Garden of Life UK Recensioni 3.949

TrustScore 4 su 5

4,2

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

I’ve used Garden of Life probiotics for a number of years and used to love the product. I bought it in health food stores and sometimes online. It’s pricy. However, in recent weeks and months I develo... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

These pro biotics have helped me immensly, they are great at keeping your gut bacteria in check. I have been using this produxt and other suppliments from this site for over 2 years. Always feel the... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Repeat order so clearly like the product. Delivered in timescale promised when ordering Ethical company with great quality ingredients, don’t think there is anyone that comes near to their standa... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

My brother has suffered from Long Covid since summer 2023. It is apparently not an 'illness' that can be put down on his sick notes. He is now taking Garden of Life Vitamin C, D and multivitam... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Estetica e benessere

Informazioni fornite da varie fonti esterne

We are fanatical about food. We’re different that way. Whether we’re making a vitamin, a microbiome, or a protein powder, we always start with real foods and these (foods) provide our formulas the power to be their best. We’re different that way, too.


Informazioni di contatto

  • Voyager House, Chicago Avenue, Manchester Airport, M90 3DQ, Manchester, Regno Unito

  • gardenoflife.co.uk

4,2

Molto buono

TrustScore 4 su 5

3949 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

L'obiettivo di Trustpilot è mostrare contenuti di persone reali. Questa azienda potrebbe usare il nostro strumento di risposta assistita dall'intelligenza artificiale per rispondere più velocemente.

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Life Changing Side Effects, Don’t Go Near This Product!!!

I’ve used Garden of Life probiotics for a number of years and used to love the product. I bought it in health food stores and sometimes online. It’s pricy. However, in recent weeks and months I developed terrible life changing gastric problems. I decided to stop taking the Garden of Life probiotics and the problems stopped! I believe the company was sold (to Nestle?) and the formula may have changed? Whatever happened I would no longer recommend going near this product. The online outlet also closed down. I don’t think the company stand behind their product anymore. I’m disgusted as I bought in bulk and have been left with a quantity I will no longer touch!

24 dicembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Garden of Life UK

Risposta di Garden of Life UK

Hello Nicole,
 
Thank you for leaving your review. I am sorry to hear about this experience.
 
I cannot currently locate your account, however I have sent you a request via TrustPilot so you can provide some further details, and we can assist you further.
 
We look forward to resolving this matter for you.

Kind Regards,
Kayleigh

Valutata 5 stelle su 5

Gran gran oferta

19 novembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Garden of Life UK

Risposta di Garden of Life UK

Bonjour,

Merci pour votre avis !

C'est toujours un plaisir de recevoir les commentaires de nos fidèles clients.

Vos commentaires nous aident à maintenir et à améliorer nos services, et notre équipe sera ravie de les lire.

Pour toute question, n'hésitez pas à nous contacter ; nous serons ravis de vous aider.

Prenez soin de vous et passez une agréable journée.

Cordialement,
Sue

Valutata 5 stelle su 5

Regular Purchaser - Great Benefits

These pro biotics have helped me immensly, they are great at keeping your gut bacteria in check. I have been using this produxt and other suppliments from this site for over 2 years.
Always feel the benefits from them.

21 febbraio 2025
Logo di Garden of Life UK

Risposta di Garden of Life UK

Hello,
Thank you for leaving a review!
It is always a pleasure to receive this kind of feedback from our loyal customers.
Your comments help us maintain and improve our services, and the team is very pleased to read your kind words.
If you have any questions or concerns, please don’t hesitate to contact us – we will be happy to assist you.
Take care and have a wonderful day.
Kind regards,
Natalia

Valutata 1 stelle su 5

Skadelige indholdsstoffer.

Skadelige indholdsstoffer.
De kan ikke fremvise dokumentation iform af 3 parts test pr. batch for eksempelvis skadelige indholdsstoffer som bly.

En forbrugertest fra norske Consumer Reports (oktober 2025) har påvist markante overskridelser af skadelige indholdsstoffer.

Garden of Life påstår, at de kvalitetstester alle batch for skadelige stoffer. Derfor bad jeg selskabet fremvise dokumentation for den konkrete batch, som jeg havde bestilt. Det kunne/ville de ikke.

Den norske test påviste at grænseværdierne for sundhedsskaddelige stoffer var overskredet med 600%. Så hvis selskabet taler sandt, og således tester alle batch, så har de også været vidende om, at de har sendt et produkt af så lav kvalitet på markedet.

