SleepZee Recensioni 

99
•
TrustScore 3.5 su 5

3,6

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

I recently purchased SleepZee with the unconditional guarantee that if it didn't work for me I could return it for a full refund. Well it DID NOT work as advertised so I returned the device to the com... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 3 stelle su 5

in Australia advertised in $$ but went to USD on payment which defeated the savings as paid more similar product in chemists in australia. Found that the guard did not fit due to problems with the tee... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 4 stelle su 5

I ordered this SleepZee anti snoring mouth piece on about 9/3/26. Order # 32FE08B80. I tried wearing this 3 different times. However, I still snored. I found it quite bulky to comfortably w... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Ich hab schon eine schiene und bin sehr zu frieden damit. Darum hab ich mir jetzt ein parr mehr bestellt und bin mit der abwieklung vast zufrieden ,mit PayPal würde es schneller gehn alls mit Kartenz... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

Scritti dall'azienda

SleepZee Anti-Snoring Mouthpiece is designed to help reduce snoring and support a better night’s sleep. It is worn during sleep and works by gently adjusting the position of the lower jaw, helping to keep the airway more open and reduce the vibrations that cause snoring. The mouthpiece is easy to use and can be adjusted for a more comfortable fit, making it suitable for regular use as part of a nightly routine. Its compact and discreet design also makes it convenient for travel or sleeping away from home. Snoring often affects not only the person experiencing it but also their partner, leading to disrupted sleep and daytime tiredness. By helping to create a quieter sleep environment, SleepZee can contribute to more restful nights and improved comfort for both. It is often chosen by adults looking for a simple and non-invasive option to manage snoring without turning to more complex or expensive solutions. Reusable and straightforward to maintain, SleepZee offers a practical way to improve sleep quality in an accessible and convenient manner.


Informazioni di contatto

3,6

Nella media

TrustScore 3.5 su 5

99 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 88% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 1 settimana

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

3,6

Tutte le recensioni

(99)

97 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

I recently purchased SleepZee with the…

I recently purchased SleepZee with the unconditional guarantee that if it didn't work for me I could return it for a full refund. Well it DID NOT work as advertised so I returned the device to the company. Since doing on September 16/26 I have had nothing but a complete runaround from them and as of today, October 6/26 I still HAVE NOT received a refund. Buyer beware!!!!!!!!! Jeff

16 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di SleepZee

Risposta di SleepZee

Hello Jeff,

Thank you for sharing your feedback regarding SleepZee.

We aim to provide clear product information and reliable assistance throughout the return and refund process. While refund posting times may vary depending on the payment provider, we recognize the importance of reviewing your pending request.

Following your recent communication with our support team, a dedicated agent has been assigned to verify your return and refund status and assist you further.

Best wishes,
Kayla from SleepZee

Valutata 1 stelle su 5

I purchased three SleepZee mouth…

I purchased three SleepZee mouth guards. I used one for approximately one week and experienced excessive drooling, severe dry mouth, painful sores on my tongue, and jaw pain, so I discontinued using it. The other two were never opened.

I contacted SleepZee customer service for a refund. I was initially offered 25% of my purchase price, then 45%, and eventually 70% ($81.08) if I kept the products.

When I asked to return all three for a full refund, I was given a return address but repeatedly told that the items had to be unused and in their original packaging. Customer service would not confirm that the used mouth guard could be returned for a full refund.

This was particularly concerning because the product is advertised with a 30-night money-back guarantee. In my experience, there is an obvious question about how a customer can actually test the product for 30 nights while also meeting an “unused” requirement.

I ultimately accepted the 70% refund to avoid paying return shipping for a return whose eligibility they would not clearly confirm.

I recommend carefully reviewing the company’s refund terms before purchasing, particularly if you are relying on the 30-night money-back guarantee.

Update after the company’s response below:
This issue was only “resolved” because I eventually decided to stop going back and forth with customer service after my main question was repeatedly ignored.
My question was very simple: How can you advertise a 30-night trial/money-back guarantee if you don’t actually stand behind and honor it when a customer uses the product?
Could someone from the company please explain how a customer is supposed to complete a 30-night trial without actually using the product?
In my case, I used the mouth guard as intended and experienced significant problems. I then asked to return the products and receive a full refund. Instead, I was offered progressively higher partial refunds (25%, 45%, and finally 70%) to keep the products. When I asked how this was consistent with the 30-night guarantee, that question was never actually answered.
If SleepZee can provide a reasonable and logical explanation for how a customer is supposed to test a product for 30 nights while keeping it “unused” to qualify for a refund, I am genuinely willing to reconsider my position.
Until then, I cannot say that I trust this company or its 30-night money-back guarantee.

28 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di SleepZee

Risposta di SleepZee

Hi Mila,

Thank you for sharing your feedback.

