Vi fik de lækreste oste og tapas pålæg…
Vi fik de lækreste oste og tapas pålæg mm. fra Sprintfood og må bare sige WAUU… SÅ lækker smag, god service og hurtig sikker levering.
Vi bor i Danmark og det tog et døgn fra de sendte det, til vi havde det og det var pakket køligt og godt.
Kunne jeg give dem 10 stjerne fik de det♥️






