Laptopcentrum Recensioni 69

TrustScore 4.5 su 5

4,4

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Doen wat ze beloven. Snelle levering. Prima laptop bezorgd met de aanvulling zoals besteld. Gewoon goed.

Valutata 5 stelle su 5

Ik ben erg tevreden over mijn ervaring bij deze computerwinkel. Het personeel was ontzettend behulpzaam en nam echt de tijd om mij te adviseren bij het kiezen van een laptop die perfect bij mijn wense... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Ik heb enkele dagen geleden een gerefurbished Lenovo Thinkpad gekocht. Het werkt opzich prima, echter zijn er enkele problemen. Om te beginnen was de thermal paste volledig opgedroogd, waardoor... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Corona, dus thuiswerken met zijn beiden. Helaas maar een laptop, via allerlei vergelijkingen uitgekomen bij het Laptopcentrum. Mooie HP gekocht, levertijd was door alle drukte iets langer, maar dat v... Leggi di più

Dettagli dell'azienda


Informazioni di contatto

4,4

Eccellente

TrustScore 4.5 su 5

69 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 50% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde dopo 1 mese o più

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Juli 2019 een Dell Latitude gekocht

Juli 2019 een Dell Latitude gekocht. Prima apparaat maar na 10-11 maanden begon het beeldscherm gebreken te vertonen. Geen probleem , wordt onder garantie vervangen. Diverse malen gebeld, vriendelijke, behulpzame klantenservice maar laptop nog niet klaar. Dat in de huidige tijd leveringen wel eens vertraging oplopen kunnen zij ook niets aan doen. Uiteindelijk kwam het allemaal goed en heb ik weer een prima laptop.
Klasse service
Wout

26 agosto 2020
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Tevreden!

Ik kreeg mijn bestelling optijd binnen, en later ben ik nog goed geholpen met een audio probleem wat nu is opgelost!
Hartelijk dank!

14 maggio 2020
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

blij met de laptop

toen ik mijn laptop besteld heb kreeg ik foutmeldingen omdat 1 van mijn RAM geheugen kapot was. met een fijn gesprek krijg ik weer een nieuwe RAM geheugen en het was fijn om met jullie te praten.

11 maggio 2020
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

Asbas heeft een professionele service

Asbas heeft een professionele service, zeer klant vriendelijk en correct. Mijn 1e aankoop was niet naar verwachting en in goed overleg hebben ze dat top opgelost. Ik moet de nieuwe laptop nog binnen krijgen, maar durf deze recensie al nu te plaatsen. Volste vertrouwen dat het goed komt.

Dank mannen!

24 aprile 2020
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Weer een tevreden klant

Weer een tevreden klant. Beter dan verwacht. Vlugge levering en in zeer goede staat voor een 4sterren laptop. Alles werkt uitstekend.Ben zeer tevreden en volgende laptop zeker weer van Laptopcentrum.Geen 5 maar 10 sterren. TOP

23 aprile 2020
Non scritta su invito
Valutata 3 stelle su 5

Laptops besteld A-Grade en ontvang 1 met schade.

3 Laptop HP 650 G4 A-Grade besteld en een ontvangen. Echter een laptop met schade op de deksel en een mail gestuurd op 23-03 2020 echter nu op 31-03 nog steeds geen reactie. Beetje jammer.
Krijg nu onderstaande email waarin ze mij uitmaken of ik lieg.: zie hier de bijlage:
Van: "
Datum: maandag 23 maart 2020 om 12:09
Aan: Laptop Centrum
Onderwerp: Re: Laptop Centrum - Bestelling 82219

Goedemorgen

Hebben de laptops binnen gekregen en 2 Laptops zijn in uitstekende conditie echter een desktop heeft wat krassen en zit beschadigingen op is niet in de beloofde conditie
Van: "Info - AsbasComputers.nl"
Datum: maandag 23 maart 2020 om 12:10
Aan: ""
Onderwerp: Automatisch antwoord: Laptop Centrum - Bestelling 82219

Goedemiddag,

we hebben uw mail ontvangen. Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen. Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen terug te mailen. Heeft u geen mail terug ontvangen van ons? Dan kunt u het beste telefonisch contact opnemen met 030 785 20 41. Dan wordt u direct geholpen door een van onze medewerkers. Dit is tevens de snelste manier om ons te bereiken. U kunt natuurlijk ook langskomen bij ons filiaal, gevestigd aan de Amsterdamsestraatweg 520 in Utrecht.

31 marzo 2020
Non scritta su invito
Logo di Laptopcentrum

Risposta di Laptopcentrum

Goedemiddag Peter,

Bedankt voor uw review. Jammer van de onjuiste verhaal. U heeft ons gemaild op 26 maart, u heeft op 26 maart ook een mail gekregen hoe u support/RMA kunt aanvragen echter tot op heden hebben wij geen melding binnen gehad. Tevens staat er in de mail dat het door de corona crisis en onderbezetting 5 werkdagen kan duren. Echter hebben wij ondanks de crisis binnen no time een mail gestuurd. U verteld dat er schade is op de deksel. Dit is niet waar. De laptop heeft geen schade op de deksel. Er mist een klein rubbertje aan de onderkant.

