Juicy Couture UK Recensioni 

114
•
TrustScore 2.5 su 5

2,6

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Es dauert sehr lange, bis die Ware endlich da ist. Und dann kostet die Rücksendung über 6 Euro. Was aber besonders ärgerlich ist, dass sie nur über Kreditkarte funktioniert, auch wenn man gar nicht mi... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 2 stelle su 5

Die Versandzeiten sind furchtbar lang. Zusätzlich der absolut schlechteste Online-Handel was Rücksendungen betrifft. Allein der Prozess, bis man ein Rücksendeetikett bekommt. Dann darf man noch mehr a... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 3 stelle su 5

Had one item missing from my parcel- contacted customer service but didn’t receive a reply though it’s been days since. The one item I did receive wasn’t the best quality (feather trim started shedd... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

One of the socks I ordered had slight damage - a hole near the heel, which is a bit disheartening considering the socks aren't cheap 😭 The rest of the haul was excellent quality though. Gratefu... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Designer di moda

Scritti dall'azienda

Official Juicy Couture UK online store.


Informazioni di contatto

2,6

Scarso

TrustScore 2.5 su 5

114 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Chiedi ai clienti di scrivere una recensione

Questa azienda invita i propri clienti a scrivere recensioni - sia positive che negative

Ha risposto al 94% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 1 settimana

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

2,6

Tutte le recensioni

(114)

26 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Missing Item From Order And No…

Missing Item From Order And No Response!

JC_92548 I received my order that I spent £629 on and one of my tracksuit bottoms are MISSING! I’ve emailed over and over, filled out customer support emails and contacted via social media and no response. Yet when I was asking when a bag would be back in stock you replied within the hour. There’s been various posts pushing sales yet you can’t respond which is really poor customer service! I’ve sent photo evidence of the missing item and I’m currently down £85. From the looks of it others are commenting on Juicy’s social regarding missing items and no responses! Not a happy customer. I’ve been a loyal customer and this is very poor. I’m happy to change my review if I am contacted and this is resolved.

16 dicembre 2024
Non scritta su invito
Logo di Juicy Couture UK

Risposta di Juicy Couture UK

Thank you for your review.

We are sorry for this error with your order, we can see that a refund has been processed for your missing item, we are sorry for any inconvenience caused!

With best wishes
Customer Services

Valutata 1 stelle su 5

I didn’t receive my order and no one is…

I didn’t receive my order and no one is responding to me

28 novembre 2024
Non scritta su invito
Logo di Juicy Couture UK

Risposta di Juicy Couture UK

Thank you for your review.

We are sorry to hear of this problem with your order. Please contact our Customer Services Team on service@juicycouture.co.uk with your order number and this can be investigated for you! We have checked our system, we cannot locate an order for you or messages currently unfortunately.

With best wishes
Customer Services

Valutata 1 stelle su 5

Tote bag offer never arrived

Tote bag offer never arrived

25 novembre 2024
Logo di Juicy Couture UK

Risposta di Juicy Couture UK

Thank you for your review.

When ordering on the App there are instructions to add the Free Tote Bag Offer to you cart to receive it, we have requested for a Tote Bag to be sent out to you, this will be with you shortly!

We hope this helps.

With best wishes
Customer Services

Valutata 1 stelle su 5

If I could leave 0 I would

If I could leave 0 I would . Ordered joggers they sent the wrong ones. Now I have to pay to return them. Guess what no QRcode or nothing . I’ve emailed and got nowhere. Had it to lots of different postal agencies and nowhere is accepting the parcel. JC_79646. Making it impossible to return stuff is shady, And even worse customers have to pay for your incompetence. Scammers !

16 luglio 2024
Non scritta su invito
Logo di Juicy Couture UK

Risposta di Juicy Couture UK

Thank you for your review.

We have checked our system, we are sorry we cannot see an email from yourself regarding an error with your order.

Please email the details to our Customer Services Team on service@juicycouture.co.uk, so that we can assist you further?

We hope this helps.

