Pivotal - Car Subscription Recensioni 496

TrustScore 4.5 su 5

4,7

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Yet another hassle-free vehicle changeover. Team arrived early, went about their business quickly and quietly, and made sure all boxes were ticked before departing.

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Lovely team in every department. I want to give a special thanks to Erika in eligibility for her impeccable customer service skills and Ashley J who is always ready to answer all my questions. I’m... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

I think I’ve been with Pivotal for about four years, maybe longer pretty much since they opened. My whole journey has been a breeze. I think it’s very reasonably priced. The team are all lovely from s... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

I had a really positive experience with this company. The team was very helpful throughout, and everything was handled smoothly and professionally. It’s hard to find a company that offers this level o... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Servizio di leasing di auto
  2. Rivenditore di auto
  3. Servizio auto
  4. Servizio di leasing
  5. Rivenditore di veicoli a motore

Scritti dall'azienda

Pivotal is a monthly subscription service that gives you flexible access to the Jaguar and Land Rover ranges. We can take care of everything: insurance, tax, servicing, roadside assistance and more. So you can simply enjoy the drive.


Informazioni di contatto

4,7

Eccellente

TrustScore 4.5 su 5

496 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Ha risposto al 100% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 24 ore

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Definitely not recommended.

My first vehicle experienced a breakdown after only a few months of use resulting in several weeks of required repairs. During this period, I was provided not with a Land Rover Discovery replacement, but instead with a Discovery Sport model. As I have four children, a seven-seater Discovery is necessary for my family’s needs; the Discovery Sport does not meet these requirements. Despite this inconvenience, I continued to be charged the full price for my Pivotal subscription. When I requested compensation for paying substantial subscription fees for a vehicle that broke down prematurely and was inadequately replaced during repair, the company responded: “I have spoken to our vehicle issues supervisor regarding your goodwill request due to the fault with your vehicle. As a courtesy car was provided to you to cover the week you did not have your Pivotal vehicle, they have advised that we will not be able to offer any goodwill.”

At the end of my second vehicle subscription, I encountered excessive return charges that have also been noted by several other users of this service. The inspection agent at collection highlighted only tyre damage, which I acknowledged. He literally said this was the only thing to note. However, several weeks later, I received an invoice for an additional £1,188 for scratch repairs. While I agreed to and paid the separate repair charges related to the tyre damage, I am currently appealing the scratch repair charges to the BVRLA. These were not highlighted at all by the collection agent at the time of collection and appeared to be barely visible.

Based on my experience with Pivotal, I would definitely not recommend them to other potential customers.

1 marzo 2025
Non scritta su invito
Logo di Pivotal - Car Subscription

Risposta di Pivotal - Car Subscription

Hi Louisa,

Thank you for taking the time to share your experience. We regret to hear about the specific issues you encountered.

Regarding your first vehicle, it did require a visit to a retailer for repairs. While a courtesy car was provided during this period, the type of replacement vehicle is determined by the retailer, and we unfortunately don’t have control over the model supplied. We understand that this was not ideal for your family’s needs and sincerely regret the inconvenience caused.

For your second vehicle, the driver who collected your vehicle carries out an initial inspection to note obvious issues, but they are not a trained inspector. We’re sorry if this wasn’t clear at the time. The final inspection, conducted by trained staff, is where any additional charges are identified. We are aware of your appeal to the BVRLA and are fully cooperating with their independent investigation to ensure a fair resolution.

We appreciate your feedback and take it seriously as part of our ongoing commitment to improving our service.

Kind regards,

The Pivotal Team

Valutata 1 stelle su 5

Charged for scratches to a vehicle…

Charged for scratches to a vehicle which did not exist; the collecting agent drew on the vehicle with a wax pencil and then took photographs; pivotal did not engage and instead stalk you online and deny wrongdoing; this is a deceitful company with no loyalty to customers; they do NOT provide brand new vehicles on most occasions as they claim; better to lease than use these jokers!

