Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

I purchased the Booster Theme in November 2025, expecting a premium experience. After already paying for the premium theme, I was charged an additional $1499 for their “Premium Store Setup + S... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Powerful themes from an awesome team. All the must-have apps are already included, meaning you're saving a lot every month. The integration of the theme to your Shopify store is super easy. Excellent... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

I can’t thank Milven and the Booster Theme team enough! They’ve done a fantastic job with my recent website update, and the transformation is incredible. They took the time to understand my vision and... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Great theme, works really well and even speeds up an already fast site! Love the included features for client interaction and upsells and always found customer support to be very quick to respond and... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Fornitore di soluzioni per l'e-commerce

Scritti dall'azienda

2X your Shopify store sales in a few clicks with one of the most advanced Shopify theme ever created. 🚀


Informazioni di contatto

4,0

Molto buono

TrustScore 4 su 5

201 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Ha risposto al 25% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 2 settimane

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Very poor customer support. No reponse on email/messenger/tickets

I have paid for booster theme a week ago. till today there is no login email. They have acknowledged that they have some issues with our email. But i have given alternative email ID's to send the URL. Created 5 support tickets so far. They promise 1-2 days response. But it is over 7 days. I believe being a tech company not able to send an email with login URL is really sound like they are looking backwards in their technology. By the way i have payment receipt come through to the same email. I hope it would not come to the refund situation on failure to provide the login email.

26 gennaio 2023
Non scritta su invito
Logo di Booster Theme

Risposta di Booster Theme

Hi Shalini,

We received your first ticket and tried to answer to your but seems like your email is bouncing. We received all the others one and same error. I'm not sure if you are leaving the correct email cause we tried to send emails from 4 differents adress and you can't seems to receive it. Please message me personally at loic@boostertheme.com, so we can solve this together.

Best regards

Valutata 5 stelle su 5

Theme and Support are excellent

I did not think that Booster Theme could change my store so much in terms of speed. I am thrilled that I decided to use Booster Theme. I had problems with the registration of the theme right at the beginning, but the support solved the problem in a concise.
Now it's time for me to explore all that Booster Theme offers.

29 gennaio 2023
Non scritta su invito
Logo di Booster Theme

Risposta di Booster Theme

Hello Gerhard. We're thrilled that you had a great experience using Booster theme and that our support team was able to assist you when you had problems with your license activation. We're happy to hear that Booster theme has helped with the speed as well. We're always striving to improve our product and services, so if you have any questions or suggestions, please do not hesitate to contact us!

Dulce S.

Valutata 5 stelle su 5

best theme for shopify

best theme for shopify, support is great, can be a few days but at least there is a company backing up their product.

18 gennaio 2023
Non scritta su invito
Logo di Booster Theme

Risposta di Booster Theme

Thank you for choosing Booster Theme, Brett! We're so glad you're happy with it and that our support was able to help you out. We know how important it is to have a theme that's easy to use and looks great, and we're happy that Booster Theme delivers on both fronts.

If you ever need any further assistance or have any suggestions for us, please don't hesitate to reach out. We love hearing from our customers and using their feedback to make our themes even better. Thanks again for choosing Booster Theme!

Loic N.

Valutata 5 stelle su 5

Great Support for Less Experienced

I am newer to ecommerce and have need a lot of support to build my site. Booster has been super helpful and responsive to my requests for detailed steps. Dulce has been exceptionally helpful, always professional and patient. I recommend Booster for the great support services the availability of so many apps that come with the theme.

18 gennaio 2023
Non scritta su invito
Logo di Booster Theme

Risposta di Booster Theme

Thank you for choosing Booster Theme, Tanya! We are so happy to hear that you have found our support services helpful. Our team is dedicated to providing quality customer service and we are glad to know that we have been able to meet your needs. Thank you for the positive review and recommending us to other business owners.

Loic N.

Valutata 5 stelle su 5

Support is great, but...

Support is great, but the theme itself is full of bugs and flaws. I've spent countless hours trying to bypass them by myself or with the help of support team, and to make my website functional. In my opinion this theme is too expensive to have such problems.

EDIT: I have to edit this review from 4 to 5 stars because their customer support is truly amazing. They respond so fast and will fix anything in no time.

20 gennaio 2023
Non scritta su invito
Logo di Booster Theme

Risposta di Booster Theme

Hello Marko,

Thank you for your honest review of our Booster Theme. I am sorry to hear that you have had such a difficult time with it and that the support has not been able to resolve all of your issues. We are constantly trying to improve the theme and its functionality, so your feedback is very much appreciated.

I understand how frustrating it can be when you are working on a website and things just don't seem to be going right. Hopefully, we can get everything sorted out for you soon. In the meantime, please don't hesitate to reach out if there is anything else we can do to help.


