Racking Solutions Recensioni 

9628
•
TrustScore 4.5 su 5

4,6

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

I ordered the heavy duty rack along with an extra shelf. The build quality is fantastic with pre welded joints, so no bolts were required at all. Everything slotted together perfectly using just a rub... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 4 stelle su 5

It’s a good product but there are a few things that would improve it further. 1) the paint is too thick for the fittings. It tends to get scraped off during the build. 2) the slots on the upr... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Racking was as described, well packed, delivered on time. Easy to build BUT you will need a small flat head screwdriver to clear the paint from the slots. This is not the fault of the company, the pai... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 4 stelle su 5

One shelf of the corner racking arrived damaged, phoned them and the replacement arrived the next day - excellent after sales service! Would have given 5 stars but have concerns about durability of... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Deposito
  2. anche in
  3. Fornitore di attrezzature per fabbriche
  4. Fornitore di attrezzature per l'ufficio
  5. Negozio di scaffali

Scritti dall'azienda

Supplying shelving and racking systems for garages, warehouses, offices, workshops, to chrome wire shelving for the home to commercial kitchens and home storage furniture ideal for a range of uses. We supply the best high quality racking at unbeatable competitive prices!!! We offer a storage solution for every requirement. Our friendly and knowledgeable team are on hand to provide advice on our huge range of products and to work on bespoke projects such as pallet racking quotes and installations. Contact us for a free no obligation quote or shop online today.

Racking Solutions

Scritti dall'azienda

Our company motto is Quality, Service & Price
We Pride Ourselves on Providing Our Customers With The Best Quality, Service & Price on Our Range of Racking & Storage Solutions. Our Family run business puts you, our customer at the heart of everything we do. We offer a no quibble 5 year guarantee on everything we sell. Unlike so many of our competitors, our products are built to last and stand the test of time. You won't find like for like quality on sale at a cheaper price and that is a promise! Delivery is 1-2 working days to mainland UK and 2-5 working day delivery to Europe as standard. We`re here to help from early morning until late at night. So, give us a call to discuss any requirements or help that you may need in choosing from our vast range of great Racking Solutions on 01977 555007

Informazioni di contatto

4,6

Eccellente

TrustScore 4.5 su 5

10K recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Chiedi ai clienti di scrivere una recensione

Questa azienda invita i propri clienti a scrivere recensioni - sia positive che negative

Ha risposto al 88% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 1 settimana

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

4,6

Tutte le recensioni

(9628)

662 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Customer Service replied instantly to…

Customer Service replied instantly to my message - that makes me smile.

16 settembre 2026
Logo di Racking Solutions

Risposta di Racking Solutions

Thank you for your lovely review! We’re delighted to hear that our quick response made you smile. Providing fast and helpful customer service is really important to us, so it’s fantastic to know we got it right. We really appreciate your support! Regards Racking Solutions.

Valutata 4 stelle su 5

Great storage solution.

The first order arrived very badly damaged and had to be returned. This went very smoothly. The second order arrived in the expected condition.
I am a small woman and assembled it myself although it does say its a two person job.
I found it easy in theory, to assemble and a good design but actually tricky to assemble. The majority of the 'lugs' didn't slide easily into place and required quite a bit of hammering. Some just wouldn't go in. I tried to shoehorn them in using a screwdriver.
Overall, it looks great, holds a huge amount and I'm very pleased with it.

8 settembre 2026
Logo di Racking Solutions

Risposta di Racking Solutions

Thank you for taking the time to leave such a detailed review. We’re sorry that your first order arrived damaged, but we’re pleased to hear that the return process went smoothly and that your replacement arrived in good condition.

We also appreciate your feedback regarding the assembly. We apologise that you found some of the lugs difficult to fit and that they required more effort than expected. Sometimes the tolerances can be slightly different due to the units being powder coated. In these situations, using a flat-head screwdriver to gently open up the gap can help make assembly easier.

It’s fantastic to hear that you were able to assemble the unit yourself and that you’re pleased with the finished result. We’re delighted that it looks great, holds a huge amount and is working well for you. Thank you for choosing us. Regards Racking Solutions.

Valutata 5 stelle su 5

Problem but resolved.

Package arrived damaged and heavily taped up...was also listed as signed for when it was not, it was left outside. However this was on delivery company.upon opening we realised various bits had obviously dropped out prior to taping...one quick phone call and bits were on their way with apologies. The shelving is robust and easy to assemble.

7 settembre 2026
Logo di Racking Solutions

Risposta di Racking Solutions

Thank you for taking the time to leave such detailed feedback. We’re sorry to hear that your package arrived damaged and that some components were missing in transit. While this was unfortunately an issue with the delivery company, we’re pleased that we were able to resolve it quickly and get the missing parts sent out to you.

It’s great to hear that you’re happy with the shelving itself and found it robust and easy to assemble. We really appreciate your patience and understanding, and thank you for choosing us. Regards Racking Solutions.

