Tactical Traps Recensioni 

1620
•
TrustScore 3.5 su 5

3,5

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Purchased this hidden shelf,Opening the box there was no instructions,none of the cards worked to open the hidden shelf, Upon calling was told batteries must be dead and I would have to buy a battery... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 1 stelle su 5

Funny, I have all the documentation to back up my review. Many other customers have shared similar negative experiences. I wouldn't have canceled the payment if proper customer service had been prov... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

I ordered my shelf during an end of the year sale. Received it quickly and love it: the construction is excellent, it was packed well and arrived undamaged. I ordered the unfinished option so I could... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

I purchased the Tactical barrel. It is well made, little difficult to put up but once we did it went well and worked well. Looks fantastic. Had one issue months later, apparently the lock reset (due... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Tuttofare

Informazioni fornite da varie fonti esterne

Premium shelves and furniture designed to let you safely store and access your firearms in seconds


Informazioni di contatto

3,5

Nella media

TrustScore 3.5 su 5

2K recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Chiedi ai clienti di scrivere una recensione

Questa azienda invita i propri clienti a scrivere recensioni - sia positive che negative

Ha risposto al 89% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 1 mese

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

3,5

Tutte le recensioni

(1620)

45 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Excellent customer service!

Excellent customer service!! Wasn't sure which piece would be a good fit for me and the representative was very thorough in describing the difference in shelves and sizing. Can't wait to get these ordered for Christmas!!

22 ottobre 2025
Non scritta su invito
Logo di Tactical Traps

Risposta di Tactical Traps

Hi Donna, Thank you for taking the time to review our products, we appreciate you .

Valutata 5 stelle su 5

Tactical trap shelves

I purchased a shelf from tactical traps… I love my shelf.. I did have a problem 6 months later after I changed the batteries (as recommended). The shelf would not stay closed.. I called tactical traps. They directed me to a site that I viewed and was able to reset the lock.. I have not had any problems since.. if that did not work I would be able to speak with an associate! Love this product

12 settembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Tactical Traps

Risposta di Tactical Traps

Hi Catherine, We are happy to hear that we were able to resolve the issue you had and the unit is working for you!

Valutata 3 stelle su 5

Be wary of tactical traps sales methods

The patriot shelf i bought does look very nice, and so far seems to work well.
Unfortunately, as soon as I placed my order, my email was flooded with sales pitches for other products. They did send me a receipt, but the next day sent an email saying I had not placed an order and that I should look at another product and order that. Just weird.
They never sent a note telling me when I would recieve the shelf. I had to wait over three weeks.
When I did get the shelf, it did not include the promised upgrade (a light).
I texted customer service again and they said they had run out of the lights, so I would not get one. I had to screen shot their advertisement back to them, which stated they guaranteed I would get an upgrade....they finally mailed one to me.
Product seems good...the people seem very sketchy.

6 ottobre 2025
Non scritta su invito
Logo di Tactical Traps

Risposta di Tactical Traps

Hi Alan, We have automated emails that are sent out that do not pertain to the current order placed. We were out of stick on our LEd lights and I see that they sent one to you.

Valutata 5 stelle su 5

Tactical Trap's Shelf Looks & Works Great!

We received Tactical Trap’s shelf yesterday in good condition. We watched the on-line installation video, then mounted the shelf on our wall in less then 1 hour. It looks and works great! Also, Tactical Trap's communication was excellent throughout the period that our shelf was being manufactured and shipped. Thanks for fantastic product at a great price!

18 ottobre 2025
Non scritta su invito
Logo di Tactical Traps

Risposta di Tactical Traps

Hi Cole, we are happy to hear you are pleased with your item and our service!

Valutata 5 stelle su 5

The shelf we order was very good…

The shelf we order was very good quality and delivered as it was scheduled. We had a good experience with tactical traps. What they display is what you get

26 gennaio 2025
Non scritta su invito
Logo di Tactical Traps

Risposta di Tactical Traps

HI Rudy, glad to hear you had a good experience with our company! We appreciate you!

