Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 3 stelle su 5

J'ai commandé 2 t-shirts chez eux et j'ai eu de la chance car ils sont arrivés, ce qui n'a pas l'air d'être le cas de tous les clients. Même si elles sont arrivées en bon état, les 2 pièces so... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Do not order from this site. Out of pure chance, only ONE shirt I ordered from there actually looks decent, but I can tell from the print that the design will not last long. However, the other shirts... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Check the reviews, every single positive one has only 1 review on record and they are obviously faked. Do not trust this store as it is most likely a scam much like a lot of other dropshipping stores... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Navigating through the website was a breeze. Everything was laid out logically and finding items was simple. The hoodie I purchased is adorable and shipped out quickly. I'm pleased with my overall exp... Leggi di più


Informazioni di contatto

3,0

Nella media

TrustScore 3 su 5

56 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Fake reviews

Check the reviews, every single positive one has only 1 review on record and they are obviously faked. Do not trust this store as it is most likely a scam much like a lot of other dropshipping stores that sell crappy cheap stuff for 20x the profit

29 ottobre 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Design on this T-shirt

Design on this T-shirt - it’s edgy and unique without being too over-the-top.

8 luglio 2024
Non scritta su invito
Logo di Losmason

Risposta di Losmason

Thank you so much for your feedback on our T-shirt design! We’re thrilled to hear you find it edgy and unique, yet still wearable. We strive to create designs that stand out, and it’s great to know we’ve hit the mark with you.

Valutata 5 stelle su 5

I wore this t-shirt to a party and…

I wore this t-shirt to a party and everyone was asking where I got it. Now they all want one too!

4 luglio 2024
Non scritta su invito
Logo di Losmason

Risposta di Losmason

That’s amazing to hear! We’re thrilled that our T-shirt was a hit at the party and that it’s sparked interest among your friends. Thank you for spreading the word and making our designs even more popular.

Valutata 5 stelle su 5

Excellent Customer Service

Not only is the clothing of high quality, but the customer service is also top-notch. Any issues were resolved quickly and efficiently.

29 giugno 2024
Non scritta su invito
Logo di Losmason

Risposta di Losmason

Your satisfaction means the world to us! We’re thrilled to know that both our clothing quality and customer service meet your high standards. Resolving issues promptly is our promise, and we’re glad we could deliver. Thank you for your kind words!

Valutata 5 stelle su 5

Prints of Joy

The print on this tee is so vibrant, it’s like a party on my chest that never fades, even after a bazillion washes!

8 giugno 2024
Non scritta su invito
Logo di Losmason

Risposta di Losmason

Your description made us chuckle! We’re so pleased that the print on your tee has stood the test of time and countless washes. Here’s to many more parties on your chest!

Valutata 5 stelle su 5

Absolutely fantastic product and…

Absolutely fantastic product and customer service.Will definitely be ordering again, and would highly recommend it to anyone

1 giugno 2024
Non scritta su invito
Logo di Losmason

Risposta di Losmason

Thank you for your glowing review! We’re overjoyed that you’re satisfied with both our product and service. We can’t wait to serve you again and are grateful for your recommendation.

Valutata 4 stelle su 5

Great Value for Money

The quality of this clothing line is outstanding, especially considering the price. It’s a fantastic value for money.

2 giugno 2024
Non scritta su invito
Logo di Losmason

Risposta di Losmason

Your feedback on our clothing line’s quality and value is music to our ears. We strive to offer the best possible products at fair prices, and it’s wonderful to know that our efforts are recognized. Thank you for your kind words and for valuing what we bring to the table.

Valutata 5 stelle su 5

T-shirt is a must-have for any…

T-shirt is a must-have for any Halloween enthusiast!

4 giugno 2024
Non scritta su invito
Logo di Losmason

Risposta di Losmason

For the Halloween enthusiast, we’re glad our t-shirt made the cut! It’s a perfect addition to any spooky celebration. Thank you for your support and for making our product a must-have!

Valutata 1 stelle su 5

Poor quality.

After repeatedly asking for a tracking number they sent one that didn’t work. When they emailed me back after I told them I’d dispute this with my bank, they told me to “calm down.” I finally received the shirts 17 days after ordering, never being able to track them, and they are such terrible quality. The shirts are not oversized as depicted and the graphic is a DTF (direct to film) iron on. It’s SHEIN quality which would be fine if I was paying SHEIN prices.

