God service!
God service!
Imødekommet med professionelisme og venlighed er jeg nu en meget tilfreds kunde.
Tak!
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Vi tilbyder dig og din familie tandbehandlinger af høj kvalitet i afslappede omgivelser i hjertet af Ordrup. Klinikken er udstyret med den nyeste og mest avancerede teknologi for at sikre dig en behagelig, effektiv og professionel behandling. Vi har udstyret til at behandle børn, og vi er desuden certificeret til SOS Tricare.
Ordrupvej 101, 2920, Charlottenlund, Danimarca
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
God service!
Imødekommet med professionelisme og venlighed er jeg nu en meget tilfreds kunde.
Tak!
Øv! Sjusket og hastet igennem!
Det plejer at være sødt og dygtigt personale - men ikke i dag.
Håber, det bliver bedre næste gang...
Jeg kan på det varmeste anbefale tandlæge Anne-Mette Fogemann. Hun er yderst kompetent, dygtig og omsorgsfuld når man som jeg har en smule tandlægeskræk. Hele teamet er helt igennem fantastiske, søde og empatiske!
For 8 år siden anbefalede en bekendt mig at skifte tandlæge til Anne-Mette Fogemann på Ordrupvej 101. Og da lærte jeg, at der er utrolig stor forskel på tandlægeklinikker! Jeg kom til en klinik med helt igennem professionelle og glade mennesker, og til en klinik med seneste udstyr (i dag også Panoramarøntgen og 3D scanning af tænderne til opbygning af nøjagtig bideskinne) og løbende kontakt med tandlægehøjskolen.
Gennem alle årene har jeg fået dygtig og smertefri behandling, og mit tandsæt er ændret fra (ja, miserabelt) til flot og velholdt. Jeg er yderst tilfreds og kan med god baggrund videregive en uforbeholden anbefaling af klinikken!
Med til anbefalingen er også, at alle i klinikken har så smittende humør, at hvert besøg er en dejlig oplevelse.
God service og godt resultat lavet af Nynne.
Absolut fantastisk oplevelse. Jeg har i mange år gået med tandlæge skræk, men blev taget i hånden og guidet fantastisk. I sær nynne som tog sig af mig var enestående med et fantastisk menneske syn.
Har aldrig haft så god en oplevelse hos tandlægen før . Var hos Nynne det var trygt og afslappende . Vil klart anbefale stedet og nynne .
Havde en rigtig god oplevelse inde hos Nynne Rye.
Hun er professionel og formåede at gøre oplevelsen tryg og problemfri. Kan varmt anbefales!
Jeg havde en nederen oplevelse hos Tandlæge Rasmus Sønderbroe.
Jeg havde bestilt tid til en second opinion af mine fortænder, da min tandlæge siger,at roden er så dårlig og at tanden skal trækkes ud. Det er jeg frygtelig ulykkelig over.
Rasmus tog røgnten billeder og sagde det samme.
Jeg er blevet foreslået en tand, jeg skal tage af om natten. Det er jeg ked af.
Kunne godt tænke mig en bro, og spurgte tandlægen om han mente, at det var en mulighed.
Det kunne han ikke svare på, men han sagde at jeg kunne da gå uden en fortand.
Jeg var simpelt hen til grin.Det synes jeg ikke han kan være bekendt. Jeg er stadig målløs, over at han kunne få sig selv til at sige det.
Kan varmt anbefale dem og specielt er min hustru og jeg særdeles glade for at gå hos Anne-Mette Fogemann. Det bedste sted nogensinde når man har lidt tandlægeskræk. Keld
Jeg føler mig meget tryg ved den behandling og rådgivning jeg får.
Alle medarbejdere er yderst imødekommende, venlige og professionelle.
De er simpelthen så søde og professionelle.
Jeg har igennem de sidste 4 år brugt Tandlægerne på Ordrupvej 101 og har siden første gang følt mig velkommen og i trygge hænder.
Det har ikke altid været en god oplevelse for mig at gå til tandlæge, så da jeg endelig fik taget mig sammen til at gå til tandlæge igen for 4 år siden, var det fedt at "ramme rigtigt" ved at vælge teamet på Ordrupvej 101.
Kan varmt anbefales
Tak til Anne-Mette, Louise, Natashia og Aya ;-)
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.