Leasingklubben Recensioni 15

TrustScore 4 su 5

3,9

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Servizio di leasing di auto
  2. Servizio di leasing

Scritti dall'azienda

Hos Leasingklubben er vi er et stærkt team, bestående af folk fra bilbranchen og bankverdenen, hvilket er med til at sikre, at du som leasingtager, er i trygge hænder. Vi tilbyder bl.a. Flex- og Splitleasing, både til private og erhverv.


Informazioni di contatto

3,9

Molto buono

TrustScore 4 su 5

15 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Utrolig dårlig kundeservice

Jeg havde oprindeligt tænkt mig at lease en Audi TT gennem Leasingklubben. Alt virkede fint i starten, indtil jeg kom i kontakt med en medarbejder ved navn Ulrik. Han sagde, at han selvfølgelig gerne ville svare på nogle spørgsmål, og jeg sendte ham en mail med det samme.

Han lovede at vende tilbage samme dag – senest om eftermiddagen. Men der gik flere dage uden noget svar. Jeg rakte ud igen for at følge op og skrev gentagne gange. Hver gang fik jeg enten ingen reaktion eller en besked om, at han nok skulle vende tilbage – hvilket aldrig skete.

Der gik op mod to uger, og jeg har hverken fået svar på mine mails eller beskeder. Det er ekstremt dårlig kundeservice og spild af tid.

Jeg fraråder alle at bruge Leasingklubben. Jeg har selvfølgelig dokumentation på hele forløbet, hvis nogen skulle være i tvivl

5 aprile 2025
Non scritta su invito
Logo di Leasingklubben

Risposta di Leasingklubben

Hej Jasmin.

Øv – det lyder som om, vi ikke har levet op til dine forventninger, og det er vi selvfølgelig kede af at høre.

Der har været ekstremt stor interesse for den Audi TT, du kiggede på, og det har desværre betydet, at vi ikke har fået fulgt op på alle henvendelser så hurtigt, som vi gerne ville. Det er ikke optimalt – men heller ikke unormalt, når efterspørgslen er høj.

Når det er sagt, så er det vigtigt for os at understrege: Vi leverer en god og professionel service – det kan over 500 tilfredse kunder bekræfte. Din oplevelse er langt fra normen, og vi håber, du får mulighed for at opleve den rigtige Leasingklubben-service en anden gang.

De bedste hilsner,

Lasse, leasingklubben.dk

Valutata 5 stelle su 5

Nemt, intet med småt. Lige til og troværdigt.

Nemt, intet med småt. Lige til og troværdigt.

Det sådan jeg vil beskrive min oplevelse hos Leasingklubben.
Har været kunde hos dem i knap 1 år samt 2 biler hidtil igennem dem.

Intet smart i en fart, bare gode handelsmænd.

På gensyn.

Bh. Valdemar

23 aprile 2024
Non scritta su invito
Logo di Leasingklubben

Risposta di Leasingklubben

Hej Valdemar. Vi takker og bukker for de fem stjerner, vi glæder os til at se dig i huset igen!

Med venlig hilsen,
Lasse, leasingklubben.dk

Valutata 5 stelle su 5

Jeg er bare imponeret..!!

Jeg er bare imponeret..!!
Pludseligt opstod senariet at jeg skulle bruge en anden leasingbil og da en kollega havde leaset gennem Leasingklubben, var det oplagt at kontakte dem.
Her kom jeg i kontakt med Alexander og her må jeg bare sige at der er fart over feltet..!, der er hurtig svar på mail, der er handling bag ordene og ikke mindst en helt utrolig vilje til at gå en meter ekstra for kunden for at få tingene til at ske..
SÅDAN Alexander og Leasingklubbem.
Jeg har allerede sendt flere i jeres retning, da alle fortjener god service som ved Leasingklubben.
TAK..!

14 febbraio 2024
Non scritta su invito
Logo di Leasingklubben

Risposta di Leasingklubben

Hej Mikael. Tak for de rosende ord og ikke mindst de fem stjerner, det sætter vi stor pris på.

Mvh. Lasse, leasingklubben.dk

Valutata 5 stelle su 5

Mega gode service ringet fredag kl 1530…

Mega gode service ringet fredag kl 1530 og spurte om jeg kunne udenfor åbningstiden komme og se på en bil ( alså fredag aften kl 20:00 ) Alexander Krogh svart på mobilen med det samme og skulle lige have ( privatlivet ) passe ind og swupti så var det en aftale. Og vi kom kl 20:00 prøvet bilen . Og kl 20:30 fik vi plader på og var klar til at køre hjem i ny indkøbte bil fra leasingklubben.ud over dette ville sælgeren søger for at finde et sæt sommer alufælge vi var med på fjernlager da de ikke have dem
På lager ville han hjælpe med at finde et sæt til os .
Jeg må sige i mine ( snart 50 leve år ) så har jeg handlet bil en del gange og må bare sige den måde leasingklubben driver forretning på kan jeg kun give mine trykke gode mening videre til kommende købere
Tak for gode behandling og tak for købet af mercedesen

23 febbraio 2024
Non scritta su invito
Logo di Leasingklubben

Risposta di Leasingklubben

Hej Asbjørn. Først og fremmest, tak for de fem stjerner!

