Cadeaukaart is heel ingewikkeld om te activeren. Wil je meer uitgeven dan je saldo is, dan kan dat niet. Alleen maar foutmeldingen bij saldo-checken op de website en app. Kortom: waardeloos.
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Afrader! Heel omslachtig. Om je cadeaubon te kunnen verzilveren moet je eerst de one4all app downloaden en een account aanmaken. Daarna kun je pas je kaart activeren. Om hem vervolgens te kunnen gebru... Leggi di più
Na een deel ervan uitgegeven te hebben werd de kaart geweigerd bij C&A, daarna online saldo gecheckt, maand later bij Primark, weer geweigerd, saldo gecheckt, nu een foutmelding, "find the Customer... Leggi di più
Wat een waardeloos proces om een ontvangen kaart geactiveerd te krijgen in hun systeem. Genoeg reviews die het zelfde zeggen. One4all is rijp voor bericht naar Kassa.
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
L'obiettivo di Trustpilot è mostrare contenuti di persone reali. Questa azienda potrebbe usare il nostro strumento di risposta assistita dall'intelligenza artificiale per rispondere più velocemente.
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Klantenservice is snel bereikbaar en verleent de juiste hulp
Ik had hulp nodig bij het verzilveren van de kaart bij Zalando. Hiervoor moest ik mijn cadeaukaart even omzetten. Met hulp van de goed te bereiken klantenservice was dit zo gepiept. Prima voor elkaar!

Risposta di one4all.nl
Een onbetrouwbare organisatie..
Een cadeaukaart die niet werkt...
Voordat je deze cadeaukaart kan verzilveren (en als je dat lukt dan is dat knap) moet je welliefst 20 stappen nemen om het te doen. Waardeloos bedrijf. App doet het ook niet, pure afzetterij. Echt totaal geen betrouwbaar bedrijf. Ik heb mijn cadeaukaart niet kunnen verzilveren, erg jammer. Absoluut niet aanschaffen, je kan beter geen cadeaukaart krijgen dan één bij One4all.

Risposta di one4all.nl
Hele goede ervaring omdat ik heel snel…werd geholpen en vriendelijk
Hele goede ervaring omdat ik heel snel reactie kreeg op mij mail, en ze het keurig hebben opgelost. Kwestie van gegevens doorgeven en het geld van de kaart is gestort. Fijn mail contact.

Risposta di one4all.nl
Waardeloze cadeaukaart
Vreselijke cadeaukaart, ik heb al tig x contact gehad via mail en telefonisch, inmiddels zijn de telefoonkosten nog hoger dan de cadeaubon, de it afd kom je ook niet verder mee, heb mijn telefoonnr al paar x aangepast, ook terwijl deze goed was op hun advies maar krijg de code niet binnen! App al tig x verwijderd en weer gedownload maar niks helpt. Het lijkt er idd op alsof ze willen dat je niet meer reageert en die bon maar vergeet. Meest waardeloze bon ever!

Risposta di one4all.nl
Pure misleiding en wie wordt hier rijk van?
1 ster is nog te veel! Kreeg deze voor verjaardag twv 125 euro. Op kaart staat Bijenkorf. Reiskosten gemaakt en tijd besteed om iets uit te zoeken. Kom je bij kassa en wil je afrekenen, zeggen ze niet meer met deze club samen te werken. Staat wel gewoon nog op de kaart als partner. Pure misleiding dus? Wettelijk gezien niet, want lees kleine lettertjes ... iedere partner kan er any time mee stoppen en dat doen er steeds meer, maar dit kun je mensen niet aandoen.
Nu aankoop geprobeerd op Wehkamp te doen. Herkent de codes niet!!!
Wat is dit? Ben al uren bezig om iets te bestellen en kan ik dan maar maximaal iets van 50 kopen per item terwijl ik iets van ruim 100 wil uitzoeken? Schandalig dat dit gebeurt. Heeft er iemand als eens een zaak aangespannen tegen deze club?
Ik overweeg het wel. Ben ervoor verzekerd...
Misschien meerdere mensen?

Risposta di one4all.nl
Received two £5.00 prizes on Post Code…
Received two £5.00 prizes on Post Code lottery, made mistake of transferring to this app. They are intentionally unclear on how to use and spend, still cannot use instore. Avoid

Risposta di one4all.nl
Goede service!
Goed geholpen via de telefoon en vervolgens via de mail. Mijn kaart was verlopen en ik heb het bedrag op mijn rekening ontvangen. Vlot verlopen en achteraf nog een check of het geld ontvangen is.

Risposta di one4all.nl
Not able to purchase because value does not exceed costs of product
Not possible to pay with the card if the current debit on the card exceeds the value of the product of interest. Meaning, you'll always lose money unless it's the exact value remaining on the card.

Risposta di one4all.nl
Mijn kaart was 2 maanden verlopen
Mijn kaart was 2 maanden verlopen, door contact op te nemen met one4all, ben ik zeer vriendelijk geholpen en het bedrag is op mijn rekening gestort, in mindering van de afhandelingskosten.
Heel erg tevreden met deze organisatie.

Risposta di one4all.nl
VRESELIJK!!
VRESELIJK!!!
Een bon als cadeau gekregen.
Bij het verzilveren en inwisselen moet ik tig keer mijn gegevens invullen! Ben hier min30min mee bezig geweest! Helemaal geïrriteerd mijn gegevens moeten invullen en dan verzilveren, dan een kadokaart uitzoeken om het weer te verzilveren! En vervolgens om weer mijn gegevens in te vullen!!! En nog een miljoen andere dingen.
Dit moet niet gekker en makkelijker worden toch!
Wat een vreselijke ervaring!
Ik wil gwn zonder enige gedoe van mn kado genieten.

