Superpet Limited Recensioni 

818
•
TrustScore 3.5 su 5

3,7

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Dreadful customer experience ... I'm still missing a 25kg bag of peanuts from my order a week ago ... All my requests for help have resulted in fobbing ... I've now been told I have to wait another 7... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Top stuff from Superpet. Great speed and top quality, been buying from them for years, never gone wrong. Support the independents whilst we still can x

Valutata 1 stelle su 5

Superpet is still advertising on onbuy ==Jvp Small Animal Insecticidal Spray Extra Pump Spray 150ml (Pack of 6). They only send you one item not the 6. I had issues with this a few months ago and they... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

The dog flea tablets and flea house spray have work so well my dogs have not had fleas for months now and my house is now clear of them

Dettagli dell'azienda

  1. Negozio di animali

Scritti dall'azienda

Superpet Ltd opened its first shop in 1982 in New Milton. A family run business with a wealth of knowledge and experience. As the retail market has changed to become more online so has Superpet Limited, creating our Amazon and Ebay shops that now sell all over the world.


Informazioni di contatto

3,7

Nella media

TrustScore 3.5 su 5

818 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Chiedi ai clienti di scrivere una recensione

Questa azienda invita i propri clienti a scrivere recensioni - sia positive che negative

Ha risposto al 96% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 24 ore

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

3,7

Tutte le recensioni

(818)

72 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Superpet is still advertising on onbuy…

Superpet is still advertising on onbuy ==Jvp Small Animal Insecticidal Spray Extra Pump Spray 150ml (Pack of 6). They only send you one item not the 6. I had issues with this a few months ago and they know about this but still they have not corrected it.Superpet is named as the seller and onbuy print what they send them

26 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Superpet Limited

Risposta di Superpet Limited

Hi, this review has been posted to Superpet.co.uk, but the purchase you describe was made through OnBuy, not directly through our website. OnBuy is a separate marketplace that we do not own or operate.
Please contact the seller listed on your order through your OnBuy account, or contact OnBuy’s customer support team, so the advertised pack quantity and the item supplied can be investigated.
If Superpet is named as the seller, please message us directly through your OnBuy order so we can identify the transaction and investigate both the quantity received and your concern that the listing remains unchanged.
Kind regards,
Superpet.co.uk

Valutata 1 stelle su 5

Definitely not using this lot again

Definitely not using this lot again.
Paying over 50 pounds for walnuts for my 100s of squirrels on ebay and directly from them but the delay was so bad last month I got a friend to order off Amazon on Monday it's now bloody Friday and they've still not arrived yet. What a disgrace and it's in the Uk not China and you pay for prime.
Definitely 💯 not using this company again I'd rather pay extra for next day delivery.
Meanwhile I've squirrels digging up everyone's gardens looking for nuts it's not acceptable at all. Tried canceling them on Amazon but was rejected 3 days ago and they can't deliver from the same country. I can see this company flopping soon.

Edited on Saturday 26th September.
Yes my friend ordered on Amazon because you had to refund me the month before after buying on line from you and they weren't delivered either for 8 days.
So we thought use Amazon what could go wrong 🤔.
Everything apparently.
Yes I phoned yesterday and you were as rude then as your response on here.
You said we didn't get nuts until Tues so you should have put out of stock instead you take the money and low and behold Saturday and they still aren't here and you had the audacity to say pay for someone else then and get them sooner not exactly a response from a customer spending 100s each month and you obviously don't care for the animals we are responsible for either
Look mate your feedback here is telling people how unprofessional and how you run off anger and emotion instead of trying to empathize and help people.
I do love when a company shoots themselves in the foot without buyers doing anything other than being annoyed at spending so much money to get a delivery from bloody bornmouth not Poland you fool.

And you talk about negative reviews I leave well that's what reviews are for.
And I've just read 4 from this week on here saying the same thing as me but your not as judgmental towards them are you.
Anyway you have lost customers now for good because you can't paying royal mail or dpd for next day you just give it the old were a family business woe is me please accept our shoddy service.
Refund me asap and my friend asked for a refund 3 days ago but it was denied.

