Hedgeapple Recensioni 

285
•
TrustScore 4.5 su 5

4,5

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Great Customer Service. Had a very small issue with a delivery. Megan Reetz replied very quickly and helped resolved it right away. Thanks for your help! Rick

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Customer service and delivery team were amazing!!! They constantly communicated status updates and even gave us a heads up when they were one hour out from house. Our new dining table arrived in perfe... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Amazing price during July 4th week. Customer service was done over the phone with a very polite lady who answered all my questions and closed the sale right away. My sofa is beautiful, exactly what I... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

The customer support person assisting with our purchase of two large Scatchard ceramic lamps has been helpful and wonderful to work with. Thank you Megan, at HedgeApple. Scatchard lamps are produced b... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Negozio di mobili
  2. anche in
  3. Grossista di mobili
  4. Negozio di arredi e di design d'interni
  5. Negozio di mobili per camere da letto

Informazioni su Hedgeapple

Scritti dall'azienda

HedgeApple is filled with stylish products, competitive prices, and all of the interior design ideas, professional advice and inspiration that you need to create beautiful, livable rooms. We want to take the fear out of home decorating and encourage people to feel confident about expressing their personal style in their homes.

From our vast collections to our practical interior design tools, how to guides, decorating ideas and videos, our aim is to provide you with a personalized experience that will fill you with inspiration and leave you feeling excited about your design journey at hedgeapple.

We are a small town business located in Lawrence, Kansas, in America's heartland. We run HedgeApple with the same care and personal service that is synonymous with small-town life. We pride ourselves on offering great products, great prices and great customer service.

Informazioni di contatto

4,5

Eccellente

TrustScore 4.5 su 5

285 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Chiedi ai clienti di scrivere una recensione

Questa azienda invita i propri clienti a scrivere recensioni - sia positive che negative

Ha risposto al 100% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 24 ore

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

4,5

Tutte le recensioni

(285)

76 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

I gave you one because the merchandise…

I gave you one because the merchandise came to me broke. You did not want to resolve this matter when we were speaking on the phone which I had the product less than two minutes from the time the mailman dropped it off to the time I called you. You can check on that so I will keep the little fox and every time I see him with the broken ear it will remind me to never buy from your company again thank you and have a good day.

11 luglio 2026
Logo di Hedgeapple

Risposta di Hedgeapple

Good Morning Tami,

Thank you for taking the time to share your feedback. I'm very sorry your Fox Statue arrived with a broken ear.

After looking into your order, I reviewed the conversation you had with our customer service team. We requested photos of both the damaged statue and the packaging so we could process a replacement, and at the time we were waiting to receive those images before we could move forward. On the call, you agreed to send the photos over and that's where the claim has left off. Because we never received them, the replacement process wasn't able to continue—but your claim was never denied.

If you're still willing to send those photos, we'd be happy to pick up where we left off and work toward getting this resolved for you. We genuinely want you to have the item you ordered in the condition you expected.

Thank you, and we hope to have the opportunity to make this right.

- The HedgeApple Team

Valutata 5 stelle su 5

The product was as described

The product was as described
The customer service was excellent and responsive

3 luglio 2026
Logo di Hedgeapple

Risposta di Hedgeapple

Thanks for leaving us a review and for the compliments Phyllis! We hope you come back and shop with us again.

- The HedgeApple Team

Valutata 5 stelle su 5

Beautiful store

Beautiful store, Angie was excellent with customer service and very satisfied with my purchase and will be back to do more shopping.

30 giugno 2026
Logo di Hedgeapple

Risposta di Hedgeapple

Thank you for the compliments Chris, we love having Angie on our team! We hope to see you again soon.

- The HedgeApple Team

Valutata 5 stelle su 5

Love My New Pillows

Love all the selection and thrilled I was able to get the new pillows in record time.

21 maggio 2026
Logo di Hedgeapple

Risposta di Hedgeapple

Thank you so much for the review Leslie, we're so glad you found us!

- The HedgeApple Team

Valutata 4 stelle su 5

I had a problem

I had a problem. It was fairly quickly taken care of.

15 giugno 2026
Logo di Hedgeapple

Risposta di Hedgeapple

Thanks for taking a moment to leave us a review Rebecca. I'm sorry to see there was an issue but I'm so glad our team was able to make things right for you. That's what we're here for!

- The HedgeApple Team

Valutata 1 stelle su 5

They refused to deliver yet requested review

They have requested I review a product they never sent. I ordered a chair which was supposed to have free delivery. Then they notified me it would be several hundred dollars due to my "remote" location. I am just off 1-5, south of Seattle. Hardly remote. I told them that a nearby island shares the same zip code, but I don't live on the island. Didn't matter. They insisted it would take a ferry to reach me. I don't live on an island, I live in the suburbs! Order cancelled. Here's the review they wanted.

