Tandvårdshuset Recensioni 16

TrustScore 4 su 5

4,0

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Clinica dentale
  2. Igienista dentale
  3. Dentista

Informazioni fornite da varie fonti esterne

När du kommer till Tandvårdshuset så handlar det bara om dig och dina önskemål, inget annat. Vi är en tandvårdsklinik i centrala Malmö med fri parkering och närhet till buss och tåg.


Informazioni di contatto

4,0

Molto buono

TrustScore 4 su 5

16 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 4 stelle su 5

1 times kørsel fra Holbæk til…

1 times kørsel fra Holbæk til Tandvärdshuset og med en Øresund-go 364kr tur retur , har lige været til en GRATIS forundersøgelse til 1 implantater i hver side overmund de tog et 360* billede i DK kostede sådanne et 1800kr hos min gamle tandlæge.
Har fået overslag i i DK 60.000-250.000kr fuldstændigt sindssygt,, tilbud fra Sverige 30.000kr IALT.

20 maggio 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Rigtig god oplevelse!!!!

Jeg har lige fået 3 implantater og har kun rosende ord tilovers for Tandvårdshuset. Klinikken er Top professionelle og veludstyret og forløbet har været helt problemfrit.
Meget billigere end i Danmark og så er det kun 10 min. kørsel fra Øresundsbroen .

Jeg kan kun anbefale denne klinik.

25 marzo 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Implantater

Fik isat 2 implantater i overmunden for 8 dage siden. Indgrebet blev foretaget af Per, der virkede dygtig og meget kompetent. I morgen skal jeg have fjernet stingene efter indgrebet og glæder mig til at se hvad der nu skal ske. Prisen er indtil videre omkring 9000,- danske kroner. Opdatering følger. 🙏

18 dicembre 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

BEDRE KAN DET IKE GØRES

Bedre kan det ikke gøres. Hvor mange stjerner? Rigtige mange. "It’s off the charts". Efter flere års erfaring med tandlæge behandling I Danmark, forsøgte jeg Sverige, efter en ven’s anbefaling. Tandvårdshuset var noget helt andet. Meget professionelt. Det var som om man er kommet ind i en fin moderne universitetsklinik. Tandlægeundersøgelsen var yderst grundig, og mundtligt råd var velovervejet og sagligt. Derefter fik man en skriftlig økonomisk opgørelse.
Behandlingen var mere imponerende. Min tandlæge er dygtig, meget dygtig, og udstyret var super moderne. Hertil oplevede jeg en omgangstone fra alle personale, specielt tandlægeassistenter som om du var noget specielt. Hele tiden, en høflighed og en venlighed som var med deres faglige stolthed og kompetence. Jeg kan ikke finde tilstrækkelige ord af taknemmelighed for denne behandling og oplevelsen jeg har fået. Nogen vil tale om pris, som var ganske rimeligt. Men jeg var kommet fordi en ven har rost deres faglige kompetencer, og det var særdeles rigtigt. Jeg tager hatten af for klinikken og samtlige mennesker som arbejder der. Sikken en fryd.
Transporten med det offentlige var nem og behagelig og føltes som en hyggelig udflugt. Jeg kan kun sige, "rigtig mange tak for behandlingen jeg har fået". Jeg er ked af at jeg ikke har haft kendskab til klinikken for mange år siden. Websiden; tandvardshuset.se (som findes også på dansk). Da Sverige er i EU, man får refusion fra Danmark hvis man søger om det.

16 settembre 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Jag har fått så otroligt mycket hjälp…

Jag har fått så otroligt mycket hjälp men mina tänder. De är lyhörda på sina patienter och all personal är hjälpsamma. Jag har dålig erfarenhet av andra kliniker sedan tidigare och som gett mig tandläkarskräck.
Och de har gjort att jag nu inte känner ångest över att besöka dem.
Jag har gått från väldigt dåliga tänder till ett nytt leende. Tack!

19 agosto 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Tandrensning next level.

Jeg har forår tilbage fået lavet broarbejde af tandlæge doktor ODONT Pär Johansson til fuld tilfredshed og til halv pris i forhold til I Danmark. Klinikken har det nyeste udstyr. De er dygtige og professionelle. Senest har jeg fået renset tænder af Lise Pham. Det er virkelig tandrensning next level. Yderst kompetent og grundig.

5 giugno 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Jeg var så heldig at blive behandlet af…

Jeg var så heldig at blive behandlet af Samir, som er en dygtig tandlæge. Lige fra start følte jeg mig godt tilpas. Meget professionel.
Jeg kom over med et overslag fra min egen tandlæge som var behandling af 12 tænder plus en rodspidsbetændelse af en allerede rodbehandlet tand med en krone på.
Jeg fik lavet 3D scanning af mund/tænder og derfra kunne har bedre se hvad min egen tandlæge mente der skulle laves. Han gav det et fuld tjek-op for at danne sit eget billede. Det blev til 3 tænder og nogle gode forklaringer på hvorfor min egen tandlæge mente der var flere der skulle laves. Han kom også med gode råd, som man jo egentlig har hørt før eller godt vidste.
Rodspidsbetændelsen tog han sig af med det samme. 2. besøg fik jeg repareret en tand plus gjort klar til en krone på en gammel rodbehandlet tand som var ved at smuldre. 3. fik jeg krone på. Det vilde var at kronen passede på tanden som han gjorde klar besøget før. Alt ud fra det 3D billede de havde. Ingen gummiaftryk (eller hvad man brugte i de gamle dage), ret imponerende.
Prisen var en smule bedre. Havde ikke haft råd til at få det lavet i Danmark.