6 aprile 2025
Non scritta su invito
Logo di Pivotal - Car Subscription

Risposta di Pivotal - Car Subscription

Hi Abdelkrim,

Thank you for your review. We're sorry to hear you remain unhappy and want to reassure you that we take all concerns seriously.

As we've previously explained, the charge in question was reviewed and upheld by the BVRLA, the industry’s independent regulator. We understand disputes can be frustrating, and as part of our process, we’ve offered you the option of an independent review by a qualified engineer. That offer remains open.

Regarding the collection process, the use of wax pencils is a standard, non-permanent method used to clearly identify and photograph vehicle condition. This ensures a transparent and consistent handover for both parties.

We appreciate your feedback and are always open to dialogue. As a current member, you're welcome to reach out to our team directly if you'd like to discuss any aspect of your experience further.

Kind regards,

The Pivotal Team

Valutata 5 stelle su 5

The best short-term vehicle lease by…

The best short-term vehicle lease by far. Got a brand new top spec Evoque, amazing customer support all the way, and they even waived the fees for 2 alloy wheels scratches in the end.
If you need a car for 3+ months - there’s simply no competition.

25 luglio 2025
Non scritta su invito
Logo di Pivotal - Car Subscription

Risposta di Pivotal - Car Subscription

Hi Serge,

Thank you so much for the fantastic review! We're thrilled you loved the Evoque and had a great experience with our team. It was a pleasure having you on board, and we’re always here if you need another car in the future!

Thank you,

The Pivotal Team

Valutata 5 stelle su 5

The reality matched up to the marketing…

The reality matched up to the marketing words!

I was kept informed upfront about wait times and ended up with exactly the vehicle I wanted.

Great service throughout and would recommend without hesitation.

7 agosto 2025
Non scritta su invito
Logo di Pivotal - Car Subscription

Risposta di Pivotal - Car Subscription

Hi Gavin,

Thank you for your fantastic review! We’re so pleased to hear the experience lived up to expectations and that you received exactly the vehicle you wanted. It’s also great to know our communication and service made a positive impression!

We truly appreciate your recommendation!

Thank you,

The Pivotal Team

Valutata 5 stelle su 5

Booking my vehicle renewal through…

Booking my vehicle renewal through Pivotal was incredibly smooth and efficient. The service was clear, professional, and responsive throughout — making the entire process stress-free. I especially appreciated how easy it was to manage everything, and the team made sure I was well-informed every step of the way.

6 agosto 2025
Non scritta su invito
Logo di Pivotal - Car Subscription

Risposta di Pivotal - Car Subscription

Hi Ahmed,

Thank you for your great feedback! We’re thrilled to hear your vehicle renewal process was smooth and stress-free and it’s great to know our team kept you well-informed and made everything easy to manage.

We’re always here if you need anything further!

Thank you,

The Pivotal Team

Valutata 1 stelle su 5

charged me £800 for scratches which were already on the car.

They eventually delivered a car with 7000 miles on, not a new car as promised.

After 4 months, they collected it and then charged me £800 for scratches which were already on the car.

Not to be trusted

6 agosto 2024
Non scritta su invito
Logo di Pivotal - Car Subscription

Risposta di Pivotal - Car Subscription

Hi Neil,

Thank you for sharing your experience, and we're genuinely sorry to hear that you were left feeling disappointed.

Please know that we take concerns like this very seriously. As a BVRLA-regulated provider, all vehicle assessments are carried out in line with their Fair Wear & Tear guidelines to ensure fairness and transparency for everyone.

If you believe the damage in question was present when the vehicle was delivered, we can recognise how frustrating this must feel.
In these situations, we would always encourage our members to consult the BVRLA directly as they offer an independent dispute resolution service and can review whether any charges were applied appropriately.

We’re here to help too, if you’d like to discuss your case further, please don’t hesitate to reach out to our customer support team.

Kind regards,

The Pivotal Team

Valutata 5 stelle su 5

Outstanding



I have been renting a Range Rover from the Pivotal Team for almost two years now, and I can confidently say that my experience has been nothing short of exceptional!

