The Cushion Warehouse Ltd Recensioni 

222
•
TrustScore 4 su 5

4,2

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 2 stelle su 5

I ordered a buckwheat pillow along with additional filling. Given the company’s premium branding, I had high expectations for both the products and the overall customer experience. The products... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Excellent service and product outcome - ordered new sofa backs and seat cushions for my 20 year old George sofa where the duck filled cushions had deteriorated making the sofa no longer comfortable. N... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

These guys are brilliant. Having been let down badly by the miss-sold Sofology insurance we turned to these guys and girls for a bespoke corner cushion for our 2 year old corner settee. Sent them the... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

My favourite thing about this company, is the confidence I have for any future requirements. I’ll definitely shop again whenever I need more cushions. When shopping online, you can never tell what y... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Arredatore d'interni

Scritti dall'azienda

Premium cushion specialist providing high quality cushion inserts, pillows, bedding, linings, and fillings, with an bespoke, made-to-order service to create cushion inserts tailored to your exact requirements.


Informazioni di contatto

4,2

Molto buono

TrustScore 4 su 5

222 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 100% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 24 ore

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

4,2

Tutte le recensioni

(222)

5 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Exactly as I'd ordered

Exactly as I'd ordered. I was impressed with the variety of fillings offered, and clear descriptions of each sort. And being able to choose the exact size I needed, along with advice as to how best to measure my cover, was really helpful. I was amazed at how very quickly I received the cushion pad - well within 48 hours. I would always recommend The Cushion Warehouse.

1 agosto 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Excellent quality

The Cluster Fibre Filling is an excellent quality product. I filled my pillows with as much cluster fibre as needed for a comfortable sleep. Recommend.

29 luglio 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Wool and inserts orders.

I originally ordered some wool but realised when I opened the cushion that the feathers which were to be replaced were contained in their own insert. I wasn't up to unstitching and re-stitching that and asked permission to return the wool. I then ordered three wool-filled inserts which arrived promptly and were excellent for the job. All was handled very professionally by the company and I would not hesitate to deal with them again.

22 luglio 2024
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Cushion quality is fine but customer service needs improving

Cushion quality is fine but the company is not open to feedback, and not particularly nice to customers. I tried to query why my order got cancelled and they just were not helpful. In the end I was left waiting for a product and it was a frustrating experience for me. It would have been easy for them to offer a simple apology (yes it's not their fault but an apology costs nothing) and advise me to put the order through again. Instead I felt they didn't care and were quite rude. Be aware that they appear to delete product reviews that are not positive.

5 giugno 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Excellent cushions and excellent communication

We are very happy with the foam cushions that we ordered to replace the feather cushions on our sofas in order to provide more support.
The website was easy to order from, and communication was excellent, especially when the Royal Mail failed to deliver our cushion cover.

3 maggio 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Good quality cushion pads

Very pleased with the cushion pads, lovely and plump, good quality filling, went for the eco-fibre.
Have also ordered other sizes from here as well and will be ordering more.
Love the website as well, such a good selection of cushion pads in different sizes, shapes and fillings, would definitely recommend.

8 marzo 2024
Non scritta su invito
Logo di The Cushion Warehouse Ltd

Risposta di The Cushion Warehouse Ltd

Dear Naomi, We are delighted you are pleased with your eco fibre cushion pads. Thank you so much for your 5 star review and recommendation.

Valutata 5 stelle su 5

Superb service

I needed advice on the right type of cushion so I rang the company and the lady that helped me was excellent. Consequently I received exactly what I needed and they arrived just when she said they would. I am really pleased with them, and would order again from this company, they really do know what they’re talking about.

15 marzo 2024
Non scritta su invito
Logo di The Cushion Warehouse Ltd

Risposta di The Cushion Warehouse Ltd

Dear Gill, Thank you for your super 5 star review. We are so pleased you are happy with your cushions and you found our customer service helpful. We very much look forward to helping you in the future!