2 ottobre 2025
Logo di Hedgeapple

Risposta di Hedgeapple

Hey Janice,

We’re sorry this was frustrating. While your order initially qualified for free delivery, our carrier later confirmed an added delivery charge for this ZIP code based on how they service the area. We understand that does not feel accurate for your specific location, especially since you are not on an island.

Rather than move forward and surprise you with the added cost, we reached out first and canceled the order at your request when you chose not to proceed.

The review request was sent automatically after the order was canceled, and we understand why that was irritating.

- The HedgeApple Team

Valutata 5 stelle su 5

the mirror I ordered I stunning

the mirror I ordered I stunning. I found this mirror at a few other major retailers for twice the price. Not only was the price great, but they shipped my order within a day or two from ordering. Had I ordered from anthro, I would have waited for several months. Great service and great quality. shop small

3 giugno 2026
Logo di Hedgeapple

Risposta di Hedgeapple

Thank you for leaving us a review Catherine! I'm so glad you gave us a shot, we hope to earn your business again in the future.

- The HedgeApple Team

Valutata 1 stelle su 5

The chair I ordered was never…

The chair I ordered was never delivered. The delivery company scheduled the delivery twice. After sitting at home all day, I got a call saying the driver was out of hours, they needed to reschedule. I scheduled it for the next week with another item from a different company. The brought my sofa from another company but said they couldn’t find my chair at the warehouse. So they knew but didn’t communicate. Hedgeapple did absolutely nothing to help rectify the situation. Nothing! I asked them to ship me another chair. Nope! Gotta wait 8-10 days for the warehouse to look for the chair after they had already been looking for five days. Finally called and asked for a refund. No I’m sorry. Let me look into it further let me make this right just issued the refund.

6 maggio 2026
Logo di Hedgeapple

Risposta di Hedgeapple

Hey David,

We’re really sorry this turned into such a frustrating mess. Waiting around for deliveries that don’t happen is very annoying, and we completely understand why you were upset.

From our side, once we were notified they couldn’t locate the chair, we had to give their warehouse time to complete the search before we could move forward with a replacement. When you decided you’d rather cancel, we refunded the order right away.

We’re sorry the delivery company dropped the ball here, and we’re also sorry the process left you feeling like we weren’t helping. I can assure you that was not our intention.

- The HedgeApple Team

Valutata 5 stelle su 5

Love it!!!

The item I ordered matched exactly as they said it would! Quality product!

30 aprile 2026
Logo di Hedgeapple

Risposta di Hedgeapple

Thank you for the review Jackie and for giving us a try!

- The HedgeApple Team

Valutata 5 stelle su 5

Very responsive Customer Service

We saw a price for one of your products online, but were unable to duplicate it when trying to place the order. I called and explained the issue to a gentleman who tried to get the price shown but couldn’t. He assured me that someone from customer service would call me the next day and I would get the lower price. That’s exactly what happened. The whole interaction was very courteous and professional.

26 maggio 2026
Logo di Hedgeapple

Risposta di Hedgeapple

Thank you so much for giving us a try! I'm sorry it took a couple extra hoops for the pricing you wanted, but I'm glad we were able to get everything sorted for you.

- The HedgeApple Team

Valutata 5 stelle su 5

Angie is just wonderful

Angie is just wonderful! She is very helpful, very patient, and never pressures to buy, regardless of how much time she spends.

25 aprile 2026
Logo di Hedgeapple

Risposta di Hedgeapple

Thank you for the review Susan! Angie is such an awesome person, I know how much our showroom customers enjoy working with her. I will be sure to share this review with her!

- The HedgeApple Team

Valutata 5 stelle su 5

Excellent company

Excellent company! Great competitive prices! Arrived quickly and packaged extremely well! Definitely recommend this business!!

19 maggio 2026
Logo di Hedgeapple

Risposta di Hedgeapple

Thank you for leaving us a review Zooey! We love receiving this kind of feedback and we hope to work with you again down the road.

- The HedgeApple Team

Valutata 5 stelle su 5

Love Hedgeapple!

Great product! Great delivery! Professional communication all around!

14 maggio 2026
Logo di Hedgeapple

Risposta di Hedgeapple

Hey Linda,

Thank you so much for taking the time to leave us a review. We're so glad to hear you had a great experience and can't wait to work with you again in the future!

- The HedgeApple Team

Valutata 5 stelle su 5

Great

Great price, delivered quickly, rug is just as described and looks great.

9 maggio 2026
Logo di Hedgeapple

Risposta di Hedgeapple

Thanks for taking a moment to leave us a review Jade! We're happy you were able to find us and get a great deal on your new rug.

- The HedgeApple Team

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più