Valutata 5 stelle su 5

Robust and sturdy

15 settembre 2026
Logo di Racking Solutions

Risposta di Racking Solutions

Thank you for your great review! We’re delighted to hear you’re happy with the robust and sturdy quality of the product. We really appreciate your support. Regards Racking Solutions.

Valutata 5 stelle su 5

This company is brilliant!!!

This company is brilliant!!!

I ordered some garage shelves from racking solutions and they arrived within a couple of days which was great.

I thought they had sent the wrong size but a quick phone call sorted it all out....the best part was you actually get to speak to someone whi knows what they are doing and is genuinely interested in solving the problem even at am.....AI can't do that for you.

The shelves are of a great quality and I am really pleased with the purchase and would recommend thjs company.

21 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Racking Solutions

Risposta di Racking Solutions

Thank you so much for such a fantastic and detailed review! We’re delighted to hear you’re pleased with the quality of the garage shelving and that we were able to quickly sort out your query over the phone.

We really pride ourselves on providing knowledgeable, helpful customer service, so it’s great to hear that this made a difference. Thank you for your recommendation and for choosing Racking Solutions — we really appreciate your support! Regards Racking Solutions.

Valutata 5 stelle su 5
Logo di Racking Solutions

Risposta di Racking Solutions

Thank you for your fantastic review! We’re delighted to hear you were happy with the fast delivery and the quality of the product. We really appreciate your support. Regards Racking Solutions.

Valutata 1 stelle su 5

Poor Quality & Poor Customer Services

Absolutely appalling customer service. I was advised from the start to order the wrong size boxes for my chosen storage rack and now i’m being charged £10 for 10 boxes to be returned and left with a poor quality storage rack.

It’s been over a week and i’m still waiting for the collection Beth has repeated promised has been booked. No confirmation, no call backs and no response to emails. Complete waste of money!! Avoid this company!!

18 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Racking Solutions

Risposta di Racking Solutions

Thank you for taking the time to leave your feedback. We’re sorry to hear about your experience with the return of the boxes and the delay in arranging the collection.

The £10 return charge is the price we are charged by the courier for carrying out the collection. We also weren’t made aware when you initially requested the return of the boxes that you had previously spoken to a member of our team regarding the boxes at the time of your original order.

When a collection is booked, the courier should contact you directly to arrange a suitable date and time. We apologise that there was a delay with this on this occasion. Unfortunately, once we have submitted the collection through the courier’s portal, we have no further control over the scheduling, and we were advised by the courier that they were arranging a date and time with you. We apologise that the courier let us down with the information provided to us, which we then passed on to you.

We can see that the boxes have now been returned and that your refund has been provided. We’re sorry again for the inconvenience caused and appreciate your patience while this was resolved. Regards Racking Solutions.

Valutata 5 stelle su 5

Excellent products and service

Excellent products and service - though I would have appreciated more than a couple of hours’ notice (by email) of the delivery! Luckily we were in.

11 settembre 2026
Logo di Racking Solutions

Risposta di Racking Solutions

Thank you for your excellent review! We’re really pleased to hear you were happy with the products and service. We do appreciate your feedback regarding the delivery notification, and understand that a little more notice would have been helpful. We’ll pass your comments on to the courier regarding providing a more precise delivery time slot. Thank you again for your support, and we hope to see you again in the future! Regards Racking Solutions.

Valutata 5 stelle su 5
Logo di Racking Solutions

Risposta di Racking Solutions

Thank you for your lovely review! We’re delighted to hear you were happy with our prices and fast delivery. We really appreciate your support. Regards Racking Solutions.

Valutata 2 stelle su 5

Awful delivery

AVOID. I Can't rate the product as I never got it however their delivery side is abysmal.
I ordered racking then after the delivery was a day late chased Racking Solutions only to be told there was an issue with their courier (DX) and they would resend the order by a different courier.
On the afternoon of day the "new" order was due I chased them again to be told it was at the couriers depot (DX again...) and it should be delivered the following day. Finally one day later after chasing I get a story about the racking being damaged in the DX depot and a refund issued. If you want someone reliable this lot ain't going by my experience. More than a week of my time wasted hanging around waiting and chasing.
The only reason it's two stars is that the refund was done promptly. AVOID.

17 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Racking Solutions

Risposta di Racking Solutions

We sincerely apologise for the experience you had with your order and completely understand your frustration, especially after spending so much time waiting for deliveries and having to chase for updates.

We were trying to work with the courier as much as possible to get your order delivered to you as soon as possible, but unfortunately, on this occasion, they let us down with your order. We’re very sorry that the repeated delays, changes and lack of a successful delivery caused you so much inconvenience and wasted your time.

We’re glad to hear that your refund was received promptly once we found out that the delivery was not going to happen. We’re very sorry again that we were unable to provide you with the service and delivery experience we aim to offer.

Thank you for taking the time to share your experience with us. Regards Racking Solutions.

Valutata 4 stelle su 5

The racking appears to be substantial…

The racking appears to be substantial enough despite what I thought was a rather thin MDF shelf material.

