Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Dettagli dell'azienda


Informazioni di contatto

2,5

Scarso

TrustScore 2.5 su 5

7 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Horror Pur!

Absolute Katastrophe. Leider verstand mich der arabische? Mann am Telefon nicht und ist ziemlich aggressiv und unfair geworden, fast schon drohend. Wir mussten mehr als 1,5 Stunden auf das Auto warten...Am Telefon ging niemand dran, erst nach zig Versuchen. Vorsicht!!! Man möchte nicht derjenige sein wo der Service mal einfach nicht läuft und die Warscheinlichkeit ist groß. Also VORSICHT!!! Total unseriös und wirklich keiner kann helfen, nicht am Flughafen oder sonst wo. Man ist hilflos auf diese Leute angewiesen die das Auto haben, die noch nicht mal englisch sprechen.

8 febbraio 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Ik zocht een goede parkeerplek vlakbij…

Ik zocht een goede parkeerplek vlakbij Schiphol, door de reviews bijna niet geboekt. Toch wel gedaan en met wat spanning richting Schiphol. 30 minuten voor aankomst gebeld en busje was er meteen toen we net geparkeerd hadden. Bij terugkomst gebeld toen we alle bagage hadden en naar de plek gelopen we stonden net 2 minuten te wachten en het busje kwam er al aan. Al met al goede ervaring qua ophalen.

9 ottobre 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

1 ster is nog teveel

1 ster is nog teveel – wat een beschamende vertoning

Als we min vijf sterren konden geven, hadden we dat gedaan. Eén woord vat dit bedrijf perfect samen: beschamend.

Wij hebben vaker shuttle services gebruikt, maar dit was veruit de slechtste ervaring ooit.

Bij aankomst: een bouwvallig terrein, niet afgesloten, geen enkele vorm van beveiliging, geen hek, geen personeel, geen kantoortje. Alleen een telefoonnummer dat je moet bellen. Keurig 30 minuten van tevoren gebeld, zoals gevraagd, maar bij aankomst: niemand te bekennen. Auto maar zelf ergens neergezet, zonder enige bevestiging dat ze überhaupt weten dat je er bent. Nogmaals bellen? Vergeet het maar: je wordt automatisch weer “onderaan de lijst” gezet.

Pas toen we via een ander nummer belden, kregen we iemand aan de lijn. Deze dame was zó onbeschoft dat ze mijn vriendin letterlijk de huid vol schold. Professioneel? Absoluut niet. Kinderachtig gedrag? 100%. Na meer dan een uur wachten, wilden we al een taxi bestellen toen er eindelijk een aftands busje verscheen dat eruitzag alsof het z’n leven lang op de botsautobaan van de kermis had gereden.

De beloofde aanrijtijd? Complete onzin. We werden nog via allerlei andere parkeerplaatsen omgeleid, waardoor de rit nog langer duurde.

De terugweg was nóg erger: om 3 uur ’s nachts met een groep gestrande reizigers 45 minuten staan wachten, omdat er slechts twee gammel busjes pendelden. Direct gebeld bij landing, maar dat hielp niets: wederom beloftes die totaal niet nagekomen werden.

Samenvattend:
• Onveilig terrein zonder toezicht of beveiliging.
• Geen fatsoenlijke communicatie of ontvangst.
• Onvriendelijk en agressief personeel.
• Veel te lange wachttijden, zowel bij vertrek als aankomst.
• Voertuigen die ronduit onbetrouwbaar ogen.

Parkos zou dit soort malafide partijen nóóit mogen aanbieden. Het is duidelijk dat er geen enkele kwaliteitscontrole plaatsvindt. Pure misleiding en klantonvriendelijkheid.

Advies: bespaar jezelf de ellende en boek dit bedrijf onder geen enkele omstandigheid.

