Hike Adventure Recensioni 

368
•
TrustScore 3 su 5

2,8

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Good customer service and good quality products. My heated gilets are still working well months later, and the team were very helpful when I needed to exchange a size. Delivery was a little slow, but... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Shoes ordered and delivered on 26th June were too small. Despite 3 email requests over a number of weeks requesting return authorisation as per their refund and returns policy they did not reply. It i... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 1 stelle su 5

Do not buy from them . They are based in China. Not Netherlands. They offer zero refunds Promise refunds which never materialise. I have been actively emails g since December 2025. With rea... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

I bought a heated base layer as a Xmas present. It arrived as described and promised before Christmas. Very nice quality product at a much better price than elsewhere. Delivery took a while as it wa... Leggi di più

L'azienda ha risposto

2,8

Nella media

TrustScore 3 su 5

368 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 97% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 24 ore

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

2,8

Tutte le recensioni

(368)

362 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Order came quickly

Order came quickly, when I needed to exchange due to size issue, customer service very prompt and professional!

12 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di Hike Adventure

Risposta di Hike Adventure

Thank you for your kind feedback! We’re glad to hear that your order arrived quickly and that our customer service was prompt and professional during your exchange.

We appreciate your support and look forward to assisting you again in the future.

Valutata 1 stelle su 5

AI customer service, ignoring emails regarding an exchange

Since Christmas the company is Ignoring emails entirely. Refusing to engage regarding exchange or refund. Will have to take to trading standards also as I'm not getting a response. The customer service is clearly AI.

11 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di Hike Adventure

Risposta di Hike Adventure

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the lack of communication and the frustration this has caused since Christmas.

Please be assured that we take your concerns seriously and are committed to resolving the issue. To assist you promptly, we kindly ask you to contact us directly at info@hike-adventure.com with your order details.

We appreciate your patience and look forward to addressing your concerns as quickly as possible.

Valutata 5 stelle su 5

Received my 2 clothing sets today top…

Received my 2 clothing sets today top quality keep you really warm and dry couldn’t recommend them enough thanks

8 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di Hike Adventure

Risposta di Hike Adventure

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re delighted to hear that you’re happy with the quality of your clothing sets and that they’re keeping you warm and dry.

Your recommendation means a lot to us. Thanks again for choosing Hike Adventure!

Valutata 1 stelle su 5

Do not use this company. They don’t give refunds or respond to emails.

I ordered winter insulated boots on 28th November. By 8th January 2026 I have still not received the boots. I have sent countless emails only to be told that they had run out of the product due to the sale and they said 6th December it’s on its way. It is not and I have sent 3 emails asking for a cancellation of the order and a refund. There has been no response to any of my emails about a refund. I have had to ask my bank for a refund dispute.

29 novembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Hike Adventure

Risposta di Hike Adventure

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the delay and the lack of response regarding your order and refund request.

Please know that this is not the level of service we strive to provide. To help resolve this matter as quickly as possible, we kindly ask you to contact us directly at info@hike-adventure.com with your order details.

We are committed to assisting you and ensuring your concerns are addressed promptly.

Thank you for your patience and understanding.

Valutata 5 stelle su 5

Great heated base layer & great customer services

I bought a heated base layer as a Xmas present. It arrived as described and promised before Christmas. Very nice quality product at a much better price than elsewhere. Delivery took a while as it was direct from China but the tracking on the website was very detailed so I knew what was happening.

It's turned out I ordered the wrong size and customer services were brilliant at offering a replacement. They were very quick to respond and helpful - thank you!

23 dicembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Hike Adventure

Risposta di Hike Adventure

Thank you very much for your thoughtful feedback! We’re pleased to hear that the heated base layer arrived on time and met your expectations.

We’re also glad that our customer service could assist you quickly and effectively with your size exchange.

Your kind words are truly appreciated, and we look forward to serving you again in the future.

Valutata 1 stelle su 5

Do not trust this company

Do not trust this company. Bought a jacket which was meant to be large - but was tiny! The company refused to give me a refund. Said I had to return it to China and that would cost more than the item! After numerous emails they agreed a small refund if I kept the jacket. I still have not received the refund even though i have sent emails again.. BE WARY

As you can see below the company replied below and I email daily and they still ignore my emails and do not reply. It is a standard response to reviews but they still do nothing

10 dicembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Hike Adventure

Risposta di Hike Adventure

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the issues you have experienced with the sizing, refund process, and communication.

Please be assured that we take your concerns seriously and are committed to resolving this matter. To assist you further, we kindly ask you to contact us directly at info@hike-adventure.com
with your order details.

We appreciate your patience and look forward to helping you find a satisfactory resolution.

Valutata 3 stelle su 5

Heated hoodie

I ordered this as a Christmas gift, although I did not realise it comes from abroad and it therefore took a while to arrive. Unfortunately the sizing is small and the intended recipient needs a bigger size. I have emailed the company requesting a replacement with a larger size. However, I am currently unable to comment on the quality or use of the product owing to the small size and the fact I have not yet received the replacement.

