Lowcostholidays Recensioni 

478
•
TrustScore 3.5 su 5

3,5

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Bestilte helt tilbage i februar et hotelophold via lowcost. I dag har jeg modtaget nyheden om konkursen, men ikke fra lowcost dem selv. Vores rejse er således gået tabt, og prisen for rejsen vil n... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Kan ikke forstå folk piver . De har fået rejser uden rejseforsikring . Så må man påregne en risiko og dermed mulighed for at firma går konkurs eller andet kan ske . Det er jo kun fordi man vil have de... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Står nu i Alcudia Spanien med et låst værelse fordi hotellet ikke ikke har modtaget penge fra LOWCOSTHOLIDAYS selvom rejsen blev betalt i februar. Måtte nu selv betale og ser nok ikke pengene igen👎🏻... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Vi er lige kommet hjem fra sharm el Sheikh. Vi havde købt et hotelophold og transport fra lowcostholidays. Der var ingen problemer med noget. Perfekt hotelophold med all inklusive. Transport til tid... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Agenzia viaggi

Informazioni fornite da varie fonti esterne

Hvert år vælger over 2 millioner mennesker at rejse med os i lowcostholidays til et stort udvalg af storby- og stranddestinationer. Uanset om du leder efter en romantisk storbyferie, en famileferie, et eksotisk eventyr, eller en 5-stjernet luksusrejse, så har vi tusindvis af rejser for alle, til en fremragende pris.


Informazioni di contatto

3,5

Nella media

TrustScore 3.5 su 5

478 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

3,5

Tutte le recensioni

(478)

0 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 4 stelle su 5

Fungerede fint

Alting er indtil videre - før afrejse - forløbet fint. Lidt kludder med restbetalingen, som ikke var et helt tal. Det kunne så ikke gøres online, men man skulle ringe op.

13 luglio 2015
Non scritta su invito
Logo di Lowcostholidays

Risposta di Lowcostholidays

Hej Thomas

Tak for at du tog dig tid til at skrive en tilbagemeldning!

Når forfaldsdatoen er overskreddet, kan vores system desværre ikke fuldføre betalingen online. Betallingen skal udføres via vores call centre.

Med venlig hilsen
Shiela

Valutata 1 stelle su 5

Rip off

WEll I was shocked when I could not get a refund nor move the dates to an alternative when I had my trip to Africa cancelled and It was only within about 48 hours from the booking that I called to cancel of change.. I have never heard of a travel agent doing such a thing to a client and for sure will never use your services agin..Well I think "services" is probably not correct as there was no service. Loosing some 4,500dkr is not something that I take lighly. GB

11 luglio 2015
Non scritta su invito
Logo di Lowcostholidays

Risposta di Lowcostholidays

Dear Mr Bloomquist

I understand your disappointment. The reason why we could not cancel or amend your booking, was because you have booked a non-refundable room. As per the contract between you and us, and between us the hotel, we/you are not able to cancel or change these types of rooms, when first they are booked.

Best regards
Shiela

Valutata 1 stelle su 5

Virkelig Dårlig Service

Havde booket en rejse for 3 til Malaga Spanien..
De trækker pengene med det samme, men jeg modtager ikke nogen info fra dem.. ringer til dem men bliver bedt om at ringe igen næste morgen..
Jeg får så forklaret at det er pga at ryanair har ændret deres priser og at de ikke havde opdateret priser på deres hjemmeside så bookingen var ikke gået igennem hos ryanair og at flypriserne var steget med ca. 500kr pr billet.. de havde så regnet et hvis beløb ind i deres pris som billetten kunne svinge uden at det havde betydning for os.. men vi skulle så betale 350kr mere ialt.. hvilket jeg jo bare gjorde..

Der gik lidt tid og så udviklede konflikten mellem LO og ryanair sig.. jeg kontaktede Lowcostholidays og spurgte om hvordan vi skulle forholde os.. svaret: kontakt Ryanair, da de ikke havde noget med den slags at gøre og såfremt at ryanair ikke fløv så var det at betragte som force majure og at vi ikke kunne få penge retur, rebooke eller cancel vores rejse.. Med andre ord var vores penge tabt..

