Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 2 stelle su 5

Ordered a Medium jacket, which turned out to be too big, so ordered the small and returned the medium. It was a sale item so made sure I returned it within 14 days as stipulated. They received my retu... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

I’ve had planks gear since 2014 and it’s by far the coolest, best fitting brand on the slopes, wherever I’ve been. I’ve been complimented on how nice it looks multiple times over the years…so Nice Sw... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 2 stelle su 5

The gloves I ordered were extra large, they are so small I can’t even get my hand past the wrist area. The main problem I have is actually sending these items back, The online chat box is useless,... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Ordered the good times jacket - unbelievable quality and waterproofing. Super comfy fit and sizing guide is pretty much spot on. Have seen Planks from a distance for while and never pulled the trig... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Negozio di abbigliamento e attrezzature outdoor
  2. anche in
  3. Negozio di abbigliamento
  4. Negozio di abbigliamento invernale
  5. Negozio di abbigliamento per esterno
  6. Negozio di articoli per sport invernali

Scritti dall'azienda

A rider-owned British ski brand, Planks Clothing's heart is firmly rooted in the Mountains. Choose from Outerwear, Tech Apparel, Lifestyle, Headwear & more.


Informazioni di contatto

3,5

Nella media

TrustScore 3.5 su 5

202 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

3,5

Tutte le recensioni

(202)

6 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Top quality ski gear that lasts and…

Top quality ski gear that lasts and lasts. Casual clothes are very cool designed and keep their shape. Hoodies are so warm. You don’t get cooler on the slopes than with planks!

14 novembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Planks Clothing

Risposta di Planks Clothing

Hey David,

Thanks so much for your kind review, so glad to hear your gear has been getting lots of love and continues to hold up well! Have a great winter season ahead ❄️

Thanks,

Caitlin

Valutata 5 stelle su 5

Best British ski brand

Can't fault them. Every time I've dealt with them - and I've been a customer for over 10 years - has been hassle free, dealt with quickly, and personable. Their gear is great, I wear their street gear all year round, and have represented the brand on 3 continents while working as an instructor. Their Fuss mechanism is great fun and really good for extra cheeky discounts and sneak peeks at what's coming up. My only quibble is a lack of kids gear! I recently became a dad and you can guarantee I've got a little shredder on my hands... But nothing to kit her out in!

1 luglio 2023
Non scritta su invito
Logo di Planks Clothing

Risposta di Planks Clothing

Hey Andrew,

This is such great feedback, thanks so much for taking the time to leave your review! We're stoked to hear how Planks have explored the world with you and hope it continues on your new kind of adventures. Sadly nothing in the pipeline for little shredders but we look forward to seeing them kitted out in our gear in a few years time!

Thanks,

Caitlin

Valutata 1 stelle su 5

Shocking customer service

Shocking customer service. I ordered a jacket and gloves on 2/10. Received the wrong order on 5/10. Contacted via email customer service on 6/10 no reply. 9/10 another email sent asking where my order was again no reply. 11/10 another email sent again no reply. 16/10 another email sent again no reply. 18/10 found a phone number online and ring and left a message still no response. 18/10 contacted through face book and Twitter still no response.
It’s shocking I have paid money for items that I have not received and no one from the Planks team has made contact with me after several attempts.
This resembles a scam and I will be contacting my bank shortly to report this.

19 ottobre 2023
Non scritta su invito
Logo di Planks Clothing

Risposta di Planks Clothing

I am so sorry to hear about your experience, we totally appreciate we needed to do better here. Unfortunately, we have been experiencing significant delays answering our customer service queries and can only apologise that our response time has been much slower than usual.

When your review came in, the team escalated your ticket and I can see now that the items have been shipped out to you and received successfully. We sincerely hope you love the products and have a great season ahead. Again we are so sorry our service has let us down here.

If you have any other further questions please don't hesitate to contact us, please be assured our team is working hard to get back to any further questions as soon as possible.

Thanks,

Caitlin

Valutata 1 stelle su 5

Returned my item for an exchange

Edit… company responded to this stating they had now sent it - STILL NOT RECIEVED MY REPLACEMENT despite their comments below

Returned my item for an exchange, no replacements item received nor a refund, attempted to contact company via the customer services email - no response, via social media - no response, called- no agent available to take call. Now I’m without the item or my money! Worst customer services ever. Checked my tracking and the item had arrived back with the company also.

