Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Dettagli dell'azienda


Informazioni di contatto

2,2

Scarso

TrustScore 2 su 5

9 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Helt otroligt att göra ägarbyte

Helt otroligt att göra ägarbyte ? Ringa till kundtjänst och få ett bemötande som är under all kritik? Varför har de kundtjänst via tel ? De kan ju inte hjälpa med något utan hänvisar sina blanketter på nätet! Gör om och ändå får samma idiot förklaring att något är fel? Vem som skickat detta har bara ett namn ? Trodde alla i Sverige har både för och efternamn? Fortsättning följer!!!????

8 giugno 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Jag är mycket besviken på SRV:s…

Jag är mycket besviken på SRV:s hantering av fakturor. Jag mottog en faktura med både påminnelseavgift och inkassoavgift redan efter tre dagar, vilket jag upplevde som oskäligt. När jag kontaktade kundtjänst för att få det omprövat fick jag inget stöd – de hänvisade enbart till sina rutiner och vägrade ändra avgiften. Som kund kände jag mig inte respekterad eller trygg med deras hantering av ärendet.

19 febbraio 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Sämst i klassen

Sämst i klassen, nog för att det inte finns något incitament för att vara trevlig och serviceminded när man är ett bolag man inte kan välja bort. Men det skadar ju faktiskt inte heller.
Gör precis det som är nödvändigt, och med en tråkig trött ton, kan inte ens låta trevliga.

14 gennaio 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Otroligt dåligt på alla plan

Otroligt dåligt på alla plan.
Sophämtningen uteblir om kärlen står ens marginellt fel (t.ex. en meter), vilket gör att man helt enkelt hoppar över tömningen och hushållen tvingas vänta ytterligare två veckor.
De ändrar system hela tiden och nu kan man inte längre sortera hemma. Förpackningar som papper, plast, glas och kartong måste nu lämnas på återvinningsstationer. Som en direkt följd blir de stationer som finns kvar ständigt överfulla. Alla klagar, men trots detta ökas inte antalet containrar – tvärtom har vissa sorteringsstationer till och med stängts.

9 gennaio 2026
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Inget bra företag...

Vansinnigt projekt med färgsortering (hur är det möjligt att man inte prövar i mindre skala först, med t.ex. ett hushåll och inte tusentals...?). Då kunde man lätt upptäckt problemen och låtit folk fortsätta med t.ex. Sortera hemma.

Utköp av chefer till fullständigt orimliga kostnader, som de tvångsanslutna kommunmedborgarna får betala kostnaden för (Totalkostnad 2 790 000 kr för att Mette Holst inte ska vara fortsatt chef, t.ex.).

Företaget tar ca 0% ansvar när deras förare backar ned brevlådor. (Trots att deras sopbil p.g.a. tidpunkten och tunga hjulspår utanför vägen uppenbart kört ned brevlådorna saknas "färgrester" från sopbilen, vilket enligt SRV utredning gör att det inte kan ha hänt.)

Fungerar ofta bra på återvinningsstationerna, och personalen är trevlig.

9 settembre 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Färgsortering ett mycket dåligt alternativ till Sortera Hemma.

Plast: 1/5, där 1 är mycket dåligt och 5 mycket bra. Det får bara plats små plastförpackningar i den lilla plastpåsen som får plats i en tioliterhink. Större plastförpackningar som vi tidigare kunde lägga i kärlet Sortera Hemma, måste vi nu köra till ÅVS eller ÅVC. Alla har inte elbil som vi. Deras bilar som drivs av fossila bränslen är miljöovänliga.

Pappersförpackningar: 1/5. Se Plast.

Tidningar: 1/5. Tidskrifter med relativt hårda pärmar tar stor plats i plastpåsen som måste bytas ofta, vilket tar onödig tid.

Metall: 1/5. Se Plast och Pappersförpackningar.

Glas: 1/5. Vi är tvungna att köra glas till ÅVS och ÅVC.

Matavfall: 3/5. Påsen är rymlig, men vi vet inte hur vi ska få nya påsar.

Sammanfattning: Färgsortering är ett mycket dåligt alternativ till Sortera Hemma. Vi vill inte fortsätta att betala för Färgsortering, som tar mycket längre tid och transporter med bil. Risken är att kunder lägger alla förpackningar osorterade i en stor påse i kärlet för brännbart avfall.

Hur får vi respektive kunder utan bil nya påsar?

27 dicembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Katastrof företag

dålig support, skippar tömningar, när tömningen sker hanteras ligger soptunnorna utsprida längs vägarna. Nya sortera hemma lösningen är katastrof, plastpåsar för allt med hänvsning till EU direktiv men det direktivet säger inget om att det ska sorteras i flera olika platspåsar. Hantering av sortera hemma vid snöfall har fallerat varje år vid vägar som inte deras lastbilar klarar.

2 settembre 2024
Non scritta su invito

Questa è la tua azienda?

Reclama subito il tuo profilo per accedere agli strumenti business gratuiti di Trustpilot e avvicinarti ai tuoi clienti.

Crea un account gratuito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più