10 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di Hike Adventure

Risposta di Hike Adventure

Thank you for taking the time to share your feedback.

We understand how disappointing it can be when an item arrives later than expected and the sizing isn’t quite right—especially when it’s intended as a Christmas gift. We appreciate your patience and confirm that your request for a replacement in a larger size has been received.

Our team will ensure the exchange is processed as smoothly as possible so you can properly assess the product once the correct size arrives.

Thank you again for your understanding, and please don’t hesitate to reach out if you need any further assistance.

Valutata 5 stelle su 5

Great customer service

The top was smaller than expected, but customer service was great, and arranged a replacement quickly.

8 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di Hike Adventure

Risposta di Hike Adventure

Thank you for your feedback.

We’re glad to hear that, while the sizing was smaller than expected, our customer service team was able to assist you quickly and arrange a replacement without hassle. Your satisfaction is important to us, and we appreciate you taking the time to share your experience.

Valutata 1 stelle su 5

Appalling service

Appalling service - not received and refund promised but not received no response to emails after the first few which promised a refund. Avoid using this company

10 dicembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Hike Adventure

Risposta di Hike Adventure

We’re sorry to hear about your experience and understand how disappointing this situation must be.

This is certainly not the level of service we aim to provide. In many cases, refunds are already processed on our end but may still be pending with the bank, or we may be awaiting final confirmation from our payment provider. That said, we appreciate how frustrating the lack of clear updates can feel.

We would very much like to look into this for you and resolve it as quickly as possible. Please contact us directly at info@hike-adventure.com with your order number, and our team will prioritise reviewing your case and providing a clear update.

Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to make things right.

Valutata 1 stelle su 5

Avoid Avoid Avoid

Absolute con. Items are tiny and unwearable do not order items are shipped from china take along time to arrive and not as described avoid at all costs. Will not issue a refund and want a review instead of a payment to correct their mistake. Here’s your review scammers

17 dicembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Hike Adventure

Risposta di Hike Adventure

We’re sorry to read your feedback and understand how frustrating your experience has been.

We’d like to clarify that we do offer refunds and returns in line with our policy, and customers are never required to leave a review in order to receive a refund. Reviews are sometimes requested only when a customer chooses a goodwill option such as a free replacement or store credit, but refunds are handled separately.

Regarding sizing, we always recommend checking the size guide carefully, as fit can vary by product. That said, we genuinely want to review your specific case and ensure it has been handled fairly.

We’d really appreciate the opportunity to look into this further and resolve the issue properly. Please contact us directly at info@hike-adventure.com
with your order number so we can review your case in detail and assist you accordingly.

Valutata 1 stelle su 5

I ordered a heated jacket as a…

I ordered a heated jacket as a Christmas present but it was tiny when it arrived.

I didn’t have time to wait for a new one as it was for a Christmas present and asked for a refund.

They offered me a small refund which I have now accepted as I want something back but I am now being ignored by them. I would like at least some of my money back as I had to go out and buy something different because the sizing is so bad. I have sent multiple emails which are now being ignored.

12 dicembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Hike Adventure

Risposta di Hike Adventure

Thank you for sharing your experience, and we’re genuinely sorry for the frustration this situation has caused—especially as the jacket was intended to be a Christmas present.

We’d like to clarify that once a partial refund is accepted, it is processed through our system, but depending on the payment method and bank, it can take several business days to appear. We’re sorry if this wasn’t communicated clearly and if it felt like your follow-up emails were ignored—this is not our intention.

We absolutely want to make sure you receive the refund that was agreed upon. Please contact us directly at info@hike-adventure.com with your order number so we can immediately check the status of the refund and provide you with a clear update.

Thank you for bringing this to our attention. We hope to have the chance to resolve this properly for you.

Valutata 1 stelle su 5

Scam Company still waiting for a reply after 5 emails.

Still waiting feedback from the four emails I have now sent about my order. There is an automated email response to any negative feedback and both phone numbers on their website do not work.

This is a scam company

10 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di Hike Adventure

Risposta di Hike Adventure

We’re sorry to hear that you feel this way and understand how frustrating a lack of timely communication can be.

We would like to reassure you that we are a legitimate company and that our intention is never to ignore customers. During busy periods, replies can unfortunately be delayed, and some messages may not come through correctly. We apologise if this has been your experience.

We genuinely want to review your order and resolve this for you as quickly as possible. Please contact us directly at info@hike-adventure.com with your order number, and our team will prioritise your case and provide a clear update.

Thank you for raising this, and we hope to have the opportunity to address your concerns properly.

Valutata 1 stelle su 5

This company is not in the Netherlands…

This company is not in the Netherlands it is in China goods are very small they will do everything to avoid a return it is £20 second class Royal Mail to return a gillet that cost £36 then after several emails chasing refund took 10 weeks but doesn’t include postage. My advice is use Amazon I only used this company as I thought goods would be from the Netherlands and good quality. There was no battery and they asked after I returned vest for photo with tape measure on it to prove they sent Extra small instead of medium. I have asked for postage refund but not their policy buyer beware.

