Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

I had a very good in-store shopping experience at Bosideng. I was planning to buy a winter puffer but was very indecisive in choosing what to purchase. The staff, Yvonne, helped me with clarifying my... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Hi, Bosideng saying if you order on Weekend your itmes will ship out on following Monday . In Uk shipping time 1-3 days . I ordered a jacket £ 187 it’s very high cost for me and so stressful no ship... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 2 stelle su 5

My order has now arrived, but I am extremely disappointed with the product and the experience I have had with your company. I understood from the product images and description on your website tha... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

The shopping experience was excellent. Before making my choice, I received great advice which helped me make the purchase. I received the jacket in the US within two days, very quickly and efficiently... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Negozio di abbigliamento

Scritti dall'azienda

Founded in 1976, BOSIDENG focuses on the development, design and production of down jackets. In the past 42 years, BOSIDENG has been blazing new trails in downs, fabrics, craftsmanship and layouts. Designers along with research and developers from China, the United States, France and Italy have been devoting themselves to driving the change of down jackets from a single, warmth-preservation function to technical and fashionable designs.


Informazioni di contatto

3,6

Nella media

TrustScore 3.5 su 5

27 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 100% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 2 settimane

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

3,6

Tutte le recensioni

(27)

5 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

I had a very good in-store shopping…

I had a very good in-store shopping experience at Bosideng. I was planning to buy a winter puffer but was very indecisive in choosing what to purchase. The staff, Yvonne, helped me with clarifying my questions, guiding me to the product location and the ice room, and assisting me the entire time. She was really friendly and patient.

6 ottobre 2026
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Discrepancy from the pictures on the website to what you actually get!

My order has now arrived, but I am extremely disappointed with the product and the experience I have had with your company.
I understood from the product images and description on your website that the coat came with both a brown belt and the blue rope belt. However, my order has arrived with only the blue rope belt. I therefore feel that the product has not been advertised or represented clearly and there is a discrepancy and false representation of what you get.
Also, earlier this week I emailed regarding my WELCOME10 discount code not being accepted. I was told that the code could not be used on sale items, despite the item I was purchasing not being on sale and me sending a screenshot of the coat which was from the Areal range. Again, very misleading.
Overall, I am very disappointed with my experience so far. I had been looking forward to trying your brand.

19 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Bosideng

Risposta di Bosideng

Dear Customer,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry that your first experience with Bosideng hasn't been what you had hoped for.

*Regarding the belt:* This coat is designed to come with both the brown belt and the blue rope belt as complimentary gifts. We've checked with our team and can confirm that the brown belt was packed inside the left-hand pocket of the coat. We completely understand that this may not have been immediately obvious, and we'll look at how we can make this clearer in our packaging going forward. If you have any difficulty locating it, please don't hesitate to get in touch and we'll be happy to assist.

*Regarding the WELCOME10 code:* We apologise for the confusion. As our premium collection, AREAL products are excluded from promotional discounts, including WELCOME10. We appreciate that this may not have been communicated as clearly as it could have been in our earlier response, and we're reviewing how promotional exclusions are presented on our website to make this clearer for customers.

We understand that your return is currently in progress, and of course we respect your decision. If you need any further assistance with your return, please don't hesitate to contact our Customer Care team and we'll be happy to help.

Thank you again for giving Bosideng a try, and we're sorry that we didn't provide the experience you expected on this occasion.

Kind regards,
Bosideng UK Customer Care

Valutata 1 stelle su 5

Not happy 🥲

Hi, Bosideng saying if you order on Weekend your itmes will ship out on following Monday . In Uk shipping time 1-3 days . I ordered a jacket £ 187 it’s very high cost for me and so stressful no shiping update or message .. I ordered on Sunday and today is Thursday .. four days and no any email and shopify also showing it’s not shipped out .. they not keeping the 1-3 days . I know quality is good I have bosidering jacket from a personal shopping two years ago in Oxford street . But now I am not happy and stressed .. hope I will get my item or money back . Monika Tiborcz London Kingsbury

10 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Bosideng

Risposta di Bosideng

Dear Customer,

Thank you for your feedback, and we're truly sorry for the disappointment and inconvenience caused.

Unfortunately, the item you ordered was no longer available, and following your preference, your order has been cancelled and a full refund issued to your original payment method.

We understand how important clear and timely updates are when you're waiting for an order, and we'll take your feedback on board as we continue to improve the way we communicate order updates to our customers.

We're pleased to hear you've enjoyed the Bosideng jacket you purchased in store, and we hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a better experience.

Kind regards,
Bosideng UK Customer Service Team

Valutata 5 stelle su 5

Super happy to have discovered Bosideng…

Super happy to have discovered Bosideng after searching for the perfect Winter jacket!