With best wishes
Customer Services

Valutata 1 stelle su 5

Customer service won’t get back to me

My order went smoothly but I’m very disappointed about their customer service. I bought their
BLACK DOG CREST BAMBOO VELOUR HERITAGE HOODIE
I was planning on buying another hoodie in blue and a black shirt from the same collection

They deleted the black dog heritage collection from their website along with other items that were in stock the night before my purchase

Customer service won’t respond to my emails and it’s very ridiculous

25 luglio 2024
Logo di Juicy Couture UK

Risposta di Juicy Couture UK

Thank you for your review, we can see that our Customer Services Team have responded to your enquiry, we hope this helps.

With best wishes
Customer Services

Valutata 1 stelle su 5

Order JC_78400 Missing Parcel had no…

Order JC_78400 Missing Parcel had no update from you in nearly a week.
I want this resolved asap as have had to replace elsewhere so £160 down.
Happy to change rating of review if resolved properly.

In reply - no they haven't resolved anything other than a generic reply to my complaint of missing parcel

27 giugno 2024
Non scritta su invito
Logo di Juicy Couture UK

Risposta di Juicy Couture UK

Thank you for your review.

We are sorry to hear of this problem with your delivery. We can see our Customer Care team have been in contact with you to resolve this, we hope this helps!

With best wishes
Customer Services

Update - We can see that our Team are awaiting a reply from you to their email of Wednesday last week. We will request for this to be re-sent to you!

Update - To confirm, your missing order has been refunded back to you via your payment method as per your request.

We hope this helps.

With best wishes
Customer Services

Valutata 1 stelle su 5

Never Delivered - No Customer Service Help

I placed an order on the European site four weeks ago. Was never delivered. The parcel status has remained as pending for two weeks showing clearly the parcel is lost. Despite many contacts with customer services all I get is fob off messages saying they are looking into it and nothing ever happens. I spent over £100 and received nothing!!!!!

28 giugno 2024
Non scritta su invito
Logo di Juicy Couture UK

Risposta di Juicy Couture UK

Thank you for your review.

We are sorry to hear of this problem with your delivery! As you have not ordered from juicycouture.co.uk, please email your enquiry to support@juicycouture.eu, and they will be able to assist you further with your order with them!

We hope this helps.

With best wishes
Customer Services

Valutata 1 stelle su 5

Useless

I ordered an XS and got a XL and it took 3–5 days to get a solution via email going back and fourth with these meaningless emails and small talk. Which is such a delay you only have 14 days to send your items back.
Customer service skills are incredibly poor I wouldn’t recommend which is such a shame because I love their tracksuits but I will buy from indirect sellers I will never buy from the juicy couture website again they’re awful.
I was told I could not be reimbursed for my exchange despite the fact that it was not me who made the mistake I was sent the wrong size with the wrong tag. I’m super disappointed but I’m not surprised after looking at these reviews.
If you want juicy items go to selfridges etc buying directly from their website is useless.

28 maggio 2024
Non scritta su invito
Logo di Juicy Couture UK

Risposta di Juicy Couture UK

Thank you for your review.

We are sorry for this error with your order, we have been working to resolve this for you ASAP.

We have checked your messages, and we can see that a collection of the incorrect item was offered to you, which you had declined. We can also see that on two occasions we have offered to reimburse your postage costs which you have also declined.

We can see that your messages have been promptly responded to, to try to resolve this mistake for you. We are sorry for the inconvenience caused.

Your return will be processed ASAP once it arrives back with us.

We hope this helps.

With best wishes
Customer Services

Valutata 1 stelle su 5

When did juicy turn in to 95%polyester?

I have been buying juicy for a while now for my wife and always thought it was great quality but it’s not it’s dam awful. Why because it’s 95% polyester. Go look that up and how bad it can be for you and also go look up frequencies of the body and frequency of things. polyester is 0 because it’s crap and cheap so not only is it plastic your wearing but your being ripped off for it with there prices.
Very clever juicy but I won’t be playing any more. Honestly some people may read this and think I’m nuts but go look this stuff up it’s very real. Shame on you juicy for churning out utter crap for the same money when it used to be cotton. Cotton 70mz organic cotton 100mz wool 5000mz linen 5000mz polyester 0mz

1 aprile 2024
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Not a happy customer

Not a happy customer, bought for 350euros, shipped with the cheapest and slowest shipping company, too 3 weeks to come to France. For this amount you could have shipped with DHL or UPS. TERRIBLE EXPERIENCE. When it came, 2nd mistake they made, instead to pack in neutral plastic, they packed in a bag scraming JC all over the place. Fantastic for thefts and custom issues, Well NEVER AGAIN

1 febbraio 2024
Non scritta su invito
Logo di Juicy Couture UK

Risposta di Juicy Couture UK

Thank you for your review of juicycouture.co.uk.

