Fundix 

Grazie per aver visitato Trustpilot. Purtroppo, non è più possibile lasciare una recensione su questa pagina perché il sito web dell'azienda è stato chiuso. Se hai domande, non esitare a contattarci.

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

I believe FundedX is not transparent with its rules. The dashboard indicated that I had passed the consistency requirement, but when I requested a payout, a different interpretation was used to deny i... Leggi di più

Valutata 3 stelle su 5

Am happy with the platforms smoothness and fast trade executions with no delay. I just completed week 2 of the internship phase and have seen nothing to concern me so far. But i have friends who are a... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 4 stelle su 5

Hey Trader's, This company idea was brilliant for traders who don't have a good capital, this app gives 100k account which is good and a trader can learn about consistency and psychology by their... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 1 stelle su 5

It's been more than 24 signup and completed verification however account status is showing account not verify and to contact Support team. Raised ticket and also send email however, no response at all... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Istituto d'istruzione
  2. anche in
  3. Servizio di investimenti

Scritti dall'azienda

Fundix has ceased its operations and no longer provides services. We thank all clients and partners for their cooperation and engagement during the period of operation. This profile is maintained for informational and transparency purposes only.


Informazioni di contatto

Tutte le recensioni

(133)

64 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 3 stelle su 5

Everytime looks good except the profit split its only 20% whatt?

Everything about this firm is perfect, but the profit split gives only 20% to the trader — what the hell!
Why would a good trader trade with your firm just to get only 20%?
I understand that you guys don’t charge any fees, but that doesn’t mean the profit split should be only 20%.
There are many other firms that offer at least a 50-50 profit split, though I don’t like them.
Fundix seems good to me, but you guys really need to do something about the profit split — and as soon as possible.

5 ottobre 2025
Non scritta su invito
Logo di Fundix

Risposta di Fundix

Dear Abdullah,
Apart from the fact that we don't charge any fees, we also don't require any deposits from you. So considering the money you trade with, and hence, the financial risk falls completely with us, the 20% spit is more than fair.

Valutata 3 stelle su 5

trading conditions is not good

Actually i got funded account after 4 weeks ,but there is many boundaries when i trading if funded one,I lost 200 dollar in two trade and now i am not able to use real margin as they said ,only allow to open 1/3 margin trade .so it is very difficult to archive target when i unable to use margin like before it get funded. They limiting to make profits by reducing merging using size .in 100k account 200 dollar is nothing ,but they limit trading when we get few losses .this is not reliable to trade .i think this is wasting time .also sometimes trade wont open ,the app has many bugs .

6 ottobre 2025
Non scritta su invito
Logo di Fundix

Risposta di Fundix

Dear Vimukthi,
since it is our funds you are risking in the markets, we need to place certain risk management strategies to protect our investment. Prove your worth, and your conditions improve. That's more than fair.

Valutata 1 stelle su 5

Stay safe don't waste your time

I wish I hope you're okay. I have a problem with my withdrawal.. I can't make my profit withdrawal. I've let all the wallets in, but they all give me erreur in id transaction... I have now a funded account to 200k but no withdrawal. Always a problem when I will check my withdrawal.
I opened 5 ticket but no response from your support no help I any thing

4 ottobre 2025
Non scritta su invito
Logo di Fundix

Risposta di Fundix

Dear Lux,
We're sorry to hear you're having trouble with your withdraw. If all the wallets are giving you an error, however, it's most likely you still do not meet the requirements for a withdrawal. Please make sure to review the Terms & Conditions you agreed to during registration. As a reminder, you can only withdraw after making $1000 in profit on your funded account.

Valutata 1 stelle su 5

Am not happy with Fundix

I traded my account and I passed the Internship, got a message telling me congratulation and also advising me to cool off and wait for my funded account the next week which will kick start on 6th of October 2025, was busy waiting for my funded account details but instead I got a message that I failed the internship, even after hitting the profit Target with no Draw down?

4 ottobre 2025
Non scritta su invito
Logo di Fundix

Risposta di Fundix

Dear Nwolisa,
We're sorry to hear you had a bad experience. To receive a funded account, you need to consistently hit your targets for 4 consecutive weeks. Our records show that on the final week you failed to hit your target. If you did receive an email from us congratulating you on passing your Internship prematurely, it may have been a system error, as these emails are automated.

