Cotton Traders - Bakewell Recensioni 483

TrustScore 4.5 su 5

4,4

Factory Outlet Village, Unit 11, DE4 2JE Chatsworth Road, Rowsley, GB


Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 4 stelle su 5

Always straightforward to return items that weren't quite right. In this instance a jacket was slightly too small. Returned parcel.and paperwork to Peak Outlet. Pleasant member of staff took the pac... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

LOVE COTTON TRADERS CHOICE OF CLOTHES THANK YOU FOR HAVING AGREAT SELECTION AT DERYBSHIRE SHOPPING VILLAGE

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

I have recently bought all my clothing through Cotton Traders for three reasons, Style, Quality and Value. I like the feel of your shirts in particular and they are always a generous fit better sti... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 4 stelle su 5

I love CT's clothes excellent quality and reasonably priced. Did have a bit of an issue with this latest online order delivered to my nearest shop - my size 16, 29 inch jeans actually measured 33 inch... Leggi di più

L'azienda ha risposto


Dettagli dell'azienda

  1. Negozio di abbigliamento
  2. Negozio di accessori di moda
  3. Negozio di abbigliamento uomo
  4. Negozio di scarpe
  5. Negozio di abbigliamento donna

Scritti dall'azienda

Our clothes are made to be lived in and loved for a long time. We go to great lengths to source skin-kind cotton, with a rainbow of colours and a huge selection of sizes to choose from – so whether you’re an XS or a 5XL, you’ll find something to suit you. We'd love to hear how you found your recent experience with us, so we can make any future experiences with Cotton Traders even better! If you have any questions on our service, please visit our comprehensive FAQs at www.cottontraders.com/customer-service-faq. Here you will also find a 'Contact Us' button in case you would like to speak to one of our friendly customer care advisors. Plus don't forget if you visit our website and sign up to receive our email offers and exclusives you will receive 10% off your first order.


Informazioni di contatto

  • Factory Outlet Village, Unit 11, DE4 2JE, Chatsworth Road, Rowsley, Regno Unito

  • 01629 735860

4,4

Eccellente

TrustScore 4.5 su 5

483 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

L'obiettivo di Trustpilot è mostrare contenuti di persone reali. Questa azienda potrebbe usare il nostro strumento di risposta assistita dall'intelligenza artificiale per rispondere più velocemente.

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

LOVE COTTON TRADERS CHOICE OF CLOTHES

LOVE COTTON TRADERS CHOICE OF CLOTHES
THANK YOU FOR HAVING AGREAT SELECTION AT
DERYBSHIRE SHOPPING VILLAGE

4 aprile 2026
Logo di Cotton Traders - Bakewell

Risposta di Cotton Traders - Bakewell

We're happy to hear that you love our clothes selection at Derbyshire Shopping Village! Thank you for your positive feedback, we appreciate you taking the time to share.

Valutata 4 stelle su 5

Always good to deal with.

Always straightforward to return items that weren't quite right. In this instance a jacket was slightly too small. Returned parcel.and paperwork to Peak Outlet. Pleasant member of staff took the package and issued a receipt.

31 marzo 2026
Logo di Cotton Traders - Bakewell

Risposta di Cotton Traders - Bakewell

We appreciate your feedback and are glad our return process was straightforward for you. We're happy to hear that the team member was pleasant and helpful when you returned the jacket.

Valutata 5 stelle su 5

Lovely nightdresses.

Lovely nightdresses.
I love my nightdresses.
The website was straight forward to use. Initially I tried to buy them in the shop. I was advised by the counter staff that I should use the website.

23 gennaio 2026
Logo di Cotton Traders - Bakewell

Risposta di Cotton Traders - Bakewell

Thank you for taking the time to leave a review. We're happy to hear that you love your nightdresses and found our website easy to use. We appreciate you letting us know about your experience in the shop.

Valutata 1 stelle su 5

Ordered two pairs of ladies trousers…

Ordered two pairs of ladies trousers which were in stock . Order placed for collection 14 days ago . As yet not had confirmation to collect !!. Rang HQ twice both times they said they were in transit . For stuff which is in stock the service is really poor to say the least .

18 gennaio 2026
Logo di Cotton Traders - Bakewell

Risposta di Cotton Traders - Bakewell

Thank you for your review and taking my call today, we are sorry that there has been a delay in getting your order to store and you not being notified it is ready for collection.

As discussed, it is ready for collection and if there are any further queries please contact the store.

