Madaboutpetsuk Recensioni 

13
•
TrustScore 3.5 su 5

3,5

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più


Informazioni di contatto

3,5

Nella media

TrustScore 3.5 su 5

13 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

3,5

Tutte le recensioni

(13)

2 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione

Eseguiamo dei controlli sulle recensioni

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 2 stelle su 5

Just be mindful when ordering… good in…

Just be mindful when ordering… good in the sense that they will genuinely create bespoke crates. But I ordered in April, it’s now June and I still haven’t received my order. I had to message them first as when I placed my order it said I would receive an update when it was due to start production, 4 weeks went by and I heard nothing so I had to WhatsApp them as they weren’t responding my email. I was never offered delivery so that had to sorted separately. I’ve been whatsapping back and fourth since then, being promised delivery by a specific day as we were going away. I then didn’t receive any update until again I had to message and ask what was going on.. told me they were “behind schedule by a couple days” asked what date will be appropriate as it had now passed the date they originally agreed on. That was Monday, still no response or update on delivery. I’ve had to message them AGAIN for an update. If I had been told it was going to take 2 months I probably wouldn’t have ordered in the first place…Disappointed to say the least.

14 giugno 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Excellent …

The boxes provided were of excellent professional quality, and the service was both helpful and exceptionally friendly. We will certainly be utilizing your services again.

5 febbraio 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Outstanding, 5 stars is not enough

We ordered a bespoke box for our VW Touareg after speaking to James about the issue with our current box and how I liked bits of both of the standard crate/box they offered.
James gave some recommendations and knew what I wanted.
Measurement sent and communications outstanding.
It turned out we would be passing as we were going to Yorkshire so James made sure the box was ready and they shipped the old box back to us.
Our Lab that was stressed in the other box and panted all the time, just slept and that is the best recommendation you can get. Happy dogs and two very happy owners.
James and the whole team were professional from start to finish and will be get future boxes built by them

5 dicembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Custom Made Dog Carrier

Excellent service. Had a custom made dog cage made for my two dogs. Perfect fit. Strong safe cage. Dogs love it too. Nothing was too much trouble. Courtney was fantastic so helpful and quick to respond. Dogs are safe when driving. They now settle down and go to sleep. Reasonable price. Highly recommend.

5 febbraio 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Excellent quality

So pleased with my dog cage, Great communication keeping me updated. Beautifully made exactly what I wanted.
Thank you Madaboutpetsuk

9 maggio 2024
Non scritta su invito
Logo di Madaboutpetsuk

Risposta di Madaboutpetsuk

Thank you for your kind words, so happy that you love the cage - we'll always be here to help you in the future!

Valutata 1 stelle su 5

Nightmare

Received the wrong box then had too wait for it to be collected, terrible customer service as they were difficult to get hold of and I’m still waiting for a refund even though the crates been returned and promised a instant refund on receipt of crate … nightmare!!

12 agosto 2023
Non scritta su invito
Logo di Madaboutpetsuk

Risposta di Madaboutpetsuk

We apologise for this situation and as a company we are disappointed that the box did not fit, sizes were confirmed beforehand therefore we made the right box it just sadly didn't fit your vehicle. A member of our team has been in touch with you, almost daily since the incident so we do praise ourselves on our customer service. We promise a 14 day turn around regarding our refunds and the refund will be paid during this time frame. As a company we are very sorry for any inconvenience caused.

Valutata 5 stelle su 5

Highly recommend, absolutely love my drawer & dog box setup

I placed my order very late December 2021, giving the company my dimensions for the box & drawer combo.
By the end of the 2nd week of January I was given a completion date of 26th Jan.

Upon arriving to the HQ, I was welcomed by the staff. They then began to swiftly install the system in my pickup, checking for fitment.
A small adjustment had to be made to the door on the dog box due to the style of my canopy. This adjustment was assessed & done there and then whilst I paid.

14 months on, the setup is still functioning perfectly as expected. Showing very little wear, even though it has been used very well from carrying heavy tools in the drawers to carrying my dog & wildfowling gear.

Overall I'm extremely pleased with the whole service from ordering to installation & the setup itself

31 marzo 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Our dogs are massive chewers

Our dogs are massive chewers. The bed has now been in the kennel of our worst chewer for over a week and despite his best efforts he has not been able to make any impression on the bed at all. We are so pleased we have now ordered a larger bed for our second kennel of chewers!!

28 novembre 2022
Valutata 1 stelle su 5

Not a good company to deal with

Not had a good experience with this company at all, I was told my cage would be ready in 3 weeks !! I waited 5 weeks! It then didn’t fit correctly, and I am now on day 7 of waiting for a replacement part to hopefully make it fit !!! They are quick to take your mo et but not to correct their faults !!

2 settembre 2022
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più