18 settembre 2024
Non scritta su invito
Logo di Losmason

Risposta di Losmason

Dear Courtney,

We sincerely apologize for the issues with your order, including the invalid tracking number and the delay in delivery. It’s unacceptable that the shirts did not meet the described standards, and we’re sorry for any inconvenience caused.

Please accept a full refund or a replacement for the shirts. We’re committed to resolving this promptly and improving our service. Let us know how you wish to proceed.

Thank you for your feedback

Valutata 1 stelle su 5

This website is a scam

This website is a scam. I needed to return 3 items due to how low quality they were along with the fact they were not close to true to size!! They gave me a return address (didn’t even pull up as a valid address when trying to ship back) and pretty much said it most likely wouldn’t make it and they would offer a 25% refund instead. They make it incredibly difficult to return and the quality of there pieces are horrible!! DO NOT SPEND YOUR MONEY HERE.

24 agosto 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

This website is a scam!

This website is a scam. They stole their images and designs from We The Babes but are unable to produce the same quality. Some of the shirts I ordered did not arrive at all. The shirts that did arrive were nothing like what was advertised. The prints are very small and the colours are off. I have been waiting 6+ weeks for my refund and their customer service keeps telling me "it's in progress". I don't think I will ever get my money back and feel so stupid for falling for this scam. Hopefully this review can prevent others from doing the same! (By the way, if you read the 4 & 5 star reviews on here, you will see those are fake too! Clearly written by a bot.)

UPDATE: Despite the polite response from Los Mason below, I have still not received my refund. It has now been over 2 months and the customer service keeps replying to my emails that it's in progress and "the bank is slow". Reminder, this refund is not only for the low quality shirts that I received, but also for 2 shirts that were never even sent! I hope whoever reads this can learn from my mistake. It's a scam!

9 luglio 2024
Non scritta su invito
Logo di Losmason

Risposta di Losmason

We are truly sorry to hear about your negative experience and the issues you’ve encountered. We take these allegations very seriously and would like to address your concerns promptly:


We have detected that certain comments on the website which appear to be copied may be the result of unfriendly actions by competitors. We hold great reverence for the design concepts of all original companies and are diligently working to define and refine our own unique design approach. We sincerely hope that you will consider setting aside this misunderstanding about our brand.

As for the refund matter, our customer service team typically addresses these issues through email, and we aim to resolve refund requests within a two-week timeframe. If it is convenient for you, we kindly ask that you resend your refund request via email, and we will prioritize its processing to ensure a swift resolution.
We assure you that customer service is a priority for us, and we do not use bots to generate reviews. However, we will look into the reviews you mentioned to ensure their authenticity.
Please contact us directly with your order details so we can resolve these issues as quickly as possible. We want to make this right and regain your trust. Thank you for bringing these issues to our attention, and we hope to demonstrate our commitment to customer satisfaction through our actions.


Valutata 1 stelle su 5

Stiff, uncomfortable shirts & no full return option

I purchased 3 t-shirts & several other items. The t-shirts were a stiff, uncomfortable fabric & an awkward fit. I went to the website to exchange or return them & it said to email for returns so I did. They offered me a 20% return. There basically isn't an option for a full return.

1 luglio 2024
Non scritta su invito
Logo di Losmason

Risposta di Losmason

We’re sorry the t-shirts didn’t meet your expectations. We do offer full returns and will assist you with this process. Please email us back with your order number to initiate the return. We’ll provide you with the necessary details for shipping the items back to us.

Valutata 1 stelle su 5

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY! They steal all of their designs from We The Babes. Customer service is quick to respond but they just go back and forth asking you to further explain what your issues are without actually helping you in any way. I spent $70 and have shirts that don't fit, are poor quality, with designs that have been stolen from a small business. I'm so disappointed.

24 luglio 2024
Non scritta su invito
Logo di Losmason

Risposta di Losmason

We sincerely apologize for the negative experience you’ve had. We take allegations of design infringement very seriously and are committed to addressing this matter promptly. We want to assure you that we investigate any claims of this nature thoroughly.

Regarding your order, we understand your frustration with the fit and quality of the shirts. We are here to help resolve this issue to your satisfaction. We will process a full refund for your $70 purchase, and you can choose to return the shirts or dispose of them at your convenience.