Best regards,
The Booser Team

Valutata 5 stelle su 5

Great Theme and Great Service and Support

I have been a user of Booster theme for 4 years now. My store did not use all of the features that are built in. I worked with the Booster Theme to redesign my website (it was looking dated) and it turned out wonderful. The team was excellent to work with and the quality is top notch. So what difference did this make? We went live in mid December and we had our best revenue month ever. This January is looking very strong. I wish I could say it was one thing that changed but it was a long list of improvements and easy of use on the site that moved the proverbial needle. Loic provide great leadership during the project and again we are extremely happy with both the service and the results!

15 dicembre 2022
Non scritta su invito
Logo di Booster Theme

Risposta di Booster Theme

Thank you for your kind words and endorsement, Ric! We're so happy to hear that our theme have helped you achieve such success. Our team is passionate about creating high-quality products that make a difference for store owners like you. We're grateful for your business and we hope you'll continue to choose Booster Theme in the years to come.

Loic N.

Valutata 5 stelle su 5

Super helpful support!

Booster themes support is always quick to respond and helps answer any questions. Each time I've needed help, they've always found a solution and made it easy for me!

13 gennaio 2023
Non scritta su invito
Logo di Booster Theme

Risposta di Booster Theme

Thank you for choosing to use a Booster Theme, Kara. We're glad to have you as part of the community and appreciate your kind words about our support team. Our team is passionate about helping people create beautiful websites and we're happy to know that we've been able to do that for you.

If you ever need assistance with anything related to our themes or your website in general, don't hesitate to reach out. We're here to help!

Loic N.

Valutata 4 stelle su 5

A very good theme has many features and…

A very good theme has many features and helpful support team

15 gennaio 2023
Non scritta su invito
Logo di Booster Theme

Risposta di Booster Theme

Thank you for taking the time to review our Booster Theme, Bara. We're so glad to hear that you're happy with it!

Our support team is available 24/7 to help with any questions or issues you may have and we're always working on new features to add to the theme. Thank you for choosing Booster and we hope you'll continue to love it!

Loic N.

Valutata 5 stelle su 5

Stable Theme With Efficient Client Support

I purchased Booster Theme for two of my Shopify stores 1 year ago. The price gets easily compensated with the client support updates and fixes to help with customization. The theme is stable, I didn't encountered problems, and it's easy to use.

8 gennaio 2023
Non scritta su invito
Logo di Booster Theme

Risposta di Booster Theme

Thank you for your review, Luis! We're glad to have you as a Booster Theme customer and that you're happy with our product and support. If you ever need assistance, please don't hesitate to reach out. We're here to help!

Loic N.

Valutata 5 stelle su 5

Website Wuery

Issue with part of my website, very quick response leading to a satisfactory resolution.

12 gennaio 2023
Non scritta su invito
Logo di Booster Theme

Risposta di Booster Theme

Hello Allen,

Thank you for your kind words and awarding Booster Theme with 5 stars. We're glad to hear that you're satisfied with our product.

It pleases us even more to know that we could quickly help resolve an issue you were having on your website. Our team is always here to assist our customers in any way possible.

We hope you'll continue to enjoy using Booster Theme for all your future website projects. Feel free to contact us anytime if you need assistance or have any questions.


Best Regards,
The Booster Theme Team

Valutata 5 stelle su 5

Excellent Shopify theme and support

Excellent Shopify theme. We implemented on 4 stores. Goodwave.co . Incredible support. Has been there for us every step of the way. Highly recommended.

12 gennaio 2023
Non scritta su invito
Logo di Booster Theme

Risposta di Booster Theme

Thank you for choosing Booster Theme Aaron, and for your kind words about our support. We're glad to hear that you've had a positive experience with our theme and that our team has been able to help you out every step of the way. We appreciate your business and look forward to working with you in the future!

Loic N.

Valutata 5 stelle su 5

Stop Messing with Unsupported Themes and Get Booster

I worked for years with a Theme that was buy once and do as you wish with it. Those never keep up with Google and you are always limited for coding when things change in Search Engines. Since I have been with Booster, not only do they keep up with the Search Engine Changes and adjust the code in the Theme accordingly, but they have also alerted me to issues they can fix and offered to do that at an affordable fee. The support takes a while because they do full support, but it is always worth the wait. You cant go wrong using this Theme.

12 gennaio 2023
Non scritta su invito
Logo di Booster Theme

Risposta di Booster Theme

Thank you for choosing Booster Theme, FitCord. We're glad to have you as part of the community and appreciate your feedback. We continuously work to update our themes with the latest changes in search engine algorithms and aim to provide the best possible experience for our users.

