Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

SCAM! Do not order from this junk site. Literally sent me NANDOS marinade and one pack of a cold meat when I ordered several cold meats and several bottles of a totally different marinade! Ruined my b... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Made a very large order. And became concerned after reading a few negative comments. I can say. I am so happy with my delivery. All meat i received was fresh. Delivery was an earlier time than stated... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Order the beef rump from these guys . The quality is always amazing. Their delivery is always quick. Hassan, who I deal with always provides a great customer service , if there’s any issues ( not t... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

The meat arrived exactly when it was supposed to, it was all in excellent condition. (I've only used the chicken and mince so far but they were both superb) And as an added bonus some of the me... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Servizio di consegna di prodotti alimentari

Scritti dall'azienda

Welcome to our family business, established in 1993 and still going strong. At the heart of our brand lies a commitment to delivering the highest quality meats, groceries, and services. Our core principles have guided us every step of the way, ensuring that we remain a trusted and reliable source for all your needs. Come join our family and experience the difference for yourself!


Informazioni di contatto

4,0

Molto buono

TrustScore 4 su 5

682 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Chiedi ai clienti di scrivere una recensione

Questa azienda invita i propri clienti a scrivere recensioni - sia positive che negative

Ha risposto al 58% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 48 ore

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

4,0

Tutte le recensioni

(682)

57 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

AVOID AND ORDER ELSEWHERE

Avoid this place !

I wish I checked the reviews on Noori Halal Butchers, E12 before ordering from their website @ onlinemeatshop.com. They offered local same day delivery and the steaks were reasonably priced.

These guys are crooks and the lesson is you get what you pay for !

The meat quality was POOR. The colouring of the ribeye looked like it had been defrosted and the Picanha might have been the worst tasting whole steak I have bought so far in greater london. I was cheated like many others with weight (meant to be 500g packets, total 1500g - actual weight was 400g packets, total 1250g ).

Ironically I just read the last review before posting this that called Muhammad Hussain (The Owner) a rude person, which is 100% true.

I called in the morning of my delivery to ask for a 5/6PM delivery time to cook for my sisters birthday. I called multiple times and at 10PM received a text from Hussain's staff that my order was delivered at the wrong address and they will deliver early tomorrow.

The next day, Hussain called me after 5PM apologising that his staff had lied to me about the delivering to a wrong address & he said that the driver is going to deliver in 1.5hr time. After 2.5hrs, I call him being frustrated saying I will leave this review and then he threatens to call his driver and cancel the delivery !

ORDER #1142424

9 maggio 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Quality and integrity at its lowest

Initially used this service during lockdown and they were great. I decided to order again recently…First I received constant missed calls while at work with no messages/voicemails left, when I had to time to call back there was no answer - I eventually got through and it was regarding an item that was out of stock which is fine I just requested it be taken off my bill and asked for confirmation my order will be delivered the next day as selected when I placed the order online. The man explained that it would know be the following day as they had not packed my order because of the out of stock item. Very frustrating as I was not going to be home the following day until the evening. The man reassured me the delivery will be after 5pm. I expressed my disappointment as I had selected the specific date for a reason and this was an unnecessary inconvenience but accepted it. Then the following day I get an email saying my order is being shipped and will be delivered at 2pm. Raw meat on a warm day and I am at the office. Again another failed promise. Lastly I rushed home early just to unpack the order and see that the half sheep was absolutely tiny and no mince was given. I double checked my receipt and I definitely ordered for mince to be given. The coriander was wilted and had no fragrance.

I am not an unreasonable customer. If you advertise a particular service then that is what should be fulfilled. If you state that delivery is next day 5pm-9pm then that should be adhered to. And most importantly the produce should be of quality and not a complete rip off! Extremely disappointed

1 maggio 2024
Logo di Onlinemeatshop

Risposta di Onlinemeatshop

I sincerely apologise for the inconvenience caused. We will investigate the change of the trasport type and come back to you.

Valutata 5 stelle su 5

I ordered two times from this platform…

I ordered two times from this platform and I must say they are the best. Products were really of high quality and their customer service was exceptional. They mistakenly sent one item wrong and when asked for return they didnot only returned my item but exchanged it in full without any additional cost. Hamza dealt with my order and he's so nice and helpful. Hats off to you Hamza and online meat shop. Will surely order again.

1 maggio 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Poor communication been waiting for…

Poor communication been waiting for meat paid already no response from contact number given seems like a bag of lies are being texted over how delivery driver broke down terrible terrible service absolutely ridiculous

2 maggio 2024
Non scritta su invito
Logo di Onlinemeatshop

Risposta di Onlinemeatshop

Kinldy provide your order number or email address. There is no record

Valutata 1 stelle su 5

Never again

Issues with delivery, not responding to emails or calls. Chicken was rotten and stinky so had to chuck it right away. Meet was not cold but room temperature. Total waste of my money and time. Never again.

26 aprile 2024
Logo di Onlinemeatshop

Risposta di Onlinemeatshop

Hello, I'm very sorry to hear that. I check your order and communication, there is not info from your end.

Valutata 1 stelle su 5

Ordered Goat meat and the quality was…

Ordered Goat meat and the quality was very poor. When I spoke the company they weirdly asked me to send the picture and later asked to weigh the piece. I asked for large cut but got smaller. Also the quality was not good and looked old and was not fresh. They refunded £12 and when I asked in what basis £12 was refunded there was no answer.

23 aprile 2024
Non scritta su invito
Logo di Onlinemeatshop

Risposta di Onlinemeatshop

Kindly provide additional details such as order number or email. There is not record of this refund.

Valutata 5 stelle su 5

The Best Halal Butchers

i never thought a place like this would exist the prices are amazing and the produce is top quality great customer service. used this place now a couple of times and recommended this place to my whole family.

23 aprile 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

These people In Ilford lane noori…

These people In Ilford lane noori butchers shop talks about peoples private life they mixed with 0ne of the old customer one of the staff member took his side when he was talking about my marriage it’s customers private life it’s got nothing to do with them and some people like to stay single they have no right to talk about the customers private life they were so rude to me anyway I told them you have lost a customer I m not coming back to this shop again I was so sad and upset that day I still can not get over it thinking about it.

7 aprile 2024
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più