Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Found some multicam black cpu pants on a great deal on this website but I couldn't find a sizing guide. So at 2100 on a Saturday night I decided to drop them a message on the store chat. Within minu... Leggi di più

Valutata 3 stelle su 5

Ad Stated my order would be delivered between14th-24th Jan after i purchased the triton pursuit on the 13th jan. it then arrived 3rd of Feb. The delivery date changed to 15-20 days when i initially... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Fantastic quality. I bought the Patriot suit, the, lighter smock suit and the black multi cam combats. Unbelievable quality vs price ratio. Guys, come on! Produce more gear please! An extended revi... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

This Irbis suit is truly amazing, I was out today on the local river and the temperature was 2 degrees and I was as warm as toast. I get cold a lot when I'm fishing and have now find the perfect sol... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Negozio di abbigliamento e attrezzature outdoor

Scritti dall'azienda

Welcome bonus in Noxino casino: 100% up to €1,000 and 100 extra spins


Informazioni di contatto

4,7

Eccellente

TrustScore 4.5 su 5

223 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

4,7

Tutte le recensioni

(223)

0 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

multicam black cpu pants

Found some multicam black cpu pants on a great deal on this website but I couldn't find a sizing guide. So at 2100 on a Saturday night I decided to drop them a message on the store chat. Within minutes, I had an answer, and then gave them my order. I paid the invoice the day after and received within 4 working days. Excellent service, excellent cpu pants. Thankyou Olga.

24 settembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Trapper

There was a bit of confusion over whether the item had been shipped but arrived. Kept informed by Olga. Good kit and excellent fit.

15 giugno 2022
Valutata 5 stelle su 5

Still a very recommendable shop

Still a very recommendable shop. Very friendly and competent advice. They really go out of their way for their customers. I am completely satisfied.
They make (almost) impossible things possible!

3 maggio 2022
Valutata 1 stelle su 5

Scammers!

Scammers!
Bought an expensive jacket in their British webshop. They told me the item was send from Russia, but never it arrived!
Now they say the item is in Customs for over a month, but they can't get in contact.
After i contacted them about my refund for a never received jacket, they said don't want to refund until they had the jacket back!

I have been in contact with the post office, and there is no jacket!
Stop lying about me not wanting to pay customs!
Because in one email you say you can't reach them, and in the other email you say that I don't want to pay for clearance!
I told you before that I do want to pay the customs clearance costs! Just send that invoice!
So do what a good salesperson is supposed to do! Take care of the clearance bill, because it's not your customers' job to go after their expensively paid stuff themselves!
Because you are responsible for the item until it is delivered!

27 febbraio 2022
Logo di Noxino

Risposta di Noxino

Good afternoon.
We are so sorry for the inconvenience caused, and value your feedback.

I have just looked at your order details, and I see that in January (a month ago), you were reported that your jacket was in the customs of the Netherlands. Customs retaining is a standard procedure and we cannot influence the speed of its execution.

Now, about the tax. According to the law, since January 2021, goods purchased outside the EU are taxed. We, as a webstore, are only responsible for paying for goods taxes of the UK customers, and not for other countries. Now your purchased jacket has been in the post office for a long time and you can get it after paying your tax.

We aim to provide the best service to all our customers, and as you can see from the other reviews, your negative experience was truly an exception. We do our best when we can help and assist, but we cannot take responsibility for the work of the customs of the Netherlands and work of your local post office.

Would you mind reaching out to us with more details about the situation when it is resolved? Any more light you could shed on what happened would be much appreciated.

Thank you so much, and I look forward to hearing from you!

Best regards,
Olga

Valutata 5 stelle su 5

I’m incredibly happy with my purchase…

I’m incredibly happy with my purchase of the Nelma winter hat - I work a lot in the Scottish mountains (photography) and am often sat in the same position for hours so I need quality warm clothing, and finding a properly warm and durable hat has proved impossible in the UK, that was until I found the Grizzlyman shop. The staff/owners were also very friendly, all my emails were answered very quickly and they were very helpful, I also received the item within the time they had advised. Overall I’m delighted with the product and the service! Thanks!