Our return conditions for personal care products follow strict hygiene and safety requirements, which may limit returns once an item has been opened or used. Alternative refund options may be available in these situations.

After reviewing your order, we can confirm that the case has been resolved. Our support team remains available if you need further assistance.

Best regards,
Kayla from SleepZee

Valutata 4 stelle su 5

This device didn’t work for me after 3 attempts

I ordered this SleepZee anti snoring mouth piece on about 9/3/26.
Order # 32FE08B80.
I tried wearing this 3 different times. However, I still snored. I found it quite bulky to comfortably wear while sleeping. Also, I found on the last attempt at wearing it, the adjustable clicks (to move the lower jaw) had slipped and was back to straight upper and lower jaw alignment?
I read that there was a 30 day money back guarantee for this item ( when I ordered this one). So I would appreciate my money back and I can send this back to wherever you’d like me to send it.
Thank You in advance
Gary Grapp

28 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di SleepZee

Risposta di SleepZee

Hello Gary,

Thank you for taking the time to share your experience.

Product quality and customer experience are important to us. Our return policy clearly outlines the applicable conditions and timeframes for refund requests.

We have assigned an agent to review your case and refund request under the 30-day guarantee and assist you accordingly.

Kind regards,
Kayla from SleepZee

Valutata 3 stelle su 5

When we received our sleep eeze mouth…

When we received our sleep eeze mouth guards, it was apparent that they wouldn't fit. After a few emails back and forth, I was put in contact with someone who could help get our refund. After that, the refund process went quickly.

21 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di SleepZee

Risposta di SleepZee

UPDATE

Hi Cathy,

Thank you for sharing the needed information.

We have located your order and are pleased to see that the situation was resolved and your refund was processed.

Customer experience is important to us, and we use feedback like this to improve our products and processes. Thank you for taking the time to share your experience with us.
__________________________________

Hello Cathy,

Thank you for taking the time to share your experience with us.

As we were unable to locate your order based on the review alone, we have requested further information to verify the details of your case and confirm the refund status.

Please rest assured that we will gladly review your case further and assist you accordingly.

Kind regards,
Kayla from SleepZee

Valutata 3 stelle su 5

I have been emailing this company and…

I have been emailing this company and want to get it resolved but its taking a while

27 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di SleepZee

Risposta di SleepZee

Hi Mrs. Linda,

Thank you for sharing your experience.

We are committed to providing timely and effective support, although response times may vary depending on the volume of inquiries.

A dedicated agent has been assigned to review your case and follow up with you directly to help move the situation toward resolution.

Kind regards,
Kayla from SleepZee

Valutata 3 stelle su 5

in Australia advertised in $$ but went…

in Australia advertised in $$ but went to USD on payment which defeated the savings as paid more similar product in chemists in australia. Found that the guard did not fit due to problems with the teeth roots in my mouth.

1 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di SleepZee

Risposta di SleepZee

Hello Irene,

Thank you for sharing your experience with us.

All order details, including the selected currency, shipping costs, and optional add-ons, are shown during checkout before payment is completed. After reviewing your communication with our support team, we are glad to see that the situation has been resolved in the meantime.

Please feel free to reach out again if you need any further assistance.

Best regards,
Kayla from SleepZee

Valutata 4 stelle su 5

My Return

Maria said it. Would be an easy thing to return the items. She said an email would come shortly, which it did.

15 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di SleepZee

Risposta di SleepZee

Hi Trisha,

Thank you for the review. We’re pleased to hear that Maria provided clear guidance and that you received the return email promptly. We appreciate you sharing your experience!

Kind regards,
Kayla from SleepZee

Valutata 4 stelle su 5

The product is great!

The product is great as well as customer service.
Delivery time can take long but worth it.
Be careful to order Large or Small as they don’t mark the product as such.

8 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di SleepZee

Risposta di SleepZee

Hi Nancy,

Thanks for the 5 stars. We’re happy to hear you enjoyed the product and customer service, and that it was worth the wait. We appreciate your helpful feedback!

Kind regards,
Kayla from SleepZee

Valutata 1 stelle su 5

Misleading and deceptive website

Their advertising is misleading and the website is very aggressive in trying to make you buy additional products.
When I navigated to their website, it had banners showing that it recognised I was from Australia and having Australia mentioned in their marketing banners and notes. It gave the impression that pricing would also be relevant to Australia as there were NO CURRENCY indicators on listed price. I selected the item that I wanted with its advertised price and proceeded through the checkout cart. However in attempting to pay, it forced me to navigate past 4 consecutive pop-ups which tried to add more items to my order. Then in issuing payment, they didn't show a itemised order list until after payment details were provided at which point I discovered that they had charged me for "shipping protection".

So instead of $60 ($50+$10 shipping) in Australian, it ended up being USD$70 as all currencies were USD and they added an extra $10 for shipping protection which I wasn't given an option to decline.