Valutata 1 stelle su 5

Poor customer service after the sale

Poor customer service after the sale. I purchased my shelf in 2021. Last time I opened the shelf to retrieve my weapon, the shelf would not stay closed. Changed batteries. Bought a new card and reprogrammed. Still would not stay closed. Had to use blue painters' tape to keep it closed. Contacted Tactical Traps multiple times, Zoom meeting, video sent. Just kept being delayed, " warehouse manager had to review it". In the meantime, Bob from IT kept sending emails," ticket closed. As of today 10/7/2025,. I have a useless shelf hanging with blue tape keeping it closed. No response from Tactical Traps.

7 maggio 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

No LED, slow bluetooth

Did not include the LED inside as advertised. Was told by support it was limited stock. That's not listed in the listing. Hope you never have to rely on bluetooth in an emergency as it's incredibly slow.

22 settembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Tactical Traps

Risposta di Tactical Traps

Derek , Our LED light was included while supplied lasted. You may use the key cards or Bluetooth to access the unit.

Valutata 5 stelle su 5

The shelf I bought was delivered to the…

The shelf I bought was delivered to the wrong address (MY FAULT) customer service figured it out with in 5 minutes of my call, great customer service, which can be limited now of days. It's great to hear a person pick the phone up and resolve my problem. as far as the shelf I can say enough about the workman ship & quality and finish, love it, bought a second one

22 settembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Tactical Traps

Risposta di Tactical Traps

Hi Jim, We are glad to hear out team was able to get your unit to you! Have a great day.

Valutata 5 stelle su 5

Great Service!

Fast replies to my email and fixing my issue! I had let me batteries die and then could not get the backup to work. They had a zoom meeting with me and told me how to reset the lock and it fixed my problem!

15 settembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Tactical Traps

Risposta di Tactical Traps

Hi Scott, happy you received great customer service from our team!

Valutata 1 stelle su 5

No customer service

No customer service. Have called dozens of times. No answer, no return call, no refund. They have over $400 of my money. Won't respond to emails either. Turning into bank for fraud and BBB. DON'T BUY!!!!

20 settembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Tactical Traps

Risposta di Tactical Traps

Hi Tammy, Please give us a call at 800 651 9171 Monday through Friday form 10 am and 3 pm centra ltime.

Valutata 1 stelle su 5

Buyer beware of security issue.

While trying to switch modes on my box I managed to deprogram my three key cards. The user instructions are vague to say the least.
In an effort to open my box I called customer service and they said that they would send me a link to purchase a "master" card for $15. This card will open ANY box "one or two" times according to the representative. That doesn't give me the warm and fuzzy for having my fire arms secured.
At this point I am planning on using a demo saw to remove the box from my wall (can't access the screws on a closed box).
And if I'm ever in the need of a new firearm, I'll save my master card for a rainy day.

8 settembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Tactical Traps

Risposta di Tactical Traps

Hi William, When changing the batteries you most likely pressed one of the flat buttons on the lock causing the cards to be deprogrammed. Our updated locks no longer have that issue. Our Master card is not available on the catalog site and can only be purchased after receiving troubleshooting and through a customer service representative. It deprograms itself and will not work after one use.

Valutata 4 stelle su 5

Product great, Marketing not so much

The product I purchased is great couldn’t be happier. I was not prepared for the amount of emails thst followed. The weekly explanation of how poorly your company performs at basic inventory, purchasing and supplier accuracy continually reduces my confidence in the company’s future.

26 agosto 2025
Non scritta su invito
Logo di Tactical Traps

Risposta di Tactical Traps

Hi Scott, These are all automated emails that you can unsubscribe to!

Valutata 1 stelle su 5

Bought the Mirror and after receiving…

Bought the Mirror and after receiving it realized that is was too heavy for the wall. It was probably 50lbs if not more. The outside frame way overlapped the back so it would not have shut anyways. It was very obvious that it was made in CHINA. I called the company no answer. Emailed them and it took 2 days to respond. I had to ship the mirror back on my own money which was 324$ because of the size. I asked for a refund and its been 3 weeks now and still nothing. I will never buy anything from them again. I recommend that anybody looking to purchase anything from Tactical Traps. DON'T.

