Instämmer med flera andra. Ingen orderbekräftelse eller levererade varor. Dom svarar inte på mail eller FB eller det egna webbformuläret.
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Total katastrof, jag har beställt varor, betalat med swish. Inte fått något paket, och får inte heller svar på vare sig mail eller messenger (som dom anger som lättaste sättet att nå dem). Har även sk... Leggi di più
Lagt beställning den 5 okt 2021, pengarna är reserverade via Klarna, men jag har fortfarande inte fått mina varor. (idag 23/11) Jag har försökt kontakta företaget via deras hemida, Facebook och Messen... Leggi di più
Leveranstiden var ca 2 veckor (förståeligt nu också kring jul), men jag fick snabbt svar på Messenger ang. min order när jag undrade över den. Jättefin produkt! Jag är supernöjd! Blev först orolig eft... Leggi di più
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Instämmer med flera andra
Instämmer med flera andra. Ingen orderbekräftelse eller levererade varor. Dom svarar inte på mail eller FB eller det egna webbformuläret.
KÖP INTE HÄRIFRÅN
KÖP INTE HÄRIFRÅN! Dom tar betalt men ingen orderbekräftelse eller levererade varor. Dom svarar inte på mail eller FB!
Går inte att få kontakt med
Går inte att få kontakt med, svarar varken på mail eller Messenger, där man ändå ser att meddelandet har lästs.
Jag har beställt en t shirt till mitt…
Jag har beställt en t shirt till mitt barnbarn för 3 veckor sedan. Inget har kommit tyvärr! April 2025
Jag beställde ett paket och fick ingen…
Jag beställde ett paket och fick ingen orderbekräftelse. Det har dragits pengar och de svarar inte på Messenger. Är det någon som tidigare varit i denna sits och hur löste det sig?
Snabba och trevliga!
Blev rädd efter att ha sett recensionerna här men valde att testa ändå. Snabb leverans och snabb och trevlig kundservice! Fina bokstäver, dock ville en av de inte fästa helt. Om alla bokstäver hade satt sig ordentligt hade det varit 5/5⭐️
Snabb leverans och trevlig personal
Snabb leverans och så trevliga! Gullig personal som snabbt tog kontakt och besvara funderingar och önskemål vid beställning! Uppskattat! Glitterbokstäverna såg jättefina ut🥰
Bedrägeri
Bedrägeri, Inger svar om sin order på mail eller messenger!
En riktigt trevlig dam som gärna delar…
En riktigt trevlig dam som gärna delar med sig av sina kunskaper. Kan varmt rekommenderas.
Leveranstiden var ca 2 veckor…
Leveranstiden var ca 2 veckor (förståeligt nu också kring jul), men jag fick snabbt svar på Messenger ang. min order när jag undrade över den. Jättefin produkt! Jag är supernöjd! Blev först orolig efter att ha läst omdömena (efter att ha beställt en vara), men jag har en positiv upplevelse av att handla från Glada Grodan.
Nya tag?
Blev lite orolig efter att jag lagt beställning och sedan läst omdömena här.
Den 13/11 beställde jag reflexer i olika färger att stryka på. De levererades den 23/11.
Dessutom med ca 5-10% marginal på vad jag beställt, så jag är jättenöjd :)
Inga varor-Ingen kontakt
Lagt beställning den 5 okt 2021, pengarna är reserverade via Klarna, men jag har fortfarande inte fått mina varor. (idag 23/11) Jag har försökt kontakta företaget via deras hemida, Facebook och Messenger- inget svar. MYCKET OSERIÖST, kommer att kontakta ARN om inget händer inom de närmaste dagarna!
KÖP EJ!!
KÖP EJ!!
en stjärna är för mkt. Har köpt varor som ej skickats på över 2,5 vecka, försökt kontakta både på FB och på mejl utan svar (ser att båda delar är öppna och lästa) mejlade i fredags att jag vill avbeställa mina varor. Får autosvar som vanligt där de hänvisar till messenger MEN där svaras de inte heller som sagt, men läsa de dom får kan dom uppenbarligen. REKOMMDENDERAS ABSOLUT INTE!!!
svar tillslut när jag skrev att jag kräver svar inom 24 timmar annars kontaktar jag ARN. Så kom svar inom 10 min på messenger.
Vill inte ens ge en stjärna men tyvärr
Vill inte ens ge en stjärna men tyvärr. Katastrof. Beställer och betalar men sen dör det. Skrev flera mail, till privat och företag både på Messenger och Instagram. Det enda som hjälpte var att meddela om att jag skulle polisanmäla. Så synd då tidigare ägare var fantastisk. Den här människan (Frida Viibus Lundgren) är inte kapabel att driva företag. Sinnessjukt. Har aldrig haft så negativ köpupplevelse.
Betalat men inga produkter!
Beställt och betalt men tyvärr ingen leverans och inget svar på Messenger trots att jag ser att de läst mitt meddelande. Ett blufföretag enligt mig!
Total katastrof
Total katastrof, jag har beställt varor, betalat med swish. Inte fått något paket, och får inte heller svar på vare sig mail eller messenger (som dom anger som lättaste sättet att nå dem). Har även skrivit till Frida Viibius Lundgrens privata Facebook utan att få svar. Så dumt, skulle ha läst recensionerna här innan jag beställde något. 🙈
Wow 🌟 jag känner mej LYCKLIG
Wow 🌟 jag känner mej LYCKLIG
Allt är Precis som jag ville ha det
Kommer garanterat både köpa och rekomendera mera
Tack!!
Betalat och fått orderbekräftelse på…
Betalat och fått orderbekräftelse på mail, efter 1månad får jag sms om att ordern har lämnat företaget. Har mailat och skrivit på Messenger i ca 2 veckor utan svar, ser att dom har läst mina meddelanden.
Vilken oseriös bluff!
Vilken bluff!!Katastrofal leveranstid, dryg i kontakt som enl företaget önskades via messenger, oseriöst. När tröjan ÄNTLIGEN kom var storleken inte korrekt - xxl skulle snarare passa en chihuahua. Aldrig mer order därifrån.
Köp inte något från glada grodan.
Levereras tider hålls inte. Hör inte av sig trots påstötningar. Köp inget därifrån.
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.