10 settembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Planks Clothing

Risposta di Planks Clothing

Hi Emma,

I’m so sorry you had this experience and sincerely apologise for you not receiving the item you requested and for the slow customer support response.

I have chased this down for you and understand a replacement item is on its way out to you now. Please do accept my apologies once again, we really do hope you love the gear!

Please do not hesitate to reach out for any further enquiries.

Thanks,

Caitlin

Valutata 1 stelle su 5

Worst customer service

Planks Sent incorrect item and do not respond to emails, messages or phone calls.
Buyer beware. Do not expect any customer service and be prepared to be out of pocket .
Absolutely appalling

1 agosto 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

No response to messages

I received both my orders without problems but had to make a few returns and have not received my refund. I have tried to get in contact via phone, email, Facebook and Instagram message and not received any response. I have spent a significant amount of money and cannot be out of pocket for much longer!

19 luglio 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Purchases haven't arrived; poor customer service

I ordered a fleece and beanie on Friday 9 June 9. It's now Wednesday 21 June and I haven't received my purchases, which were supposed to arrive within 4-5 working days. On my account it states fulfilment "status unfulfilled". I have sent an email to Customer Services and tried contacting the Customer Services by phone (0161 5031890) but it goes straight to an answerphone. Having read other reviews, I have little faith in the company.

21 giugno 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Where is my refund

I returned 2 items and I can see from the tracking that they were received 2 weeks ago. I have had no confirmation of this and no refund. I have emailed customer services and been ignored.

14 giugno 2023
Non scritta su invito
Logo di Planks Clothing

Risposta di Planks Clothing

Hi Ciara, thank you for your review. We're really sorry to hear that you're not happy with the service you've received. I've contacted our customer service team and they have informed me that you were contacted and refunded yesterday. If you have any more issues or questions, please drop us a line at help@planksclothing.com and we'll be happy to help. Thanks, Jas

Valutata 1 stelle su 5

Appalling Customer Service

Dear Estelle
Please can you reply to my update posted on here 5 days ago. Your original reply was incorrect - I didn’t agree to accept a credit note and unbelievably I have now been waiting over a month for my refund. Please can you look into this urgently. There is no point contacting your Customer Service Team as they do not respond to written communication and the phone is never answered. Thank you

6 aprile 2023
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

I wish I’d read these reviews before…

****update***** finally received my order after 12 days (granted there was a bank holiday in-between times but it didn’t come as a surprise, we had plenty of notice), very happy with the products but I’m only going to increase rating by one star due to the initial customer service.

I wish I’d read these reviews before placing my order. I ordered just over a week ago - received a confirmation email, payment was taken and nothing.
I’ve tried calling, goes to voice mail, no reply to emails, and I’ve messaged on Facebook. Very disappointed.

1 maggio 2023
Non scritta su invito
Logo di Planks Clothing

Risposta di Planks Clothing

Hi Katherine,

I am really sorry to hear about your experience and can only apologise for the inconvenience.

I escalated your issue to our customer service and warehouse teams, asking them to fulfil your order as soon as possible. Please be assured, we are doing everything we can to get your order out of our warehouse as soon as possible.

Our customer service team will let you know as soon as we have an update on your order.

Apologies again for the inconvenience. If you have any question or query, feel free to contact our customer service team.

Thanks,

Estelle

Valutata 1 stelle su 5

Poor customer service

I wanted to return an item. It must have been 3 weeks before I received my promised return label, during which I wrote numerous emails to customer service, none of which were ever answered. Only when I threatened to claim my money back via PayPal, I received my label. From the receipt of the return I had to wait another 2 weeks for the refund and sent several reminders.
As a customer, you do not feel taken seriously and if had not been so persistent, I would probably still be waiting for my return label. I would never order at Planks ever again.

5 maggio 2023
Non scritta su invito
Logo di Planks Clothing

Risposta di Planks Clothing

Hi Paulina,

I am really sorry to hear about your experience. Unfortunately we have been experiencing delays answering our customer service queries and can only apologise that our response time has been much slower than usual. 

I have looked into your request and can see your return request has been successfully processed, I can only apologise for any delays you have had whilst purchasing from us.

If you have any other questions please don't hesitate to contact us. Please be assured our team is working hard to get back to any further questions as soon as possible.  