Valutata 1 stelle su 5

Fraudulent and horrible customer service

This company is fraudulent and has horrible customer service.

I ordered 3 kilos of down/feather filling that arrived packaged in a plastic bag and delivered in a box. When I opened the box, I thought the bag inside felt light for 3 kilos. So I weighed the bag and found that it was only about 2 kilos and I emailed the company to inform them of the discrepancy.

Someone (with no name) sent me a flat email and insisted they sent 3 kilos instead of 2. I confirmed that I weighed the bag and that it was only 2 kilos. Someone (again with no name) replied and didn't seem to believe me. This person requested a photo so I sent a photo and even included a video to show the bag only weighs about 2 kilos. After this, I was asked to weigh the box. I now started getting confused as to why the weight of the box mattered when what I purchased was the content of the bag that was delivered inside the box. So I questioned why it was necessary to weigh the box and then asked again for them to send me the remaining kilo.

Finally, they told me that they checked with their courier who confirmed the weight was 3.5 (3 kilos for the content and .5 kilos for the packaging). Therefore it wasn't possible that they had made a mistake or that they had sent only 2 kilos, implying that I was lying to them.

I then had to call DPD to check this and DPD told me it wasn’t the case. DPD confirmed that this seller had an account with them so the seller only had to input the information and DPD just comes and collects their parcels.

All I know from this experience is that I didn’t fully receive what I paid for and I simply want my order to be fulfilled. But after some back and forth over emails, I realised it was a complete waste of time as the conversations were going nowhere and they weren’t willing to resolve the issue. Their solution to this mystery is to gaslight the customer and let them suffer the negative impact of this unfortunate incident.

When I purchased from this company, I didn't know that buying a small amount of filling from a family-owned business would cause this much stress. I've never experienced customer service as horrible as this, whereby I had to go through so many hoops just to ask for something I already paid for, only to receive patronising emails without a resolution to my problem.

I regret this horrible experience that left me out of pocket, gaslighted and stressed. I don’t usually give negative feedback but this needs to be said. I strongly advise anyone from transacting with this company. After reading other negative reviews, I realised I wasn’t the only victim. Please don’t be the next.

17 aprile 2024
Non scritta su invito
Logo di The Cushion Warehouse Ltd

Risposta di The Cushion Warehouse Ltd

Dear Cristina, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry to hear that you are not satisfied with your recent order. However, we want to clarify that we have thoroughly investigated your enquiry regarding the quantity of cushion filling you received.

Based on our records and correspondence with you over email, we can confirm that we sent you the correct amount of filling as per your order. We have also provided proof of weight from our courier company to support this.

During our investigation, we requested pictures of the weight of the goods you received. However, the images you provided showed an opened and resealed bag of filling at an obscure weight. Despite this, we still completed our investigation and respectfully informed you that we had sent you your order in full.

We apologise if our investigation process seemed untoward and patronising to you. Our intention was only to ensure that we could resolve your enquiry in the most efficient and effective way possible. Thank you for your understanding.

Best regards, The Cushion Warehouse

Valutata 5 stelle su 5

Exceeded expectations

So so pleased with my cushion pads, they have honestly exceeded my expectations. The website is very detailed and helps you choose the filling you want, my cushion pads were delivered much faster than expected and they are such a high quality. I am over the moon with them. Thank you so much, I will definitely order again

19 febbraio 2024
Non scritta su invito
Logo di The Cushion Warehouse Ltd

Risposta di The Cushion Warehouse Ltd

Dear Steph, It's great to hear you are happy with your cushion pads and they have exceeded your expectations. Thank you for leaving such a glowing 5 star review, we are very grateful.

Valutata 5 stelle su 5

Consistently high standard

I have bought settee cushions from The Cushion Warehouse twice now, and have not been disappointed on either occasion. The website is clear and easy to use, and the customer service department is friendly and quick to respond. I got an email to check something with the measurements I had provided, and I was impressed by that. The cushions were made and dispatched quickly, and fit perfectly. Excellent transactions both times.

