Cadeaukaart is heel ingewikkeld om te activeren. Wil je meer uitgeven dan je saldo is, dan kan dat niet. Alleen maar foutmeldingen bij saldo-checken op de website en app. Kortom: waardeloos.
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Afrader! Heel omslachtig. Om je cadeaubon te kunnen verzilveren moet je eerst de one4all app downloaden en een account aanmaken. Daarna kun je pas je kaart activeren. Om hem vervolgens te kunnen gebru... Leggi di più
Na een deel ervan uitgegeven te hebben werd de kaart geweigerd bij C&A, daarna online saldo gecheckt, maand later bij Primark, weer geweigerd, saldo gecheckt, nu een foutmelding, "find the Customer... Leggi di più
Wat een waardeloos proces om een ontvangen kaart geactiveerd te krijgen in hun systeem. Genoeg reviews die het zelfde zeggen. One4all is rijp voor bericht naar Kassa.
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
L'obiettivo di Trustpilot è mostrare contenuti di persone reali. Questa azienda potrebbe usare il nostro strumento di risposta assistita dall'intelligenza artificiale per rispondere più velocemente.
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
kadokaart kan ik niet besteden want ik…
Ik had een kadokaart gekocht, maar kon die eerst niet gebruiken omdat ik geen verificatiemail binnenkreeg. Uiteindelijk bleek dat de code in een sms kwam terwijl er “EMAIL” stond. Dat was verwarrend. Daarnaast wilde ik de kaart gebruiken voor Spotify (staat ook als logo bij de winkels), maar dat bleek niet te kunnen.
Update: Het bedrijf heeft daarna contact met me opgenomen en mijn geld terugbetaald. Dat is netjes opgelost. Daarom geef ik nu 4 sterren want het blijft toch jammer dat het zo is gelopen.

Risposta di one4all.nl
Werkt volledig niet
Werkt volledig niet. De UI en UX is enorm slecht. Als je je daar eenmaal doorheen hebt geworsteld, dan kun je eindelijk je cadeaukaart besteden. Maar helaas blijkt deze website een scam. Je kan je cadeaukaart niet besteden, inloggen is onmogelijk en je geld is verdwenen.

Risposta di one4all.nl
Wat een ellende
Wat een ellende. Mijn kinderen krijgen een waardebon van one4all. Jeetje, wat omslachtig allemaal. Ze moeten dit echt verboden maken, ben er 35 minuten mee bezig geweest om in te wisselen bij bol.com. Doe de kinderen en hun ouders één plezier: geef gewoon geld, of een specifieke kadokaart.

Risposta di one4all.nl
Het liefst geef ik 0 sterren
Het liefst geef ik 0 sterren. Echt onmogelijk om de cadeaukaarten te verzilveren. Vreselijke kaarten.

Risposta di one4all.nl
Oplichterij !
Oplichterij !! Ik moest letterlijk 2 euro bij betalen om mijn kaart te activeren wat een debiele kaart heel omslachtig never maar ook never nooiet zal ik dit kaart kopen voor iemand !!!!!!!!!!! Ppfff

Risposta di one4all.nl
Bad webshop instructions
It’s really inconvenient that One4all has different types of gift cards, such as Fashion, Wonen, and one without a category. If you happen to buy the wrong gift card, they cannot help you correct it. They also have no managers with more decision-making authority, and customer service keeps repeating that everything is clearly stated on the website and that I should have checked it myself.

Risposta di one4all.nl
Oplichters
Zeer omslachtig via veel stappen en uiteindelijk mijn giftcard niet kunnen verzilveren. Je moet een account aanmaken en daarna kun je pas je giftcard claimen. Vervolgens met de visa-debet gegevens geprobeerd om iets te kopen bij de aangesloten winkels Douglas, MyJewellery en Zalandao, en daar werd de visa debet niet geaccepteerd. Nadat het niet werkte geprobeerd mijn account te verwijderen maar dat gaat ook niet via hun website. Begin er niet aan en pak je verlies.

Risposta di one4all.nl
1 ster is nog teveel
1 ster is nog teveel. Wat een ellende. Het schijnt dat je alleen het bedrag kan besteden dat er op staat. En niet onder €50 ,online te gebruiken..Een waardeloos kado.Bijna net zo erg als de VVV dinercheque, die ook nergens te gebruiken is.
Frustratie en plasticverspilling

Risposta di one4all.nl
Zelfs 1 ster is nog teveel
Zelfs 1 ster is nog teveel. Waardeloze kaart one4all. Lees alleen maar slechte ervaringen. Er wordt om gegevens gevraagd die niet op de kaart staan. Voelt als oplichting!
Kreeg 25 juli reactie / mail van one4all via trust, wordt gevraagd om aanvullende info die ik via een referentienr ????? in kan sturen, als ik dit niet doe zou mijn negatieve ervaring met one4all niet echt zijn. !!! Nou ja kijk eens hoeveel negatieve reacties er alleen al dit jaar zijn geplaatst! Zelfs 93 % Wie heeft er nu hulp nodig 🙈🙈🙈

Risposta di one4all.nl
Wat een ellendige cadeaukaart
Wat een ellendige cadeaukaart. Je moet hem eerst activeren online, dan krijg je d.m.v. een aantal codes via de mail toegang tot je account. Maar dan ben je er nog niet, je moet dan tot maximaal het bedrag van de kaart iets bestellen. Als het bedrag hoger is kun je de kaart niet gebruiken want je kunt niet de kaart aanvullen met een aanvullende betaalwijze. Ik zal echt nooit deze cadeaukaart geven aan iemand en hoop hem ook nooit te krijgen. Een en al frustratie met dat ding.