23 luglio 2025
Non scritta su invito
Logo di Tactical Traps

Risposta di Tactical Traps

Hi Csaba, I see that this item was purchased to hang in an RV and was too heavy. Our items are made in our warehouse in Northwest Indiana. I you returned the unit and we issued a refund.

Valutata 5 stelle su 5

A valuable product was delivered to me…

A valuable product was delivered to me with good instructions on how to install. My order number is 348271 and the order was placed on 7/14/25.

14 luglio 2025
Non scritta su invito
Logo di Tactical Traps

Risposta di Tactical Traps

Hi Todd, Thank you for taking the time to review your product!

Valutata 4 stelle su 5

1791 whiskey barrel flag

I just purchased the 1791 whiskey flag from tac traps, and I gotta say I am blown away with how amazing it is. Absolutely gorgeous piece!! I had a slight mixup when it arrived as the COA wasn’t with my trap. I reached out to Tactical traps and they were very friendly and quick to respond and make it right and get the COA to me. Great costumer service and I will definitely be buying more products from these guys!!

7 agosto 2025
Non scritta su invito
Logo di Tactical Traps

Risposta di Tactical Traps

Hi Grant, Glad to hear you experienced great customer support from our team!

Valutata 5 stelle su 5

I ordered two of the Liberty Shelves

I ordered two of the Liberty Shelves. When ordering I made a mistake and ordered a defender shelf instead. This was on a Sunday, so I contacted Tactical Traps by email. After sending I also saw a customer service phone number. On Monday morning on my way to work I called the number. After a short hold I spoke to a real person, that I could understand! Donna took down my issue and ensured me she would get with management and have them refund my order. Within 2 hours I had an email about my refund being completed and a link to order the correct shelf. The refund was already back in my bank account! About an hour later I received a response email from my Sunday email. It was Donna responding. Wow! On my new order I had a question, which I emailed again. The next day I received an email answering my question. Again it was from Donna, amazing customer service!! A+

11 agosto 2025
Non scritta su invito
Logo di Tactical Traps

Risposta di Tactical Traps

Hi Chad, Happy to hear that our team was able to assist you!

Valutata 5 stelle su 5

Quality products

I ordered a shelf and a second one at a discount at 2 am in the morning. My credit card co. refused the second billing till they they could call me the next morning. Tactical traps would honor the sale price the next day. Their staff is great. I have other items from them and their quality is unparalleled at a good price. I do highly recommend this company. Everyone I have referred to them are also very happy with their purchases. Thanks again!!

11 agosto 2025
Non scritta su invito
Logo di Tactical Traps

Risposta di Tactical Traps

Hi Chuck, We are happy to hear that we were able to help you! We appreciate your business.

Valutata 5 stelle su 5

Canvas picture trap

I ordered the picture canvas trap as a birthday gift for my son. I was concerned the order wouldn’t make it in time for his big day. Not only was the item just as expected but the order was completed & delivered within 8 days, in time for his birthday. Excellent service & I know my son will love it.

7 agosto 2025
Non scritta su invito
Logo di Tactical Traps

Risposta di Tactical Traps

Hi Donna, That is great to hear! Thank you for taking the time to review our product!

Valutata 5 stelle su 5

I purchased my 3rd Tactical trap within…

I purchased my 3rd Tactical trap within a couple of years. The third purchase was most recent. After receiving my Tactical trap, I decided that it just wasn't what I expected. It was smaller in size. I requested a return authorization. Tactical Traps gladly refunded my payment with no problem. I am sure to continue doing business with them in the future. Very nice courteous service with follow up e-mails. Thanks, Tactical Traps.

28 luglio 2025
Non scritta su invito
Logo di Tactical Traps

Risposta di Tactical Traps

Hi Ronnie, We are happy to hear you received quality service from our team! Thank you for your business.

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più