If you ever encounter any issues while using our themes, please don't hesitate to reach out to us for support. We're happy to help!

Loic N.

Valutata 1 stelle su 5

Refund SCAM

I purchased this theme as they give an option to evaluate, they offer a no quibble money back guarantee great I thought. What a waste of money, I decided after 4 days to request a refund and cancellation of my license, emailed support no answer. Sent several emails no answer to any of them. The refund offer is a obviously just a SCAM to get you to purchase and then ignore you if you decide to request a refund.
I now have 2 days left of my 14 days refund offer and I have still not heard anything from them.
Absolute SCAM of a product.

12 gennaio 2023
Non scritta su invito
Logo di Booster Theme

Risposta di Booster Theme

Hi Lee,

Thanks for your review. We're sorry to hear that you didn't have a good experience with our product or customer service. Our team responds to all emails within 24 hours (usually much sooner), so I'm sorry to hear that you didn't receive a response. If you could please email us at support@boostertheme.com we would love to help resolve the issue.

We offer a no-questions-asked refund policy because we want our customers to be happy with their purchases, and we hope that you'll give us another chance in the future. Thanks again for your feedback.

Loic N.

Valutata 4 stelle su 5

Took my money

Updated: They did eventually reach out and we fixed the issue. It was technical issue with the email system and they solved it. Thank you!

Original: Took my money but access to template doesn’t work. No replies to emails or messages. I keep getting automated emails from them to get me to buy more but you don’t service the customer you already had!

1 gennaio 2023
Non scritta su invito
Logo di Booster Theme

Risposta di Booster Theme

Hi Josh,

Thank you for bringing this issue to our attention. We apologize for the inconvenience that you have experienced. We take all feedback seriously and have reached out to you personally to try and rectify the error. We hope to have the opportunity to turn your experience around and earn your satisfaction.

Best regards,
Loic N.

Valutata 1 stelle su 5

Impossible to get support/Glitchy Template

Impossible to get support. Days if not weeks to answer and then a vague answer. Glitcy template and like others have stated variants does not work. After months of working on the template to go live and to have a template that does not work. I need a refund. They do not respond because they have no answers.

7 gennaio 2023
Non scritta su invito
Logo di Booster Theme

Risposta di Booster Theme

Hi Lori,

Thank you for bringing this issue to our attention. We apologize for the inconvenience that you have experienced. We take all feedback seriously and have reached out to you personally to try and rectify the error. We hope to have the opportunity to turn your experience around and earn your satisfaction.

Best regards,
Loic N.

Valutata 5 stelle su 5

Amazing customer support

Amazing customer support. I emailed as I needed something tweaking on my website, and the support team got back to me quickly and fixed my issue very happy I've been using boost themes for over 3 years maybe longer and can say they’re very good t what they do.

3 gennaio 2023
Non scritta su invito
Logo di Booster Theme

Risposta di Booster Theme

Thank you for your kind words, Cambridgeshirecoins! We're glad to have you as a customer and that our team was able to help with your request. We strive to provide the best possible experience for our users and it's great to hear that we were able to exceed your expectations.

If you ever need any assistance please don't hesitate to reach out. We are always happy to help!

Loic N.

Valutata 5 stelle su 5

Highly recommended!

The theme is incredibly flexible, and while this alone is great, the support we have received from Loic and his team is nothing short of wonderful. They are fast, responsive and accommodating - and that, at the end of the day, makes the biggest difference to ecom' operators. Highly recommended!

6 dicembre 2022
Non scritta su invito
Logo di Booster Theme

Risposta di Booster Theme

Thank you so much for your kind words, Carl! We're happy to hear that you're enjoying the Booster theme and our support team. We'll continue to work hard to provide great products and support for our customers.

Loic N.

Valutata 5 stelle su 5

Great theme and support

Great theme and support. What makes Booster theme awesome is their staff who is also willing to go the extra mile to help. The response time is always fantastic.

22 novembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Scam!

Scam. I bought this about 1 year ago because it claimed to be one of the fastest loading speed sites, at first, my site speed was high. Then today, after almost a year of using it, I got an email from support saying my website is too slow and it is affecting conversion and he would offer to help me. I said okay if my site is slow, I expect you to fix it as I didn't add any extra plugins different from the first month of using it. Then he said, " I'll charge you a one-time fee of $1500." Holy crap, the upfront cost of this theme is already way more expensive than anything else and they try to upsell you something that should've been included from your first day of purchase - speed.

I just checked my speed and it has went from grade B down to C. I'm not sure if they are purposely slowing your speed just so they can upsell you as you already bought a product from them 1 year ago, meaning no more income for them as a customer. I am willing to pay extra if there is an additional feature or benefit, but not something you promised on the first day. This is horrible. Thanks to them, I'm going to look for another theme solution, I think a free theme will do just fine from shopify.