Jeg undersøgte tingene lidt og kontaktede forbrugerstyrelsen og snakkede godt med dem og de mente ikke at de bare kunne feje det af på den måde, Men vi fik da læst alle betingelser og så videre og vi fandt så ud af at reelt set så i det øjeblik at du har betalt til lowcostholidays så er de reelt set ligeglad med ALT omkring din rejse.. det er ikke deres problem.. de fralægger sig et hvert ansvar for din rejse.. reelt set er du ikke bedre stillet end hvis du selv havde fundet hotel+rejse helt uafhængig af et rejsebureau.. Vi fik også set lidt på priserne.. Hotellet kunne vi finde til samme pris på trivago og rejsen med nøjagtigt samme flyafgange selv booket hos ryanair kunne vi spare ca. 2300kr, Men det så da ud til at vi kunne spare en god del på at booke en bil igennem dem.. men det var da bare lige til vi skulle hente bilen i malaga lufthavn.. For som vi (og en del andre) havde forstået så var det med forsikring og det hele.. men da vi skulle hente bilen fik vi at vide at det "kun" var en basis forsikring der var tegnet og hvis vi ville have det skulle vi ligge 950€ i depositum.. altså små 7000kr eller tilkøbe en ekstra forsikring til 122€.. (900 kr) Det havde de på INGEN måde oplyst om.. Vi kunne så heller ikke bare sige at vi ikke ville have bilen for det var der jo en klausul om at i såfald så var de allerede indbetalte penge tabt.. Men vi var da ikke de eneste der var blevet bondefanget lidt.. der stod et par lige bag os.. de havde betalt deres rejse med et visa electron kort.. men biludlejningsfirmaet godtager ikke visa electron.. så da de skulle hente bilen ville goldcar ikke tage imod depositum på visa electron eller kontant.. så de fik ikke deres bil og de små 1500kr de havde betalt for bilen var bare tabt... i det hele taget syntes jeg at det bilfirma som lowcostholidays arbejder sammen med (Goldcar) virkelig leverede en dårlig service... vi ankom kl 14. vi havde booket i forvejen lige som langt de fleste andre havde.. aligevel var der kun 2 i skranken.. det tog nok tæt på 20-25 minutter for dem at betjene folk.. vi stod som nummer 4 i køen og ventede i lidt over en time... da vi gik var der over 50 mennesker i kø... og problemet i det store hele var at langt de fleste følte sig snydt...

Vi Havde dog en god ferie men det korte af det lange er at vi kunne have sparet en del penge på at have booket det selv.. der var ingen Whatsoever fordel i at have booket igennem lowcostholidays... det var bare væsentligt dyrer og man er på ingen måde bedre stillet end hvis man bare havde booket det selv.. der er ingen service fra lowcostholidays OVERHOVEDET.. du kunne ringe til et callcenter i london og snakke med en inder der på gebrokken engelsk kunne fortælle dig.. sorry.. we can't help you.

Sidste gang vi bruger det L**** Firma

10 luglio 2015
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

Udenmærket og overskuelig

Bestilling var nemt og overskueligt. Synes dog, at de tilsendste parpirer (sendt via e-mail) var lidt rodet. Der kunne godt have været en oversigt hvor sådan noget som bookingnummer opstod der forvirring omkring. For fx ældre som ikke er vant til, at booke en ferie via internettet ville sådan noget helt sikkert volde problemer.

9 luglio 2015
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

god handel

Det var god at handle med Lowcostholidays.Jeg glæder mig at se hvis jeg bliver ligeså nå jeg kommer fra ferie
M.V hilsen Martina Soltic

9 luglio 2015
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Nemt

Jeg forsøgte andre søgemaskiner, men denne var absolut den hurtigste og nemmeste--:)

3 luglio 2015
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Flabet service

Jeg var i dag i kontakt med kundeservice, og blev mødt af en lettere ligeglad og nærmest flabet servicemedarbejder.