Jammer om te lezen dat het verhaal omgedraaid wordt op internet. Wij hebben u hierover een mail gestuurd.

Valutata 5 stelle su 5

HP 840 G2

Laptop ontvangen in uitstekende staat.
Na verwijdering van de voor geinstalleerde programma's en door mijn gelicenseerde software, zoals Office 2016 pro plus en Ccleaner professional een uitstekend werkende laptop.

24 marzo 2020
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Great Customer Service

I bought a Dell computer at a good price and it was great, but a few weeks later the charging port stopped working and I had to send it back. I got very good service from them as it was repaired and sent back in about two weeks time. Happy with this purchase and service.

23 marzo 2020
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Corona, en de laptop

Corona, dus thuiswerken met zijn beiden. Helaas maar een laptop, via allerlei vergelijkingen uitgekomen bij het Laptopcentrum. Mooie HP gekocht, levertijd was door alle drukte iets langer, maar dat vind ik meer dan redelijk. Vanochtend laptop bezorgd en hij ziet er nog veel beter uit dan verwacht...
Betrouwbaar bedrijf, goede service en ook prettig als je ze belt krijg je eerlijk en direct antwoord op je vragen, een dikke 10 wat mij betreft

20 marzo 2020
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Mijn zoontje van 8 wou graag een laptop…

Mijn zoontje van 8 wou graag een laptop om roblox en minecraft te spelen. Omdat ik een nieuwe nog wat te duur vond voor hem ben ik opzoek gegaan naar een goede 2dehands laptop. We hadden al een ssd schijf thuis en ik heb zelf ook de nodige ervaring met computers dat ik dat zelf wel kon inbouwen. Vandaag de laptop binnen gekregen en wat een prachtig exemplaar. Ik kon bijna niet zien dat hij gebruikt was. Wij zijn dan ook erg tevreden en blij dat wij hier een laptop hebben gekocht. En ik zou iedereen aanraden om hier een laptop te kopen.

Als tip aan laptop centrum wil ik alleen nog meegeven om ook de fan in de laptop even stof vrij te maken. Deze is best wel stoffig. Ondanks dat geef ik jullie 5 sterren.

22 febbraio 2020
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Leuke laptop

Heb een laptop aangeschaft bij laptopcentrum
Ben er blij mee en was voor een mooie prijs

8 gennaio 2020
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

laptop

Ik kocht een laptop werkt na behoren de klantenservice was uitstekend laptop was snel binnen lol

8 gennaio 2020
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

Laptop (conditie ‘uitstekend’) helemaal…

Laptop (conditie ‘uitstekend’) helemaal top, personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Levering is ff aandachtspuntje. Je hebt de gelegenheid om op te halen en zitten mooi centraal in NL dus dat is goed alternatief voor snelle levering. Raad dit bedrijf zeker aan👍. Zakelijk gebruiker.

18 ottobre 2019
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Flut bedrijf

Flut bedrijf! Nooit reactie ontvangen op mijn 2 contactformulieren. Telefonisch moeilijk bereikbaar. Bij mij heeft het heel lang geduurd tot ik mijn geld terugkreeg, afspraken om terug te bellen worden niet nagekomen. Bezorg- en verzendkosten zijn voor rekening van de klant en ontiegelijk hoge administratiekosten!! Ik heb niet eens het volledige aankoopbedrag teruggekregen. Het retour sturen van de laptop heeft mij ong €30 gekost + veel tijd en moeite ingestoken om mijn geld terug te krijgen! Bespaar jezelf moeite en koop ergens anders een laptop.

De reactie op review klopt niet. Als er netjes, zoals beweerd, tijdig terug was betaald, had ik al deze moeite met terugbellen uiteraard niet gedaan. Er is in totaal 4x telefonisch contact geweest. 1x voor het niet reageren op mijn contactformulier. 1x over de niet ontvangen terugbetaling daarover zou ik die dag worden teruggebeld, maar dit is niet gebeurd waardoor ik nogmaals heb gebeld. Daarop is nogmaals beloofd dat ik die dag teruggebeld zou worden, maar wederom niet gebeurd. In de tussentijd heb ik zelf nog contact opgenomen met de creditcardmaatschappij en die konden helemaal geen terugbetaling zien dat werd ‘vastgehouden’. Maandag is er opnieuw telefonisch contact geweest, omdat ik maar geen reactie kreeg. Ik moest zelf contact opnemen met tussenbedrijf sisow om uit te laten zoeken waarom het bedrag nog niet terug was gestort! En hierover ben ik nooit teruggebeld! Ook laptopcentrum claimt administratiekosten dat staat in jullie algemene voorwaarden onder punt 8.2, ga nou niet doen alsof het alleen mijn creditcardmaatschappij is. Jullie halen hier 2 dingen door elkaar; administratiekosten voor betalen met creditcard & administratiekosten voor retourneren. Ik heb het over dat laatste. Niks van jullie reactie klopt, ik heb nog nooit zulke slechte service gehad. In plaats van het nog een beetje goed te maken, doen jullie alsof ik het verhaal omdraai. Maar wat verwacht je anders van een flut bedrijf.

