Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

4,5

Eccellente

TrustScore 4.5 su 5

17 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Jeg elsker at komme hos Sofie og Rikke

Jeg elsker at komme hos Sofie og Rikke. Det er altid en fornøjelse. De er sindssygt dygtige og har komplet styr på sagerne og så er de bare så søde og sjove. Mega plus at omgivelserne bare er nice! Kæmpe anbefaling herfra, glæder mig til at komme igen❤️

4 settembre 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Professionelle, nærværende og helt nede på jorden

Kender du følelsen af at træde ind i noget helt nyt – lidt som første gang man går i fitness og føler sig helt ved siden af?

Sådan havde jeg det, inden jeg gik ind af døren til Pynt – men den følelse forsvandt med det samme.
Rikke og Sofie er så søde, imødekommende og helt nede på jorden. De møder én præcis dér, hvor man er – uden dømmende blikke eller forventninger – og man mærker hurtigt, at de oprigtigt interesserer sig for én som person. - Og så er de bare hver især enormt dygtige til deres fag.

Jeg følte mig tryg og velkommen fra start – det gør en kæmpe forskel.

Pynt får min varmeste anbefaling!

1 settembre 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Pynt pynter professionelt 💎

Jeg kan varmt anbefale to styks professionelle, varme, imødekommende og ikke mindst super cool ladies. Sofie og Rikke har skabt et dragende univers fyldt med lækre cremer, dufte, make-up og behandlinger. Jeg har haft lyst til at dykke ned i deres univers fra day one, og kan varmt anbefale en pedicure, manicure, massage eller brynbehandling. De formår altid at møde en med en personlig varme, som giver ekstra nærvær og ro i en ofte travl hverdag. Jeg ser altid frem til min næste behandling, når jeg går ud af døren hos PYNT.

13 agosto 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Elsker alt ved Pynt

Elsker alt ved Pynt! De dygtigste piger, bedste behandlinger, skønneste produkter og hyggeligste omgivelser. Eneste minus er, at man bliver afhængig af det hele.

8 agosto 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Jeg elsker at komme hos Pynt✨

Pynt får mine varmeste anbefalinger. Jeg har været fast kunde hos Sofie i mange år efterhånden og går altid hjem med både fantastiske negle, bryn og fornyet energi.

Sofie er et helt fantastisk menneske, som er vanvittig dygtig, kreativ og hjertevarm. Hun giver sig altid god tid og resultatet taler for sig selv. Altid perfekte negle. Og så er hun også altid klar på en snak, om alt eller ingenting.
Derudover emmer Pynt af luksus, selvforkælelse, ro og hjertevarme. Der befinder sig en helt særlig og stemningsfuld atmosfære nede i den flotte, stilfulde kælder, hvor alle mine sanser bliver stimuleret på aller bedste vis.
Jeg føler mig altid velkommen og det er bare et fuldkomment lækkert sted at være og bruge sin tid i.
Hvis jeg dog bare havde mere tid, så jeg kunne komme forbi noget oftere. Det er nemlig lige præcis den følelse Pynt efterlader mig med.
Tak for jer❤️

7 agosto 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Bedste klinik i København med den skønneste service 🤩

Jeg har været kunde hos Pynt igennem 4 år. Det er det sødeste personale, med virkelig lækre produkter, på hylderne. Altid fantastisk service og vejledning i forhold til brugen af produkterne.
Min hud er blevet så fin og flot efter deres kyndige vejledning.
Tak for altid at tage imod Jeres kunder med et smil og fordi I tager jeres produkter og behandlinger til et højt niveau.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

7 agosto 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

TAK af hjertet

At pynte mig havde jeg nok ikke gået ligeså meget op i, hvis ikke det var fra Sofie og Rikke💜 Hvor meget det giver en selv at priortere at nære ens hud udefra og ind. At have bryn der giver personlighed og vipper som ikke altid behøver mascara er en kæmpe hverdagsglæde for mig, og så er den cool vibe, duft og lyd af PYNT så god, at man ikke har lyst til at forlade den bløde briks, man langsomt smelter ned i og glemmer tid og sted. “Dét pyntede!” kan jeg med stor taknemmelighed sige hver gang ~ og også takke være min morgen- og aften hudrutine, I har hjulpet mig med at se vigtigheden i🥹🪄

7 maggio 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Superb resultat og selvforkælelse

Jeg har i flere år fået fixet mine øjenbryn hos Rikke. Hun er en sand mester i at skabe et superb resultat både hvad angår farve og form.

Jeg går altid fra Pynt i højt humør og med et kæmpe smil på læben, når jeg ser mig i spejlet.

Trænger du et skud selvforkælelse, er svaret Pynt. Eneste problem er, at det er afhængighedsskabende 🎉🎉

7 maggio 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

⭐⭐⭐⭐⭐ PYNT - Mit Absolutte Yndlingssted!

At træde ind hos PYNT er den perfekte blanding af ro og kærlighed - Man bliver med det samme omsluttet af en varm og behagelig atmosfære, der bare får én til at ønske, at tiden står stille.

Sofie er vanvittig dygtig. Hendes sans for farvemix og de mindste detaljer, gør alt man altid går derfra med de smukkeste negle 💅🏼 Men udover det, skaber hun en utrolig rolig og hyggelig stemning, hvor man kan vende alt mellem himmel og jord. Det er den perfekte kombination af selvforkælelse og terapi!