Mit spørgsmål angår Ryanair, og deres eventuelle blokade, samt med, hvordan vi skal forholde os i forhold til at få refunderet vores penge, hvis det skulle ske. I første omgang er det min svigermor der ringer, hvor hun har nogle spørgsmål, hvor et af servicemedarbejderens svar bl.a. var: "Hvad var det lige jeg sagde for to sekunder siden?" Hvad er det for en kommentar at komme med?

Efterfølgende får hun at vide, at hun selv skal ringe til Ryanair, for at tale med dem om, hvordan vi skal forholde os i forhold til blokaden, selvom vi på intet tidspunkt har haft kontakt med Ryanair, og rejsen er booket igennem Lowcostholidays. Det burde ikke være vores ansvar at tage kontakt til trejdepart, men blot dem, som rejsen er booket hos.

Nå, men efterfølgende ringer jeg selv til Ryanair i Irland, for at høre dem om, hvordan vi skal forholde os, men hun sender os naturligvis retur til det selskab vi har booket hos. Det var fuldstændig spild af tid!

Jeg ringer til Lowcostholidays igen, og bliver ligeledes mødt af en ligeglad attitude og en særdeles dårlig service.

Blandt andet oplever jeg, at jeg har et par spørgsmål, som jeg gerne vil have svar på. Imens jeg stiller spørgsmålene, afbryder hun 5-6 gange, hvor hun siger "Bare snak, spørg nu. Bare spørg", som efter min mening er lettere provokerende. Da jeg er færdig med at stille spørgsmålene, venter hun et par sekunder med at svare, og siger så: "Er du færdig med at stille spørgsmål?" alt sammen i en irriteret tone.

Slutteligt ender det med, at jeg ikke får svar på noget som helst, og derfor blot har spildt min tid.

Efter min mening har det været en meget dårlig oplevelse. Jeg håber ikke at dette er deres generelle serviceniveau, for så er den under al kritik.

2 luglio 2015
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

ok service

Fin hjemmeside. Men hotelinfo passer ikke. Fin service bagefter med at få de rigtige informationer.

2 luglio 2015
Non scritta su invito
Logo di Lowcostholidays

Risposta di Lowcostholidays

Hej Laura

Tak for din feedback. Vi har noteret dette, og håber at vi kan forbedre vores hjemmeside i fremtiden. Vi er glade for at vores kundeservice kunne hjælpe dig frem til de rette informationer.

Med venlig hilsen
Shiela

Valutata 5 stelle su 5

Super nem booking af hotel

Jeg kan varmt anbefale at booke hotel gennem lowcostholidays. De er meget billigere end andre og du får kvittering for bestillingen i løbet af et splitsekund.

23 giugno 2015
Non scritta su invito
Logo di Lowcostholidays

Risposta di Lowcostholidays

Hej Pia

Tak for de gode ord!

Med venlig hilsen
Shiela

Valutata 3 stelle su 5

god hjælp fra operatoren

Vi var i særlig situation at afmelde en overnatning, bestilt mindre end 48 timer før, fra TRIVAGO hjemmeside.
I starten lød meddelelsen som bestilling kunne ikke refunderes, fordi afbestilling var sket mindre end 29 dage inden rejse (!!!), dog efter en mail, fik vi vores penge tilbage.

21 giugno 2015
Non scritta su invito
Logo di Lowcostholidays

Risposta di Lowcostholidays

Hej Børge

Tak for din feedback! Godt at høre at vi kunne hjælpe dig, trods vilkår og betingelser.

Med venlig hilsen
Shiela

Valutata 3 stelle su 5

Missede fly

Fin søge side men da vi nåede til betalingssiden meldte den fejl vedr kortet, hvilket dog skyldtes at der ikke var flere flybilletter 😕 så vi måtte selv bestille flybilletter på flyselskabets egen side -men det sparede vi så 2000 ved😀.

20 giugno 2015
Non scritta su invito
Logo di Lowcostholidays

Risposta di Lowcostholidays

Kære Pia

Det sker nogle gange, at vores hjemmeside ikke har fået opdateret den nye pris. Dette er grunden til at betallingen ikke belv gennemført. Vi er dog glade for at du kunne booke flyet til den rette pris og dermed sparede på det.

Med venlig hilsen
Shiela

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più