Risposta di one4all.nl
Eerlijk is eerlijk
Eerlijk is eerlijk, het werkt wel maar heel heel heel erg omslachtig. Had een bon van € 150,- deze ingewisseld bij Zalando, eerst verzilveren, dan in porties van € 50,- invoeren en omwisselen, man man man, dit is echt heel inefficiënt. Opgelicht voel ik me niet, anders dan dat ik 1,5 uur van mijn tijd kwijt ben ( inclusief schrijven mediocre review) voor het omwisselen van een kadokaart, dat moet anno 2024 anders kunnen.

Risposta di one4all.nl
Waardeloze giftcard!!!!
Waardeloze giftcard!!!!
Staat zogenaamd dat je m bij 100en online winkels kan verzilveren wil je m bij een winkel verzilveren is t alleen met de kaart in de winkel betalen!! Waardeloze kaart koop deze niet doe je niemand een plezier mee!!!!

Risposta di one4all.nl
Nog steeds geen code… opgelost!
Mijn card ingewisseld voor een bol.com code. Zou me binnen 24 uur gestuurd worden. Zit al dagen te wachten. Telefonisch werd me gemeld dat er een foutje in het systeem zit. Inmiddels nog steeds geen code ontvangen. Ik word hier niet blij van. Had ik maar een gewone vvvbon gekregen, die werkt altijd….
Nog een telefoontje: dat hielp. Alles fijn in orde nu. Bedankt!

Risposta di one4all.nl
Worst experience ever!
Worst experience ever...I got a cadeau card of 50 euros, charged it on my apple wallet, went to several shops and always said there was no credit on the card. I have never used it so 50 euros waisted...we tried to reach the custumer service several times and never got any reply...what a scam!

Risposta di one4all.nl
Ik ben al 5 weken met jullie zeer…
Ik ben al 5 weken met jullie zeer slechte klantenservice aan het bellen voor mijn cadeaukaart. Toen ik het pasje van de cadeauverpakking afhaalde, scheurde de streepjescode kapot, doordat de plakstrip op de streepjescode geplakt was. ELKE WEEK beloven jullie me reactie aan t einde van de week, maar ik heb nog steeds niks vernomen. Ik ben bang dat ik kan fluiten naar mn cadeau.

Risposta di one4all.nl
1 grote ergernis
1 grote ergernis. Ik had de fashion variant gekregen voor 100 denk je een paar nieuwe schoenen online te bestellen bij een aangesloten winkel blijkt dit niet te kunnen iets gelezen over online verzilveren maar dit zijn maar 4 winkels en dan max 50 euro. Dus zal hem nu ergens moeten te zien slijten ? Geen idee waar want niemand neemt ze aan.. zonde voor die gene die er 100 euro voor heeft betaald. In de winkel werd beweerd dat die bijna bij alle kledingwinkels werd geaccepteerd.. dit is dus niet zo. Hopelijk zijn er winkels die m wel aannemen. Probeer hem nu al een paar maanden te besteden.

Risposta di one4all.nl
Zelfs 1 ster is teveel
Zelfs 1 ster is teveel! Wat een ergernis!! Nergens online te verzilveren…in winkels nemen ze hem niet aan. Moeilijk gedoe…Dagen bezig met het kopen van een jas bij zalando. Het is niet te doen. Ingelogd zoals uitgelegd op de site via visa…. HET WERKT NIET! bloeddrukverhogend!!! Vreselijk… KOOP DIT NIET ga voor fasioncheque…. Dit werkt makkelijk en snel! Deze kaart is het slechtste kado wat je zou kunnen geven!!!

Risposta di one4all.nl
Ik heb de kaart ingewisseld tegen een bol.com
Ik heb de kaart ingewisseld tegen een bol.com. Een aantal weken later wilde ik de kaart benutten. Maar ik heb geen idee waar ik het tegoed kan vinden. Op de website van one4all krijg ik als saldo...0euro. Ik begrijp er niets van. Mijn mail staat ook niets in. Vraag: waar kan ik het tegoed van bol.com nu vinden??

Risposta di one4all.nl
Rampenkaart...
Ik heb de all4one cadeaukaart cadeau gekregen, en uiteraard wilde ik deze omzetten naar een bol.com tegoed. Wat een ellende. Ik typte alles correct in ook de zgn. 3-cijferige CCV2 code + geldigheidsdatum, maar nope, kreeg een foutmelding (uiteraard ligt het altijd aan jou, verkeerd ingetikte getallen etcyadayada). Ik ben zowat de hele dag bezig geweest, ook dit via contactformulier aangegeven en kreeg de standaard antwoord dat ik eerst kaart om moet zetten en dan pas....... Ja dat weet ik maar het werkt niet. Ik heb uiteindelijk maar de gulle geeftster gebeld dat ze er even achteraan moet gaan om haar geld terug te vragen. Deze cadeaukaart is een regelrechte RAMP.

Risposta di one4all.nl
One4all Cadeaukaart
Ik heb deze gekregen voor mijn verjaardag en wil deze nu inleveren maar hij doet het niet dus waardeloos!!

Risposta di one4all.nl
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.