Thanks,

Estelle

Valutata 1 stelle su 5

No refund after 30 days

I was always a huge fan of the brands products and was looking forward to update my old yeti hunter series jackets and pants. Unfortunately I needed to return my order, as the new yeti series wasn’t fitting as good as the old one did.

I returned the parts on April 1st. Delivery arrived on April 3rd in the dedicated warehouse. Since that I am waiting to get my refund transferred. Lot of e-mailing back and forth, but no clear explanation or outlook when the transfer will be done. Beside that customer service requires 3-4 days to answer, they seem unclear on what’s going on but in a friendly way. I just want to know when I get my money back!

Unfortunately I cannot recommend to order at planks clothing at this moment. The current performance is really disappointing.

3 aprile 2023
Non scritta su invito
Logo di Planks Clothing

Risposta di Planks Clothing

Hi Chris,

I'm really sorry to hear about your experience and can only apologise for the delay.

Unfortunately I can't assist further without your order details but I have asked my colleague from customer service to make sure all outstanding refund requests are treated as soon as possible. Be assured that you will be refunded once we have confirmed with our warehouse team we have received your parcel.

Apologies again for the inconvenience,

Estelle

Valutata 1 stelle su 5

Poor quality & warranty support

I purchased a pair of Planks clothing ski bibs via Evo in November 2021. They lasted 1.5 seasons before the crotch seam failed and burst open, rendering the bibs unusable. I tried to warranty them through Evo (who were very helpful throughout the process), but the claim was denied because Planks claimed that "this tear is not covered under warranty as from the photos it shows a tear to the fabric and then a crotch split as a result of this". I will not be buying anything from Planks again, and I would recommend others look elsewhere for a company that will actually stand behind their product.

26 aprile 2023
Non scritta su invito
Logo di Planks Clothing

Risposta di Planks Clothing

Hi Matthew,

I'm really sorry to hear about this. I had a look at your claim and it seems from the pictures you sent that the seam issue was caused by "everyday wear and tear" which is not covered by our warranty policy.

However, my colleague asked for more pictures to be able to asses better the issue and where it's coming from, but we have not received anything just yet.

Please feel free to contact us again by email at help@planksclothing.com with more pictures and our team will be more than happy to look into this for you.

Thanks,

Estelle

Valutata 5 stelle su 5

Top quality ski gear

Top quality ski gear, the new men’s charger jacket and bibs are great. I’ve put them through a lot this season and held up to everything! Keep it going Planks!

23 aprile 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Issue still not resolved

It appears that communicating through trust pilot is the only way to prompt a response from the Planks customer service team. It really shouldn't need to take 4 x days to follow up with confirmation. Therefore, can you please come back to me immediately and help me resolve my issue ?

6 aprile 2023
Non scritta su invito
Logo di Planks Clothing

Risposta di Planks Clothing

Hi Mike,

I'm really sorry to hear about the delays you have experienced. Could you please send us your order details through Trustpilot in order for us to find and update you on your order? Otherwise, feel free to email us directly through help@planksclothing.com

Thanks,
Estelle

Valutata 1 stelle su 5

Zero customer service!

Frankly should be zero stars for zero customer service response! Placed an order and paid for the delivery but alas, no confirmation received. After one week, I emailed the customer services for an update who appear non existent. Over the next three days of asking for status without success, decided this company is not legit. Resembles a scam or near enough experience. Chargeback is in progress. Any apologies are too late sadly. Don’t recommend using this company for the service alone.

5 aprile 2023
Non scritta su invito
Logo di Planks Clothing

Risposta di Planks Clothing

Hi there,

I can only apologise for the delayed response. Unfortunately due to staff sickness we've had a delay in response time. We apologise for all concerns and inconvenience that this has caused.

Please feel free to share the details of your order through Trustpilot or by email at help@planksclothing.com. I'll be more than happy to have a look into your order and give you a more personalised update.

Thanks,

Estelle

Valutata 1 stelle su 5

Still won’t get in contact with me…

Still won’t get in contact with me after claiming to get in contact to look good on this website. They take over a week to reply and aren’t very helpful. It’s not worth buying from here. AVOID!

26 marzo 2023
Non scritta su invito
Logo di Planks Clothing

Risposta di Planks Clothing

Hi James,

I can only apologize for your experience and the delay in getting back to you.

However my colleague from customer service has advised she has been talking with you today regarding this issue. Please be assured we are working hard and have escalated the issue to the relevant team to solve your issue as soon as possible.

Thanks,

Estelle

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più