Risposta di one4all.nl
Dit zijn echt oplichters
Dit zijn echt oplichters. Ik heb een kaart gekregen die ik op meerdere manieren (online en in de winkel) heb geprobeerd te verzilveren, maar niets werkt. Op het moment dat je deze kaart laat zien in een winkel beginnen de medewerkers al te zuchten, omdat het zulke vreselijke kaarten zijn. Op een gegeven moment heb ik de klantenservice gemaild met de boodschap dat de kaart niet werkt, waarna mij wordt gemeld dat hij verlopen is maar dat ze mij wel 'tegemoet' willen komen met een nieuwe kaart, maar dan moet ik wel zelf 5 euro verzendkosten betalen (op een kaart van 20 euro). Als ik dan zeg dat ik de kaart al 10 keer heb geprobeerd te verzilveren kunnen ze alleen die ene keer zien dat ik dat probeerde toen de kaart inmiddels verlopen was. Nadat ik zei dat ik dit geen passende oplossing vond omdat ik het daarvoor zovaak al probeerde (wat ze dan dus, lijkt mij, ook kunnen zien) hoorde ik niets meer.

Risposta di one4all.nl
Oplichters
Oplichters! Je kunt je cadeaukaart enkel gebruiken na een verificatiecode in te voeren, maar je ontvangt nooit een verificatiecode! Zonde van me geld. Serieus OPLICHTERS!!!

Risposta di one4all.nl
GELDKLOPPERIJ - Niet doen!!!
Kreeg een kadokaartje van lieve vrienden voor mijn verjaardag. 50 euros. Op de een of andere manier kon ik het niet innen. Ik ging zelfs naar TK-maxx den haag en de manager probeerde mij te helpen om op internet dit te regelen maar ook met haar erbij lukte het niet. Kaartje was 2 jaar geldig (of course - maar die 50 euros zijn wel uitgegeven he!!) en terwijl deze ellende gaande was ben ik naar België verhuisd.
Heb One4All eindelijk gemaild en mijn pasje is sinds een maand verlopen! En natuurlijk is een verlenging niet meer mogelijk (ja ja, het geld hebben ze zeker in hun broekzak gestopt!) dit was hun reactie:
"Helaas is uw cadeaukaart verlopen. Wij vinden het jammer dat u geen gebruik heeft kunnen maken van uw pas.
De kaarten worden afgesproken voor twee jaar, met hierbij geldende contracten en afspraken met de deelnemende locaties. Onze cadeaukaart kan alleen de bepaalde geldigheid garanderen conform de overeenkomsten met de aangesloten locaties.
In uw geval zien we dat de kaart inmiddels is komen te vervallen op 05-06-2025
Helaas is er geen mogelijkheid om de vervaldatum te verlengen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar de Algemene Voorwaarden van deze cadeaukaart te vinden op de bijbehorende website.
Hopende je voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Gea
Het klantenserviceteam"
Wil je een kado geven, geef dan geld in een envelopje of koop iets! Dit is zonde van je geld! Geldklopperij gewoon!!!!
Je bent gewaarschuwd!
Gr,
Barbara

Risposta di one4all.nl
Om te huilen
Om te huilen! Kado-kaart verzilverd. Maar kon hem niet gebruiken bij H&M. 2x gesproken met klantenservice. Zegt die man ook nog, dat ik hem niet had geclaimed, nou dus wel, moest ik opnieuw doen, maar kreeg natuurlijk de melding dat dit al gedaan was. Ik durf niet eens meer te gebruiken, je staat gewoon voor schut. Wat een rot bedrijf niet. Koop hier nooit een kado kaart voor iemand, je geeft namelijk iemand hoofdpijn kado! En nee One4all kom niet met je bullsht zoals bij andere berichten, het is duidelijk dat jullie niet oke zijn.

Risposta di one4all.nl
Scam je geliefde met hun cadeau bon
Nog nooit in mijn hele leven, heb ik zo een slechte user interface mee gemaakt. Dit is gewoon belazerij, wat je ook doet koop hier niks. Ik verzilver mijn cadeau-bon (eindelijk gelukt).....kan ik niet mijn kaartje krijgen die ik wil,terwel op site staat van wel. Gewoon dieven !

Risposta di one4all.nl
Drama
Digitale kaarten zijn zowel online als fysiek in de winkel onbruikbaar!

Risposta di one4all.nl
Ongelofelijk slecht en vermoeiend…
Ongelofelijk slecht en vermoeiend proces.
Er staat aangegeven dat je bij kan betalen, maar dit lukt in de praktijk helemaal niet. Als ik de kaart wil verzilveren geeft de webshop van Mediamarkt aan dat er onvoldoende tegoed is.

Risposta di one4all.nl
Wat moet je iemand toch enorm haten als…
Wat moet je iemand toch enorm haten als je dit aan hen cadeau geeft.

Risposta di one4all.nl
Verschrikkelijk systeem
Je moet door tig hoepels om überhaupt iets te kunnen kopen en je kunt de kaart niet eens gewoon in de winkel gebruiken mbv de magneetstrip. Een verschrikkelijk systeem.

Risposta di one4all.nl
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.