From day one, the team has been fantastic to work with. Their customer service is genuinely outstanding, consistently exceeding my expectations. Every interaction has been marked by friendliness and professionalism, making the rental process not just easy but truly enjoyable.

Recently, I returned my car for a pause, and the experience was seamless. Their efficient and understanding team made the transition smooth, which I greatly appreciated. The flexibility and support they offered demonstrate their unwavering commitment to customer satisfaction.

It’s clear that Pivotal truly values their customers, and that is a rarity these days. I can’t recommend them highly enough! I look forward to returning in the future whenever I'm ready to rent again. Thank you, Pivotal Team, for making my rental experience so positive and memorable!

Five stars all the way! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

30 luglio 2025
Non scritta su invito
Logo di Pivotal - Car Subscription

Risposta di Pivotal - Car Subscription

Hi Kareem,

Thank you so much for your incredible review! We're thrilled to hear that your experience with Pivotal has been exceptional from the very start. It means a lot to know our team’s service, flexibility, and support made a lasting impression. We truly value your kind words and look forward to welcoming you back whenever you're ready.

Until then, thank you for being such a fantastic part of the Pivotal journey!

The Pivotal Team

Valutata 5 stelle su 5

Exceptional Service from an Expert Team – Highly Recommended!

I’m highly impressed by the entire Pivotel team. Every department and every individual I’ve interacted with clearly knows what they’re doing. Their expertise shows in how they listen, understand your needs, and work to find the best solution for your business.

A special thank you to Tilly Ayres from the Onboarding Team and his colleague Thomasz King – both have been incredibly helpful and professional throughout. The entire Onboarding and Eligibility teams have been outstanding. It’s rare to come across a company where the whole process is this smooth and the professionalism is consistent at every step.

I can confidently say that working with Pivotel has been a great experience. If you’re considering them, I highly recommend going through the process, you’ll see the quality and care for yourself.

Thank you to everyone at Pivotel for looking after us.

Highly, highly recommended.

23 luglio 2025
Non scritta su invito
Logo di Pivotal - Car Subscription

Risposta di Pivotal - Car Subscription

Hi there,

Thank you so much for your kind words and thoughtful feedback!

We're thrilled to hear that your experience with Pivotal has been such a positive one. It’s especially rewarding to know that Tilly, Thomas, and the entire Onboarding and Eligibility teams made a lasting impression - we’ll be sure to pass on your appreciation.

Your recommendation means a great deal to all of us. We’re committed to maintaining this level of service and support every step of the way.

Thanks again for choosing Pivotal!

The Pivotal Team

Valutata 5 stelle su 5

18 Months 3 Cars – Outstanding Service from Start to Finish

I’ve used Pivotal for three different vehicles over the past 18 months, and I can honestly say the experience has been exceptional throughout.

From vehicle selection and delivery to ongoing support and the return process, the entire service is seamless and well thought out. What really stands out is the human touch—clear communication, flexible options, and a genuine focus on customer experience.

Most recently, after returning my latest vehicle, there was a small charge, but Pivotal waived the fee as a gesture of goodwill. That kind of loyalty recognition is rare and appreciated.

If you’re looking for a premium, hassle-free vehicle subscription service that truly values its members, I’d highly recommend Pivotal. Top-tier service, every time.

17 luglio 2025
Non scritta su invito
Logo di Pivotal - Car Subscription

Risposta di Pivotal - Car Subscription

Hi Nathan,

Thank you so much for your kind words and continued trust in Pivotal. We're delighted to hear you've had a consistently smooth and positive experience across multiple vehicles.

It's great to know our team's personal approach and flexibility made a difference - that’s exactly what we aim for.

We truly appreciate your recommendation and look forward to continuing to support you on the road.

Thank you,

The Pivotal Team

Valutata 5 stelle su 5

I am on my 3rd car with Pivotal and the…

I am on my 3rd car with Pivotal and the experience has been great so far. The customer service is top notch and a big shout out to Ashley J who has been great from the word go to date.

