come back to me? Would not risk ordering.

17 settembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tryilluminate

Risposta di Tryilluminate

Thanks for providing your order number. One of our Escalation Supports will reach out to you to offer a resolution regarding your order.

Valutata 1 stelle su 5

BEWARE!

I ordered a product from Tryilluminate over 2 months ago. I have contacted them via email a number of times, and received reply emails of assurance that they were processing the order, and thanking me for my patience. Tracking still indicates the order has not left the warehouse, and now the email address is no longer available - blocking all communication. BEWARE!!!!! This company is a fraud!

5 ottobre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tryilluminate

Risposta di Tryilluminate

Hi Debbie! Our email address is still active. Not sure why you came into the conclusion that we blocked the communication. You can send us an email to support@tryiluminate.co.

Could you please provide us the order number so we can look into it?

Valutata 1 stelle su 5

Terrible experience

Terrible experience. Please do NOT order unless you want to loose your money. Ordered item on 6th August and still not yet received 7 weeks later. No feedback whatsoever or response despite demanding my money is refunded.

Order number is 41649

I would like to request a refund as the order had not been fulfilled. I also don’t understand why it needs to get to writing a review in a public forum to get a response from illuminate customer experience.

27 settembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tryilluminate

Risposta di Tryilluminate

Hi! All orders made 7 weeks have been shipped already. Could you please provide us your order number so we can check?

Valutata 1 stelle su 5

THIEVES

THIEVES. I AM SO FRUSTRATED 😡

Left a review at the end of August after waiting 5 months for my order (which still isn’t here) after dozens of emails chasing them, which received generic ‘your order is on its way and thanks for your patience’ responses - despite me asking for a delivery timeframe, a tracking number, a refund, contact details so I could raise a formal complaint - none of which were ever provided, despite multiple requests.

Yet on TrustPilot they responded to my last poor review and said this would be dealt with promptly. Still nothing.

This company are:

THIEVES.
DISHONEST.
LIARS.

The MUST be brought to justice and SHUT DOWN. I am actually investigating themselves to find the details of who owns them, and paying for private help to do so.

I will then post those details here, for all those other poor customers they have STOLEN money from.

You can then decide what justice they receive.

I HATE PEOPLE LIKE THIS.

Let’s bring this business down.

16 settembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tryilluminate

Risposta di Tryilluminate

We are sorry for the incredibly frustrating and unacceptable experience you have had with our company. Your feedback has been received with the utmost seriousness. Regarding your pursuit of the ownership details, we want to emphasize that our company operates with complete transparency. This issue with the delay was explained to you by one of our colleagues. Sadly, the courier lost your package. Looking at our records, a replacement has been processed and it's currently in transit.

You left a review 3 days ago and a day later, we immediately shipped out a replacement. You can track it here: https://t.17track.net/en#nums=UH777481095YP

Let us know if you need further assistance.

Valutata 1 stelle su 5

Another 1 * review to add to the rest…

Another 1 * review to add to the rest DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY........ What is the point of giving my Order Number here, as will be requested, when NOTHING is done about it. Customer Support is run by a ROBOTIC answering service which I have contacted many times with a generalised fobbed off reply. Glitzy advertising is a SCAM. This company should be Closed down immediately

15 settembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tryilluminate

Risposta di Tryilluminate

We apologize or the delay and frustration you have faced in your order. It is unacceptable, and I understand your disappointment. Could you please provide your order number so we can take immediate action to rectify this situation?

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più