If I could give the company a zero I would. DO NOT SUBSCRIBE TO THIS SERVICE. Not worth the price with other comparable platforms. Why? Horrible customer service-- clearly this platform is just a mone... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
If I could give the company a zero I would. DO NOT SUBSCRIBE TO THIS SERVICE. Not worth the price with other comparable platforms. Why? Horrible customer service-- clearly this platform is just a mone... Leggi di più
L'azienda ha risposto
I am uploading my documents and it's coming out as it is without rephrasing. It has been happening for the past 5 days or so. All has been going on well. Something is definitely wrong. I tried cont... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Great Service. This is not magic, so you need to learn how to use the tool so that its effective for your use. Form my experience, doing small fragments of 50 - 100 words is more accurate and reliabl... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Die generierten Text sind grammatisch komplett falsch... man kann sie einfach so nicht verwenden da es sonst den Eindruck macht ein 3-jähriges Kind hätte diese geschrieben. Nach dieser Erkenntnis... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Make your AI text 100% undetectable with BypassAI - your trusted partner in outsmarting AI detectors
479 Robinson Lane, 43055, Newark, Samoa americane
Non risultano inviti alla recensione recenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Ha risposto al 88% delle recensioni negative ricevute
Solitamente risponde entro 1 settimana
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
If I could give the company a zero I would. DO NOT SUBSCRIBE TO THIS SERVICE. Not worth the price with other comparable platforms. Why? Horrible customer service-- clearly this platform is just a money grab. I tried to cancel, and they refused my refund request. Having to deal with Bypass AI is not worth the headache.

Risposta di Bypass AI
I am uploading my documents and it's coming out as it is without rephrasing. It has been happening for the past 5 days or so. All has been going on well. Something is definitely wrong. I tried contacting you on email and it continues bouncing. Hope this communication will reach to you.
I need assistance.
Kosmas

Risposta di Bypass AI
I subscribed to BypassAI in the past but had no intention of renewing. When my subscription auto-renewed, I immediately contacted support, explained that I would not be using the service, and requested a refund within what I believed was a reasonable timeframe. Despite this, my request was denied based on their policy, and I was only offered a 20% refund. I declined because my concern was never about recovering a small amount of money—it was about being treated fairly as a customer. A company that values long-term customer relationships should be willing to exercise reasonable discretion in situations like this. Unfortunately, this experience left me feeling that policy was prioritized over customer satisfaction, and I can no longer recommend the service.

Risposta di Bypass AI
What a scam
Only find out that the plan I purchased was limited to 5000 words per week after I purchased it. I wrote to them and they responded and am receiving a 50% refund. Not sure why 50% considering it’s useless to me.

Risposta di Bypass AI
Great Service. This is not magic, so you need to learn how to use the tool so that its effective for your use. Form my experience, doing small fragments of 50 - 100 words is more accurate and reliable, even if doing larger parts work fine as well. Great customer service, with prompt replies to email when i had difficulties. Would Recommend to a friend.

Risposta di Bypass AI
SCAMMERS BEWARE
3-day money-back guarantee
This is found on their pricing list—what they display
BUT THEY LIED, MISLED THE REFUND INFORMATION AT THE BOTTOM OF THE PAGE, AND SAID THEIR REFUND IS CONDITIONAL.
Refund Eligibility
Should you find that the product or service does not meet your expectations or requirements, we are pleased to offer you the opportunity to request a refund within a period of three (3) calendar days from the initial date of purchase. However, please be aware that if your word usage is over 1,000 words, you will not be eligible for a refund.
Exception
Unfortunately, we cannot provide a refund after the 3-day refund period has passed or if you have used over 1,000 words. We encourage you to try out our services in the initial days to ensure you are satisfied.
How to Request a Refund
To request a refund, please email us at *********** Provide us with your full name, details of the service purchased, and the reason for your refund request. Once we receive your email, our team will investigate your claim. After verification, we will initiate the refund process, if applicable.
THIS IS THE SERVICE I RECEIVED:
THEM: Whoa, last night when I got so little sleep and lay awake in the dark bedroom, unable to do anything about it, slowly first light crept in through wind-rippled drapes outlining my low rent furniture. Finally, I got out of bed. Like a frog in wild lime green capers, it danced into my sock drawer last night. Nice job, Mom! (" You piece of rotten shit! "--I screamed this at her)
MINE: Whoa, I can't believe how little sleep I got last night!I opened my sock drawer, and it was like a crazy lime green frog jumped in and made the whole place a wild lime green jungle party with my socks!
155 words
162 words
NOT OVER 1000 words used
COMPANY REPLY: Thanks for your reply.
I have received your refund request. After negotiation with the manager, finally agreed to refund you 100% of the latest order
Before refunding, I need to confirm whether you have submitted a dispute. If you have submitted it, it will affect the refund progress. Please close it.
I SENT THEM THE INFORMATION. PAYPAL FINDINGS IN THE DISPUTE SHOW IT WAS CLOSED—THERE WAS NOWHERE TO CLOSE MY REVIEW.
Please enter the resolution, and you can find the dispute.
Here's how to end an incident
1. Go to the Resolution Center. (The Resolution Center is only accessible through a web browser, not through the PayPal app.)
2. Click View next to the dispute you want to end.
3. Click Close this dispute.
4. Tell the seller why you're ending the dispute, then click Close dispute
Thanks in advance
Looking forward to your reply
Case timeline
Jan 20, 2026
You filed a case
Jan 20, 2026
This case was closed
Case details
Case ID:
Seller info:
INNOVATE AI PTE. LTD.
Transactions not refunded
-$228.00 USD