20 gennaio 2025
Non scritta su invito
Logo di Pivotal - Car Subscription

Risposta di Pivotal - Car Subscription

Hi Owais,

Thank you so much for your continued trust and loyalty! We're thrilled to hear you're enjoying your experience with Pivotal. We'll be sure to pass your kind words on to Ashley - she’ll be delighted to know she’s made such a positive impact!

Thank you,

The Pivotal Team

Valutata 5 stelle su 5

Great customer service

The pricing is right, the customer service team are lovely to work with - real professionals with good knowledge. And of course the cars are great. Will use again for sure.

15 giugno 2025
Non scritta su invito
Logo di Pivotal - Car Subscription

Risposta di Pivotal - Car Subscription

Hi Tom,

Thank you for the great feedback! We're so pleased to hear you found the pricing fair, the service professional, and the cars up to standard. It’s always our goal to make the experience smooth and enjoyable.

We look forward to welcoming you back again soon!

Thank you,

The Pivotal Team

Valutata 5 stelle su 5

Great Scheme

We will highly recommend this rental scheme and the team behind the scenes which make everything happen.

You join with a deposit and become a life time member, every six months we had a call offering to swap or keep the vehicle - Vehicles are in amazing condition, some with little mileage or a few thousands miles ...

Team is easy to reach and very helpful

You cannot choose the exact vehicle spec, but we always had HSE model spec vehicles provided, so had everything you would need and you could also state you needed roof bars or tow bar etc and again we also got roof bars and tow bars

Given the annual mileage offering, it includes everything ( insurance, servicing ) a swap out if one is available and you can pay more to upgrade to different tiers or pay less to drop a tier ... Shame other manufacturers not followed this scheme, as I know it would be very popular.

Highly recommended

19 giugno 2025
Non scritta su invito
Logo di Pivotal - Car Subscription

Risposta di Pivotal - Car Subscription

Hi Anthony,

Thank you so much for your kind words and recommendation! We're thrilled to hear you've had such a positive experience with the scheme - from the quality of the vehicles to the flexibility and support from our team.

It's great to know the included features and upgrade options have worked well for you.

Feedback like yours really means a lot to us!

Thank you,

The Pivotal Team

Valutata 5 stelle su 5

I can’t recommend this company enough

I can’t recommend this company enough, I wanted to switch cars to something a bit bigger and they offered me something straight away and got it delivered in 10 days. Great customer service.

2 giugno 2025
Non scritta su invito
Logo di Pivotal - Car Subscription

Risposta di Pivotal - Car Subscription

Hi there,

Thank you so much for your fantastic review! We’re really glad we could help you find a bigger car that suited your needs, and that the delivery process worked out smoothly. It’s always great to hear when our customer service team makes the experience a positive one.

Enjoy your new vehicle, and we’re here if you ever need anything in the future!

Thank you,

The Pivotal Team

Valutata 5 stelle su 5

I honestly can’t recommend this enough

I honestly can’t recommend this enough. I had such an amazing experience with pivotal they gave me 2 of my car options earlier than I expected and delivered my car to my door. I have now paused my subscription as I don’t currently need a car but when I do I will definitely be back

29 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Pivotal - Car Subscription

Risposta di Pivotal - Car Subscription

Hi Faye,

Thank you so much for the kind words! We're thrilled to hear you had such a great experience and that we could exceed your expectations. We’ll be ready to welcome you back whenever you need a car again!

Thank you,

The Pivotal Team

Valutata 5 stelle su 5

Entering into car subscription provied…

Entering into car subscription provied by Pivotal was excellent, seamless process. They are always on hand to answer any queries/questions you may have.
Would definitely reccommend to anyone.
Thnak you for such a great experience over these last months.

28 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Pivotal - Car Subscription

Risposta di Pivotal - Car Subscription

Hi Hanel,

Thank you for the lovely review! We're so pleased to hear the process was seamless and that our team has been helpful throughout. It means a lot that you’d recommend us!

