QUALITAT I PROFESSIONALITAT
Ja tinc el plànol de Montserrat i em va molt bé, no es mulla, no s'estripa, no es fa malbé, ... i ara necessitava el de la Vall d'Ordesa per aquest estiu per a preparar ruta, vaig telefonar, l'Álvaro em va respondre i assessorar molt bé, i en pocs dies ja el tinc a casa, n'estic molt content.