Specialists in down with a near 50 year history gave me confidence they know what they are talking about. Thousands of stores in China but little known in the UK - the brand remains a real gem for those that discover it.

They have a flagship store just by Bond St station - which has 4 floors and endless choice of styles. Ultralight basics right the way through to jackets you could wear climbing Everest!
They even have a SnowRoom where you can try before you buy in an environment set to -15c.

All the team are super helpful, and definitely experts in their knowledge of down. After trying on many different styles - I settled on a Waterproof Trench with a down layer that can be removed - meaning all year round wear.

Definitely check them out and pop into the store if you get the chance!

20 novembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

I’m really impressed with the quality…

I’m really impressed with the quality of the jacket I purchased from Bosideng. The materials feel premium, the design is both stylish and functional, and it kept me perfectly warm even in cold, windy weather.
Customer service was also outstanding – responsive, polite, and very helpful when I had a delivery question.
Highly recommend Bosideng if you're looking for well-crafted outerwear that blends fashion with performance.

8 luglio 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Absolutely appalling- torn at places, dirt marks, security tag still attached

I am absolutely appalled at the jacket that I received. I ordered women's patterened long down coat with belt forth £324 pounds from Bosideng London. It was in an appaling state. I was so excited to open and did it with my colleagues. As soon as I opened it, I noted dirty black lines in the collar. I thought fine Ill request for an exchange. I came back home. I thought I'd try it for a fit check, then I found few more dirty spots. As I was unjipping the coat, I found a torn area. The nail in the coffin was the magenetic security tag that's still on the jacket. I do most of my shopping online these days, but I have never found such a state of clothing sent no less with a security tag. What level of carelessness is it? I wanted to put my trust in chinese brand. But this bitter experience has sealed my opinion on them forever and not in a nice way. I wish I could add some photos. I had initially done a request for an exchange but want to return it and never buy anything from this shop.

17 dicembre 2024
Non scritta su invito
Logo di Bosideng

Risposta di Bosideng

Hi Sanju, we would like to offer our most sincere apologies for this experience.

Full transparency: we were overwhelmed by Black Friday orders, and our operations just weren't ready for it. We took this incident very seriously, and we have: 1. Installed security tag detectors in our warehouse to detect any parcel remaining on the jacket so that this issue will never occur again; 2. Replaced the packing workbench with a wider one and installed tube lights so that defects can't slip through our outbound inspections.

This is an isolated incident but an incident that revealed our loopholes in operations nonetheless. We are very sorry to hear that we weren't able to provide the best customer service we hoped, we have issued a voucher as a token of apology. Hopefully, we can win you back with our latest cutting-edge product and improved customer experience.

Best regards,
BOSIDENG Customer service team

Valutata 5 stelle su 5

Excellent Service!

Excellent Service staff were very helpful and polite I visited the South Molton Street branch in London shop was very clean and presentable. I liked the idea of the cold room first time I have seen that in a shop interesting experience. Last I like to thank Steven, Farrah and Greg for outstanding service.

17 settembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

The shopping experience was excellent

The shopping experience was excellent. Before making my choice, I received great advice which helped me make the purchase. I received the jacket in the US within two days, very quickly and efficiently. The size was perfect; I took the suggested measurements and it fit just right. I would recommend it and would definitely buy again.

18 luglio 2024
Valutata 2 stelle su 5

No option to exchange/refund

Essentially no option to exchange or return for their online store. Shockingly slow response from customer service, only to be told eventually that there is no option to return my item.

12 dicembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Bosideng

Risposta di Bosideng

Hi there,
Thank you for taking the time to share your experience, and we truly appreciate you updating your review. We're very sorry to hear that your experience with our customer service and return process back in 2023 did not meet expectations. At that time, our online return and exchange options were indeed quite limited, and we understand how frustrating that must have been.
Since then, we’ve made several improvements to both our customer support response times and our after-sales policies to better support our customers. Your feedback played an important role in helping us recognize where we needed to improve, so we genuinely appreciate you bringing this to our attention.
We’d also love to invite you to take a look at some of our newer collections that have been launched recently. Our latest products feature upgraded materials, improved comfort, and more versatile designs for everyday wear. If you’re ever open to giving us another try, we’d be delighted to hear your thoughts on our new arrivals.
Thank you again for your feedback and for helping us continue to improve.
Best regards,
Customer Support Team

Valutata 4 stelle su 5

I only give 4 stars because that my…

I only give 4 stars because that my second time placed my order online. I received a out of stock notice for my first order which it’s show on stock online. I am so disappointed. However, I am glad that finally my second order was received and it’s looks so stylish. My kids like it.

1 novembre 2022

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più