Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Dettagli dell'azienda


Informazioni di contatto

2,1

Scarso

TrustScore 2 su 5

15 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Köpte 3 plagg

Köpte 3 plagg - returnera 2 plagg- behåller 1 plagg till ett pris av 399 + frakt 59 för mottagande samt 59 retur. Summa enl min huvudräkning 517 kr. Trodde jag. Fick en faktura på 658 . Skulle betala returavgift.
Har aldrig varit med om något liknande.
Vilken butik tar betalt om lämnar tillbaka en vara. INGEN. Lurendrejeri. Och otrevliga som sjutton i mail korrespondancen.
Dyraste toppen jag någonsin köpt
Pris 658 för en vara som kostar 399
Aldrig mera handlar jag där.

1 giugno 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Bojkotta dem

Bojkotta dem. 👿

Jag beställde flera plagg därifrån, men två klänningar var för stora. De var på rea, och jag missade att det inte fanns någon returrätt – man tror ju att det fungerar som i Sverige när man handlar online, men inte här.

När paketet kom stod det tydligt att returer inte accepteras. Jag kontaktade kundtjänst, förklarade situationen och bad om ett byte. Jag nämnde även att jag tidigare arbetat i butik i Göteborg där jag sålt deras kläder och marknadsfört deras varumärke.

Svaret jag fick var kort och avvisande: ingen retur, inget byte. De sa istället att jag kunde få en kupong vid framtida köp – men ingen kod eller något konkret skickades. ” haha”

Detta känns oseriöst. Kvaliteten och stilen på kläderna påminner om billig “kina-fashion”, men säljs till höga priser – utan ens grundläggande rättigheter som retur.

Jag säger stopp här. Rekommenderar andra att vara försiktiga.

7 aprile 2026
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

Inget ont om det här företaget, tvärtom!

Oj här blev jag förvånad över andras erfarenheter. Jag har handlat en del från företaget som iaf existerar och ligger i Sverige, bara det värt en extra stjärna. Jag har även varit inne i den fysiska butiken och blivit vänligt bemött.
Nu senast blev det en klänning som var rejält för stor upptill. Något jag borde ha fattat om jag jämfört min byst med modellens.
Returen var enkel och enligt instruktion. Inget konstigt tycker jag att betala frakten x 2. Inte många företag som har fri retur. Jag har inte heller haft några problem med andra returer.
Jag gillar deras klänningar och hade önskat en butik i Sthlm.

25 febbraio 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Beklagar alla er som varit med om…

Beklagar alla er som varit med om sådana upplevelser. Hade precis tänkt köpa en vara som jag tyckte var så snygg. Bor inte i närheten utan det skulle bli på nätet. Som tur är går jag alltid till trust pilot och läser vad andra skriver. Vill tacka er för att ni delat med er och naturligtvis fick jag en tankeställare då jag inte såg några positiva inlägg. Det blir inga köp i den affären.

20 ottobre 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Först en hantering jag uppfattade som bedräglig, sen efter att jag publicerat första omdömet, en återkoppling

Komplettering av åsikt 11/12-2025 (10.03): Efter att jag skrivit nedan under höst 2025 så hörde företaget av sig och jag fick jag pengarna tillbaks, dock minus en viss summa - tror det var över 100 kr - för ngn form av avgift. (Bluspriset låg runt 500 kr (för det var en blus jag köpte.)) Kommer ej ihåg exakt vilken typ av avgift det sades att det var.

ORIGINALMEDDELANDE PÅ TRUSTPILOT HÖST 2025:
Tror att detta kan vara en bedrägeriverksamhet. Köpte en blus på nätet, sa att jag skulle hämta upp i affären men hann aldrig under min sommarvistelse i Sverige - bor permanent i annat land i Europa. Har mailat frågor flera gånger om hur detta problem kan fixas men får alltid auto-svar. Så sköts ingen hederlig verksamhet.

31 agosto 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Sämsta kundservicen

Sämsta kundservicen, otrevligt bemötande.
Beskrivning av plagget stämmer inte varken i bild eller storleksangivelse.
Svarar bara med ett meddelande, tills de ser mitt omdöme (som dom inte visar på sin sida)😡
Då vill de ha dubbel fraktavgift + den somredan är betald!
Undvik detta företag, finns så många andra seriösa företag MED kundservice.

4 agosto 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Sämsta skitföretaget!

Sämsta skitföretaget!
Kundservice kan de inte stava till.
Skickat tre mail med kort varsel men de har inte brytt sig om att svara.
Jag missade att man bara har 2 veckors returrätt annars får man betala 400kr(=för ingenting) så jag returnerade varan, men fick alltså betala 400kr. Beloppen stämde inte heller men det fick jag aldrig svar på.
Dålig policy och ännu värre kundservice.

23 giugno 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Verdens verste kundeservice! Boikott dem!