25 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Superpet Limited

Risposta di Superpet Limited

Let’s get the facts straight. The order you’re complaining about was placed by your friend on Amazon, not on superpet.co.uk. You then phoned us without providing a name or order number, so we had no way to identify it or check what was happening.

An order placed on Monday is only late on Friday if its stated delivery date has passed. The delivery window for our walnuts has not passed. We do not sell them with Prime delivery, and having a Prime subscription does not make every Amazon order a Prime order. A declined cancellation request does not change the delivery date.

Our walnuts are premium Californian grown walnuts dispatched from the UK. Your “UK, not China” remark is ill informed. China has highly capable delivery networks; using it as shorthand for slow delivery adds nothing to your complaint.

You’ve posted this against superpet.co.uk over an Amazon order placed by somebody else, then predicted our business will “flop” without giving us the details needed to investigate. We can also see that the overwhelming majority of the 37 reviews on your Trustpilot profile are negative. You’re free to leave reviews, but that does not make this order late or Prime eligible.

If you want us to check it, please ask the person who placed the order to contact us through that order on Amazon with the order number.

Valutata 1 stelle su 5

Dreadful customer experience ..

Dreadful customer experience ... I'm still missing a 25kg bag of peanuts from my order a week ago ... All my requests for help have resulted in fobbing ... I've now been told I have to wait another 7 days. I'm truly gutted as a business I have recommended Superpet to all our guests for a long time. .. not anymore ! I can no longer recommend this company due to poor after sales service. My next action will be to seek legal advice. I work dammed hard for my money and I expect my custom to be respected and appreciated.

22 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Superpet Limited

Risposta di Superpet Limited

We’re sorry your 25kg bag of peanuts has not arrived, especially after you’ve recommended us to your guests for so long. We do value your custom, and we are investigating what happened.

Our standard process is to confirm the order details, delivery address and what has arrived. Photos of the packaging and contents, where available, can help us check for a packing error. If we missed an item, we can resolve that internally. If the parcel was dispatched but has gone missing, we need to investigate with the carrier. Their response can take up to seven working days.

That process is not an attempt to fob you off. Like you, we work hard for our money. We’re a British-owned, independent family business facing rising costs, and we cannot send out another 25kg bag every time a parcel is delayed before establishing where the original has gone. Once the investigation confirms what happened, we’ll put it right.

We want independent businesses to survive and customers to have a real choice beyond the big corporations. We ask you to see the bigger picture while we follow this up, even though we understand how frustrating the wait is.

Valutata 1 stelle su 5

Poor service

I have bought a lot from Superpet over the last few years, and they are about to lose my custom over a £40 order. The order was placed on the 5th Sept and I received a courier message that delivery would be the 10th Sept. It turns out that the packaging was damaged in transit and so the shipment never arrived at my home and was returned to Superpet on Fri 11th. My replacement order has still not been shipped due to 'processing', and the company are not being very helpful at all. No idea when my order will arrive...

20th Sept: No sign of my order arriving and no further communication at all from Superpet. I always think that the test of a company is how efficiently they respond when issues do arise, and in this case Superpet gets zero stars. The item is technically not a 'return' in my opinion, as I am still waiting for it to arrive!

22nd September: order finally arrived!

15 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Superpet Limited

Risposta di Superpet Limited

Hi Jane,

Thank you for your repeat custom over the years. Having checked, however, this appears to be the first and only review you have ever left on Trustpilot.

It is interesting that none of the many successful orders you say you have placed with our small business warranted a positive review, yet the moment one parcel was damaged by a courier, a one-star review was posted before we had even been given our normal processing time to resolve it. Sadly, this sums up one of the biggest problems with customer culture today: people are extremely quick to complain publicly when something goes wrong, but rarely as quick to offer positive feedback when everything goes right.

To clarify the facts, your parcel was damaged in transit—not by Superpet—and was returned on Friday 11 September. Courier returns take up to five days to be received, checked and processed. At the time you posted this review, the return was still comfortably within that timeframe.

You have also provided no order number or full name, so we cannot identify your order from “Jane” alone or investigate its current status. Please provide your order details through Trustpilot’s information request or contact us directly with the order number, and I will look into it personally.

