livyandkateclothing.com Recensioni 

13
•
TrustScore 2.5 su 5

2,5

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

2,5

Scarso

TrustScore 2.5 su 5

13 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 50% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 1 settimana

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

2,5

Tutte le recensioni

(13)

12 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione

Eseguiamo dei controlli sulle recensioni

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

I was so excited to find this dress…

I was so excited to find this dress online, but when it arrived, it was completely different from the photos. The fabric was scratchy and the fit was way off. I was devastated-my hopes were crushed. The customer service was slow to respond, and when they finally got back to me, they offered a refund but said it would take forever. I’m not sure I’ll shop here again. The experience was a total letdown.

7 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di livyandkateclothing.com

Risposta di livyandkateclothing.com

Hi Preston!

We’re sorry to hear about the experience described in your review. Unfortunately, we have been unable to identify your order or locate any customer service correspondence that matches the situation you described.

We also noticed that your location is listed as the Netherlands, and Livy&Kate Clothing does not currently ship to the Netherlands, which makes us concerned that this review may have been intended for a different company.

Could you please provide your order number and the email address used to place your order so we can verify whether the purchase was made with Livy&Kate Clothing? We would really like to look into this and make sure the review is associated with the correct business. Thank you!

Valutata 1 stelle su 5

Buyer beware

I wish I had found this site and read their return policy better, because then I would have known what I was getting into with how they treat “customer satisfaction”. I purchased a top and bottom and the bottom had a defect of becoming changing color bottoms when exposed to the public pool water. They acknowledged and addressed the situation but now I have a top with no matching bottoms which is something that affects me having color/symmetry compulsions. I expressed concern about the top having the same defect as I did not get the top wet and they told me that was not true and showed me I was in fact wrong and did get the top wet my circling a spot showing the top was wet in the picture I regarding the bottoms. When I again said I did not get the top wet, they went to far as to do a test to wet one of the same tops to double down and show me I was mistaken because their test turned the same color in my picture. It was a very…interesting… customer service interaction. I tried to leave a product review on their site for a purchased product and it seems you can only do so when “invited” hence the positive reviews only. Buyer beware.

7 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di livyandkateclothing.com

Risposta di livyandkateclothing.com

We’re sorry to see this review, as we did work to address the defect you experienced with your swim bottoms. We acknowledged that the discoloration of the bottoms was a defect and offered you store credit for a new pair of bottoms, which you declined. We then issued a refund for the defective bottoms.
We also want to clarify the concern regarding the swim top. In your emails to us, you stated that the top was not defective and had not experienced the discoloration issue. Your concern was that you were worried it could potentially develop a similar issue when wet.
With this particular nylon-based swimsuit fabric, the tops and bottoms are manufactured and dyed separately. The top is also a different color, so a dye defect occurring in the bottoms does not mean that the top has the same defect. The top you received did not exhibit the defect that occurred with your bottoms.
We would also like to clarify why we showed you photos of the same top from our inventory when wet. You expressed concern that your top could potentially have the same discoloration issue as the bottoms when it became wet. However, in the photo you provided to us, your top appeared to already be wet, and it was not exhibiting the discoloration defect that occurred with your bottoms. We then wet the exact same top from our inventory to show you that its appearance when wet was consistent with what we could see in your photo. This further demonstrated that your top was not exhibiting the defect you were concerned about. You also stated that the other lighter area visible in your photo was deodorant, not a defect with the fabric.
Had the top actually exhibited the same defect, we absolutely would have taken care of that for you immediately. However, the top had been worn in the pool, appeared wet in the photo provided to us, and did not exhibit the defect. We cannot issue a refund for a worn, non-defective item based on concern that it could potentially develop a defect in the future.
We absolutely stand behind defective merchandise, which is why we acknowledged the defect with your bottoms and refunded them appropriately. We also offered to continue helping you choose another bottom that you felt comfortable pairing with your top so that you could still have a complete set.
Regarding reviews on our website, review requests are sent to verified customers after purchase, and yours was sent to the email address associated with your order. Review invitations are not limited to customers who leave positive reviews.
We’re sorry this interaction left you dissatisfied, but we do feel we took appropriate steps to address your concerns. We acknowledged and refunded the item that was defective, investigated your concern about the top, demonstrated that the top did not exhibit the same defect, and offered to help you find another bottom to pair with it.