IKKE BRUK DEM!!! Tidenes verste kundeservice! Har aldri opplevd maken til frekkhet! Jeg hadde denne gangen ikke mottatt mail med ordrebekreftelse eller fått beskjed fra UPS om at varene hadde kommet. Da jeg prøvde å få hjelp av kundeservice fikk jeg infoen jeg trengte, men på en svært uhøflig og ufin måte, og da jeg kommenterte på det igjen fortsatte de bare med å være ufine. Ikke et eneste forsøk på å komme til enighet på noen som helst måte. Det er tydelig at de ikke bryr seg om kundene sine, kun penger.
Her er svarene:
Det første svaret: Har mailat om ordern till dig nu. Har inget med Postnord att göra, du ser väl at den går med ups.
Inget av det du bestillt kan returneras – REA! Och dessutom försent att returnera nu.

Såklart du fått mail från ups!
Nu har jag inte tid att svara mer – hämta upp ditt paket enligt den länk från ups jag skickade dig.

Svar nr 2:
Se nedan. Nej vi kommer inte att ta bort din faktura. Du har fått all info från oss. Orderbekräftelse är mailad till dig två gånger nu. Du har fått tracking från UP’S, med info var du ska hämta upp ditt paket, det har du fått från mig idag och tidigare från UPS. Du handlat på REA och då är det ej returrätt från Norge. Vi kommer inte att kreditera din faktura. Din order finns sedan länge hos UPS att hämta upp.

Att hota med trustpilot kommer inte att göra att vi krediterar din order. Du har lagt order, fått bekräftelse, sett alla villkor, vi har svarat omgående på alla dina mail med all info du bett om, förutom att du redan tidgare fått orderbekräftelse och info från UPS.

Ha en härlig dag/Have a great day!
Med vänlig hälsning/Best regards,
Terece Almering

15 maggio 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

I särklass det sämsta kundbemötandet…

I särklass det sämsta kundbemötandet jag/vi fått. Både ägarinnan och hennes mor telefonisten extremt otrevliga och dryga. Håller med samtliga som skrivit omdöme. Vägrade kreditera för återskickade kläder pga att de "stank parfym". Min sambo använder inte parfym....då skyllde ägarinnan på att det kanske var våran hund som gett lukten på kläderna!!! Herregud!
Undvik denna skämtbutik!!

22 aprile 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Otrevliga och små storlekar

Otrevlig kundtjänst, vilket var kvinnan själv som äger butiken. Dryg.

Kan beställa varor som inte finns i lager och som efter 1vecka tages bort från beställning.

Storlekar stämmer inte alls. Jag har L max XL och kläderna passar en small. Och det är rena ockerpriserna på att skicka tillbaka så det blir tyvärr ett köp och aldrig mer.

14 aprile 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Levererar felaktiga produkter utan ansvar.

Har vid två tillfällen fått produkter som långt ifrån stämmer med beskrivningen på hemsidan. Företet tar inget ansvar o tar ut kostnad för både frakt o retur i båda fallen.
Har även köpt smycke från Caroline Swedbom som visade sig vara defekt. Gick direkt till Swedboms butik för justering men fick ingen ersättning av Loveforever.
Upplever butiken som nogalant och oseriös med ett otrevligt bemötande.

26 marzo 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Butiken följer inte ångerrätten enl…

Butiken följer inte ångerrätten enl Distansköplagen!
På hemsidan finns ett långt avsnitt om villkor för ångerrätten i butiken, där man hänvisar till en mängd undantag för när den inte gäller.
I själva verket är ångerrätten alltså lagstadgad vid köp via nätet, och inget som handlaren alltså kan villkora sig ur.
OBS! Andra villkor gäller vid köp på plats i butik!

Jag köpte en jacka på nätet som jag hämtade ut på plats i butiken. Den var för liten så jag ville ångra mitt köp.
Efter mycket om och men gick de tillslut med på det, under protest.
Enligt återköpsspecifikationen som jag senare fick på mail, behåller de 50 kr för fraktkostnad. Även fast plagget aldrig hade lämnat butiken, då jag både hämtade ut och returnerade på plats samma dag.

Enligt ångerrätten har du 14 dgr på dig att ångra ett köp, från den dag du hämtade ut varan. Du har då rätt till att få tillbaka HELA beloppet som du har betalat!

Mycket otrevligt och okunnigt bemötande av butiksägaren!
Kommer inte handla där igen och kommer att avråda andra från att handla där.
Har även anmält företaget för granskning hos Konsumentverket.

23 ottobre 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Köpte vad jag trodde ett brunt halsband…

Köpte vad jag trodde ett brunt halsband med klara bruna typ glaspärlor ( enligt bild) fick ett halsband med matta beiga typ träpärlor jag skickade bild till företaget och fick till svar att det va det jag beställt ( 2 helt olika halsband)

9 ottobre 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Chockad över ägarens beteende

Handlat där sedan företaget startade, men tröttnat. Dyrt och krångligt att returnera. Dessutom blev jag krävd betalning av en anställd för en vara jag inte köpt, meddelade det och fick världens utskällning av ägaren. Trots jag skickat mailet där det står att kollegan kräver betalning hävdar ägaren fortfarande att det aldrig hänt. Chockad över ägarens beteende .

11 settembre 2024
Non scritta su invito

Questa è la tua azienda?

Reclama subito il tuo profilo per accedere agli strumenti business gratuiti di Trustpilot e avvicinarti ai tuoi clienti.

Crea un account gratuito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più