Valutata 1 stelle su 5

zero stars.

If zero stars was an option that’s how I would rate this company.customer service to be dismissive and unhelpful. They advertised Jvp Small Animal Insecticidal Spray Extra Pump Spray 150ml (Pack of 6) . They sent 1 saying I should have known better to think they would send 6. Never dealt with a company that is so insulting. just had a message from superpet saying they don't sell in 6. They advertised Small Animal Insecticidal Spray Extra Pump Spray 150ml (Pack of 6) . This sound like a six pack to me.

2x Jvp Small Animal Insecticidal Spray Extra Pump Spray 150ml (Pack of 6)

Order placed: 27th Aug 2026

Order number: T6NMFFM On Buy says they write what send them. It is your company , This is what I ordered

2x Jvp Small Animal Insecticidal Spray Extra Pump Spray 150ml (Pack of 6) New

Order number: T6NMFFM

Delivery: Standard

Estimated delivery: 29th Aug 2026 - 1st Sep 2026

Sold by: Superpet ltd

4 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Superpet Limited

Risposta di Superpet Limited

Hi Alison,

Thank you for providing the order number. Unfortunately, this confirms that your purchase was not made through superpet.co.uk.

“T6NMFFM” is not one of our order numbers. Orders placed on our website have a short numerical reference beginning with “#”.

The product on superpet.co.uk is clearly listed as “Johnsons Insecticidal Spray Extra 150ml Pump Spray” and is sold as one 150 ml bottle for £7.20. We have never advertised this product on our website as a pack of six.

We agree that the wording you have quoted sounds like a pack of six, and you should raise this with the retailer or platform that used that description. However, that listing and order were not supplied by superpet.co.uk.

The message you received from us was our response to this Trustpilot review, explaining that we could not identify the transaction—not correspondence relating to your order.

We are sorry you have experienced this issue, but this review has been posted against the wrong business. Please check your order confirmation to identify the actual retailer and direct your complaint to them. We respectfully ask that this review be removed from our Superpet Limited Trustpilot profile.

Valutata 1 stelle su 5

Suggest avoiding

We bought a collar from this company through their Amazon store. The device was faulty. We subsequently found their customer service to be dismissive and unhelpful.

We've needed to engage with Amazon who have since provided a refund. We've reported the trading practices of the Company to both Amazon and the manufacturer.

It takes a lot for me to write a bad review of a company, but it felt necessary to do so on this occasion. Therefore an appropriate review was submitted to Amazon and on Trustpilot.

20 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Superpet Limited

Risposta di Superpet Limited

Thank you for your review. We should clarify that this Trustpilot profile is intended for purchases made directly through Superpet.co.uk.

Your review states that the item was purchased through Amazon, which operates its own ordering, customer-service and seller-feedback systems. From the information provided, we cannot identify or link you to any order placed on Superpet.co.uk, meaning we are unable to verify or properly investigate the circumstances described.

As the transaction and subsequent refund were processed through Amazon, any feedback relating to that purchase should be submitted against the relevant Amazon order or seller profile.

If you believe you also placed an order directly through Superpet.co.uk, please provide the relevant Superpet order number so that we can investigate.

Valutata 1 stelle su 5

Abysmal customer service

Sent wrong item and customer service were beyond useless, greatly unhelpful almost trying to make it my fault for their incompetent warehouse staff not getting the order sent correctly
Would never order from these people again when they have no regard for their customers almost bordering on contempt

17 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Superpet Limited

Risposta di Superpet Limited

Hi Robert,

We are sorry that our warehouse sent a 5L tub rather than the 5kg bag ordered. That was a packing error, which we acknowledged when you contacted us.

However, we do not accept that our customer service was “beyond useless” or showed contempt. The tub is a different product with a higher cost per kilogram. We offered you either a free return so the error could be rectified or a partial refund reflecting the difference in selling price. You chose to retain and continue using the product, declined the free return and accepted the partial refund. We also cancelled your future subscriptions immediately when requested.