Valutata 3 stelle su 5

Weird Return Policy

I received my item on time. However, when I asked about a return, they told me my item was ineligible because "warehouse sale items are deeply discounted (and on clearance with a price ending in .99), making them final sale and not eligible for return/exchange." Before I bought it, I checked to make sure the item didn't say final sale anywhere, and it didn't. I guess I should have read the return policy more closely, but the item I bought was on sale for $45.00 even though the original price ended in .99. I would only recommend purchasing from this website if you read the return policy very closely and don't plan to return the item you purchase.

7 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di livyandkateclothing.com

Risposta di livyandkateclothing.com

Thank you for sharing your feedback. We’re glad your order arrived on time, but we do want to clarify the final sale pricing for anyone reading.

This purchase was made during our Warehouse Sale. During the sale, banners throughout our website stated that Warehouse Sale items priced ending in .99 were final sale, which is also outlined in our Return Policy. The item you selected was already priced ending in .99 and designated final sale before checkout.

The reason your order shows that you paid $45.00 rather than a price ending in .99 is because an additional LASTCHANCE 10% coupon code was entered at checkout on top of the clearance pricing. That additional discount changed the final amount paid, but it did not change the item's existing final sale status.

We understand how seeing the further-discounted price on the completed order could cause confusion, which is why we were happy to explain the original pricing and final sale designation when you contacted us. We always encourage customers to review our Return Policy before purchasing sale merchandise, particularly during clearance and Warehouse Sale events.

Valutata 1 stelle su 5

terrible customer service

terrible customer service! Instead of reaching out in a kind manner their first email to me was them threatening to call the police on me claiming I stole their merchandise. When really - I returned them and never heard from them so I disputed the charge. They were mad that we got our money back and accused us of lying. Will NEVER shop here again.

24 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di livyandkateclothing.com

Risposta di livyandkateclothing.com

Hi Miranda, we’re sorry this situation has been frustrating, and we’re disappointed that our communication came across as unkind. That was never our intention. We take chargebacks and missing merchandise seriously, but we also made every effort to give you an opportunity to resolve this directly with us.

We do want to clarify a few important details for anyone reading this review. The order was delivered on July 2. A return was not attempted through our return portal until August 11, approximately 40 days after delivery, and was denied because it was outside our 14-day return period. A chargeback was then filed on August 12, the very next day.
There was also no attempt to contact our customer service team after the return was denied to ask for assistance or an extension of the return window. We frequently work with our customers and provide reasonable extensions when circumstances come up, and we would have been happy to discuss available options had we been contacted.

Because the return was denied via our portal, we never issued a return shipping label or provided a return address. We also did not receive any communication requesting a label, return address, extension, or other assistance before the chargeback was filed.

After the chargeback was decided and the purchase funds were removed from our account, we contacted you because we had still not received the merchandise. In your response, you explained that you believed the dresses had been placed in a mailbox, but you also confirmed that you did not have a tracking number or mailing receipt and could not confirm that the package was ever delivered to us.

We responded that same day and offered two ways to resolve the situation directly: return the merchandise using valid tracking to the correct address we would provide, or repay the funds received through the chargeback. Unfortunately, we did not receive a response to that email, valid return tracking, payment, or the merchandise.
We genuinely would have preferred to resolve this directly. However, when both the merchandise and the payment for it remain unaccounted for and there is no documentation showing that the merchandise was returned, we have to take appropriate steps to protect our small business. Since we did not receive a response or proof of return, we have proceeded with legal action regarding the unreturned merchandise.

We absolutely understand that mistakes, misunderstandings, and unexpected circumstances happen, which is exactly why we encourage our customers to contact us when they need help. Our intention was never to be unkind or threatening. We simply needed the merchandise returned or verifiable documentation showing that it had been sent back to us and have not received a reply with any of that information. We remain confident in the documentation and communication surrounding this matter.

