Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Stærkt udbud til gode priser! Leveringen var hurtig og forsendelsen godt sikret mod fragt skader.

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Har bestilt rammer hos dem flere gange og de kommer hurtigt og har været pakket meget flot ind, så de har ku klare at blive sendt med pakkepost. Jeg maler og indrammer og her finder jeg de pæneste ram... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 3 stelle su 5

Rigtig fin ramme. Produktet fejler intet. Da jeg bestiller min ramme den 26 december 2023 fremgår det ingen steder på hverken hjemmeside eller ordrebekræftelse at shoppen holder juleferie. Det er... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 2 stelle su 5

Købte en guldramme i 70x70, men kvaliteten er virkelig ringe. Den er løs i samlingerne i hjørnerne - så meget at akrylglasset hopper ud i den ene side. Derudover er akrylglasset så uklart at man ikke... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Negozio di arredi e di design d'interni

Scritti dall'azienda

Litografier, plakater, passepartout og billedrammer i alle størrelser.


Informazioni di contatto

4,1

Molto buono

TrustScore 4 su 5

38 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 100% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 24 ore

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Fantastisk service

Fantastisk service. Fin træramme med passpartout. Havde også bestilt et passpartout til en anden ramme. Jeg havde dog misforstået i instruktionerne til opmåling så den passede ikke. Plakatkunst tilbød med det samme at sende en ny med de rigtige mål. Meget fin kundeservice.

17 aprile 2024
Non scritta su invito
Logo di PlakatKunst

Risposta di PlakatKunst

Et stort tak for din anmeldelse Rikke. Det er desværre ikke altid, at man får det lige som man havde forestillet sig i første omgang, men det fik vi løst, og når enden er god, er alting godt, som man siger :)

Valutata 5 stelle su 5

Meget god rådgivning om rammerne

Meget god rådgivning om rammerne, farver og passe-partout.
Rammerne hurtigt færdige !
TAK for fine rammer, der fremhæver billederne !

26 aprile 2024
Non scritta su invito
Logo di PlakatKunst

Risposta di PlakatKunst

Tusind tak for din ordre og anmeldelse Annemarie, det var en fornøjelse at lære dig at kende, se dine flotte plakater og ikke mindst lave en spændende indramning, som både du og jeg kan være stolte over.

Valutata 4 stelle su 5

Gode priser

Købte en stor ramme, til rigtig god pris. Levering var gratis, og rammen viste sig at være i rigtig fin kvalitet.

12 marzo 2024
Non scritta su invito
Logo di PlakatKunst

Risposta di PlakatKunst

Dejligt at høre, tusind tak for din anmeldelse Mathias!

Valutata 2 stelle su 5

Very difficult communication

Very difficult communication ! No or late reaction on mail.

23 febbraio 2024
Non scritta su invito
Logo di PlakatKunst

Risposta di PlakatKunst

Hi Jean, I have received no mail from anyone with your name. Please e-mail info@plakatkunst.dk and let me know how I can help. Sincerely, Asger | PlakatKunst

Valutata 4 stelle su 5

Høj service, men produktet skuffede.

Jeg købte 2x 70x100cm lys eg m. museumsglas og en 50x70cm sort træ m. acryl.
Leveringen var super hurtigt og varene pakket så fint og sikkert. Så 5 🌟 til deres service.
Men alle 3 rammer er løse i siderne, og ophænget er jeg lidt usikker på, men tiden må vise om det holder. Det er et lille klemme beslag, der er banket ind i bagbeklædningen.
Det er generelt lavere kvalitet end jeg havde regnet med, når en ramme ex. vis. koster næsten 2000,- Ved godt at glasset er en del af prisen, men stadigvæk skal rammen være solid nok til at tage fat i, uden at ramme og glas smutter fra hinanden. Jeg er ikke sikker på at jeg handler på nettet næste gang jeg skal købe rammer, så skal jeg måske hellere se varen fysisk før køb.
Så produktet får 3🌟 og så ender jeg på en samlet 4🌟

29 gennaio 2024
Non scritta su invito
Logo di PlakatKunst

Risposta di PlakatKunst

Hej Karina, tak for din uddybende anmeldelse! Det lyder som om, rammerne er blevet slået ud af form under fragten. Gaber de i hjørnerne? Rammen skal bestemt kunne holde på glasset, hvilket slet ikke burde være et tema i 70x100 og mindre. Vi sender dig tre nye rammer uden glas. Vi har flere typer ophæng og beslag, men bruger den du har fået til 70x100 og under. Jeg har kun hørt om ét tilfælde, hvor det ikke kunne holde, så det skal nok gå. Ønsker du en anden type beslag på de tre nye bagplader, så kontakt mig på info@plakatkunst.dk.