10 settembre 2026
Logo di Racking Solutions

Risposta di Racking Solutions

Thank you for taking the time to leave your review. We’re pleased to hear that you’re happy with the overall strength and sturdiness of the racking.

All of our units are tested to hold the weight limits provided, so you can have confidence that the shelving is designed to perform as specified. We also appreciate your feedback regarding the MDF shelf thickness and will certainly take your comments on board. Regards Racking Solutions.

Valutata 5 stelle su 5

Good price and fast delivery…m

Good price and fast delivery… good customer service

1 settembre 2026
Logo di Racking Solutions

Risposta di Racking Solutions

Thank you for your great review! We’re delighted to hear you were happy with the price, fast delivery, and customer service. We really appreciate your support and look forward to seeing you again! Regards Racking Solutions.

Valutata 4 stelle su 5

Items were a good price

Items were a good price, they arrived within the 1-2 working days as advertised. The only gripe would be the tracking service did not work.
No damage to the items either but half this is about the delivery service which is after the purchase.
Oh my instructions were in the box you open last so I had put it together before opening the box with the instructions in! Maybe put them in the box that makes sense to open first.

9 settembre 2026
Logo di Racking Solutions

Risposta di Racking Solutions

Thank you for taking the time to leave such detailed feedback. We’re pleased to hear you were happy with the price, delivery time and condition of the items.

We’re sorry to hear that the tracking service didn’t work as expected, and we appreciate you highlighting this. We also understand your frustration with the instructions being in the final box you opened. We’ll pass this feedback over to our manufacturer so they can look into making the packaging and instructions more convenient for customers.

Thank you again for your helpful feedback and for choosing us. Regards Racking Solutions.

Valutata 5 stelle su 5

Shelving Solution

Once I mastered the first set of shelves the other two were simple. Great product at a great price,now in my new shed looking fantastic. Won’t hesitate to use this company again

7 settembre 2026
Logo di Racking Solutions

Risposta di Racking Solutions

Thank you so much for your fantastic review! We’re delighted to hear you’re pleased with the shelving and that the other sets were nice and easy to assemble once you’d mastered the first one. It’s great to know they’re looking fantastic in your new shed! We really appreciate your support. Regards Racking Solutions.

Valutata 5 stelle su 5

Hassle free ordering and delivery

Hassle free ordering and delivery. Prices competitive and shelving easy to build up. Shelving robust as advertised. Would use again

17 luglio 2026
Logo di Racking Solutions

Risposta di Racking Solutions

Thank you for your fantastic review! We’re delighted to hear that you found the ordering and delivery hassle-free, and that you were happy with the competitive pricing and quality of the shelving. It’s great to know it was easy to assemble and as robust as advertised. We really appreciate your support and look forward to seeing you again! Regards Racking Solutions.

Valutata 5 stelle su 5
Logo di Racking Solutions

Risposta di Racking Solutions

Thank you for your great review! We’re delighted you were happy with the price and next-day delivery. We really appreciate your support and look forward to see you again! Regards Racking Solutions.

Valutata 5 stelle su 5

Good fast service

Good product and good fast service

7 settembre 2026
Logo di Racking Solutions

Risposta di Racking Solutions

Thank you for your kind review! We’re delighted to hear you were happy with the product and our fast service. We really appreciate your support. Regards Racking Solutions.

Valutata 5 stelle su 5

Fantastic service.

8 settembre 2026
Logo di Racking Solutions

Risposta di Racking Solutions

Thank you so much for your fantastic review! We’re delighted to hear you were happy with our service. We really appreciate your support and hope to welcome you back again soon! Regards Racking Solutions.

Valutata 4 stelle su 5

Delivery was prompt and complete

Delivery was prompt and complete. The instructions should include two things - both obvious enough after trial-and-error, but a little guidance would have been helpful.

First, the side crossbars, both long and short, have tabs that fit into slots on the verticals. It may well be necessary to bend the tabs a little with your fingers to get then to engage with the slots.

Second, the middle cross-bars have tabs that need to be bent at 90 degrees to attach to the long side crossbars. That should be siad cllearly.

7 settembre 2026
Logo di Racking Solutions

Risposta di Racking Solutions

Thank you for your detailed review and for your helpful feedback. We’re pleased to hear your delivery was prompt and complete, and we appreciate your comments regarding the assembly instructions.

We do not pre-bend the tabs, as bending them before installation can weaken the tabs and affect their strength. We apologise that this is not made clear enough in the instructions. We’ll certainly take your feedback on board.

Thank you again for taking the time to share your experience. Regards Racking Solutions.

Valutata 5 stelle su 5

Great product

Fast shipping, quality product, fair prices. Would recommend!

7 settembre 2026
Logo di Racking Solutions

Risposta di Racking Solutions

Thank you for your fantastic review! We’re delighted to hear you were pleased with the fast delivery, product quality and value for money. We really appreciate your recommendation and your support! Regards Racking Solutions.

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più