I ended up having to debate with their support team for a day and they relented in refunding the shipping protection. I actually wanted to cancel the order, and I'd contacted them within an hour of placing the order, but they claimed that somehow the order had been packed, labelled and picked up by a courier, despite it being after business hours in America.

Overall, a terrible experience and I would strongly advise anyone to not use them. And the stunt they pulled with the pricing in USD meant it wasn't any cheaper than just buying an equivalent item from a physical store locally.

8 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di SleepZee

Risposta di SleepZee

Hello Jason,

Thank you for sharing your experience with us.

We are committed to providing transparent pricing and clear choices throughout the purchasing process. The charges for your order, including currency, shipping, and optional shipping protection, are displayed before checkout is finalized. We also note that orders already in processing may no longer be eligible for cancellation or modification.

We take your feedback regarding the website experience and cancellation process seriously. As we could not locate your order from the review alone, we have requested further information so we can investigate your case directly.

Kind regards,
Kayla from SleepZee

Valutata 5 stelle su 5

Excellent customer service

Excellent customer service. Quick and very professional.

8 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di SleepZee

Risposta di SleepZee

Hello there,

Thanks for your 5-star review! It’s wonderful to hear that you found our customer service quick and professional. Your feedback means a lot to our team!

Kind regards,
Kayla from SleepZee

Valutata 4 stelle su 5

Very quick to respond to my request

Very quick to respond to my request

7 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di SleepZee

Risposta di SleepZee

Hi Michael,

Thanks for the review. We’re glad our response was quick and that we could assist with your request promptly.

Kind regards,
Kayla from SleepZee

Valutata 3 stelle su 5

To many bonus products to get through

I don't like the fact that you try to get me to buy all kinds of other things. When I came here, just to purchase one mouthpiece.

2 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di SleepZee

Risposta di SleepZee

Hello Kelly,

Thank you for your feedback.

We are committed to maintaining a clear and transparent customer experience. Every customer is given the option to add or decline additional products during checkout, and nothing is included without their knowledge and consent.

A dedicated agent is now reviewing your case to work toward a prompt resolution.

Kind regards,
Kayla from SleepZee

Valutata 4 stelle su 5

The product was delivered in a timely…

The product was delivered in a timely manner as expected. Unfortunately the product did not work out for me and I am dealing with customer service to obtain a refund. I’m hoping that will go smoothly.

30 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di SleepZee

Risposta di SleepZee

Hi there,

Thank you for taking the time to provide your feedback.

While we are pleased to hear your order arrived on time, we would like to review your experience with the product and refund process further. As we are unable to locate your order from the review alone, we have requested further information from you.

Our team will gladly investigate your case and provide the appropriate assistance once we receive the details.

Kind regards,
Kayla from SleepZee

Valutata 4 stelle su 5

Good team behind the scenes, despite having issues with the website.

I did have a negative start to my dealings with this company as there was an issue with additional items being added to my order without my consent.... but after a bit of back and forth with the team they were able to refund my credit card for the order, making me feel like I can shop with them in the future and trust that they will make things right.

25 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di SleepZee

Risposta di SleepZee

Hi Lauren,

Thank you for your feedback and for giving our team the opportunity to resolve the situation. We’re glad the refund was successfully arranged and that you feel confident shopping with us again.

Providing clarity and confidence at every step of the purchasing process is important to us. We truly appreciate your trust and support!

Kind regards,
Kayla from SleepZee

Valutata 3 stelle su 5

Unconfortable buying experience

I did not like the way other items kept on trying to make me buy more

17 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di SleepZee

Risposta di SleepZee

Hi Paul,

Thank you for bringing this to our attention.

Additional products are presented as optional offers, and orders are only created once checkout has been completed and payment is confirmed.

We’ve escalated your case to our support team, and an agent will review your experience and assist you further.

Please keep an eye on your email inbox for further communication.

Kind regards,
Kayla from SleepZee

Valutata 4 stelle su 5

I hope this works as advertised

I hope this works as advertised! PS - I couldn’t give you 5 stars because I don’t need to have so many offers for additional items when I am trying a new product for a first time. Thanks

16 agosto 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

I have contacted these guys 3 times now…

I have contacted these guys 3 times now regarding the mouth guard I purchased which is way too big for my mouth.
Not once have they offered any help, just instructions on how to mould which I already knew.
This company is a complete failure with no to little care or respect for their customers

15 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di SleepZee

Risposta di SleepZee

Hello Linda,

Thank you for sharing your feedback.

We take your experience regarding the fit of the mouth guard and the support provided seriously. Our team is committed to providing clear and effective assistance, and all cases are handled in accordance with our return policy.

We have assigned an agent to review your case and work with you toward a resolution.

Kind regards,
Kayla from SleepZee

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più