Behandling: Plastopbygning på side af hjørnetand, krone på kindtand og behandlign af eksisterende rodbehandlet tand for at fjerne rodspidsbetændelse.

5 maggio 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Udtrækning af visdomstand med komplikationer.

Jeg fik fjernet en visdomstand hvor hele tanden ikke kommer med ud og en flig sidder tilbage.

Jeg bliver informeret om dette med besked om at de ikke kan gøre mere og at jeg skal tage kontakt til Rigshospitalet eller privat praktiserende special læge, for egen regning.

Tandvårdshuset kræver fuld betaling.

8 aprile 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Virkelig dygtige og professionelle.

Virkelig dygtige og kompetente tandlæger.
De har alt den nye teknologi.
Jeg havde i Danmark fået et prisoverslag på 8000 kr for en krone på en rodbehandlet tand.
Min mand et prisoverslag på 16.000 kroner for en enkelt tand.

Vi tog til Sverige på tandvärdshuset og fik deres vurdering samt prisoverslag.
Jeg fik en pris på 6000 svenske (3800) danske.
Min mand prisoverslag på 16.000 svenske og så fik han lavet to tænder i stedet for en enkelt tand.
Min mand skulle over 3 gange hvor jeg skulle to gange.

Med i prisen var også 3d scanning af hele munden, som i Danmark koster min. 1400 kr pr side.
Vores forundersøgelse hvor de også tog røntgenbilleder ville de ikke have betaling for.

Vi har sparet rigtig mange penge på at tage til Sverige.
Tandvärdshuset er meget søde og forklarer undervejs hvad de gør. De er utrolig søde og imødekommende.
Hver gang vi var der, stødte vi ind i andre danskere, nogen var der for første gang, andre var gengangere med nye tandproblemer. Alle var glade for deres behandlinger, væremåde og selvfølgelig priserne.

Skal vi have lavet tænder igen tager vi til tandvärdshuset, ligger 10-15 min fra broen.

Der er virkelig mange penge at spare og de yder samme garanti som i Danmark.
Og efter den svenske pris skal man huske at trække kursen fra også.

Bedste og varmeste anbefalinger til Tandvärdshuset fra os.

19 aprile 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Respektlös behandling

Jag har varit patient på kliniken några år och är inne i en process med implantat och jag har kommit överens med min tandläkare om att jag ska betala hela summan när behandlingen är klar. Idag gick jag dit akut av ett annat skäl. Min egen tandläkare var ledig så jag fick gå till en annan. I samband med det kom chefen (Per Johansson) in och meddelade mig att jag hade en skuld liggande och att jag skulle betala den idag. Jag berättade då om min överenskommelse med min ordinarie tandläkare och fick då veta att sådana rutiner hade de inte och krävde att jag skulle betala skulden omedelbart. Jag påtalade då återigen att jag tänkte betala allt när behandlingen var klar enligt överenskommet. Han hävdade då igen att de inte hade sådana rutiner och om jag inte betalade på plats nu skulle han skicka det till inkasso. Jag frågade hur han trodde att det i så fall kunde ligga en skuld på mig i systemet. Det visste han inte men att min ordinarie tandläkare inte hade gjort en överenskommelse med mig, det visste han. Med andra ord anklagade han mig, underförstått, för att ha smitit förbi receptionen förra gången jag var där för att slippa betala. Detta faller såklart på sin egen orimlighet då jag knappast hade sökt mig akut till ett ställe där jag tidigare försökt smita ifrån betalningen. Allt detta skedde inför både andra patienter och personal. Så om ni inte vill bli förnedrade inför öppen ridå avråder jag er från att gå dit.

18 aprile 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Proffesionel, kompetent og superservice

Egentlig troede jeg, at jeg skulle have et implantat, men tandlæge Pär vurderede ikke, at det var nødvendigt, og derfor fik jeg foretaget det noget mindre og billigere indgreb med påsætning af krone (ca.6500DKK).
Det foregik over tre konsultationer (Tjek, afstøbning og påsætning). Udstyret er meget moderne og personalet er supervenlige og imødekommende. Der er ingen sprogbarrierer og Pär er vældig kompetent og behagelig.
Der er tre års garanti på kronen, men kommer man til et årligt tjek, stiger dette til fem år.
Jeg tog med toget ved første besøg og det kostede 95DKK hver vej på rejsekort fra København. Dog et stykke at gå fra stationen, men hyggelig tyve minutters ture. Tager man bilen, ligger det lige ved afkørslen til motorvejen og tæt ved en stor ICA, så man kan handle billigt ind samtidigt!

Mine varmeste anbefalinger til stedet!

14 dicembre 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

VIRKELIG et besøg over broen værd

Moderne ydstyr, dygtig tandlæge, behageligt personale. Jeg kan kun anbefale dette sted, hvor man får en fair pris og en ærlig vurdering modsat mange af de nye store kæder i Danmark, der sætter et urealistisk dyrt scenarie op.
BEDSTE anbefalinger til Tandvårdshuset herfra.

14 dicembre 2023
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Implantatet gik i stykker efter kun…

Implantatet gik i stykker efter kun lidt over to år - der er knækket et stykke af kronen. Det er et implantat af typen med titaniumskrue og keramisk krone, og burde så vidt jeg ved holde i årtier. Det har ikke været udsat for nogen form for ualmindelig brug.

4 marzo 2023
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più