Vreselijke kwaliteit & slechte klantenservice – Vermijd deze winkel!
Vreselijke kwaliteit & slechte klantenservice – Vermijd deze winkel!
Ik heb een pannen- en potten set gekocht bij deze winkel en na slechts één keer gebruiken raakte het door de hitte beschadigd! De kwaliteit is duidelijk zeer slecht. Toen ik het product na vier dagen wilde retourneren voor vervanging, weigerden ze het te vervangen of terug te betalen. Dit is volkomen onacceptabel.
De klantenservice is vreselijk, en ze staan niet achter de lage kwaliteit van de producten die ze verkopen. Dit zijn goedkope Turkse producten die geen cent waard zijn! Ik raad iedereen sterk aan om deze winkel te vermijden en geen geld te verspillen.
Op maandag dien ik een officiële klacht in bij de Consumentenombudsman om ervoor te zorgen dat deze praktijken stoppen. Denk je eraan om hier iets te kopen? NIET DOEN!