30 ottobre 2025
Non scritta su invito
Logo di Garden of Life UK

Risposta di Garden of Life UK

Hej Kevin,


Jeg er ked af den frustration, som du har oplevet i denne sag.

Jeg vil med glæde løse dette problem for dig. Du må meget gerne give us dit ordrenummer eller kontakte os via din konto, så vi kan løse det hurtigst muligt.


Med Venlig Hilsen
Garden of Life UK

Valutata 2 stelle su 5

What happened?

What happened?
I have ordered probiotics from Garden of Life for years. Always great. Recent order got sent an empty envelope!
Emailed the company and automatically given a refund. I would have preferred being sent the probiotics I paid for. Having looked at recent reviews this seems to be a more common occurrence.
I hope the customer service side of shipments can be improved as rate the products.

22 aprile 2025
Non scritta su invito
Logo di Garden of Life UK

Risposta di Garden of Life UK

Hi SU,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are sorry to hear of this issue and do want to get this resolved. Can you please respond to the message that has now been sent to you via your TrustPilot account?

We look forward to getting this resolved.

Kind Regards,
Liam

Valutata 4 stelle su 5

Endometriosis? Try this

Into my first month of trying these microbiome tablets.
I decided to take them for better gut health, in particular for ease of my endometriosis symptoms... I bleed all the time and experience chronic pain. Anyhow, I took a chance.....

I can report that my endometriosis bleeding is not all the time now, I've had two weeks of no bleeding (maybe one day I can experience a 28 day cycle!! 😆 )

The pain is there, I know, I have endometriosis so I'm not expecting miracles.

But, if you have what I have, just try it. Take one in the morning... and see.

10 febbraio 2025
Non scritta su invito
Logo di Garden of Life UK

Risposta di Garden of Life UK

Hello,

Thank you for taking the time to leave your review, we value and appreciate your comments.

We are always striving to improve and better your shopping experience and we wouldn't be able to do this without your valuable feedback.

Please don't hesitate to contact us should you have any further questions or queries, as we would be more than happy to assist.

Kind regards,

Jane

Valutata 2 stelle su 5

Disappointed by Formula & Availability Changes

I’m a bit disappointed that the microbiome products now contain fewer CFUs (reduced from 50bn to 30bn) while the number of capsules remains the same, yet the price hasn’t dropped significantly. Additionally, it seems that the Raw Vitamin Zinc is no longer available for direct purchase in their UK shop—what a shame! I really loved those products.

As for the probiotics, I would have preferred the Mood or Women’s formula, but given the lower CFU count, they feel quite expensive now. Unfortunately, I’ll have to look for alternatives elsewhere

19 febbraio 2025
Non scritta su invito
Logo di Garden of Life UK

Risposta di Garden of Life UK

Hello Lara,

Thank you for leaving your review.

I am sorry to hear that you have had an issue with your order. I am unable to locate your account using the details you have provided. Please update the review with an order number to enable us to reach out to you directly.

Regards,
Liam

Valutata 4 stelle su 5

Thank you for fixing the issue.

The opportunity of discount wasn't shown on the website
...
Editing, as Garden of Life UK reacted to the original feedback.
...
Thank you Liam for fixing this issue and for the applied discount.
This product is not cheap but really effective, hence I order it regularly.

12 febbraio 2025
Logo di Garden of Life UK

Risposta di Garden of Life UK

Hello,

Thank you for taking the time to leave your review.

I am sorry that you have faced this problem with your discount, I have investigated your issue and sent a message to your account, please see this when possible.

I look forward to resolving this for you.

Kind regards,
Liam

Valutata 5 stelle su 5

Always great service and the products…

Always great service and the products are really good too. Great experience again

4 febbraio 2025
Logo di Garden of Life UK

Risposta di Garden of Life UK

Hello,

Thank you for leaving your review!

It is always a pleasure to receive this feedback from our loyal Customers.

Your feedback always helps us to maintain and improve our services, and the team will be so pleased to hear your kind comments.

Should you happen to have any questions or queries, please don't hesitate to contact us and we will be happy to assist.

Take care and have a lovely day.

Kind Regards,

Leah

Valutata 4 stelle su 5

4 Star review rather than 5 as it took…

4 Star review rather than 5 as it took over 24hours to receive my new customer 15% discount code

27 gennaio 2025
Logo di Garden of Life UK

Risposta di Garden of Life UK

Hello,

Thank you for taking the time to leave your review, we value and appreciate your comments.