Risposta di Bypass AI
The package was completely wrong, in a different language, and the meaning was also incorrect. There was no reply to my email either; a refund is required.

Risposta di Bypass AI
ultimamente todo me lo envia en ingles y lo necesito es en español
In November 2024, I subscribed to the BypassAI website (bypassai.ai). I requested the cancellation of my subscription by email after realizing there was no clear cancellation option or dedicated page on the platform.
Despite having sent a proper cancellation request and not having accessed or used the service since then, they continued to charge my card monthly for the subscription fee. I only realized this continuous billing when, this month, they sent me a message informing me that the payment was declined due to insufficient funds and suggested changing my payment method.
I tried to contact the website’s support again but did not receive a satisfactory response. Now, they are only offering a refund for three months (out of a total of one year), even though I did not use the service during the entire period.
I emphasize that I requested the cancellation before any renewals and, according to the site’s own terms and conditions, cancellation can be requested at any time via the official email, which I did.
I request a full refund of the unduly charged amounts, final cancellation of my subscription, and a formal response to this complaint. I am attaching all communication records and bank statements.
I consider this to be an unacceptable and unfair business practice and leave this warning for other consumers.

Risposta di Bypass AI
These AI bypassers are so scoundrels, don't ask them anything, we talked to them and told them that it may be possible that our company is also at fault, it is okay, you should not shut down Axis and we will get your reviews deleted, one thing can happen, it may not be possible, it is because of them that copyright has come on our website, Google has killed the copyright, we were paying them Rs $59 every month for our website, in spite of that our website got damaged, our company suffered a loss of lakhs and these scoundrels shut down our Axis and said that they are refunding the money, there is so much to refund the money, return the full money of 7 months, these sales thieves tell lies And keep supporting them, these review companies are also thieves

Risposta di Bypass AI
0 stars.
They didn’t deliver what was promised. I used less than 10% of the total word limit just for testing. I cancelled the service less than an hour later and requested a refund.
After several attempts, they offered only a 50% refund and removed the remaining words from my account.
Scammy behavior.

Risposta di Bypass AI

Risposta di Bypass AI
Very disappointing, I tried to change the same text a couple of times because it inserted unnecessary words into it and because of that I can't use it because it says you have reached the monthly limit. If the text is about desorption, how does it insert unnecessary things and the like into it, it doesn't change the context and at the same time gpt ero detected it many times and that really annoys me, If you say academic style you don't get the appropriate words. Very bad application this has been happening for the last month

Risposta di Bypass AI
Müll, korrigiert und schreibt nicht um und kündigen geht auch nicht einfach wie man es gewohnt ist, NICHT BENUTZEN

Risposta di Bypass AI
You cannot delete or cancel your subscription. If you want to contact them, they state they are on the weekend, even though it is Tuesday.

Risposta di Bypass AI
Sometime it just give the extra word itself which is not even English or relevant and sometime it says ai detected which wasted my words

Risposta di Bypass AI
I need to address the issue with the word limit on my subscription, which is set for 30,000 words per month. Sometimes, the count carries over from the previous month and does not update correctly.

Risposta di Bypass AI
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.