Many thanks,

Tyler

Valutata 5 stelle su 5

Excellent

Excellent, quick delivery although I had chosen the wrong pick up point!! Oops my fault but the ladies in the shop at Rowsley were lovely.

15 gennaio 2026
Logo di Cotton Traders - Bakewell

Risposta di Cotton Traders - Bakewell

We appreciate your positive feedback and are happy to hear that the delivery was quick. We're also glad the staff were so lovely and helpful!

Valutata 5 stelle su 5

Very happy with all my purchases!

Ordered a few cotton 3/4 sleeve tops in the sale and the linen mix trousers in size 14, to replace the 16 I received at home, which were too big. Tried on all items at our local cotton traders store in Rowsley. Very pleasant and helpful staff. Bought 3 items. Very happy with them all!

15 gennaio 2026
Logo di Cotton Traders - Bakewell

Risposta di Cotton Traders - Bakewell

We appreciate you sharing your experience. We're happy to hear that you found the staff at our Rowsley store pleasant and helpful, and that you are happy with your purchases.

Valutata 5 stelle su 5

Good product and sizes

Top service and delivery. Good products at a reasonable price.
Sizes fit perfectly
Delivery services are spot on

11 gennaio 2026
Logo di Cotton Traders - Bakewell

Risposta di Cotton Traders - Bakewell

We're happy to hear about your top-notch experience with our service and delivery. We're also glad you found our products good and reasonably priced, with perfect-fitting sizes.

Valutata 5 stelle su 5

Always good quality items .

Always good service & quality goods.
To sum it up , wouldn’t go anywhere else!

6 gennaio 2026
Logo di Cotton Traders - Bakewell

Risposta di Cotton Traders - Bakewell

We appreciate your continued patronage and positive feedback regarding our service and the quality of our goods; we are delighted to be your retailer of choice.

Valutata 5 stelle su 5

Very helpful staff dealing with my order

Very helpful staff dealing with my order

24 luglio 2025
Logo di Cotton Traders - Bakewell

Risposta di Cotton Traders - Bakewell

Thank you for your kind words about the staff at our Bakewell shop. We're delighted to hear you had a positive experience. We strive to provide excellent customer service and I have passed forward your comments to the area manager for the store mentioned. 😊

Valutata 5 stelle su 5

Great variety of products at fair…

Great variety of products at fair prices. Clothing quality is very good and delivered quickly for the click and collect.

6 novembre 2025
Logo di Cotton Traders - Bakewell

Risposta di Cotton Traders - Bakewell

We appreciate your positive feedback. We're so happy you found a great variety of products at fair prices and that the clothing quality is very good with quick delivery.

Valutata 4 stelle su 5

Lovely quality at reasonable prices

Lovely quality at reasonable prices. However sizing is hit and miss.

31 ottobre 2025
Logo di Cotton Traders - Bakewell

Risposta di Cotton Traders - Bakewell

We appreciate your feedback and are glad you like the quality and prices 😊 We'll review our sizing to ensure consistency.

Valutata 3 stelle su 5

dissapointed

the man’s jumper was too small to fit over his head. the cords were all scrunched round the pockets and wouldn’t lay flat however hard i tried , the dress was very nice but too big .but a massive thankyou to them for refuding my poatage i will not be afraid to purchase from them again as in the past my items i bought were great so thankyou so mutch.

16 ottobre 2025
Logo di Cotton Traders - Bakewell

Risposta di Cotton Traders - Bakewell

Hi,

Thank you for taking the time to leave a review. We are so sorry to hear of the disappointment with your recent order, and I have passed your valuable feedback to our buying team. On looking into our records, I can see that we have received your return, and the refund has been issued. I have today issued you with a further refund to cover the delivery and returns charge. This refund will show back in your original payment method within the next 3-5 working days.

We sincerely apologise for any inconvenience caused by this and I do hope that we can meet your needs in the future.

Kind regards,
Jennifer

Valutata 2 stelle su 5

A tiresome experience

Firstly the items I ordered to store are great, very pleased.
The service by the older woman who served me was awful. Her attitude was quite rude. She needed support of a younger member of staff, she seemed to have no idea of the system, yet I feel she is not that new to the store.
. The week before I bought a shirt and gillet for my husband. The shirt was good, the gillet a little small. I returned the gillet for a refund, at the same time as picking up the online order. I only realise later that the older woman had refunded the shirt not the gillet. Both items on the same receipt, and just the gillet returned.
. I asked for the items I had ordered on line, which I was duly given, I didn't open the package whilst I in the shop, I didn't think it necessary (I had spent much more time than I expected in the shop and wanted to get on with my day) only to find once I was home that only half the items were in the package even though the invoice enclosed had both of them on it!
. I rang the shop straight away to explain the parcel contained only one of the 2 items on the invoice. This incurred a trip back to store the next day after I was told other orders were due in store!
. I did ring to check my parcel was in, to be told it would be the end of the day before they would arrive. Eventually I collected it, and the product is good.