Vi er glade for at høre, at vores team, specielt Alexander Krogh, kunne få det til at lykkedes, selv uden for normale åbningstider. Vi sætter pris på de finde ord, og ser vi frem til at være behjælpelige i din næste bilhandel.

Venlig hilsen,
Lasse, leasingklubben.dk

Valutata 5 stelle su 5

Fantastisk oplevelse

Jeg hentede min nye bil hos Leasingklubben og kan slet ikke få armene ned efter den fantastiske oplevelse det er at handle hos dem.. :D De hjalp med at formidle et salg af min gamle bil, og finde brugte (men meget fine) vinterhjul til den nye. Jeg handlede med Ulrik, og fik mødt et par af de andre medarbejdere også. Super imødekommende og venlige mennesker. Jeg har allerede sendt et par venner i deres retning.. ;)

29 settembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Leasingklubben

Risposta di Leasingklubben

Hej Ulrich. Fedt at vi formåede at gøre os fortjent til fem stjerner!

Tak for en behagelig dialog hele vejen igennem. Vi håber du nyder din nye bil!

Mvh. Lasse, leasingklubben.dk

Valutata 5 stelle su 5

Virkelig god oplevelse hele vejen…

Virkelig god oplevelse hele vejen igennem. Ulrik som vi handlede med, var professionel, var god til at følge op og alting foregik smertefrit. Det er første, men bestemt ikke sidste gang vi sætter vores fødder hos Leasingklubben.

17 agosto 2023
Non scritta su invito
Logo di Leasingklubben

Risposta di Leasingklubben

Hej Amalie. Dejligt at vi kunne gøre os fortjent til 5-stjerner!
Vi glæder os til at se jer igen hos Leasingklubben.

Valutata 5 stelle su 5

Kan helt klar anbefales! Service er 100% tip top🌟

Har leaset en bil hos Leasingklubben. Det gik hurtigt og godt☺️Medarbejderne kan snakkes med og de hjælper til enhver tid. Ellers er det ret ligetil. Er glad for at være kunde hos Leasingklubben

22 agosto 2022
Non scritta su invito
Logo di Leasingklubben

Risposta di Leasingklubben

Hej Sara. Tak for de fem stjerner. Dejligt at din oplevelse hos os var 100% tip top!

Valutata 5 stelle su 5

Jeg kan helt klart anbefale Leasing…

Jeg kan helt klart anbefale Leasing klubben i Kolding. Hurtig og go’ service! 😊👌🏼

4 marzo 2022
Non scritta su invito
Logo di Leasingklubben

Risposta di Leasingklubben

Hej Simon. Tusind tak for de fem stjerner, vi er glade for at du er tilfreds med vores service :-)

Mvh. Lasse, leasingklubben.dk

Valutata 5 stelle su 5

Kundeservice og leasingaftale i topklasse

Vi har leaset vores nye bil gennem leasingklubben, og er mere end tilfredse med både vores aftale og den service vi har modtaget.
Alle personaler var utrolig søde og hjælpsomme. Vi følte os rigtig godt behandlet, og aftalen faldt på plads super hurtigt.
Vi tog fra Sjælland for at hente bilen hos leasingklubben, og med vores oplevelse hos dem, er det sikkert, at vi vil gøre det fremadrettet :-)

16 febbraio 2022
Non scritta su invito
Logo di Leasingklubben

Risposta di Leasingklubben

Hej Astrid. Tusind tak for de fem stjerner!
Vi er glade for at høre, i er tilfredse med aftalen og at i havde en god oplevelse hos os. :-)

Mvh. Lasse, leasingklubben.dk

Valutata 5 stelle su 5

Super oplevelse dejligt nede på jorden…

Super oplevelse dejligt nede på jorden og god rådgivning om valg af bil

11 febbraio 2022
Non scritta su invito
Logo di Leasingklubben

Risposta di Leasingklubben

Hej Michael. Tak for de fem stjerner!
Dejligt at høre, at du har haft en god oplevelse hos os.
Mvh. Lasse, leasingklubben.dk

Valutata 5 stelle su 5

Altid god og præcis rådgivning

Altid god og præcis rådgivning. Priserne passer fra tilbud til når kontrakten kommer. Kan varmt anbefale
Leasingklubben

24 gennaio 2022
Non scritta su invito
Logo di Leasingklubben

Risposta di Leasingklubben

Hej Henrik.
Tak for de fine ord, og dejligt vi kunne gøre os fortjent, til fem stjerner!

Valutata 5 stelle su 5

Super service

Super service, jeg vender tilbage

14 gennaio 2022
Non scritta su invito
Logo di Leasingklubben

Risposta di Leasingklubben

Tak for de fem stjerner - Vi glæder os til du vender tilbage!

Mvh. Lasse, leasingklubben.dk

Valutata 5 stelle su 5

2 gang jeg leaser bil hos dem

2 gang jeg leaser bil hos dem
Og absolut ikke sidste gang. Super service helt i top fra Søren og gutterne! Gennemsigtighed og fornuftige priser.

Helt klart 5 stjerner herfra!

7 gennaio 2022
Non scritta su invito
Logo di Leasingklubben

Risposta di Leasingklubben

Hej Mark. Godt at høre, at du er glad for din leasingaftale hos os.
Tak for de fem stjerner!

Mvh. Leasingklubben

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più