Valutata 3 stelle su 5

App is great

App is great, but charting view is uncomfortable to use.
Secondly, if I hit $1000 in a week can I move to phase two?
Thanks for providing this opportunity for traders who don't earn much or at all to make money through this means.

4 ottobre 2025
Non scritta su invito
Logo di Fundix

Risposta di Fundix

Dear Kelechukwu,
We're happy to hear you are enjoying your time with Fundix. to receive a funded account, you must hit your targets consistently for 4 weeks.

Valutata 2 stelle su 5

No enough Payout proof

Dear Fundix, though y'all look so real but why aren't we seeing payout proofs from your customers? Just an honest question.

I'll update the review to a 5 deserved stars once I get a payout from this firm. Thanks

30 settembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Fundix

Risposta di Fundix

Dear Gideon,

payout certificates will be available soon. Asking a question does not really warrant a 2-star review. We kindly ask you only rate us on your personal experience, as bad ratings like this given for no reason, can cause unfair harm.

Valutata 1 stelle su 5

I have just passed my internship but Fundix is making it impossible for me to reach their weekly Target in funded account and…

I have just passed my internship and now officially funded. Problem I'm having is that I'm no longer able to trade the lot size I was using dieing the internship, making it impossible to reach the weekly Target in my funded account. Their leverage is already low which I have no issue with. But to now limit the lot size making it impossible to reach the weekly Target of $1000 for the week.

My thoughts on this is that I'm being sabotaged by Fundix Pro,not wanting me to reach payout. I reached out to the many times yesterday and today to no response. At this stage they look very fishy and wouldn't advise people to join them.

30 settembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Fundix

Risposta di Fundix

Dear Musa,
Congratulations on passing your internship! The limitation on lot sizes is a risk management tool set to protect our investment in you. It would be counter-productive to "sabotage you" as we need you to be profitable in order to see a return in our investment, since you are trading with our funds.

Valutata 3 stelle su 5

Trade closed without hitting my sl

i opened a trade and automatically closed in loss even if it did not hit my sl

30 settembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Fundix

Risposta di Fundix

Dear David,
This does not sound right. Please check with our support team to see if there was an issue with the server that may have caused this.

Valutata 3 stelle su 5

My app logged me out and can’t log in back

Hi Traders and fundix support team
I have been using your app swiftly since during my intern phase, and I must say I did not face any lag or bug, now I’m on funded phase but as of today my app logged me out and I can’t log in back. What could be the issue?

29 settembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Fundix

Risposta di Fundix

Dear Benny,

What you describe could be an issue with your device or network. Please try restarting your device and router and try again.

Valutata 4 stelle su 5

Funded already guys

Funded already guys. Just waiting to reach the target and once I get my profit share payment. I ll update my review to 5 well deserved stars. Great idea by the way.

You are on your way to be the best prop firm on Earth.

26 settembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Fundix

Risposta di Fundix

Dear Alfredo,
Thank you for your review! We wish you the best of luck as you continue your Fundix journey!

Valutata 5 stelle su 5

My experience thus far has had a few…

My experience thus far has had a few hiccups but that's to be expected for a new startup in the Industry.
Support has been very helpful and I'm sure the platform is going to go from strength to strength.

26 settembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Fundix

Risposta di Fundix

Dear Ash,
Thank you for your review. As you said, Fundix is just beginning, but rest assured, great things are coming as we learn and grow. Thank you for being part of the journey!

Valutata 5 stelle su 5

Good firm offering opportunities

Good firm offering opportunities, I hope you guys improve on giving more pairs like gold and crypto or at least increase lot size

1 settembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Fundix

Risposta di Fundix

Dear Aroh,
Thank you for your review! Gold is actually being added to the platform very soon!

Valutata 5 stelle su 5

Well great company offering traders…

Well great company offering traders $100,000 account(s) and weekly targets. It is realistic to have weekly targets and know when not to trade. I have taken 3 challenges in total, 2 of which i have failed simply due to over trading and FOMO now I'm on the 3rd challenge I've already completed my $1000 target and I'm done for the week, I'm going to trade again next week for the last $250, then i will be funded
what i must remember is that i must remain calm and keep doing what i have been doing.