We are always striving to improve and better your shopping experience and we wouldn't be able to do this without your valuable feedback.

Please don't hesitate to contact us should you have any further questions or queries, as we would be more than happy to assist.

Kind regards,

Jane

Valutata 5 stelle su 5

Quick and easy to order.

Quick and easy to order.

Quality products at a very attractive price in the their sale.

24 gennaio 2025
Logo di Garden of Life UK

Risposta di Garden of Life UK

Hello,

Thank you for leaving your review!

It is always a pleasure to receive this feedback from our loyal Customers.

Your feedback always helps us to maintain and improve our services, and the team will be so pleased to hear your kind comments.

Should you happen to have any questions or queries, please don't hesitate to contact us and we will be happy to assist.

Take care and have a lovely day.

Kind Regards,

Leah

Valutata 5 stelle su 5
Logo di Garden of Life UK

Risposta di Garden of Life UK

Hello,

Thank you for leaving your review!

It is always a pleasure to receive this feedback from our loyal Customers.

Your feedback always helps us to maintain and improve our services, and the team will be so pleased to hear your kind comments.

Should you happen to have any questions or queries, please don't hesitate to contact us and we will be happy to assist.

Take care and have a lovely day.

Kind Regards,

Jane

Valutata 2 stelle su 5

Watch out for bundles!

I ordered the Microbiome Once Daily from the Garden of Life for my husband and I last month upon the recommendation of my nutritionist. I have just placed an order for another tub of each, but because I added them both separately and not through the bundle link I was charged £67 instead of £62.99..
I feel the website should add this discount for customers automatically, regardless of whether they go through the bundles link or not.
It’s a shame because all other aspects of service have been great. It’s not a huge difference in price, but we are currently taking various supplements to help aid our fertility journey and this just feels very frustrating and disappointing.

13 gennaio 2025
Logo di Garden of Life UK

Risposta di Garden of Life UK

Hello,

I am sorry to hear of this issue.

I do want to assist and get this issue resolved and I am confident I can.

Please can you sign into your account to view the message I have just sent you.

I will be able to get this sorted.

Kind regards,

Sam

Valutata 1 stelle su 5

The company has deteriorated; Terrible customer service

I have used Garden of life for years and I never had an issue until recently.

I have ordered zinc on their website on December 1, 2024, and today is January 10, 2025 and I still have not received my order. Their customer service is terrible. I wrote to them on numerous occasions regarding my order. They have advised me that the product is out of stock and they don't know when it will be back and can't give a date. They refused to acknowledge the issue. This truly angers me.

Update: worst service, they have returned money to my account without letting me know nor us agreeing for the product to be cancelled. So disappointing.

10 gennaio 2025
Non scritta su invito
Logo di Garden of Life UK

Risposta di Garden of Life UK

Hi,

Thank you for taking the time to leave your review.

At present I cannot locate your account. Can you please contact us via one of the contact options on site or by updating your review to include your order number so we can look to reach out to you?

We look forward to getting this resolved.

Kind Regards,

Sam

Valutata 1 stelle su 5

Order not received and not reimbursed

I’ve been a loyal customer of their products for years, but lately their service has deteriorated. I placed an order on December 3rd, and to this day, I haven’t received the products.
Customer service has been unhelpful and unresponsive. Don’t waste your money—this is no longer a reliable service.
Order no. 504562189, confirmation email received by service gardenoflife.co.uk.

8 gennaio 2025
Non scritta su invito
Logo di Garden of Life UK

Risposta di Garden of Life UK

Hello Mariarita,

Thank you for leaving your review.

I am sorry to hear that there has been an issue with your order. We cannot currently locate your account, however if you could please update your review with your order number, we can certainly assist with this.

Kind Regards,
Kayleigh

Valutata 5 stelle su 5

I am continually getting water…

I am continually getting water infections and was told to get your remedy. I have ordered two more months worth. The only thing on your site it does not explain what the remedies actually do. i.e. I am looking for something to help my insomnia, but would like to know if the mood remedies would help.

5 gennaio 2025
Logo di Garden of Life UK

Risposta di Garden of Life UK

Hello,

Thank you for leaving your review!

It is always a pleasure to receive this feedback from our loyal Customers.

Your feedback always helps us to maintain and improve our services, and the team will be so pleased to hear your kind comments.

Should you happen to have any questions or queries, please don't hesitate to contact us and we will be happy to assist.