After accepting this resolution, you advised us that you intended to leave a negative review. You are entitled to share your experience, but we believe the full context is relevant. Across 52 orders placed with us, the previous 51 were completed without a single complaint. We do not expect praise simply for fulfilling orders correctly, but that history is difficult to reconcile with the suggestion that we have no regard for our customers.

We regret that one packing mistake has ended a long-standing customer relationship, but we believe the remedies offered were fair and reasonable.

Valutata 1 stelle su 5

Do not expect any kind of customer service

If zero stars was an option that’s how I would rate this company. If you order from here, make sure you are absolutely sure that you will never need to return it.

Rude, unpleasant and absolutely no customer service whatsoever so ever! I am absolutely gobsmacked that a trading company can even get away with such horrendous standards. I have never in my life encountered such a bad experience as I have with Superpet. They are illegally holding my money and my returned item.

13 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Superpet Limited

Risposta di Superpet Limited

We’re sorry that you feel you have received poor customer service from us, but we would like to clarify the circumstances and, particularly, the suggestion that we are illegally withholding your money.

Your return was received by us on 5 August and was passed to our returns team for inspection. During that inspection, the team reported signs suggesting the item may have been used or tested, specifically cat fur being present on the flap. This is why the return was queried. It was not an accusation or an attempt to avoid issuing a refund; it was simply the condition reported by our returns team.

Prior to receiving the item back, our understanding was that it had only been opened to check the size and was being returned because you required the larger version. The condition observed on its return therefore prompted us to query this.

For clarity on the legal position, under the Consumer Contracts (Information, Cancellation and Additional Charges) Regulations 2013, a customer purchasing online is entitled to handle an item to establish its nature, characteristics and functioning, broadly as they would be permitted to do in a shop. The same regulations also allow a retailer to take account of any diminished value where handling has gone beyond what would reasonably be permitted in a shop.

The regulations require a refund to be made without undue delay and, in any event, no later than 14 days after the returned goods are received. As the item was received by us on 5 August, that statutory period has not expired. We are therefore not illegally retaining your payment or ignoring your statutory rights.

That said, we completely appreciate that you want the matter resolved promptly.

I also personally apologise for the delay in responding. I was away from the business yesterday during the summer holidays spending time with my family, so I wasn’t available to deal with this myself. The brief response you received came from our returns team, and I appreciate that its wording may have appeared curt.

We have no intention of withholding either a customer’s goods or money unlawfully, and raising a query regarding the condition of a returned product does not remove or restrict your consumer rights.

I am reviewing this personally and will ensure the return is brought to a conclusion promptly.

Valutata 1 stelle su 5

Dreadful Customer service

Don't buy anything expensive or fragile from these people!!!

In February I had only half a bag of seed delivered, the rest was in the couriers van.
Superpet have done nothing to resolve this. I've emailed them, I've sent countless images of the damaged goods and each time I get a stony silence.
They've demanded I phone them to resolve the issue only to then tell me to email them, when I email them they tell me to phone them.

Because I've spent the last 6 months trying to resolve this with you and despite me sending you the order number each time you treat my repeated complaint as something new. You've just been hoping I'll go away

24 febbraio 2026
Non scritta su invito
Logo di Superpet Limited

Risposta di Superpet Limited

Hi L Smith,

We are unable to identify you or locate an order from the name used on this review. You state that this happened in February, so it is also rather unusual that the review has only been posted six months later.

If an order was placed through superpet.co.uk, all damage claims, photographs and correspondence would be handled in writing online so there is a clear record. We would never insist that a customer telephone us, only to then direct them back to email, so this does not match our usual process.

Please confirm whether you purchased directly from superpet.co.uk or through a marketplace such as Amazon or eBay, along with your order number and the item purchased. Once we can identify the order, we will review the full communication history and respond properly.

Valutata 5 stelle su 5

Good quality bird seed:

Bird seed ordered arrived quickly, double-wrapped and in perfect condition. I checked the weight and it was correct. I have ordered this product before and find that the birds eat it all, with no waste. It seems to be good quality and for a fair price.

25 luglio 2026
Valutata 5 stelle su 5

Reliable service

I have a regular order with Superpet. It always arrives on the given date. Items are tracked so I can always know when to expect delivery.
Excellent service !

24 giugno 2026

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più