Terrible company and terrible product. I received the lashes without the applicator and have been trying to contact them and nothing! Can’t find any phone number and they haven’t responded to my emai... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
I admittedly made an impulse purchase on Instagram. When my better judgement kicked in and I looked this scam of a company up, I immediately (5 minutes later) requested a refund and cancellation. I e... Leggi di più
This was their response to my disappointment about the product. “I am sorry to hear that the ElaraCraft™ Magnetic Lashes were not to your personal preference. Please note that our policy does not pro... Leggi di più
If I could give zero stars I would I have been requesting a refund for over a month. They have sent seversl excuses such as providing them with videos of my face so they can see what the issue is!!... Leggi di più
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Elaracraft lash _ Horrible
The magnets do not connect after you put them on the applicator. Company will not respond to refund request.
Lashes didn’t work on top of poor customer service
After trying tha lashes they did not work for wrote to them trying to return them they requested I send a video to explain and demonstrate the problem which I compiled only to be met with this response from them or should I say excuse.
Thank you for your email and I sincerely apologize for the delayed response due to the high volume of inquiries and your emails were overlooked.
I am sorry to learn that you are having issues with item you have received. I understand your disappointment
I've checked the records, your order #48042 was processed and fulfilled by the previous owner/management. Unfortunately, we're unable to process your request on our end as we do not have access on past orders under the previous management. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused.
I understand this may not be the news you were hoping for, but we value you as a customer and want to ensure you're satisfied with your experience. If there's anything else we can do to assist you, or if you have any further questions, please feel free to reach out. We're here to help!
Total SCAM
Total SCAM! Ordered one set and was charged 4X. I had to go thru my CC company to get it credited back.
I'm upgrading my last review of this…
Update: I did receive the lashes. I’m trying to get up the courage to wear them. They are a little tricky to get on. ——-I'm upgrading my last review of this company. I'm in the "trust but verify" stage. Someone finally answered all 8 or so of emails. They are having processing issues, they claim. I hope that they will be able to send my order soon. Updates coming soon, I hope.
SCAM
SCAM! SCAM! SCAM! DO NOT ORDER!! I would recommend not ordering anything off of FB.
Scam business
Scam business! Ordered lashes months ago. Have emailed 3 times and nothing. Absolute scam!
SCAM NEVER RECEIVED
Same as what others have said. Ordered 2/4/25. Payment processes 2/5/25. 3 emails and a website direct message and no response. Order number doesn’t exist on their site. Going to try for a refund through other avenues as I did complete payment through shop pay. So frustrating. Will also contact BBB.
SCAM- DO NOT ORDER
I placed an order on 2/2/25 and my bank account was charged on 2/3/25. I have yet to receive my lashes or an email confirming that they were shipped. When tracking my order from their website, it says my order cannot be found. I've reached out to their support email 3 times now with no reply.
I would recommend NOT ordering from them as it appears to be a scam.
I ordered a magnetic lashes got a…
I ordered a magnetic lashes got a confirmation email but no notification that the order was processed and shipped. The order number provided in the confirmation email does not show up on the website to track info. It was ordered in the 2/2/25 I have sent emails to the company inquiring about my order. I have not received my order nor any reply/acknowledgment from the company…meanwhile I paid for somthing that I never received! Yes I checked my bank statement, the money was taken out! BeYOND Frustrated!!!!
Don't buy
Don't buy
This company doesn't respond to emails. The email conf shows it will be shipped via usps mail and should arrive in 5-7 days. Here I am 2 weeks later and the shipping status hasn't updated. I've sent 3 emails with no response. Of course they don't even have social media sites that exist as another way of contacting them. It's terrible. I wish Shopify would shut down sellers like this.
THIS COMPANY IS A JOKE
THIS COMPANY IS A JOKE - I PLACED AN ORDER ON JAN 23, 2025 AND I HAVE YET TO GET AN ANSWER, UPDATE OR MY PRODUCT. I HAVE SENT SEVERAL EMAILS AND NOTHING BUT CRICKETS ON THEIR END - I TRIED TO LOOK FOR MY ORDER WITH THE ORDER NUMBER I WAS GIVEN AND IT STATES THAT "CAN'T FIND MY ORDER" - WHAT A JOKE
DO NOT ORDER from this company
DO NOT ORDER from this company. I just ordered magnetic eyelashes and there were no lashes included with the container. I reached out to customer service the very next day, and they said they can’t help because the lashes came from a “previous owner.” This made no sense to me so I questioned them on this. They said the only thing I can do is file a claim with my card holder.🤨
Do NOT buy these if you want any form…
Do NOT buy these if you want any form of customer service. I wanted a refund and still have not received it. As you can see in the ads they promise “Easy Simple Return Process”. This is absolutely not what I am getting. I have sent multiple emails to customer service since the beginning of January asking for a full refund. They continue to try to avoid giving a refund. First saying we will give you a portion back because it will cost more to send the lashes back. Then they offer more back but never a full refund. If I could have given 0 stars I would have. The product was defective and then no way to get a refund.
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.