10 ottobre 2025
Non scritta su invito
Logo di Hike Adventure

Risposta di Hike Adventure

Thank you for taking the time to share your experience. We’re sorry to hear how disappointed and frustrated you feel, and we understand why this situation has left a negative impression.

We’d like to clarify that while we serve customers across Europe, our logistics and manufacturing partners are international, which can sometimes lead to confusion. We aim to be transparent about this and apologise if our website did not make this clear enough.

Regarding returns and refunds, postage costs are handled in line with our published policy, and we understand that international returns can feel costly. That said, we do ask for photos or measurements only to verify sizing issues and ensure refunds or replacements are processed correctly—not to inconvenience customers.

We genuinely regret the length of time it took to resolve your refund and that postage costs were not included, which understandably added to your frustration. We are continuously reviewing our processes to improve clarity and turnaround times.

If there is anything still outstanding or if you would like us to re-review your case, please contact us directly at info@hike-adventure.com with your order details so we can look into this further.

Thank you for your feedback—it helps us improve.

Valutata 4 stelle su 5

I ordered a size small heated base…

I ordered a size small heated base layer for my wife for Christmas, unfortunately it was too small.
I cannot fault the after sales customer service team.
They promptly replied to my email and are happy to replace it with a medium
Size.
It was very straightforward, with no hassle,
Would highly recommended.

22 dicembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Hike Adventure

Risposta di Hike Adventure

Thank you very much for taking the time to share your feedback.

We’re really pleased to hear that our after-sales customer service team was able to assist you promptly and make the exchange process straightforward and hassle-free. It’s great to know the replacement with the medium size worked out for you.

Your recommendation truly means a lot to us, and we appreciate your support.

Valutata 5 stelle su 5

Customer service is exemplary

Customer service is exemplary. The product seems to be of very well manufactured and at a fair price

9 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di Hike Adventure

Risposta di Hike Adventure

Thank you very much for your kind words! We’re delighted to hear you are pleased with both our customer service and the quality of the product.

Your feedback means a lot to us.

Valutata 4 stelle su 5

Heated coat is a little small

My order took a bit longer to arrive, but I put that down to it being Christmas. Heated coat is a little small, but have been promised a larger size on receiving a review. Also told no need to return original coat? Customer service replied quickly & were helpful.

7 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di Hike Adventure

Risposta di Hike Adventure

Thank you so much for your thoughtful feedback. We’re glad to hear that our customer service team was able to assist you quickly and helpfully.

We appreciate your understanding regarding the delivery time during the busy Christmas period. Also, we’re happy to confirm that you won’t need to return the original coat as you arrange for the larger size.

If you have any further questions or need assistance, please don’t hesitate to reach out.

Thank you again for your support!

Valutata 1 stelle su 5

Bad customer service

Iv been trying to get hold of this company to arrange exchange for some items received for Christmas the initial response was very quick but now can not get a response from them and the phone number provided doesn't work. Avoid using this company.

9 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di Hike Adventure

Risposta di Hike Adventure

Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the difficulty you’ve experienced trying to reach us regarding your exchange.

Please be assured that we are here to assist you and want to resolve your issue as quickly as possible. We encourage you to contact us directly via email at info@hike-adventure.com
for prompt support.

We also apologize for any inconvenience caused by the phone number issue and appreciate your patience.

Thank you for giving us the opportunity to make things right.

Valutata 5 stelle su 5

Great customer service

Great customer service, happy to help and resolve my issue. Easy experience!

Unfortunately I have since had great difficulty getting any response from customer service. I was promised a replacement item with a shipping fee but cannot get anyone to give me the details to pay for the shipping fee. Have been ghosted!

9 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di Hike Adventure

Risposta di Hike Adventure

Thank you very much for your kind words! We’re delighted to hear you are pleased with both our customer service and the quality of the product.

Your feedback means a lot to us.

Valutata 5 stelle su 5

Great customer service

Great customer service, ordered a hoodie which was too small and they immediately offered to send me the next size which is amazing, truly class customer service and would definitely order again but size up

9 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di Hike Adventure

Risposta di Hike Adventure

Thank you very much for your kind words! We’re delighted to hear you are pleased with both our customer service and the quality of the product.

Your feedback means a lot to us.

Valutata 1 stelle su 5

Poor returns system….you have to cut up…

Poor returns system….you have to cut up original trainers send photo of destroyed item then return to China …still awaiting refund after 7 weeks!

12 dicembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Hike Adventure

Risposta di Hike Adventure

Thank you for your feedback. We sincerely apologize for any frustration caused by our returns process and the delay in your refund.

Please be assured that we take your concerns seriously. To help us resolve this matter as quickly as possible, please contact us directly at info@hike-adventure.com
with your order details. We are committed to assisting you and ensuring your refund is processed promptly.

We appreciate your patience and understanding.

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più