Take care and have a lovely day.

Kind Regards,

Jane

Valutata 1 stelle su 5

Terrible customer service

Terrible customer service. I haven't received my order but was charged. When I contacted them to ask if there was any delay, I received an automated email confirming a refund - no one bothered to ask if I would like to be resent products and at least to say sorry for the situation.

31 dicembre 2024
Non scritta su invito
Logo di Garden of Life UK

Risposta di Garden of Life UK

Hi Helena,

Thank you for taking the time to leave your review.

We are sorry to hear your recent experience with us hasn't been positive.

At present I cannot locate your account. Can you please contact us via one of the contact options on site or by updating your review to include your order number so we can look to reach out to you?

We look forward to getting this resolved.

Kind Regards,

Stephen

Valutata 1 stelle su 5

Warning: Terrible service!

Loyal customer here. A few months ago they changed the formula of a product without(!) changing their product page. Even currently the text & pictures still show the old product.. Yet, they ship a majorly changed product (completely altered taste, far less vitamins/minerals, different amino values,...).

You simply get a product which you did not order.

So, you'd expect the responsible thing, which is them offering a hassle-free return because they are shipping products which do NOT match what you ordered (anymore). But no, not even that...

The helpdesk spins around the issue by promising quality controls for the taste. No help there.

Disputing it on Paypal I obviously win the claim. But Garden Of Life provides an incomplete return address, needing another PayPal intervention.

This ongoing experience has been insanely awful. It reveals their terrible and inexcusable lack of minimum service.

They leave you with a product you did not order, make a hassle out of a return, and even have the audacity to make you pay shipping for their faults.

Beyond disappointing & inexcusable.

6 novembre 2024
Non scritta su invito
Logo di Garden of Life UK

Risposta di Garden of Life UK

Hello T,

Thank you for leaving your review.

I am sorry to hear that there has been an issue with your order. We cannot currently locate your account, however if you could please update your review with your order number, we can certainly assist with this.

Kind Regards,
Kayleigh

Valutata 1 stelle su 5

Disappointing

I contacted Garden of Life to request a return as the probiotics I ordered arrived in a poor condition. I was advised that I would have to cover the cost of the return & that Garden of Life could look at reimbursing the cost of the return postage. It cost me £5.15 to return the order. On Tuesday 12/11 I emailed Garden of Life requesting consideration of refunding the return postage cost, I also attached a copy of my receipt. Suddenly there was silence, I didn't receive a response. I decided to contact Garden of Life via my online account and explained the situation to them. The staff member said that they were unable to see the previous communication I had had with Garden of Life but they were happy to assist. I sent my proof of postage receipt and was advised by 2 staff members that I would receive the refund for the postage within 3-5 working days.
It has been nearly 3 weeks and I still haven't received the refund! Very disappointed by all of this. I have been a long time customer and on this occasion where the probiotics I received were in poor condition, I expected this to be resolved as I was told it would be not having to chase them for money I shouldn't have had to pay in the first place!

Update*
Garden of Life advised that they could issue my refund via PayPal or as credit to my account. I opted for a refund via Paypal and provided my email address. I waited 3-5 working days as advised, no refund has been received. I won't bother buying from you again. Why is it so hard for a company of this scale to resolve this? It is shocking. I'd hate to place another order that arrives in substandard condition which I then have to pay to return. It is not fair. You really should look into providing prepaid returns labels when customers need to return faulty/damaged items. It isn't fair at all.

21 novembre 2024
Non scritta su invito
Logo di Garden of Life UK

Risposta di Garden of Life UK

Hi R,

Thank you for taking the time to leave your review.

We are sorry to hear your recent experience with us hasn't been positive.

At present I cannot locate your account. Can you please contact us via one of the contact options on site or by updating your review to include your order number so we can look to reach out to you?

We look forward to getting this resolved.

Kind Regards,

Stephen

Valutata 5 stelle su 5

Easy to use website

Easy to use website. Great products.

9 dicembre 2024
Logo di Garden of Life UK

Risposta di Garden of Life UK

Hello,

Thank you for leaving your review!

It is always a pleasure to receive this feedback from our loyal Customers.

Your feedback always helps us to maintain and improve our services, and the team will be so pleased to hear your kind comments.

Should you happen to have any questions or queries, please don't hesitate to contact us and we will be happy to assist.

Take care and have a lovely day.

Kind Regards,

Jane

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più