20 agosto 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

No reaction after complaints and no refund

Booked a parking spot for 10 days. Arriving 15 minutes prior to the requested transport time, the shuttle bus blocked the parking and the driver was only talking to others. After 10 minutes of waiting we told the driver we want to park and need to be transported to the airport. The driver said he was leaving and we had to wait for another bus. After 30 minutes another bus came and brought us to the airport. Due to the late drop-off the luggage terminal was already closed and we needed to buy new tickets. Ater 1.5 hours after starting parking we picked up our car again and stopped using the parking. Making sever formal complaints did not lead to an answer. Comfortparking.nl is still not reacting. On there site they mentioning to be connected to the Stichting Kwalitieitzorg Parkeren. This is misleading information because this foundation does no longer exists probable already for quit some years by now. The legal person has removed his data out of the databank of the Dutch Chamber of Commerce. So legally this Foundation of Parking care does not exist, so no claims can be made with them. And referring by Comfortparking.nl to this foundation is fraudulent.

15 maggio 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

An absolute disaster

An absolute disaster. We had to wait 1.5 hours at night for our car to be delivered. We called several times, the first time we only got an automated message and when we somehow managed to get a telephone number, we were treated extremely rudely, chased through the airport and back again, only to have to wait again and call umpteen times. NEVER AGAIN!!!!

22 giugno 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Finger weg!!

Tut euch einen Gefallen und bucht bitte nicht hier euren Parkservice.
Wir haben über 1,5 Stunden auf unser Auto gewartet, konnten niemanden über Telefon erreichen. Dann wurden wir von Etage zu Etage geschickt, weil der Fahrer jedes Mal woanders sein sollte. Absolut schlechter Kundenservice und dann obendrein noch unfreundlich. Haben nicht mal eine Entschuldigung für die lange Wartezeit bekommen. Nie wieder!!

22 giugno 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Hier niet reserveren !!!!

Hier niet reserveren !!
We hadden voor vrijdagochtend 23-05-25 om 4:00 uur een parkeerplaats bij Comfort parking gereserveerd. Volgens de reserveringsbevestiging moesten we op Kruisweg 381 zijn. Op 22-05-25 's avonds, kreeg ik een sms dat we naar Kruisweg 365 moesten. Zaterdagochtend aangekomen op nummer 365 gaf het bedrijf aan dat we niet goed zaten. We konden blijven staan , maar moesten dan onze autosleutels inleveren. Aangezien we daar slechte ervaring mee hebben, hadden we speciaal voor dit bedrijf gekozen, omdat we geen sleutels hoefden in te leveren. Dus dat wilden we ook niet, toen werd ons gezegd dat we naar de Van Cleefkade nr 15 moesten, daar zou een bus klaar staan. Wij zijn naar dat adres gereden, het was compleet onduidelijk waar we moesten zijn, er zat een casino en verder ook totaal geen bord van comfortparking. We zouden weer weg gaan, toen er een busje met een man aankwam die zei dat we achter hem aan moesten rijden. Onderaan de parkeergarage op nr 15 bleef hij staan en zei dat we achter een andere auto aan moesten rijden die ons de weg zou wijzen in de parkeergarage. Hij zou op ons wachten. Toen we geparkeerd hadden en naar beneden gingen was de bus met de man verdwenen. Na 5 minuten heb ik gebeld met een van de vele nummers die op de website stonden (waarvan de meeste het niet deden), en kreeg ik een man aan de lijn. Ik vertelde hem dat we op nr. 15 stonden en dat het eerdere busje was weg gereden en het nu toch wel tijd werd dat we naar schiphol zouden gaan ivm onze vlucht. De man gaf aan dat het busje er zou zijn binnen 3 tot 5 minuten. Na 10 minuten heb ik weer gebeld dat de bus er nog steeds niet was, de man gaf aan dat de bus er over 5 minuten toch echt zou zijn. Na 10 minuten weer gebeld, toen werd niet meer opgenomen. De andere wachtenden die er ook stonden belden ook en kregen ook te horen dat het nog 10 minuten zou duren. Maar de bus kwam niet. Op de website stond aangegeven dat men meteen ging rijden als een klant zou aankomen bij de parkeerplaats.
We hebben toen hals over kop de auto weer opgehaald en naar P1 op schiphol gereden. We waren helaas net te laat om in te checken. We hebben ruim 1000 euro extra kosten moeten maken om alsnog in barcelona te komen.

23 maggio 2025
Non scritta su invito

Questa è la tua azienda?

Reclama subito il tuo profilo per accedere agli strumenti business gratuiti di Trustpilot e avvicinarti ai tuoi clienti.

Crea un account gratuito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più