Valutata 5 stelle su 5

These are my favorite swimsuits I have…

These are my favorite swimsuits I have ever owned! The material is amazing, great compression and so comfortable. I have been ordering from Livy and Kate for years and have loved everything I have gotten from them. They do offer returns for store credit or exchange only, so if thats not your jam maybe shop elsewhere. BUT you will be missing out on great swimwear!

12 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di livyandkateclothing.com

Risposta di livyandkateclothing.com

I am so happy you love them. Thank you so much for your support of our small business!

Valutata 1 stelle su 5

Product ok, customer service not. Accidents happened but fix them.

Ordered from here and they messed up my order (sent me a size up) AND sent me a damaged dress. They still only offered me store credit since the dress was sold out by the time it arrived. I can understand if I wanted to return and it was on me, but you all messed up and now I’m on a time crunch. Not worth the price! Won’t be ordering again from them.

5 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di livyandkateclothing.com

Risposta di livyandkateclothing.com

Hi there, we’re so sorry that your dress arrived damaged. That is absolutely not the experience we want our customers to have, and we completely understand how frustrating that would be, especially when you were on a time crunch.

Our customer service team did respond to your emails and worked with you to resolve the issue. Since the dress was unfortunately sold out and we were unable to send a replacement, store credit was issued to you. We’re sorry that the resolution was not what you had hoped for and that you felt our customer service fell short.

We did see that you were able to use your store credit toward a new order, and we sincerely hope you love the new items you received!

We truly appreciate your feedback and apologize again for the condition in which your original dress arrived. If you need any further assistance with your order, please feel free to reach back out to our customer service team. We are always happy to help.

Valutata 1 stelle su 5

Horrible return policy

Horrible return policy. Confusing website. Paid extra for shipping & it didn’t arrive on time. Overall bad experience & will not be shopping here again

17 luglio 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

BEWARE RETURN POLICY

BEWARE RETURN POLICY. They only accept exchanges or store credit. The wording upon checkout is deceiving. Paid an extra fee for free returns. Doesn't specify refunds are not an option. The quality of the swimwear is average at best for the prices. Feels scammy.

22 giugno 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Uses “small business” claim to justify poor customer service

Purchased a swimsuit top and bottom and then shipped the top back to exchange for another bottom because it didn’t fit right. They then emailed me saying they had to check with their manager to see if they were going to accept the exchange because there were a few small snags on the top. I didn’t realize there were snags and immediately responded with my apologies and offered to take the top back if it was an issue. I received no response for 6 business days (and they’re supposed to respond in 48-72 hours). I only received a response on the 7th business day because I filed a dispute with my credit card. They were not happy about the dispute and told me to cancel it and they would then honor the exchange. I was told by my credit card company not to cancel it until I have received the funds or the exchange item. They didn’t like that response from me and are now refusing to send anything to me until they get the dispute resolved. Not sure how they are going to get it resolved unless the send the item/funds back but I have already wasted enough time replying to emails from them. Worst customer service I’ve ever experienced.

28 aprile 2026
Non scritta su invito
Valutata 3 stelle su 5

Beware returns fine print

Beware hidden return policies! Read the whole thing before you buy! Their sale items (anything ending in .99) are all final sale, which isn’t listed anywhere on the page when you’re shopping or checking out. They also only refund other items for store credit, not for your original payment form. Super disappointed I’m now stuck with items and can’t get my money back.

23 marzo 2026
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Deceiving Brand

I had a discount code that showed up as valid upon entering, and I was shown my discounted total. However, when I pressed the button to pay for my order, my total changed and it was not the discounted price. It was very deceiving, and the whole reason I decided to purchase anything at all was because I had a discount code emailed to me. Upon emailing customer service, they basically told me "we are so sorry this happened but we can't do anything." Then, I receive my swim suit and the material is not what it looks like in the picture and is pretty low quality. I never write reviews but am very disappointed! Livyandkate doesn't even allow you to put reviews directly on their site - they post what reviews they select out of what is sent to them. I am all for supporting small businesses, but this is a huge no from me!

17 febbraio 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Love the swim suits from here!

Love this company for age appropriate pre-teen and teenage swim suits! My daughters (five of them age 10, 11, 14, 16, 18) all got suits from here and they provide perfect coverage while still bengs stylish. Fast shipping too! Great sale prices in January.

13 gennaio 2026
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più