Thank you,

The Pivotal Team

Valutata 5 stelle su 5

The best customer service i ever experience in UK

I have been dealing with Pivotal for while now and the team is amazing. From Finance through delivery to support every member of team is fantastic and helpful. They will always go extra mile to sort out anything. Ashley from onboarding team is superstar! Keep going guys as you are the best - no one has better customer service than you!!! Pleasure to do the business with you 🙂

1 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Pivotal - Car Subscription

Risposta di Pivotal - Car Subscription

Hi Ewelina,

Thank you so much for your amazing feedback! We're thrilled to hear that your experience with Pivotal has been so positive across every part of the team - from finance and delivery to support. We’re especially glad to hear Ashley made such a great impression! Your kind words and ongoing support mean a lot to us, and we’re proud to continue providing the level of service you deserve.

Thank you,

The Pivotal Team

Valutata 5 stelle su 5

Smooth collection and inspection …

Excellent service for the car collection and very thorough inspection to confirm we had no significant issues.

13 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Pivotal - Car Subscription

Risposta di Pivotal - Car Subscription

Hi there,

Thank you so much for your excellent review! We're really pleased to hear you were happy with the car collection service and found the inspection thorough. It's always our goal to ensure everything is checked carefully so you can have complete peace of mind. We appreciate your feedback and look forward to helping you again in the future!

Thank you,

The Pivotal Team

Valutata 1 stelle su 5

As with the below review please take…

* Response to Pivotal’s reply* - I’m glad you’ve publicly proved your lack of customer care and understanding around the issue, I know what the fair wear & tear standards are I’ve handed many cars back, you completely ignored the main point around cost and excessive repairs to return cars to your own standards. £800 vs all others have been £100 odd, what’s hard to understand there Pivotal?

** Also they’ll say you can escalate to BVRLA for a dispute, but I’ve looked into it and they don’t consider cases relating to repair damage or costs! So you’ve literally got no choice but to pay, nothing short of a scam.**

As with the below review please take this as warning. Don’t use their services.

Started all good, but after 3 months I needed hand the car back, inspection went well and the collection agent said there were minimal issue’s and I’d really looked after the car. Fast forward two weeks and I get an £800 bill For a two doors to be re sprayed, for two small light marks that didn’t even remove paint and weren’t mentioned when I was handed the collection report that he asked me to sign. I’ve previously paid less than £100 for the same damage from Porsche.

I went round the block with customer service then the internal complaints team, all refused to budge even though I provided ample evidence the charges were excessive and over the top compared to other providers.Not a sniff of customer service or care.

In the end your left with no choice but to pay their charges, deeply concerning and disappointing approach to a “luxury service”.

Two one star reviews of the same nature over £800-£900 which will now put off many potential new joiners, costing far more I’m sure.

Pivotal, here’s your last opportunity to put right this shocking experience - my car reg was KS23UYG.

12 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Pivotal - Car Subscription

Risposta di Pivotal - Car Subscription

Hi Jamie,

Thank you for sharing your feedback. We understand your concerns and are currently reviewing the details of your vehicle return, including the condition report and related charges.

As this involves specific circumstances, we’re unable to provide further comment here at this time. However, please be assured that your case is being looked into thoroughly.

We’ll be in touch once our review is complete.

Thank you for your patience while we carry this out.

The Pivotal Team


Hi Jamie,

Thank you for your patience while we looked into your recent experience.

We’d like to take this opportunity to clarify the process around vehicle collection charges, to help ensure everything is as clear as possible.

Whenever a Pivotal vehicle is delivered or collected, we follow a detailed checklist. This includes taking comprehensive photographs of the vehicle at both drop-off and collection, which are then shared with you as part of the relevant delivery or collection report. According to our records, these were provided to you on both occasions.

When vehicles are returned, they’re assessed using the British Vehicle Rental and Leasing Association (BVRLA)’s industry-standard guidelines. If any damage or wear falls outside these accepted standards, repair costs are applied. This applies to all members, whether they are pausing their subscription or switching vehicles.

This approach ensures fairness and transparency for all Pivotal members. Please be assured that these charges are not intended to generate profit but to cover the cost of bringing vehicles back to the required standard.