7 ottobre 2019
Non scritta su invito
Logo di Laptopcentrum

Risposta di Laptopcentrum

Goedemiddag Melina,

Wij danken u hartelijk voor uw review! Jammer dat u dit zo heeft mogen ervaren bij ons. Wij hebben netjes binnen de gestelde wettelijke termijn uw aankoopbedrag terug gestort, binnen 4 werkdagen hebben wij uw aankoopbedrag terug gestort. U heeft betaald met Mastercard, binnen 5 dagen heeft Mastercard uw betaling terug gestort. U heeft 2 keer gebeld met ons en 2 keer hebben wij speciaal voor u uitgezocht waarom uw eigen bank het geld 'vasthoudt' en hierop hebben wij u ook netjes terug gebeld en verteld dat Mastercard uw betaling de 21ste heeft verwerkt. U heeft uw volledige aankoopbedrag terug ontvangen, minus de verzendkosten, dit is voor de rekening van de klant. Administratie kosten rekent uw eigen creditcard maatschappij, niet wij. Dit zijn de kosten voor het betalen met creditcard.

Update: wij zijn uiteindelijk de gene die de kosten moeten opdragen voor uw eigen creditcard maatschappij, daarom wordt daar ook geld voor gevraagd. Volgens mij begrijpt u onze verhaal niet. U betaalt aan Sisow, en Sisow houdt automatisch de kosten in, zij storten dan automatisch alleen het aankoopbedrag aan ons, meer niet. Overigens hebben wij netjes binnen 4 werkdagen uw volledige aankoopbedrag terug gestort, dit hebben wij netjes aan de telefoon meerdere malen toegezegd, ook hebben wij hier zwart op wit bewijs dat wij binnen 4 werkdagen hebben terug gestort. Nadat u waarschijnlijk over het oog hebt gezien, hebben wij u uiteindelijk doorverwezen naar Sisow, waarna Sisow dit ook nogmaals heeft bevestigd, hebben wij nooit meer iets van je gehoord! Dus wat we zeiden aan de telefoon, klopt wel. Jammer dat hier op internet zomaar het verhaal omgedraaid kan worden. Betalen via andere betaalmethode's zijn gewoon gratis en hoeft u niets voor te betalen, dit maken we vooraf duidelijk en netjes kenbaar op de website voor dat u afrekent. Hier kiest u zelf voor.

Valutata 5 stelle su 5

lapTOPcentrum, ik zeg DOEN

Vrijdagmiddag 6 september een laptop gekocht (HP Elitebook 840 G2 | Intel Core i5 5e Gen) met produktconditie UITSTEKEND. Zaterdag 7 september keurig op tijd afgeleverd door PostNl.
Uiteraard is dit belangrijk maar belangrijker is dat de laptop voldoet aan de specifiacties die genoemd werden. Nadat ik alles had gecontroleerd blijkt dat ik een gratis update heb gehad (besteld HP Elitebook 840 G1|Intel Core i5
4e generatie). Helemaal top. De laptop kreeg de produktconditie uitstekend en daar is geen woord van gelogen. Ik kon één gebruiksspoortje na lang zoeken vinden. Een klein deukje bij de USB poort. De hele afhandeling van bestelling tot aflevering voldeed geheel aan mijn verwachtingen. En waar krijg je 1 jaar garantie op een laptop van een paar jaar oud? Ik zeg zoek je een (gebruikte) laptop zoek niet verder en ga direct naar Laptopcentrum. nl/Asbas.nl. Ik zeg gewoon doen.
Nog een aanvulling(27-9-2019); ik heb de laptop nu een kleine maand en ik was niet zo te spreken over de accuduur. Ik heb toen contact gezocht met Laptopcentrum en normaal gesproken zou 1,5 uur goed zijn voor een gebruikte laptop.Kon ik wel inkomen,maar ...............zonder dat ik zeurde boden zij mij een g r a t i s nieuwe accu aan. Zij willen alleen maar 100% tevreden klanten. Dit bedrijf mag wat mij betreft wel 10 sterren krijgen.

16 settembre 2019
Non scritta su invito
Logo di Laptopcentrum

Risposta di Laptopcentrum

Bedankt voor je lovende woorden. U bent altijd van harte welkom bij ons!

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più