Professionel og Menneskelig
Jeg kontaktede Protesta da jeg havde en udlejer som sendte mig en regning som ikke stemte overens med det indskud jeg havde betalt.
Jeg kontakter Protesta og får en snak med dem om sagen. De taler på en meget menneskelig måde og vi går sagen igennem.
Efter en rar samtale tager de min sag.
Jeg sender de oplysninger der har relavans og ud fra dem laver Protesta en officiel mail som de vil sende til min udlejer.
Mailen går de igennem med mig og forklarer alle de juridiske dele så selv jeg forstår hvad der menes.
28 timer efter jeg har taget kontakt til Protesta er sagen lukket og min udlejer tilbagebetaler mit fulde indskud.
Vild god service i meget trygge rammer.
Tak for jer !