We are sorry to hear of your experience, juicycouture.co.uk do not ship to France, but if you can email your concerns to service@juicycouture.co.uk, along with your order number, this can be investigated for you?

We hope this helps.

With best wishes
Customer Services

Valutata 1 stelle su 5

I bought 6 January jacket for my…

I bought 6 January jacket for my daughter price £90 . I did not receive any order confirmation email or any other upload!

6 gennaio 2024
Non scritta su invito
Logo di Juicy Couture UK

Risposta di Juicy Couture UK

Thank you for your review.

Your order confirmation email should have automatically been sent to you upon your placement of your order, to the email address entered for your order. We have requested for this to be re-sent today, please check your Spam folder in case it has gone into there in error?

We hope this helps.

Best wishes,
Customer Services

Valutata 5 stelle su 5

All sorted

After reading these reviews and still not getting a reply on my email from juicy couture it looks like I won’t be getting my order. I haven’t had a dispatch email yet. It’s been 6 days. I will wait a bit longer and update here! But it doesn’t seem promising. They’ll take your money and not even reply to your emails🙄
UPDATE: it says my order has been dispatched so I will update once I get my order.
UPDATE: my order has come now and arrived. Thank you juicy couture

3 gennaio 2024
Non scritta su invito
Logo di Juicy Couture UK

Risposta di Juicy Couture UK

Thank you for your review.

We are sorry for this delay over the Christmas and New Year period, we have a high volume of orders and these are being despatched ASAP!

We hope this helps!

With best wishes
Customer Services

Valutata 1 stelle su 5

2 Uhren gekauft

2 Uhren gekauft. Beide mit leeren Batterien ausgeliefert.Innen verschmutzt. Nicht empfehlenswert!

21 dicembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Juicy Couture UK

Risposta di Juicy Couture UK

Thank you for your review.

We are sorry we do not stock or sell watches, but if you contact the company that you have purchased from, they should be able to advise you further.

We are sorry we cannot assist on this occasion.

With best wishes
Customer Services

Valutata 1 stelle su 5

Discount code problem. I’ve downloaded the app as directed to…

I’ve downloaded the app as directed to get the discount. All good. Track Suit in the basket for check out. Code in and £210 becomes £168 EXCEPT IT DOES NOT.
Right at the very end as I’ve already go my PayPal code etc for security it tells me the code cannot be used at the moment. Why? This is annoying. It’s the reason I installed the app. What’s going on. I want this for my granddaughter for Christmas Present but I’m not buying from a Company that seduces you with an offer the withdraws it.

16 dicembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Juicy Couture UK

Risposta di Juicy Couture UK

Thank you for your review.

The App welcome discount did expire on 8th December, and so unfortunately this can no longer be used.

We are sorry we cannot assist on this occasion.

With best wishes
Customer Services

Valutata 2 stelle su 5

I ordered two weeks ago my item still…

I ordered two weeks ago my item still hasn’t been dispatched. I have sent numerous emails to chase a dispatch date and no date has been given yet. This is my daughter’s birthday present and I need it to arrive by this weekend.

4 dicembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Juicy Couture UK

Risposta di Juicy Couture UK

Thank you for your review.

We can see that your order was placed at the end of last week on Thursday evening, we do say 3-5 working days for despatch. Your order has been despatched today Tuesday from our warehouse, and so will be with you shortly.

We hope this helps.

With best wishes
Customer Services

Valutata 1 stelle su 5

No returns label

No returns label. Told to send registered and insured. Won’t buy again.

4 dicembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Juicy Couture UK

Risposta di Juicy Couture UK

Thank you for your review.

We are sorry that you are unhappy with our return process, we do state clearly on our website on the returns page that you will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item, and that shipping costs are non-refundable.

We hope this helps.

With best wishes
Customer Services

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più