Please email us your order number to initiate the refund process immediately. We are also looking into our design sources to ensure they are original and to prevent any future misunderstandings.

We apologize for any inconvenience caused and are committed to improving our processes and customer service. Your feedback is invaluable to us, and we hope to regain your trus

Valutata 4 stelle su 5

This shirt is the perfect blend of…

This shirt is the perfect blend of comfort and style, it’s like wearing a hug on your body.

5 maggio 2024
Non scritta su invito
Logo di Losmason

Risposta di Losmason

That’s a wonderful way to describe our shirt – a hug on your body! We’re delighted it brings you both comfort and style.

Valutata 1 stelle su 5

HUGE SCAM! Stolen designs, poor quality!

HUGE SCAM! 5 star reviews are FAKE!

I bought from here thinking it was the brand We The Babes because shortly after viewing her site I got ads for these tees.

Turns out they are TARGETING people who visit her site with their crappy knock offs!

Straight from China! Garbage! Screenshotted graphics from We The Babes and poorly copied and printed on trash t shirts.

Shop the REAL maker and designer (wethebabes.com), she’s awesome!

STAY AWAY from this site!

3 luglio 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Really Bad

Long shipping times, poorly fitting shirts, designs that are pixelated and apparently stolen from other brands/artists.

3 luglio 2024
Non scritta su invito
Logo di Losmason

Risposta di Losmason

We deeply regret the inconvenience caused by the long shipping times, the poorly fitting shirts, and the issues with the design quality. We understand your frustration, and we want to assure you that we are taking steps to address these issues.

Regarding the shipping times, we are working with our logistics partners to improve our delivery process and reduce the waiting time. We understand the importance of timely delivery and are committed to improving this aspect of our service.

We apologize for the poorly fitting shirts. We are reviewing our sizing guidelines and will make necessary adjustments to ensure a better fit. We value your feedback and are committed to providing quality products that meet your expectations.

As for the design quality, we are investigating the matter and will take appropriate actions to rectify the situation. We take intellectual property rights very seriously and will ensure that all designs are original and of high quality.

We understand that your experience has not been satisfactory, and we are committed to improving our products and services. We would like to offer you a solution that addresses your concerns, such as a replacement or a refund. Please reach out to our customer service team, and we will do our best to resolve the issue to your satisfaction.

Valutata 1 stelle su 5

Potential scam site

Took weeks to get my package. One shirt had the font off center and crooked. The graphic was also smaller than pictured. I got the same sized as the shirts in the photos. The other shirt had terrible graphics. It looked like their printer was running out of ink. I think this is some sort of scam site. They took my reviews off their site.

1 luglio 2024
Non scritta su invito
Logo di Losmason

Risposta di Losmason

Dear Valued Customer,

We sincerely apologize for the issues you’ve encountered with your order. We understand your frustration and regret that the quality of our products and services did not meet your expectations.

We want to assure you that we take these concerns very seriously and we are committed to resolving them promptly.

Regarding the delay in receiving your package, we will investigate the matter thoroughly and work on improving our shipping processes to ensure timely delivery in the future.

We are also concerned about the misaligned font and the discrepancy in the graphic size. We will review our quality control procedures to address these issues and prevent them from happening in the future.Regarding your claim that your comment has been deleted, we would like to clarify that since trustpilot website itself also reviews reviews, we do not have any authority to delete customer reviews on our website. Even if there are reviews, we will not delete them to ignore customer reviews.

Please rest assured that we are not a scam site, and we are committed to providing our customers with high-quality products and excellent service. We apologize for any inconvenience this may have caused, and we appreciate your feedback as it helps us improve our processes and services.

Please contact our customer service team at your earliest convenience, and we will do our best to address your concerns and work towards a satisfactory resolution. We value your feedback, and we want to make things right.

Thank you for bringing these issues to our attention, and we hope to have the opportunity to restore your trust in our brand.

Valutata 5 stelle su 5

Suits Petite Bodies

I’m 5’2" and this T-shirt is the perfect fit for my petite frame. The sleeves are just the right length, and the neckline isn’t too low. It’s a great layering piece for the colder months, and it looks stylish with a cardigan or jacket.

26 marzo 2024
Non scritta su invito
Logo di Losmason

Risposta di Losmason

Petite perfection – we’re dancing with joy that our T-shirt fits your frame just right!

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più