Valutata 2 stelle su 5

Guldramme i 70x70 - dårlig kvalitet

Købte en guldramme i 70x70, men kvaliteten er virkelig ringe. Den er løs i samlingerne i hjørnerne - så meget at akrylglasset hopper ud i den ene side. Derudover er akrylglasset så uklart at man ikke kan se farverne ordentligt på det print jeg satte i rammen.

12 gennaio 2024
Non scritta su invito
Logo di PlakatKunst

Risposta di PlakatKunst

Hej Mie, tak for din anmeldelse. Det lyder til, at rammen har fået et slag under fragten. De skal ikke være løse i hjørnerne, så skriv en mail til info@plakatkunst.dk, så sender vi dig en ny ramme. Det skal dog siges, at vi tilbyder to typer alurammer. Standard og premium. Det må næsten være standardrammen, som du har købt, og jeg skal ærligt sige at der er stor forskel på kvaliteten. Mht akrylglasset lyder det til at du ikke har fjernet beskyttelsesfilmen fra begge sider af glasset. Det skal gøres, for at glasset fremstår klart. Det står også under produktet og på det klistermærke som var på glasset, men mange overser desværre denne vigtige detalje.

Mvh
Asger | PlakatKunst

Valutata 3 stelle su 5

Fin ramme

Rigtig fin ramme. Produktet fejler intet.
Da jeg bestiller min ramme den 26 december 2023 fremgår det ingen steder på hverken hjemmeside eller ordrebekræftelse at shoppen holder juleferie. Det er dårlig stil for ikke at gøre opmærksom på at man som webshop vælger at holde lukket.
Da jeg rykker for levering anden gang gør jeg opmærksom på at jeg den efterfølgende uge ikke er hjemme før fredag og rammen derfor først skal leveres der. Alligevel sendes den afsted med levering mandag så min ramme stod til fri afhentning for alle uvedkommende i 4 dage. Jeg vælger med overvejende sandsynlighed en anden shop næste gang.
Til gengæld svarer de på chatten asap uanset tidspunkt - også i ferien - og det er god service.

26 dicembre 2023
Non scritta su invito
Logo di PlakatKunst

Risposta di PlakatKunst

Hej Laila,

Tak for din anmeldelse. Det er virkelig god kritik, som du giver her. Vi fjernede beskeden på hjemmesiden om juleferie netop den tirsdag, da vi regnede med at genoptage arbejdet samme uge. Det skete dog ikke, og du er desværre ikke den eneste, som jeg ikke fik informeret om den forsinkede leveringstid. Jeg skal ikke kunne sige, hvorfor rammen blev leveret den mandag, men både fragtfirmaet og os var meget på hælene efter ferien, så det overrasker mig ikke rigtig. Jeg kan sagtens forstå din skuffelse over forløbet, men kan kun undskylde og håbe, at du vil give os en chance igen i fremtiden. Det var årets travleste tid, hvor vi nåede op på en volumen, som vi ikke havde forventet, eller helt var gearet til. Vi har dog lært at de fejl som blev begået, og kan i det mindste tage det med os ind i 2024.

Mvh
Asger | PlakatKunst

Valutata 5 stelle su 5

Jeg købte tre store rammer på…

Jeg købte tre store rammer på specialmål. Der gik mindre end en uge og så var de leveret. De var godt pakket ind, og tog ikke skade under transport. Flot stykke arbejde - jeg ville anbefale det til en ven

27 ottobre 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Recommended poster seller

The old lithograph poster purchased was as described on the Plakatkunst website. Very good email communication from the seller. Delivery was secure and speedy. Excellent service provided. Happy to recommend.

26 giugno 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Bedste kundeservice og fine varer!

Havde lavet en større bestilling, men glasset i en ramme var knækket da det nåede frem, og mine specialbestilte passepartouter havde lidt forkerte mål, selvom jeg havde fulgt hjemmesidens anvisninger. De vendte super hurtigt tilbage på min reklamation og afsendte nye varer, som var helt perfekte!
Virkelig god og hurtig kundeservice! Hjemmesiden var meget mere overskuelig end andre, jeg havde fundet, og varerne var skønne.
Kan klart anbefales!

12 giugno 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

5 STORE stjerner til PlakatKunst

5 STORE stjerner til PlakatKunst. Jeg har købt en fin massiv egetræsramme / akrylglas, som er et fantastisk valg, en smuk og let ramme, og ingen genskær.
Jeg oplevede 110% hjælpsomhed og service 🙏🏻

5 aprile 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Kan helt bestemt anbefale dette firma

Kan helt bestemt anbefale dette firma. Utrolig kundevenlige. Flotte produkter. Fik bragt rammen lige til døren med gls, til trods for jeg ikke havde krydset det rigtigt af.
Så her vil jeg gerne handle fremover
Vh Bente

1 giugno 2022
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più