17 novembre 2022
Non scritta su invito
Logo di Booster Theme

Risposta di Booster Theme

Hi Jason,

I understand your confusion about why you would need a speed optimization.

Since we told you Booster Theme is the fastest theme on the market when you purchased.

Let me clarify this for you

There is a distinction to do between a speed optimized theme and a speed optimized
Shopify store.

The theme manages the looks, feels, and functionalities for ecommerce. This is what WE do, as you already know Booster has a lot of features and flexibility, in addition, we made sure to be one of the fastest theme on the market.

Here’s how we back our claim, directly test our demos on https://pagespeed.web.dev/. All demos are filled with images and products, they are complete, 100% Booster with no apps, scripts, or code customization.

In all cases where Booster users have a slow website is because they LOADED their website with unoptimized images, an infinite amount of apps (in most cases we find apps that load but they aren’t even used anymore), heavy store customizations, extensive use of scripts.

In most cases like this, we find those stores to be around 25 mobile and 60 desktop. Those are the speed points we can get back using various speed optimization techniques.

We know the reality of being a Shopify Store owner, you need those nice and clean images, those essential apps, and your tracking scripts.

This is why we offer this service, so you don’t have to make a comprise between speed and functionalities.

Make sure to know we WOULD NEVER SLOW DOWN CUSTOMER STORES, we can't even do that, we don't have access to your store.

Let me know

Valutata 1 stelle su 5

Not a great experience but I did get my money back

I purchased the Boostertheme and was really excited about setting up my Shopify store when I quickly discovered I had made a mistake. First, I didn’t realize the purchase price was in US funds. I had assumed it would be Canadian funds as I read the founders are Canadian. It cost $593.12 CAN not $400.
I decided to proceed as the reviews I read were great. Once I started building the theme I noticed it wasn’t as smooth as the themes offered by Shopify. There were glitches or areas that didn’t make sense. So I went straight to the Help Centre. There I found outdated videos and broken links to most of the pages. This was a HUGE red flag for me. I knew that the “life time” theme came with 1 year of support and then after that I’d be on my own for any future updates or issues. I tried using the insta chat on the website but I received an automated message that someone would contact my by email. Quickly I decided that this theme was not going to work for me. I felt that the cost and support were not worth it. I found a very good theme supported by Shopify with much of the same features for far less. I went to the refund policy page and clicked “contact us” only to find another broken link. That right there made my mind up. If they’re making it difficult to obtain a refund then there is going to be problems. I finally received an email from Klea with a link to request a refund. I filled it out and was advised it would be reviewed and if approved I would get my money back. Then nothing. So I started emailing Klea asking if it had been approved. No reply. I used the insta chat on their website and would get an automated message that someone would email me. No one would reply and I felt they were running the clock out. I found Trust Pilot and left a review. I’m not kidding, with in minutes of leaving a review I received an email that my refund was approved days ago but their email to advise me somehow got lost. I was then contacted by email by Loic asking if they could try to make things better by extending my guarantee period by another 14 days and walk me through the process. By this time there was no way I was giving them anymore of my time as it is obvious they can’t provide the support in a timely manner. I’m not paying money for a product that I can get at a more affordable cost with full support directly from Shopify. I explained what my issues were and Loic explained they were transitioning the help center and they were working out the bugs. I declined his offers to make things right and requested my money back. He advised that the refund was granted and asked what could be done for me to change my review on here. I told him once my refund was applied to my credit card I would amend the review. Which is what I have now done. I believe I requested the refund Oct 20, submitted the request either October 21 or 22. I did not get confirmation of the refund by granted until November 1 and didn’t receive the credit back on my credit card until November 4. I received $550.13 from the $593.12 I paid. I assume it is due to the currency exchange. I’m now happily selling my product from a Shopify supported theme. Would I recommend Boostertheme? Most likely not. Mainly because of the support provided. I think the theme has potential and many great features and if you’re techy you’ll probably do fine. For those who need a support centre or who rely on well mapped and updated resources this is not the theme for you. If you’re looking for a frustration free theme and company this is not for you. If you are a wizard with the computer then go for it.

20 ottobre 2022
Non scritta su invito
Logo di Booster Theme

Risposta di Booster Theme

Hello Erin,

Thank you for your honest review of our Boostertheme. I'm sorry to hear that you didn't have a positive experience with it and that you found our support documentation to be outdated. We're constantly working to improve both the quality and accuracy of our content, so I'll pass along your feedback to our team.

Best regards,
Loïc N.

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più