Rikkes hænder er den rene magi. Hendes behandlinger skaber en dyb, indre ro, der varer ved længe efter, du har forladt klinikken. Hver gang jeg ligger på briksen, glemmer jeg alt omkring mig. Resultatet er en hud, der stråler ⭐️

De er bare hammerende dygtige! Deres passion og talent lyser igennem alt, hvad de gør.

Alle burde unde sig selv den oplevelse at besøge PYNT. Jeg kan ikke anbefale dem nok! ❤️

Tak for jer 🌸

7 agosto 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Fantastisk oplevelse

Kan varmt anbefale Pynt til alle, der trænger til noget selvforkælelse. Jeg er kommet hos Pynt i mange år, hvor Rikke tager sig af min hud og Sofie af mine negle, og jeg går altid glad og tilfreds derfra. Derudover køber jeg alle mine olier og cremer både til krop og ansigt hos Pynt og altid med den bedste vejledning. Elsker at komme i den hyggelige klinik på Vesterbro

29 luglio 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

@Christina Holst

@Christina Holst

Kære Christina

Vi er kede af din oplevelse og den beskrivelse du ytrer her på Trustpilot. Jeg arbejder tæt sammen med den lille virksomhed og står for deres visuelle identitet. Det betyder også at jeg arbejder tæt sammen med Pynt i forhold til produktionen af portrætter og produktbilleder til både printet materiale og webshoppen. Derfor har jeg også et godt indblik i hvilke samarbejdsaftaler, der bliver lavet i forhold til de sociale medier. Det er helt almindelig praksis at virksomheder samarbejder med såkaldte influencere - også selvom det vil betyde at disse aftaler bliver indgået udenom den nedskrevne venteliste.

Derudover kan jeg informere dig om at Sofie - den ene partner i Pynt - har gået igennem et længerevarende sygdomsforløb med brystcancer. Det har selvsagt været utrolig voldsomt for alle indvolverede parter. Heldigvis er Sofie nu rask og langsomt på vej tilbage. Men jeg tror at det handlet mere om at overleve end at få plads til folk på ventelisten.

Vi håber på din forståelse og hav en rigtig god dag.

Med venlig hilsen

Lasse Bak Mejlvang

26 agosto 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Altid behagelig stemning

Altid behagelig stemning, med god energi i butikken.
Har været kunde i flere år, både til behandlinger og deres produkter.
Mega dygtig og servicemindede team.
TAK, for den bedste velværd og forkælelse.🫶🏽
Kæmpe anbefaling herfra👌🏽

23 agosto 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Varmeste anbefaling!

Jeg har netop haft en fantastisk oplevelse hos Pynt på Vesterbro, hvor jeg fik en skønhedsbehandling, og jeg kunne ikke være mere tilfreds! Fra det øjeblik, jeg trådte ind, blev jeg mødt af en rolig og indbydende atmosfære, der satte tonen for en afslappende oplevelse.

Personalet er utroligt dygtige og professionelle. Jeg fik lavet både ansigtsbehandling og negle, og resultatet var simpelthen fantastisk! De er virkelig opmærksomme på detaljerne og sørger for, at man føler sig veltilpas hele vejen igennem.

Behandlingerne var af høj kvalitet, og produkterne, der blev brugt, var lækre og plejende. Jeg kunne virkelig mærke, at min hud og negle fik den bedste pleje.

Jeg kan varmt anbefale Pynt på Vesterbro til alle, der leder efter en luksuriøs og personlig skønhedsoplevelse. Det er stedet, hvor du kan forkæle dig selv og forlade stedet med en følelse af total velvære. Jeg ser allerede frem til mit næste besøg!

10 agosto 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Er du kendis? Ellers drop det!

Jeg har været på venteliste siden 3 september 2020. Nu har vi slut maj 2024, og jeg har stadig ikke fået en mulighed for at blive kunde. (Jeg er på venteliste til at få lavet negle) De har altså en venteliste på 4 år?! And still conuting…. Dette er til trods for, at jeg kender flere i min omgangskreds som er kommet ind i mellemtiden (sikkert grundet deres store følgertal på insta). Jeg skal så meget IKKE be om at blive kunde længere og anbefaler alle andre til at gå et andet sted hen, hvor de faktisk værdsætter kunder, uagtet om de er kendis eller ikke. Det er fuldstændig uacceptabelt og jeg kan kun synes de er vildt snoppede og ligeglade med deres omdømme. Det er så deres hovedpine.

30 maggio 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Jeg har kommet hos Pynt cirka en gang…

Jeg har kommet hos Pynt cirka en gang om ugen/hveranden det forgangende år. Det er altid højdepunktet på min uge, enormt dygtige og super professionelle damer, der varetager ens behandling med varme og glæde. Man kan tydeligt mærke mange års erfaring danner grundlaget hos Pynt og har gjort klinikken mit andet hjem. Man føler sig altid super godt behandlet og i de tryggeste hænder. Jeg ville anbefale Pynt til en hver, der mangler lidt self-care og self-love. Uanset årstid og travlhed, så er en vidunderlig behandling tiltrængt, og Pynt er således blevet forbundet med mit helt personlige pusterum.

Dygtigere og dejligere damer findes ikke i DK - Bedre kan det nok ikke siges.

15 novembre 2020
Non scritta su invito

Questa è la tua azienda?

Reclama subito il tuo profilo per accedere agli strumenti business gratuiti di Trustpilot e avvicinarti ai tuoi clienti.

Crea un account gratuito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più