I have the question for support after reaching the funded stage making my first withdrawal, will the account scale up, if I'm up by 1 percent by the end of Friday market close. and I'm i only allowed to withdraw 20% of 1% meaning 20/80% per new balance ????

22 settembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Fundix

Risposta di Fundix

Dear Ofentse,
Thank you for your review. Your can withdraw 20% of your profit after you generate your first $1000 in profit.

Valutata 1 stelle su 5

DO NOT WASTE YOUR TIME OR SEND YOUR…

DO NOT WASTE YOUR TIME OR SEND YOUR IDENTITY DOCUMENTS! FRAUD ALERT ‼️ ‼️ ‼️

I successfully passed the internship phase and started trading on the funded account today. However I have been unable to close trades that I opened at 11.am during the London session. It is currently 21.50 pm and I have sent several emails to the customer service but I have not received a reply. What type of serious and legitimate company acts in this way? Maybe a fraudulent company using people’s identities to commit crimes. I am highly suspicious of this company and will be reporting them to Google and other authorities.

Tunde.

22 settembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Fundix

Risposta di Fundix

Dear Trader,
We are sorry about your experience. The only reason we can think of why you were unable to close your positions is a possible server error. Though we apologize this happened to you, we kindly ask that you do not judge us on this one negative experience. Fundix is still in it's early stages, and we cannot improve without the support of our community. Since none of your own funds were lost during this time, we urge you to reconsider your low rating.

Valutata 2 stelle su 5

100% scam site

I successfully passed 3 weeks.4 week not started yet. I got mail that i failed.

22.09.25: system ok, working again.star change from one to three.
24.09.25: successfully completed 4 weeks.Now waiting for funded account.
29.09.25: i opened and closed only two trades in funding ac.But failed to open another trade from yesterday.

20 settembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Fundix

Risposta di Fundix

Dear Amir,
Unfortunately, due to an error in the system, these emails were sent by mistake. The issue is being fixed, and your internship will resume soon. We apologize for the inconvenience.

Valutata 4 stelle su 5

Trying it but not sured about credibility yet

I started trading with fundix in beginning August, failed two times due to their lot sizing differences with most brokers. I'm on my fourth week and hope to pass and get funded.
I will definitely come back and update my review in case I receive my first payout.
But fundix I have a question
After getting funded, how long do I have to reach 1% profit before request withdrawal?

19 settembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Fundix

Risposta di Fundix

Dear Drizzly,
After you get funded, you can request a withdrawal as soon as you make $1000 in profit.

Valutata 1 stelle su 5

Fundix is a scam

Fundix is a scam. Don't join. i hit €250 plus profit this week but it was declined. I hit $370 Yesterday and today will make it the last day until next Monday(second week)
They said we should hit as list $250(minimum) but it hit $370 the weekly target and it was declined. i have been contacting them since yesterday but there were no response from them.

18 settembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Fundix

Risposta di Fundix

Dear Benito,
Unfortunately, due to an error in the system, these emails were sent by mistake. The issue is being fixed, and your internship will resume soon. We apologize for the inconvenience.

Valutata 3 stelle su 5

Kindly answer me🙏

I'm not sure yet whether or not to trust it because I have a 3 week success rate and I only have 1 more week till I receive my percentage hopefully, my question is Can I get my share if I'm from Kenya? If yes, is it a one-time profit split or how does it work after the 1st profit split

16 settembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Fundix

Risposta di Fundix

Dear Peter,
Once you are promoted to your Funded account and make $1000 in profit, you will receive your profit split. You can get your split in any country Fundix is available, including Kenya. This is not a one-time split as you can continue trading with your funded account as long as you meet the required goals.

Valutata 4 stelle su 5

I get funded today and hoping next week…

I get funded today and hoping next week for payout
If I get payout I will inform you guys

13 settembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Fundix

Risposta di Fundix

Dear Sami,
Thank you for your review. We wish you the best of luck with your trades!

Valutata 4 stelle su 5

1 just completed 3weeks target so after…

1 just completed 3weeks target so after completing 1% profit target and 4 weeks target can I get my 20% payout

13 settembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Fundix

Risposta di Fundix

Dear Pratham,
Thank you for your review. After you complete 4 weeks successfully, you become a funded client. After that, once you make a profit of $1000, you will receive your 20% share

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più