22 febbraio 2022
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Great product, great service.

Bought an item and realised I ordered wrong, messaged over the weekend not expecting a reply however, Olga replied and sorted my order for me quickly. Great product and service which arrived within a few days. Happy to recommend. Thanks Grizzlyman

5 febbraio 2022
Valutata 5 stelle su 5

My fishing suit has arrived and it…

My fishing suit has arrived and it looks excellent, comfortable, light. Can’t wait to try it on the bank. The customer service is excellent as i had to replace the suite to bigger size, will be buying again if i need, thank you. The quality and price is the key!!!

3 febbraio 2022
Non scritta su invito
Logo di Noxino

Risposta di Noxino

Dear Robertas, Thank you for taking the time to leave the review and for bringing this to our attention. We are always keen to improve our customer services and products so your feedback is greatly appreciated and we will ensure this is passed to the relevant team.
Thank you.
Olga

Valutata 3 stelle su 5

misleading delivery time/ great products

Ad Stated my order would be delivered between14th-24th Jan after i purchased the triton pursuit on the 13th jan. it then arrived 3rd of Feb.
The delivery date changed to 15-20 days when i initially purchased. which I found misleading..
A team member "Olga" Was very prompt replying to my queries and relayed any relevant information I was missing about my purchase.

2 febbraio 2022
Logo di Noxino

Risposta di Noxino

Dear Josef.
Thank you for your understanding and patience.
Our website provides two options with the delivery quick via DHL ( which need additional payment ) and standard by general post. As we have a few Warehousers, and some based out of the UK, the post time may take longer. The delivery time is usually up to 10 days, but regarding the order day ( for example, if the order proceeds at the weekend )it, also can cause some delay. We have displayed all information on the first page of the website.
Sorry for any inconvenience.
Olga.

Valutata 1 stelle su 5

Incorrectly sized clothing

I ordered the "Texas" softshell trousers with elasticated waist that were sized 104 - 108 cm waist as stated on the items tag, but on recieving them they only measured 102 cm fully expanded. I might of only paid £43.20 in the sale but considering they are suppose to be £72 trousers they could at least get the size correct. I would of returned them but I don't have a printer to print return label. The item also arrived late but that was down to dpd.

13 gennaio 2022
Logo di Noxino

Risposta di Noxino

Dear Graham. Thank you for your review. We do appreciate that. You continuously keep updating your review with the new versions of your opinion. I will place both reviews on thee TrustPilot to let customers read and understand our discussion. However, If someone does not like the items or change his(her) mind or the wrong size and would like to return the item, usually they contact us through website online form, and we are always happy to help.
Previous Version of the review:
"Customer: Graham Bell has updated their 1-star review of grizzlyman.uk:

I ordered the "Texas" softshell trousers with elasticated waist that were sized 104 - 108 cm waist as stated on the items tag, but on recieving them they only measured 102 cm fully expanded. I might of only paid £43.20 in the sale but considering they are suppose to be £72 trousers they could at least get the size correct. I would of returned them but I don't have a printer to print return label. The item also arrived late but that was down to dpd.
Shop answer:
Dear Graham, thank you for your review. We do appreciate that. I would love to remind you, though, that your order for trousers “Texas” was of XL /Regular size, which is 98-100 cm waist size. And 104-108 cm is for the chest measurement. We do appreciate it if you consider this information for future reference.
We would also love to remind you that your item cost was £40, not actually £70+ at all. We understand that mistakes can happen when you are making your mind, and especially sizes can be confusing. That is why we offer free returns within 30 days after receiving your order.
All you need to do is to contact us so that we provide you with a return label via email. We are here 24/7, and we always answer any of our current or future customers. It is the customer’s responsibility to print out the label.
We are a small business, and we are always trying to provide the best customer service. And thus, we appreciate people giving truthful information when giving feedback on our services and products.
Thank you for being so understanding.
Olga"

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più