When I rang to explain to a younger woman about the error in refund and the incomplete order, I also explained I had been spoken to guite rudely by the older woman she did apologise for everything that had happened, and she would inform her manager.

This must be the worst experience I have in a store in my 79 years. Add to this the inconvenience of a trip back to sort the refund and pick up the remainder of the order, 30 minute car journey, not an experience I want again.

29 ottobre 2025
Logo di Cotton Traders - Bakewell

Risposta di Cotton Traders - Bakewell

Hello

I am sorry to hear of the problems your have experienced on your recent visit to one of our stores and apologise for any inconvenience this has caused. I have forwarded the details to the area manager of the store to they can look into this further and then contact you directly.

Thank you for contacting us with feedback.

regards

Jennie

Valutata 5 stelle su 5

Returned a parcel to the shop

Returned a parcel to the shop. Never having done this before I wasn’t sure what to do. However the assistant was very helpful and very pleasant. She even re-ordered e a replacement

31 ottobre 2025
Logo di Cotton Traders - Bakewell

Risposta di Cotton Traders - Bakewell

We're happy to hear that the assistant was helpful and pleasant during your parcel return. We appreciate you sharing your positive experience and are glad we could assist with the re-order.

Valutata 5 stelle su 5

Good quality coats that I enjoy wearing

I have had a good experience of purchasing from Cotton Traders. I bought two coats and was very pleased with both of them and with the collection process from the nearest store. The staff were helpful and the returns process very straight forward. I was able to change a coat I bought to the same coat in an alternative colour which I preferred to the one I ordered on line. The coats , a waterproof raincoat, and a thicker long padded coat for colder weather were both good quality and I enjoy wearing them.

2 ottobre 2025
Logo di Cotton Traders - Bakewell

Risposta di Cotton Traders - Bakewell

We appreciate you sharing your positive experience. We're happy to hear that you were pleased with your coat purchases and the collection process. It's great to know our staff were helpful and the returns process was straightforward. Thank you!

Valutata 5 stelle su 5

I was happy with the item I kept

I was happy with the item I kept. I was able to try on a dress I had ordered and as it was too big the shop staff assisted me with the return and the refund came quickly. Not many things are this straightforward these days!

18 settembre 2025
Logo di Cotton Traders - Bakewell

Risposta di Cotton Traders - Bakewell

We're happy to hear you were pleased with your purchase. We appreciate your feedback and are glad the shop staff were helpful with the return, and that the refund was processed quickly.

Valutata 3 stelle su 5

Good quality clothes, let down by poor customer service.

I had no contact from their shop at Peak Village to inform me the items had arrived, they were despatched on a Thursday so I waited for an email or phone call, by Sunday I decided to ring the shop and was told the items were in stock. The attitude of the staff when I collected was not good, very offhand despite the fact that whilst there I bought another shirt.

9 ottobre 2025
Logo di Cotton Traders - Bakewell

Risposta di Cotton Traders - Bakewell

Hello Ian,

Thank you for your review. I am sorry to hear of the experience you had in our Bakewell store.

I have passed on your comments to the relevant department for their consideration.

If you require any further assistance, please do not hesitate to get in touch.

Kind regards,
Alex
Cotton Traders Customer Support

Valutata 5 stelle su 5

EXCELLENT

EXCELENT GOOD QUALITY WELL MADE LONG LASTING PRODUCT

15 settembre 2025
Logo di Cotton Traders - Bakewell

Risposta di Cotton Traders - Bakewell

Thank you for your review! We are glad to hear you are happy with the quality of the product you purchased.

Valutata 4 stelle su 5

Lovely trousers although the waist fit…

Lovely trousers although the waist fit would have been much better with a workable drawstring. It is so much easier to wear them with an adjustable waist!!! Please make them easier to wear for us elderly enthusiasts of your wonderful collection of trousers

1 ottobre 2025
Logo di Cotton Traders - Bakewell

Risposta di Cotton Traders - Bakewell

We're happy to hear that you find our trousers lovely! We appreciate your feedback regarding the waist fit and the suggestion of adding a drawstring for adjustability. We'll definitely consider this for our future designs to make them more comfortable for everyone.

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più