31 gennaio 2024
Non scritta su invito
Logo di The Cushion Warehouse Ltd

Risposta di The Cushion Warehouse Ltd

Dear Anne, Thank you for your 5 star review. We are delighted you are happy with your sofa cushion replacements and our overall service. We note that this is your second purchase so we would like to thank you for your continued business and support.

Valutata 5 stelle su 5

I needed a replacement for my old worn out….

I needed a replacement for my old worn out feather cushions which were leaving feathers everywhere.
I also needed an odd size cushion pad, as my cushion covers are 16” x 16”.
On researching the internet I came across The cushion warehouse.
When looking on their site I found the cushion pads did come in odd sizes, I needed 17” x 17”, also there were various fillings to choose from.
My partner & decided on the sheep wool filling, only I wasn’t sure about the cambric fabric which is used for the outer cover of the cushion pad.
My past experience of Cambric fabric is that it feels crinkly and noisy if you happen to want to lie your head down.
I phoned customer services to ask for their advice, not once but twice, because I was so unsure about the Cambric fabric.
They were so helpful and really friendly, they said I could send for samples of both the Cambric and any of the fillings for the cushion pads.
My partner was so fed up with the pesky feathers, he said just order the cushion pads.
I ordered six of the sheep wool pads, they were delivered within a week by DPD, and I must say we are both absolutely delighted with the cushion pads.
They are a good fit on my 16” cushions, they feel firm but are still squidgy, and they are not crinkly or noisy, which is wonderful.
I was so pleased with the cushion pads that I just had to phone the company to thank them for their great product, customer service, and speedy delivery.
I would highly recommend this company for their extremely good all round service.

13 febbraio 2024
Non scritta su invito
Logo di The Cushion Warehouse Ltd

Risposta di The Cushion Warehouse Ltd

Dear Sue, Thank you for the time and effort in providing such comprehensive feedback. We are pleased you are finally free of feathers! :)

Valutata 5 stelle su 5

Consistently excellent quality

I have purchased quite a few cushions with different fillings from the Cushion Warehouse;they have always been of excellent quality and very fairly priced. Delivery service is prompt too! I will continue to use them in the future

5 febbraio 2024
Non scritta su invito
Logo di The Cushion Warehouse Ltd

Risposta di The Cushion Warehouse Ltd

Dear Katherine, Thank you for your 5 star review. We are so grateful for your support and for being such a loyal customer.

Valutata 5 stelle su 5

Great choice, price and quality, quickly delivered.

Easy to find cushions to fill my existing cushion covers, with lots of options and great pricing. Quick delivery and the cushions were a perfect fit.

Would highly recommend for choice, quality and service.

28 novembre 2023
Non scritta su invito
Logo di The Cushion Warehouse Ltd

Risposta di The Cushion Warehouse Ltd

Dear Richard, Thank you for your great feedback and recommendation.

Valutata 5 stelle su 5

Excellent pillows

I have bought 2 pillows from this Cushion Warehouse. They are firm, supportive and very comfortable, and are of excellent quality. I will certainly be buying from this company again, and would definitely recommend them.

29 giugno 2023
Non scritta su invito
Logo di The Cushion Warehouse Ltd

Risposta di The Cushion Warehouse Ltd

Dear Janice, We are so pleased you are happy with your pillows. Thank you for your amazing 5 star review and recommendation.

Valutata 5 stelle su 5

Exactly what I've been looking for

The bolster was just right for sleeping. After years of trying different pillows I gave this a try and slept really well. Just the right level of support from the natural wool filling and it takes up less bed so my feet don't stick out the bottom. The item was delivered on time and is excellent value.

7 novembre 2023
Non scritta su invito
Logo di The Cushion Warehouse Ltd

Risposta di The Cushion Warehouse Ltd

Dear Graeme, We are delighted to have helped you achieve a good night's sleep. Thank you so much for your 5 star review.

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più