If you’d like to challenge the charges, you’re welcome to escalate the matter to the BVRLA for an independent review.

Should you have any further questions or need additional support, our vehicle support team is here and happy to assist.

Kind regards,

The Pivotal Team

Valutata 1 stelle su 5

Pivotal customer for over 2 years

Pivotal customer for over 2 years, two Discovery in that time. First one was returned in such good condition that they wrote to me to say so. After taking a position abroad for 6 months I wrote to pause my subscription and the car was collected.

The collection agent was on my driveway for over 2 hours, circling what appeared to be nothing. He advised me not to worry as 'he had to spend a long time going over everything' and that the vehicle was in perfect condition. It was also 9k under mileage, which reflects how little it was used.

3 weeks later I receive a bill for £900, saying that 3 panels require repair and respray. Really? Do they have the right car?

When I started as a customer with Pivotal, I read many of the very bad reviews on here which said that they use the return standards as an opportunity to fleece you for value added fees and make a lot of money from it. I had a conversation with the director of customer service at the time, as I was concerned. He advised me that it was nothing to worry about and was just 'bad customers who don't look after the vehicles'. I should have listened to my gut feeling.

I can assure anyone reading this that I am NOT one of those customers. I am obsessed with car detailed and the vehicle was immaculate on return, just like the first one. These people are clearly crooked!

I have taken my own images. As the vehicle is driven to and from the depot, whats to say that any alleged scuffs occurred during that time? Whats to say they decided to put it through a 'scratch and shine' car wash before arrival?

Either way, this is a scam and I am not playing their game.

Take this as a warning to anyone considering a subscription with JLR Pivotal. Read this and THINK TWICE.

12 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Pivotal - Car Subscription

Risposta di Pivotal - Car Subscription

Hi JS,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re very sorry to hear about your concerns. We’re currently reviewing the details of your vehicle return, including the condition assessment and associated charges.

While we can’t comment further at this stage, please be assured that your concerns are being taken seriously and are under active review by our team.

We’ll be in touch once we’ve completed our investigation.

Thank you for your patience in the meantime.

The Pivotal Team


Hi JS,

Thank you for your patience, and we’re genuinely sorry to hear about your recent experience, especially given your long-standing relationship with Pivotal over the past two years.

To address your concerns directly, the time taken by our collection agent during the handover is entirely standard. They're required to carry out a detailed visual inspection and take photos to document the vehicle’s condition at the point of collection. While the collection agent performs a detailed inspection at the point of handover, all vehicles are also subject to a standard follow-up inspection at our preparation centre. This ensures consistency and allows for assessment under optimal conditions, in full alignment with the BVRLA’s Fair Wear & Tear guidelines

Charges are only applied when damage falls outside these industry-standard guidelines, and this is detailed transparently in our membership terms. We appreciate that you maintained the vehicle well and were well under mileage, and we understand why receiving a charge in this context would feel frustrating.

If you believe the damage noted may have occurred after handover or that the findings are inaccurate, we absolutely encourage you to escalate the matter to the BVRLA, who offer an independent, impartial review. We will fully support any such investigation. Where possible, we can also arrange an independent inspection, provided the vehicle is still at our facility.

We do not benefit from applying charges unfairly - our aim is to treat every member consistently and fairly, in line with industry practices. We’d welcome the opportunity to speak with you directly and review any images or evidence you’ve documented to help bring this matter to a fair conclusion.

Kind regards,

The Pivotal Team

Valutata 5 stelle su 5

Highly Recomemded

quality cars and really good customer service and back up I had 2 Jaguar IPace which were both superb vehicles
I would highly recomend Pivitol

6 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Pivotal - Car Subscription

Risposta di Pivotal - Car Subscription

Hi Howard,

Thank you for the great review! We're delighted you enjoyed the Jaguar I-PACE and had a positive experience with our service and support. Your recommendation means a lot - thank you for choosing Pivotal!

Thank you,

The Pivotal Team

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più