Jag jobbade med Maxspire Consulting och…
Jag har blivit coachat av Harini genom mentorskapsprogrammet Nema Problema som var en jättebra upplevelse. Jag fick mycket stöd och råd med både personliga och yrkesmässiga skäl och kan utan fråga rekommendera dem. Det är viktigt att man har någon som lyssnar och jobbar tillsammans och det är precis det styrkan som finns här. Jag känner mig redo att fortsätta med stort tack till Harini och Maxspire Consulting. Tack för allt!








